@Mara: Leuk dat je stiekem meeleest! Blijf je ook gezellig meekletsen? @marlijn: ben benieuwd wat de kno arts kan betekenen voor jullie! @lieke: wat leuk dat de mensen het nu weten, dat je het toch samen kunt vertellen! Hoe voel je je nu? Misselijk? @taz: fijn dat het nu beter gaat met Lucas, hopelijk blijft dat zo! Wanneer moet je terug voor de prikjes? @sam: Hoe is het met die kennissen van jullie, die hebben pas hun kindje begraven? Zo vreselijk zeg! @hip: hoe was het vandaag? @marlijn: ben ook benieuwd hoe het nu met je werk is? Doe je je belwerk ook nog? Nou deze week veel ontwikkelingen! Nienke loopt sinds afgelopen maandag , leuk!! Ze stapt de hele kamer door, soms met een beetje aanmoediging, maar ze heeft de smaak goed te pakken. Ze praat ook veel, soms twee woorden achter elkaar, bijv. dag mama, poesje mouw, toetje eten.. ze zegt wel 50 woorden en doet alle dierengeluiden na, het is te grappig. Ze herkent al veel muziek, televisieprogrammas bijv zandkasteel, roept ze TOTO!! Ook zijn de laatste 2 hoektanden boven door, onder zijn ze aan het dringen! Dus een week vol veranderingen, ze word zo snel groot!
Wauw JBG wat een veranderingen bij Nienke! Ik had het filmpje van haar op FB gekeken, echt te leuk gewoon. Dan is het gek he dat ze ineens zoveel ontwikkelingen doormaakt. Vond dat bij Jesse ook zo aandoenelijk! Het werk bevalt me nog steeds super, ben echt heel blij weer aan de slag te zijn. En dat andere doe ik inderdaad ook nog haha .. Nog ff hoop ik, ben er behoorlijk klaar mee.. Wij zijn ook heel benieuwd naar wat de KNO wel of niet ontdekt.. Ach, komt goed! Nu weer ff verder met 'werk'
Hoi jbg, als jullie dat allemaal niet erg vinden dan vind ik het wel leuk om hier ook een beetje mee te kletsen. Heb toch een beetje het gevoel dat ik jullie ook een klein beetje ken door al jullie verhalen! Heb wel eerst even aan Carly gevraagd of zij daar geen problemen mee heeft maar die vind het prima. Dan zal ik ook iets meer over mijzelf vertellen haha, Ik ben 31 jaar en werkzaam als verpleegkundige voor 24 uur per week. Mijn man is militair. We hebben een zoontje maar dat wisten jullie al. En we zijn sinds kort weer bezig voor een broertje of zusje Wat leuk dat Nienke al zoveel zegt!
Gezellig Mara! Wat leuk zeg dat jullie bezig zijn voor een tweede kleintje! Wij willen halverwege het jaar weer gaan proberen.Mijn man is ex-militair! Moet jouw man wel eens op uitzending? Zelf werk in in de verzekeringen en mijn man werkt nu voor het openbaar ministerie. @marlijn: top dat het je nog zo bevalt bij je nieuwe werk! Heb je al een afspraak gemaakt bij de kno arts? Vandaag drukke dag, moest naar de stad, straks komt er ff een timmerman langs om iets te bekijken ivm klussen, daarna verjaardag en vanavond weer een verjaardag. Heb nieuwe schoenen gekocht voor Nienke, heel leuk, maar vind dat het lijkt alsof ze van die grote voeten heeft, haha!
zo heej net een lijstje gemaakt met wat er allemaal in de vluchttas moet die ga ik dit weekend maar es inpakken. ik vind het best wel veel hoor! maar ja liever te veel dan te weinig! hebben jullie nog tips? al kan ik me niet voorstellen dat ik iets vergeten ben. mara wat leuk dat jullie voor een tweede gaan, suces hopelijk is het snel raak! jbg nienke gaat echt in alles hard he! leuk hoor zo'n pittige tante, al mogen de tandjes wel wat rustiger aan is zo zielig. marlijn wat fijn dat het werk zo goed bevalt hopelijk krijg je ook steeds meer mensen voor de fotografie zodat je de chat kunt laten vallen. succes alvast bij de kno maandag, mocht ik hier niet meer komen voor die tijd. ik moet maandag ook in het zkh zijn voor de ctg wie weet lopen we elkaar tegen het lijf. hihi wat een rot weer opeens weer bleeeehhhh ik wil weer lente!!
Nou even de domper van de dag; heb vanmiddag te horen gekregen dat mijn proeftijd niet verlengd word. Ik paste niet in het perfecte plaatje.. Ben behoorlijk van de leg af, vind het zo oneerlijk! Weten jullie dat ook weer even..
