stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door samantha1, 7 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    he, bakkes! arme Lucas!

2. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Sjonge, dat schiet ook niet op met Lucas zeg. Wat heeft hij vaak koorts!

Sam, wat een afschuwelijk bericht, kan me voorstellen dat je er helemaal door van slag bent.

Hip: wat een goed nieuws! Lekker rustig aan doen dus, en gelukkig geen opname!

Hier beginnen wat kwaaltjes te komen:( Misselijkheid, bah! Had daar eigenlijk niet echt op gerekend, aangezien ik het de 1e keer bijna nooit gehad heb.
    En ja, we zouden het goede nieuws vertellen, maar nog al een tegenvaller, want mijn ouders konden toch niet komen gisteren.
    En vandaag zouden we het de schoonouders vertellen, maar nu hoorden we dat m'n zwager daar ook de hele dag komt. En wil nog niet dat hij het weet. We baalden er echt enorm van gisteren.
    We hebben koekjes gebakken in de letters B A B Y. en dan meerdere in een trommel gedaan, zodat ze er zelfs iets van moeten maken.
    Helaas zien we mijn ouders samen pas weer over 'n week of 3. Nu staan we een beetje voor 't dilemma of ik het ze dinsdag vertel ( dan ben ik alleen daar) of toch wachten. Maar dat betekent dat ik met iedereen moet wachten eigenlijk, want ik vind 't niet leuk als mijn zus en beste vriendin het eerder weten dan mijn ouders, en die beide zie ik ook deze week. ( en daarna weer weken niet) Wat zouden jullie doen?

3. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @lieke: ik denk persoonlijk dat ik zou wachten. Het is toch wel bijzonder nieuws om met zijn tweetjes te delen en je zit zo vroeg in je zwangerschap, iedereen heeft nog lang genoeg de tijd om mee te genieten van jullie wondertje! Kan me voorstellen dat het wel balen was zeg! Al die moeite gedaan en dan kan je het niet vertellen, je verheugd je er toch op!

@hip: je wordt inderdaad goed in de gaten gehouden, dat is fijn. En ik heb bevallen in het ziekenhuis niet als onprettig ervaren (al was het een keizersnee). Nu rustig aan doen en thuis maar bankhangen! Is alles nu helemaal klaar? Kaartje uitgezocht, weet je al wat voor tekstje erop komt?

@taz: poe hee, dat is wel balen die koorts bij Lucas, vind 40.1 ook erg hoog! Ben benieuwd hoe het vandaag met hem gaat!

@sam: dat is je ergste nachtmerrie om je kindje te verliezen, wat ontzettend heftig zeg!

Nienke is bijna van der verkoudheid af en gelukkig geen koorts meer. Soms wel een beetje hangerig maar heb het idee dat der hoektanden aan het wringen zijn, nu al!!! Pff, houd niet op met die meid, die tanden komen bij haar zo vreselijk snel! Ze heeft er al zo veel! Had ik eigenlijk al verteld dat we op vakantie gaan in september, lekker twee weken naar een camping in Frankrijk, heerlijk!

Ohhh, trouwens nog iets! Ik deed gisteren onze belastingaangifte... Toen stond er bij dat ik recht zou hebben op een inkomensafhankelijke combinatiekorting. Dit vulde het programma zelf al in en ik heb het even nagekeken, en het klopt! Als je werkt krijg je dat ook als tegemoetkoming geloof ik! Hoe meer je werkt, hoe meer je krijgt! We krijgen hierdoor bijna 1700 extra terug!! Dus superleuk extraatje!

zie voor meer info;

Inkomensafhankelijke combinatiekorting

4. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    tazzie hoe is het met lucas? hopelijk gaat het snel beter met em.

lieke balen dat jullie het niet hebben kunnen vertellen, moeilijke keuze wat je nu moet doen. tuurlijk heb je nog lang genoeg de tijd om het te vertellen en er dan van te genieten samen, maar ja je wil het nieuws zo graag delen!! ik weet niet of ik zou kunnen wachten als ik jouw was. zeker omdat je iedereen deze week ziet en je moet er dan je mond over houden.
    doe wat voor jouw goed voelt.

jbg dat is ff een lekkere teruggaaf wat je krijgt strakjes!! en de vakantie geboekt heerlijk hoor. lekker naar de zon.
    nienke gaat idd super snel met haar tandjes he! straks is ze 5 en krijgt ze haar verstandskiezen al ;)
    hopelijk is ze snel opgeknapt.

