stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door samantha1, 7 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    Sam; nou de ww aanvraag is de deur al direct uit gegaan dus dat is even afwachten. Ik heb in elk geval recht tot 10 juni, maarja dat is nog maar zo kort! Solliciteer me dus nu al weer een ongeluk.
    Hoorde gisteren wel via via dat die man waar ik dus bij werkte echt niet de makkelijkste is, en dat ik het mezelf dus niet moet aanrekenen dat het zo is gelopen. Dat deed me toch wel goed om te horen eerlijk gezegd.
    We gaan dus gewoon verder waar we gebleven waren, maar nu alleen nog harder zoeken!

Hip; we hadden elkaar al gesproken maar fijn dat alles goed is!
    En die sneeuw hier; ik ben er klaar mee hoor.. Nu is het gelukkig wel weer zonnig. Scheelt een heleboel in de vriendelijkheid van het weer :D..
    Fijne dag dames!

2. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Hip.. fijn dat alles goed is verder!
    Hoop voor je dat alles gauw klaar is bij jullie thuis.

Marlijn.. jaa juni is het al gauw inderdaad. Ik heb nog tot mei, maar dat komt ook al snel dichterbij :( Succes met solliciteren!

Pfff.. nouu ik geloof dat Dylana in de 13 maanden sprong beland is hoor. Jeetje.. niet te genieten is ze! Bahh.. ben gewoon kapot! :p

3. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    Vlot het bij jou ook niet meid? Wat zoek je?

4. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    nee.. helaas niet :( Krijg ook gewoon nooit ergens reactie op..

Ik zoek echt alles! Verkoopmedewerker/administratief medewerker/kassamedewerker/schoonmaakster.. echt alles wat een beetje rond de 20-24 uur is. Heb die uren echt nodig om te zorgen dat we hier kunnen blijven wonen..

En jij?

5. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    Same here, het maakt me onderhand niks meer uit maar je hoort inderdaad van 9 van de 10 helemaal niks. En het UWV heb je ook helemaal niks aan!

6. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Zo das lang geleden moest wel veel bijlezen hoor.

Lieke, van harte gefeliciteerd een 2e leuk spannend.

Hip, hoe gaat het met jou dan? Volgens mij best redelijk toch? Als je niet te druk doet.

Marlijn, das echt lullig had je toch ook wel een korte proefperiode? Hoop dat je snel wat vind.

Sam, voor jou hoop ik t ook mischien als t seizoen weer begint dat je dan sneller wat vind ook al is t tijdelijk. En dylana lekker sprongig wacht maar tot ze kunnen praten volgens mij zijn ze dan helemaal erg. En van die kennissen wat erg dat wens je niemand toe.

Nou we hebben de overdracht van het huis dus 26 feb gehad dus dat was echt wel fijn, daarna wel een beetje een inzinking van alle stres en t geregel en begin me nu weer lekker mezelf te voelen.
    Sven zn verjaardag hebben we ook heerlijk gevierd hij vond t wel leuk en spannend. Met zn taartje hebben we gelachen hoor heel voorzichtig met 1 vingertje room proeven en maar wapperen met die armpjes. Hij is lekker verwend. Wij hebben m van vtech de toettoet auto garage gegeven al die muziekjes vind ie nu vooral prachtig dan zit of licht ie te swingen echt mooi. Nog geen vooruitgang in kruipen oid.
    Nu ben ik vorige week bij de osteopaat geweest voor zn darmen. (is 1 van de beste van NL en wou dat ik m eerder had ontdekt) en hij poept nu zowaar ok zonder movicol en tranen dus dat is wel fijn. Hier hebben we wat tips van gehad om sven aan t kruipen te krijgen door m te helpen. We zien wat vooruitgang qua ontdekken maar moeten ook geduld hebben.
    heb jullie dus verwaarloosd maar ben wel benieuwd hoe t met idereen gaat en de kindjes in of uit buik.
    Nog ff 2 foto's 1 van op het strand in de draagrugzak en de ander op zn nieuwe 2ehands driewieler met duwstok echt zo leuk al een heel mannetje dan.

Bijgevoegde bestanden:

7. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    pooh kan ik me voorstellen dat je er ff doorheen zat, gelukkig gaat het nu weer beter met je.
    succes met sven bij de osteopaat!
    wat een lekker mannetje is het he!

vandaag weer in het zkh geweest, ze heeft een groeispurt gemaakt!
    ze is niet meer te klein maar gewoon klein of ja klein niet echt maar licht hihi.
    ze word nu geschat rond de 2700 gram met 40 weken mss zelfs wat meer als ze goed blijft groeien.
    de beentjes lagen tot nu toe iedere x al voor en die hebben nu met de groeispurt ook nog gezellig meegedaan hahaha die liggen nu bijna gelijk aan 41 weken hihihi.
    buikje en hoofdje zijn wel nog onder het termijn maar niet meer zoveel. benieuwd wat de gyn er morgen over zegt als ik controle heb.

8. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    ff een vraagje moet je eigelijk een speentje mee nemen naar het zkh? en moet ik die nu dan al uitkoken? of hoef je er geen mee te nemen?

9. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Aahh Pooh.. wat een super mooi mannetje is het toch! Die foto op die driewieler.. geweldig! Fijn dat alles met het huis rond is, dat jij je weer wat beter voelt en dat Sven eindelijk goed poept!
    Hopelijk kom je weer wat meer kletsen hier!

Hip.. wat goed te horen dat je meisje een groeispurt heeft gehad! Hou je ons op de hoogte? Wat betreft dat speentje.. nee die heb ik niet meegenomen naar het ziekenhuis. Ook niet aan gedacht eigenlijk. Volgens mij hebben ze in het ziekenhuis ook wel van die soort spenen..maar je kan er altijd één voor de zekerheid in je tas stoppen. Zou hem dan wel uitkoken ja.

10. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Nog ff ego..

Gisteravond met Dylana naar de huisartsenpost geweest. Ze werd echt heel erg overstuur wakker gisteravond.. was echt ontroostbaar! Normaal krijst ze ook wel...maar dit was echt heel anders. Op een gegeven moment wees ze naar de grond, dus ik zette haar op de grond. Begint ze ineens echt heel raar te schokken. Haar hele lichaampje :( Ik schrok zo! ( mijn broertje heeft epilepsie, dus daar moest ik gelijk aan denken )

Het duurde maar een paar seconden, maar toch. Wij op den duur haar maar iets te drinken gegeven en nog wat appelmoes ( misschien heeft ze honger?) Toen was ze eventjes stil. Ineens ging ze met haar hoofd naar voren.. ze keek me echt heeel vreemd aan en begon toen weer keihard te krijsen en weer overstrekken.

Het voelde echt niet goed.. dus Rick gevraagd of hij de huisartsenpost wou bellen. Daar mochten we gelukkig langskomen. Door de autoreis was ze gelukkig weer wat rustiger geworden. Die mevrouw daar ging even in de oren en keel kijken.. en dat was verder in orde. Dus zei ze.. misschien krijgt ze wel een virusje ofzo..maar ze ziet er verder wel gezond uit nu.. dus ja ik kan je niet verder helpen.

Oh ik voelde me zo niet serieus genomen.. :( Ik was vet overstuur door die schokbewegingen en daar ging ze gewoon niks over zeggen. Het enige wat ze zei.. nou misschien moet je maar een keertje naar je eigen huisarts gaan als je daar zo mee zit :S

Vannacht heeft ze lekker bij ons geslapen!

Gelukkig hebben we morgen een afspraak te staan bij onze kinderarts.. dus ga het daar ook wel voorleggen. Misschien overdrijf ik wel hoor, valt het wel mee.. ben ik te overbezorgd, maar ik weet niet.. tvoelt niet echt goed ofzo, omdat ik haar vd week ook al wat slapjes vond. Heel wankelig steeds, terwijl ze eerst wel heel stevig stond al.

Naja heel verhaal...maar wou t ff kwijt :)

11. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    He bah Sam, wat naar! Wat zul je geschrokken zijn hee! Ben erg benieuwd wat ze ervan zeggen. Sterkte hoor, en hou haar maar goed in de gaten en lekker bij jullie. Als je het niet vertrouwd gewoon weer bellen.

Balen dat het bij jou en Marlijn ook zo tegenzit qua werk.

Hip: Fijn van de groeispurt zeg! Soms komt het toch vanzelf allemaal weer goed gelukkig. Een speen zou ik nog niet meenemen hoor. Had ik niet, ook niet gebruikt toen.

12. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    Pfoe Sam heftig hoor! Je stel je niet aan hoor, ik zou net zo gereageerd hebben. Hopelijk heeft ze het niet nog een keer.

Hip; ik had er ook niet aan gedacht dus goed dat jij dat wel doet! Maar Jesse had het niet nodig, dat is het enige moment geweest dat hij duimde namelijk. Daarna nooit meer..

Hier ook een beetje ego; Jesse was heel zielig, vanmiddag bij de kapper. Heeft echt een kwartier alleen maar gegild, maar het moest gewoon echt eventjes, hij kon nauwelijks meer kijken haha. Hing de hele tijd zijn pony voor zijn oogjes. Ach nu kan hij er weer eventjes tegenaan, nou ja eventjes.. Mij niet meer gezien hoor bij de kapper :D..

13. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    thnx dames.. Vannacht slaapt ze ook lekker bij ons op de kamer :)

Lieke.. hoe voel je je? nog misselijk?

