stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door samantha1, 7 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    helaas lucas weer koorts :( vond m alweer erg warm toen ik m ophaalde van kdv. had vanmorgen lang geslapen op t kdv waardoor hij vanmiddag niet meer wilde slapen. en nu doodmoe aan zn fles. zo gelijk naar bed. maar helaas dus weer koorts :( 38,9. morgen naar cb moet ie eigenlijk zn prikjes maar die verzet ik mooi

2. Mara81

Mara81 Actief lid

4 mrt 2013
    435
    0
    0
    Hallo, ik breek even in in jullie topic,

Ik lees hier al een tijdje 'stiekem' mee :)
    Ik ben namelijk de tweelingzus van Carly. En nadat ik hier van haar toen mocht posten dat ze bevallen was ben ik dit topic een beetje blijven volgen en leef ik op de achtergrond mee met al jullie verhalen en met jullie mooie foto's!
    Sinds vandaag heb ik zelf maar eens een account aangemaakt ( zou eens tijd worden) dus mochten jullie eens denken van wie is toch die Mara die onderin staat, dan weten jullie dat dat de nieuwsgierige zus van Carly is die weer even spiekt :)

Groetjes Mara

3. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    hoi mara welkom.

nou ik zit in de woonkamer met lucas. al vanaf half 12 bezig. krijsen huilen noet normaal meer. getempt weer ondertemp :( wel zetpil voor de pijn. net nepflesje melk en nu slaapt ie weer even. pff maar voor hoelang? en durf ook niey op te staan om op bed te gaan liggen

4. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Mara welkom!

Taz.. kzou de huisarts weer ff bellen. Hij wisselt wel vaak qua temperatuur he.. dan weer koorts, dan ineens ondertemperatuur.. mss zijn t idd de kiezen wel, maar mss heeft ie ook nog wel ergens anders last van.

Heeft ie mss iets nieuws gegeten, de afgelopen dagen?
    Dat hij daar niet over kan?

Hoe is de rest vd nacht gegaan?

5. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    sam rond half 2 lagen we weer in bed. lucas maar bij ons. kruikje gemaakt. heeft ie redelijk geslapen. wel 2x huilen maar iets anders tegen me aan gelegd en hij sliep weer verder. tot 7 uurstraks naar t cb maar hij krijgt zn prikjes niet.

6. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Ach.. sneu hoor! Fijn dat hij wel bij jullie wil slapen!Lijkt me voor jou ook heel vermoeiend!

Hip.. nog vergeten : mooie foto's.. wat een leuk effect geeft dat met dat water!

Lieke.. dat is wel een hele mooie knaltest hoor!

Grr.. ik ben sjagerijnig :p haha.. ik dacht, jeejj mooi weer.. lekker te fietsen.. Had Dylana al klaargemaakt.. en zat al op de fiets.. dus ik de banden nog ff controleren.. Achterband: helemaal leeg.. en krijg t met geen mogelijkheid opgepompt :( Die pomp is lek ofzo.. weet ik t.

Had zo zin om ff te fietsen.. naja dan morgen maar en gaat manlief vanaaf de fiets maar ff maken :p

Vanmiddag maar ff lekker stuk te wandelen samen met een vriendin en haar dochtertje.

Dylana haar 9e tandje komt nu ook door.. gaat snel ineens met haar.

7. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    Hoe was het op het CB Tazzie?

8. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Hoe was het bij de huisarts Marlijn? Daar moest je gister toch heen voor Jesse zijn oren?

Hier toch nog kunnen fietsen.. de aanhouder wint :p Haha..

9. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    fijn dat je toch even hebt kunnen fietsen sam :D

marlijn, het was goed op t cb :D hij was keurig gegroeid. lengte wel even een soort pas op de plaats, maar dat was totaal niet erg omdat hij al zo lang is. gewicht keurig en hoofdje groeit keurig zn eigen lijntje (een wat kleiner koppie ;) net als mama haha)
    78 cm en 10.550 gr. prikjes even uitgesteld ivm die koortsen. moest dat even in de gaten houden, en anders met een paar dagen toch weer huisarts bellen.

10. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    We zijn inderdaad gisteren bij de huisarts geweest; we zijn toch doorgestuurd naar de KNO. Hij kon verder niks zien maar wilde het voor de zekerheid toch laten nakijken.
    Dus tja, weet niet wat ik ervan moet vinden. Het kan natuurlijk nooit kwaad!

Tazzie; wat fijn dat Luc weer helemaal goed gekeurd is!

Sam; lekker nog even kunnen fietsen! Wij hebben ook heerlijk gewandeld.

11. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    ben benieuwd wat de kno dan zegt marlijn.

hier ook lekker even stukje gefietst met lucas vanmiddag :)

12. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    #512 Lieke23, 6 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2013
    Bedankt voor jullie tips trouwens, over het wel of niet vertellen.
    Had er niet meer op gereageerd zag ik.
    Gelukkig hebben we wel kans gezien om nog even samen langs te kunnen gaan!! Anders had ik denk ik toch maar gewacht.
    Erg leuke en fijne reacties gekregen. 't wordt nu voor mij ook wat echter, nu anderen het ook weten. Buik is ook nog flink aanwezig. Maargoed ook, want toen ik het vertelde zagen ze het ook eigenlijk gelijk aan m'n buik (Had hem ervoor even goed verborgen in een vest hihi)

Oh, en welkom Mara! Grappig zo, via je zus:)

13. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Grrr... heel verhaal getypt. .is het weg!

Naja.. Lieke, fijn dat iedereen zo leuk reageerde!

Tazz.. hoe ist nu met Lucas?

Marlijn.. ben benieuwd hoe het bij de KNO arts gaat..

Mara.. hoe is het met Jurre? Hoe oud is hij nu? En wat kan hij allemaal al qua ontwikkeling?

14. Mara81

Mara81 Actief lid

4 mrt 2013
    435
    0
    0
    Hoi Samantha,
    Wat leuk dat je ernaar vraagt :)
    Jurre is volgende week wanneer Tess 1 wordt precies 15 maanden.
    Hij is in zijn motorische ontwikkeling heel snel, met drie maanden wilde hij op schoot altijd al staan, duwde zich altijd op met zijn beentjes hij liep dus met twaalf maanden ook al vrolijk los door de kamer.
    Hij kan ook al met een bal gooien en soms schopt hij er ook al tegen, mijn man denkt natuurlijk meteen dat het een voetballer wordt haha
    Maar verbaal gaat hij nog niet zo snel, hij zegt alleen nog maar bah en verder wel een heleboel klanken, soms lijkt het alsof hij kijk zegt en tiktak en dan wijst hij naar de klok. Maar goed dat komt vanzelf!

En hij is gek op zijn nichtje dat is zo leuk om te zien, ze groeien toch soort van samen op!
    Heb ook al regelmatig foto's van jou meisje gezien hier, een echte knapperd hoor!

15. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Jurre is een stuk sneller dan zijn nichtje,Tess vind het nog steeds allemaal wel prima,kruipen,draaien,tijgeren,optrekken waarom zou ik???

Ze schuift de hele kamer door op haar billen en het cb zei van komt allemaal wel maar ik vind het toch allemaal wel lang duren hoor.
    Draaien van rug naar buik en terug heeft ze wel gedaan toen ze acht maanden was maar daar is ze weer mee gestopt????

JBG jij vroeg volgens mij hoe ver mijn zusje was,ze was bijna tien weken

En hip vroeg volgens mij of ze het allemaal beetje trok,ze heeft het heel zwaar gehad maar heb het idee dat ze een beetje begint op te krabbelen,het verdriet blijft en de angst voor de hopelijk volgende zwangerschap

Lieke leuk dat je fijne reacties hebt gekregen

16. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Welkom mara en wat fijn dat het zo goed gaat met jurre.

carly elk kindje heeft haar eigen tempo dat zal vanzelf wel komen bij tess toch? en als je je zorgen maakt kun je altijd een afspraak bij de fysio maken, mss kunnen die helpen.

lieke wat fijn dat jullie het toch nog samen hebben kunnen vertellen. maakt het toch weer wat echter he als mensen het weten.