wij zijn er redelijk klaar voor. deze week een zijltje of iets in bed voor als me het water breekt, de spulletjes bij het groene kruis halen en de vluchttas inpakken.
    wil/moet nog een paar kleertjes en rompers in 44 kopen en een shirt om in te bevallen en van die grote omaonderbroeken ofzo voor de kraamtijd als ik die kraamverbanden in moet zo groot als een strijkplank. heb alleen hipsters en strings dus niet zo handig.
    beschuiten en muisjes moeten we nog kopen dat we die hier hebben staan. hoeft niet veel te zijn voor het begin want we doen geen kraamvisite, maar in juni een babyborrel. dus die zijn alleen voor opa's en oma's en naaste familie en heel goede vrienden.

de geboortekaartjes zijn uitgezocht en de proefdruk hebben we ook al en die is goed. de uitnodigingen voor de babyborrel heb ik zelf ontworpen en die hebben we al binnen.
    de adresstickers zijn al gemaakt voor op de enveloppen, alleen ff kijken of we de enveloppen eerder kunnen krijgen dan de geboortekaartjes...weet iemand dat toevallig? of dat kan bij kaartje2go? kan het niet vinden op hun site. waar ik de uitnodigen ontworpen heb kan dat wel daar staat dat bij.
    oja en postzegels kopen.

het eerste pak voeding hebben we ook al in huis, alles is gewassen en gestreken en hagt/ligt in de kast met heerlijke geurbuiltjes vd zwitsal hhhmmmm.
    dus we zijn er zo goed als klaar voor.

morgen beginnen ze aan de badkamer dus over dik 2 weken hebbe we ook nog een gloednieuwe badkamer! en als er nog tijd over is meteen erachteraan onder het toilet en anders na de kraamtijd (voor de babyborrel) hopelijk valt het me mee om in de rotzooi te zitten de komende weken. en steeds bij mam gaan douchen. kan ook bij schoonouders, die wonen in de zelfde straat dus eigelijk veel makkelijker, maar die roken binnen heeeuuuul veel dus dan ben ik lekker gedoucht en stink meteen naar de rook bleeeeehhhh.... dus rij wel naar mam, scheelt die heeft ook een traplift dus hoef ik niet de trap op te lopen want dat is echt kut met mijn bekken.

5. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    DSC_3634.jpg

DSC_3629.jpg

hier 2 foto's van de shoot! ik heb er best wel wat in mijn album gezet dus daar kunnen jullie ook nog in kijken!

Marlijn nogmaals bedankt ben er echt blij mee!! en vond het ook echt leuk!:D

6. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    JBG wij toevalling ook aangifte gedaan vanmorgen en idd krijgen ook ruim 1800 euro terug! Loont dus wel, werken en een kind hebben haha :D Lekker extraatje.

Mooie fotoos Hip! Ik wil deze zwangerschap ook een buikshoot laten doen.

Lieke ik zou wachten.. Wij hebben het onze ouders ook pas verteld met 9 wkn, na een 1e goede echo. De rest (vrienden e.d.) met bijna 12 wkn en het toen ook op Facebook gezet. En vind het wel iets wat jullie samen moeten vertellen, wel zo leuk. Hopelijk zet de misselijkheid niet door!

7. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    JBG; leuk hoor zo'n meevaller met de aangifte! Dat zijn natuurlijk altijd hele welkome verassingen. Hoop dat Nienke haar hoektanden dan maar snel doorkomen, is ze er ook vanaf!

Graag gedaan Hip! Vond het ook geweldig om te doen, je hebt ook zo'n mooie buik.
    Vond het best wel speciaal dat ik dat voor jullie kon doen hoor!

Lieke; ik zou ook wachten, maar dat is natuurlijk niet gemakkelijk..

Sasjuh; tis dat je niet in de buurt woont haha!

8. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Hip heb even je foto's bekeken in je album en wat een prachtige foto's !!!!

Marlijn heel mooi gedaan!!

Hier best heftig weekje gehad,mijn zusje kreeg dinsdag curettage,na de curettage kreeg ze steeds meer pijn en hebben ze weer inwendig gekeken en het leek er op dat er stolsels zaten die nog moesten komen, ze moest een nachtje blijven en kreeg morfine.
    Volgende dag mocht ze naar huis, ze bleef veel pijn houden en heftige krampen,maar ze vloeide bijna niet.