Aaah nee Marlijn wat ontzettend klote zeg!! Wat voor plaatje hebben ze daar dan? Gaat het er tegenwoordig ook al niet meer om of je je werk goed doet?? Dikke knuffel meid
Wat een tegenvaller Marlijn! En de reden al helemaal, wat is dat nu weer voor een vreemde redenering? Tot hoelang kun je nog blijven? JBG: Ik voel me erg beroerd. Combinatie van buikgriep en zwangerschapsmisselijkheid momenteel. Vandaag bijna de hele dag op bed gelegen met buikkrampen en misselijkheid. Brr.. hoop dat dit snel over is..
Marlijn wat een rotnieuws zeg! wat voor verwachtingen hadden hun dan? hopelijk komt er snel iets nieuws op je pad. dikke knuffel voor nu!! lieke beterschap!
Noujaaa.. Marlijn! Hoe kan dat nou ineens.. wat klote zeg!! En je had het er net zo naar je zin! Lieke.. bah, vervelend dat je zo last hebt van misselijkheid. Vertel je ook al aan Norah dat er een baby in je buik zit? JBG.. wat leuk dat Nienke zo snel gaat met praten en ontwikkelen. Lijkt me super leuk! Tazz.. fijn dat t met Lucas ook weer wat beter gaat. Hip..njah mss niet in de vluchttas, maar ik dronk tijdens mijn weeen aa-drink. Heerlijk vond ik dat! En had ook van die dextro snoepjes. Het gaf mij echt energie toen! Mara.. hopelijk is het snel raak!
@ jbg; mijn man is geregeld op oefening. Hij is op uitzending naar Afghanistan geweest maar dat was net voordat ik hem leerde kennen, dus zo'n lange uitzending heb ik nog niet meegemaakt. En wat je zegt over schoenen en grote voetjes, dat had ik ook. Nu had Jurre ook meteen maat 23 om mee te beginnen dus die leeft ook echt op grote voet. @ hip, heb je een rolletje dextro in je tas? Kan altijd van pas komen als je geen eetlust hebt en toch energie nodig hebt tijdens de bevalling. @ Marlijn; wat ontzettend klote voor je! @ Lieke; beterschap! Hier gisteren klote nieuws gekregen, mijn schoonvader heeft longkanker en darmkanker en er is hem meteen verteld dat het niet meer te genezen is alleen nog maar te remmen
Zo zeg das heftig mara heel veel sterkte de komende tijd! aan de dextro had ik al gedacht pooh ik zie je onderin hoe is het? lang niks meer van je gelezen..hoe was de verjaardag van sven?
Wat een rust hier! Jesse zijn oren waren goed, hij mankeert er dus niks aan. De KNO arts vond het ook wel een hele vlotte doorsturing van het CB maar ach, nu weten we in elk geval dat er niks medisch is
Fijn zeg dat er niks met zn oren was! Hoe gaat het nu met jou Marlijn? Heb je nu weer recht op zoveel maanden ww? of gaat het gewoon verder waar je was gebleven zeg maar.. qua maanden? JBG.. jij vroeg nog hoe het met die kennissen van mij was. Tsja, ze hebben het gevoel dat hij ergens aan het logeren is.. Allemaal nog erg onwerkelijk dus. Hip.. hoe was het bij jou in het ziekenhuis? Nogal een verschil he, qua weersomstandigheden.. Hier was het de hele dag supermooi weer! Wel koud, maar heerlijk het zonnetje erbij! En als je die beelden dan ziet onderin Nederland.. brrr...
marlijn wat fijn dat er niks mis is met de oortjes van jesse! tazzie voel je je niet goed of ben je druk? sam wat je zegt idd hier ligt zo'n 15 cm sneeuw!! vanaf gister middag tot vanmiddag 4 uur ofzo heeft het aan 1 stuk door gesneeuwd. en ik ben er zo klaar mee! denk je dat je rotzooi hebt van een badkamer verbouwen, nou geloof me als ze dan ook nog steeds in en uit moeten lopen met dit vieze weer dan krijg je nog veeeeeeeeeeeel meer rotzooi!! ben blij als alles klaar is dan gaat mijn vriend samen met zijn moeder het hele huis poetsen! mijn ctg was goed gisteren, moest wel een uurtje eraan liggen omdat ze steeds wegkroop dus het ontvangst viel steeds weg en ze moeten toch minimaal een half uur een goede meting hebben. donderdag groeiecho en ctg en vrijdag controle en flowecho bij de gyn. en vrijdag word ik 30!! ik vier het niet, haal denk ik wel wat vlaai voor de bouwvakkers en denk dat mam en schoonmam wel ff komen. en heb zelf ook zin in vlaai hahaha (hoop dat ze al aardbeien hebben!) en zondag ga ik met mijn vriend uiteten, hopelijk heb ik dan niet te veel last van mijn bekken zodat ik zonder al te veel pijn een paar uurtjes in een restaurant kan zitten.