Marlijn wanneer moet jesse naar de kno? benieuwd wat eruit kimt.

edereen genoten van het mooie weer? jammer dat het nu weer voorbij is, word zelfs weer winter..bleeehhhhhh. ik had gister en eergister lekker achterom in de zon gezeten. heerlijk hoor.
    de verbouwing van de badkamer verloopt goed vandaag al een groot deel betegeld. word mooi hoor! ben wel blij als het weekend is ff geen werkmannen over de vloer. en dan hopelijk eind volgende week klaar met de badkamer en dan nog ff de wc hieronder.
    morgen weer naar de gyn. controle en flowecho...benieuwd hoe het met mijn meisje gaat.

17. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    Mara; welkom! Leuk om te lezen hoe het met Jurre gaat.

Carly; je hebt helemaal gelijk hoor, ieder kind ontwikkeld zich op zijn eigen tempo. Vertel mij wat. haha
    Hoop dat je zusje snel weer opknapt en er helemaal voor kan gaan (qua zwanger worden bedoel ik he)..

Hip; we moeten maandag naar de KNO om half 2. Dus ben wel heel benieuwd eigenlijk.

Lieke; wat fijn dat jullie het toch samen hebben kunnen vertellen. En dat je buik nu al zo groeit dat beloofd wat hoor! :)

Tazzie; hoe is het met Luc? Weer helemaal goed, geen gekke koorts mee gehad?

18. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Mara.. wat leuk om te lezen hoe Jurre zich ontwikkeld. Zo zie je maar weer dat elk kindje verschillend is.

Carly.. als je je echt zorgen erover maakt, kun je dan niet eens bij een fysio langs ofzo? Ik denk ook dat het allemaal wel vanzelf komt hoor.. misschien gaat ze zo meteen ineens als een speer.. dat ze alles overslaat en dan gaat lopen? Of ze begint heel snel te praten?

Hip.. hier ook genoten van het mooie weer. Helaas is het hier vandaag echt kansloos! Kouddd en het regent :( En morgen word er sneeuw verwacht.. Ik was net zo blij met de zon de afgelopen dagen.
    Ben benieuwd hoe het nu met je meisje gaat! En het schiet al mooi op dus bij jullie. Leuk!

Marlijn.. bevalt je werk nog??

19. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Mara wat leuk om te lezen hoe het met Jurre gaat!

Carly, misschien is Tess gewoon wat later? of inderdaad eben langs een fysio ofzo als je je zorgen maakt? wat de rest zegt.

Sam ja balen dat het weer minder en kouder weer gaat worden he :( Was net zo lekker afgelopen dagen

Hip fijn dat de verbouwing van de badkamer goed verloopt

Hier gaat t weer aardig goed.
    Woensdag geen koorts meer gehad, dus 's middags even lekker naar buiten geweest met hem :D heerlijk.
    Gister is ie dan weer bij sm geweest.. Schijnbaar heeft ze mijn hint op fb doorgehad haha.. Want gelijk zeggen toen ik m kwam brengen dat ze ECHT NIET gemerkt had dat ie koorts had omdat ie zo aan t spelen enzo was (en dat is ook zo, hij speelt ook wel gewoon door, maar toch een gloeiend koppie tegen je aan merk je toch wel??? zeker als je zelf ook in de verpleging zit..) woensdagavond was t om half 12 een xtje huilen daarna had ie doorgeslapen tot half 7/7 uur. en afgelopen nacht helemaal neit gehoord.. Zelfs niet zn avondhuiltje :D Schro zelf om 4 uur wakker en dacht shiiiiipps heb Lucas helemaal niet gehoord. Ben toen toch maar even gaan kijken bij hem haha.. Maar hij lag gewoon lekker te slapen. Gister was ie wel paar x gevallen, schijnbaar bij sm al. maar weet dus niet of dat hard gegaan is. en gistermiddag thuis 2 x tegen de box van de surround set aan. 2e x bloedde 1 tandje zelfs iets. Stras nog even naar kijken. Hij eet en drinkt verder wel gewoon. Heeft de afgelopen dagen (vanaf dinsdag) dus wel steeds ondertemperatuur gehad. Maar gistermiddag weer normale temp.

20. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Bedankt voor de reacties meiden,ik maak me niet echt zorgen hoor zo erg is het nog niet maar ik zou het gewoon leuk vinden als ze meer gaat doen haha

Tazzie fijn dat het weer wat beter gaat met Lucas

Deel Deze Pagina