Ze wist niet zo goed of dat nou normaal was die pijn dus gisterochtend ziekenhuis gebeld om te vragen en de gyn wou toch ff kijken,ik ben met haar meegegaan want haar vriend moest werken.

Het bleek niet goed te zijn, haar hele baarmoeder zat vol met bloed/stolsels/ weefsel?? Ze wisten het niet precies.

Dus ze werd meteen weer opgenomen en zou zodra ze nuchter was weer onder narcose gaan voor een nieuwe curettage.

Mijn zusje had niet veel gegeten die ochtend dus de anesthesist vond dat het halverwege de middag al wel kon,om kwart voor drie ging ze naar de ok en ze zou ongeveer een uurtje wegblijven.

Mijn moeder en ik hebben op haar kamer gewacht,maar 1 uur werd 2 uur en we begonnen ons toch wat zorgen te maken,toen kwam de gyn bij ons op de kamer om te vertellen dat de curettage op zich goed was gegaan maar dat er een complicatie opgetreden was bij de narcose,mijn zusje heeft helaas moeten braken tijdens de narcose,( dan heb je kans dat het braaksel in je longen terechtbkomt)

dus ze hebben haar meteen moeten intuberen en uitzuigen. Daarna heeft ze eventjes op de intensive care gelegen aan de bewaking, ze hebben longfoto's gemaakt en die zagen er gelukkig goed uit. Ze mocht daarna terug naar de afdeling en later die avond gelukkig naar huis.

Wel moet ze zodra ze benauwd word of koorts krijgt of moet hoesten gelijk terug komen.

Vandaag nog even naar haar toe geweest en ze heeft eindelijk bijna geen pijn meer in haar buik,ze is alleen helemaal beurs van alles.

Ik hoop dat het nu de goede kant op gaat met haar,dat verdient ze, een miskraam lijkt me al zo verschrikkelijk moeilijk en dan krijg je dit er ook allemaal nog even bij.

Zo lang verhaal maar moest het even kwijt...

Tazzie hoe is het nu met Lucas?

9. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    jeetje Carly wat ongelooflijk heftig zeg voor je zusje! wel fijn dat ze nu thuis is. En hopelijk mag alles goed gaan nu met haar! Veel sterkte voor haar en jullie!

JBG fijn die meevaller met de aangifte.
    En zo snel al die tandjes bij Nienke zeg.
    En jullie vakantie geboekt heerlijk. Jullie gaan met een tent toch? Hoe bevalt dat? (of was dat Lieke?)

Hip hele mooie foto's! Zo ff in je album snuffelen :D
    Wij kregen bij kaartje2go niet onze enveloppen eerder. Maar hadden ook stickers klaarliggen. kaartjes echt snel binnen en toen gelijk gestickerd en verstuurd.

Lieke ik denk dat ik ook zou wachten met vertellen om het dan echt met zn 2tjes te kunnen vertellen.
    En balen dat de kwaaltjes komen.

Nou Lucas heeft vanaf ong half 1 weer bij ons geslapen. Maar ergens rond half 4 werd ie huilend wakker, had ie t koud :$. Zelfs zn nekje voelde koel aan (nou dat was de afgelopen nachten dus niet t geval) Maar goed hij lag vanwege de hoge koorts ook alleen in een romper lange mouw, dun pyamabroekje en een dunnere slaapzak ipv zn winterslaapzak. (mede ook omdat hij altijd onder een lakentje/dekentje wil slapen) Bij ons in bed ligt er eigenlijk altijd een dun fleecedekentje over m heen, nu dus ook mijn badjas maar eroverheen gelegd haha. Maar goed lang verhaal kort te maken ;) vanmorgen geen koorts meer. Zelfs maar 36,4. Schommelde gedurende de dag wel een beetje tussen de 36,4 en 37,2. Hij ging net iig met 37,2 naar bed. Maar weer zn gewone pyama aangedaan en romper korte mouw. Nou wel zn dunnere slaapzak maar tis ook niet echt koud op zn kamertje. Voelde me zo opgelucht vandaag dat ie zelfs een paar nibbitchipjes heeft gekegen van me haha. Nu hopen dat komende nacht goed gaat in zn eigen bedje :D

10. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Jeetje Carly, wat heftig voor je zusje!! Hopelijk gaat alles nu goed!

Lieke, ik zou ook wachten denk ik..

Hip, mooie foto's hoor!

Tazzie, fijn dat Lucas geen koorts meer heeft! Hopelijk slaapt ie vannacht lekker in zn eigen bedje!

11. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    Carly; pfoe hej dat is wel heel heftig van je zusje. En dan al helemaal met die complicaties, lijkt me maar niks.
    Hopelijk hersteld ze snel en komt ze er een beetje van bij!

Tazz; nou wel fijn zeg dat Lucas weer aan de betere hand is, hopelijk blijft het nu ook zo.

Ennuh; thanks voor de complimenten! Nu hopen op veel klanten want het is eventjes rustig!

12. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @carly: jeetje joh, wat heftig voor je zus en natuurlijk voor jullie! Wat je zegt, dit ook nog eens erbij terwijl die miskraam al zo heftig is! Ik hoop dat je zus snel opknapt! Hoe is je zus eronder dat dit allemaal gebeurd is? Hoeveel weken was je zus ook al weer toen ze een miskraam kreeg? Sterkte, het is niet makkelijk!

@tazzie: klinkt al een stuk beter! Hopelijk blijft het zo dat Lucas geen koorts meer krijgt, mag wel eens afgelopen zijn voor de kleine man! Was inderdaad Lieke met de tent, wij gaan dit jaar weer in een stacaravan. Maar als we in het hoogseizoen gaan, dan willen we voortaan in een tent (huur of zelf meenemen)... Scheelt aanzienlijk in de kosten!

@hip: wat een mooie foto's, heb ook in je album gekeken, echt mooi! Complimenten voor Marlijn, goed hoor!! Heb manlief al een seintje gegeven dat als de tweede onderweg is, we een ritje gaan maken richting Limburg ;)!

13. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Pooh van harte nog met sven :)
    Leuke dag gehad?

14. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Jeej!!!:):)
    De teststreep is zelfs nog donkerder!!

15. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    pooh nog van harte met Sven!

Nou Lucas was gisteravond wel weer krijsend wakker.. Zelfs een lagere temp (35,8) Hij stak ook steeds zn iejoor of vinger in zn mondje, dus gok toch die rotkiesjes nu erbij :( rechtsonder had ie vannacht ook echt een dikke harde bobbel op zn kaakje. Toch maar zetpil gegeven en zn winterslaapzak weer aan. Bij ons gehouden tot ie rustig was en zetpil begon te werken. Toch wel weer in zn eigen bedje gelegd en hij heeft van 1 tot 7 doorgeslapen in zn eigen bedje :D Vanmorgen 36,4, vrolijk wakker en goed gegeten. :D Dus hij is lekker aan t spelen op t kdv. Ik heb paar uurtjes gewerkt en ga nu even uitwaaien bij mijn paard voor ik straks weer aa nde strijk ga.

16. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Pooh gefeliciteerd met sven!! is die lekker verwend?

marlijn ik maak al reclame voor je hoor hihi...liet de foto's aan een vriendin zien en die had al veel goede dingen over je gehoord. je bent al aardig bekend in je hometown geloof ik ;)

ik heb zelf nu ook een nieuwe camera en heb gister foto's onder de douche gemaakt zal ze dadelijk es plaatsen best mooi geworden.

carly jeejtje meid wat een heftig verhaal van je zusjehoe gaat hrt nu met haar l? geen complicaties verder? Hopelijk blijft haar verdere ellende bespaard en kan ze hier rustigaan van herstellen en verwerken want een mk is niet niks.

hier zijn ze vandaag begonnen aan de badkamer de oude word er nu helemaal uitgesloopt wat een herrie!! gelukkig is dat maar 1 dag....en de rest maakt hopelijk minder lawaai haha.

17. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    ik weet nog niet hoe fotoshop werkt dus heb ze ff op de foon gezet en bewerkt met instagram hihi.

IMG_20130303_224843.jpg
    IMG_20130303_231813.jpg

18. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    oww en lieke wat een knaltest!!! genieten hoor! nu kan het plassen weer beginnen tot je het helemaal kots moe bent hahaha.
    is gelukkig voor een goed doel.....dankzij jullie geplas ben ik nu zwanger hihi

19. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Lieke wauw wat een mooie test!! :D

Hip leuk die foto's zo met dat douchewater!

20. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    Wauw Lieke wat een supertest! Echt een mooie hoor..

Hip; nice work meid! Is leuk geworden met dat water, zag ze laatst ook ergens voorbij komen, geeft wel een leuk effect.. En dan ben ik wel heel benieuwd wie die vriendin was ;)..

Deel Deze Pagina