Marlijn.. achh wat sneu.. de kapper was dus niet zo'n succes haha. Kun je het zelf niet doen? Ik doe het bij Dylana ook gewoon zelf :)

14. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Sam, gaat gelukkig al een stuk beter! Af en toe van die vlagen, maar zo extreem als toen gelukkig niet meer!
    Verder eigenlijk helemaal niet moe, geen zere borsten helemaal niets. Erg lekker, maar ook wel weer onzekermakend. Gelukkig nog maar tot woensdag tot de echo.

Oh en die kapper. Lijkt me ook drama. Ik heb het zelf gedaan tijdens film kijken, maar jongens zijn wel een stuk lastiger.
    Gelukkig kan ik bij Norah mooi een vlechtje opzij maken zodat haar haartjes niet in haar gezicht komen.

15. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    ooh spannend hoor.. woensdag de echo al! ben ook zo benieuwd of je nu een jongetje of weer een meisje krijgt. Willen jullie het weten?

16. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @Mara: heel veel sterkte, wat erg voor je schoonvader!

@taz: Hopelijk zit je snel weer lekker in je velletje!

@Marlijn: Top dat er niets medisch aan de hand is. En luister, sommige kindjes doen er wat langer over om te gaan praten. Mijn buurmeisje is 1 november 2 geworden en toen begon ze pas wat meer te zeggen! Komt zeker goed! En wat shit van je baan zeg! Wat raar dat dat zo’n moeilijke man is. Had je dat zelf ook al gemerkt? Jammer dat jij en/of sam niet hier in de buurt wonen, want had wel een aantal baantjes geweten hier in de buurt!

@Sam: Vind het echt heel erg voor je kennissen, brr, je moet er gewoon niet aan denken! Echt een helse situatie! Jeetje wat schrikken met dylana zeg! Ohh, snap je zo goed ik zou ook helemaal in paniek raken als ze zo zou schokken en raar zou kijken. Je hebt goed gehandeld, zo erg dat ze je niet serieus nemen (of in ieder geval het gevoel geven je niet serieus te nemen). Lekker bij jullie in bed, je hebt groot gelijk! Morgen naar de dokter, ben erg benieuwd!

@hip: Morgen 30, wat een bijzondere leeftijd! Zeker een bijzonder jaar met de komst van jullie kindje! Ik had geen speentje bij maar Nienke was gelijk een duimelotje (nu nog :p).. maar je kan er altijd even 1 uitkoken en meenemen!

@pooh: wat een gave foto’s! Kan me indenken dat jij niet lekker in je vel zat met alle stress rondom het huis! Fijn dat dat nu achter de rug is! Wat goed dat hij nu lekker kan poepen, dat is zo belangrijk! Goed van je dat je naar die osteopaat bent gegaan.
    En alweer 1 jaar, gaat snel he meid!

Ben weer bij de dokter geweest voor het eczeem op Nienke haar benen, was zo erg. Nu weer hydrocortison gekregen. Omdat het een hormoonzalf is willen ze het liefste zo min mogelijk geven, dus nu dit proberen een paar weken proberen. Verder heeft ze wel last van der hoektanden, alle vier weer zo ongeveer tegelijk aan het doorkomen!

17. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Had je ook al eerder gehad toch? Die hydrocortison?.. Wat zielig dat ze zo last van de tanden heeft. Dan heeft ze ze ook al bijna allemaal zeker?

Jammer idd, dat je niet in de buurt woont! :)
    Hoe gaat het trouwens met jezelf JBG?
    En word je mama nog lastiggevallen?

18. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Hoi Dames

ik haak weer aan ;)
    Voel mezelf nog steeds niet helemaal toppie in mn vel (alleen kan ik dat prima verbergen dat niemand t doorheeft) Hopelijk snel wel weer anders toch maar eens een afspraak maken.

Eens kijken wat ik allemaal onthouden heb.

Sam wat naar zeg met Dylana en raar van de hap. Vandaag naar de kinderarts, ben benieuwd wat die zegt erover!

Hip Van harte gefeliciteerd met je 30e verjaardag!:D enne speentje, hadden wij wel meegenomen, maar Lucas heeft eerst een speentje van het ziekenhuis gehad. En fijn dat de kleine nog even ee ngroeispurt heeft gemaakt!

Malijn fijn dat het niet medisch is bij Jesse. En het ging dus niet zo goed bij de kapper.. Was het jesses eerste x?
    En wat een rotzak zeg die exbaas van je.. Hopelijk heb je snel weer wat nieuws

pooh wat een leuke foto's!!en fijn dat Sven weer goed kan poepen nu! en dat alles met t huis rond is!

JBG arme Nienke met 4 hoektanden tegelijk.. En weer eczeem :( hydrocortison heb ik voor Lucas ook liggen..

Lieke woensdag al de echo! DAt moet gewoon goed zijn op Lucas zijn verjaardag ;) fijn dat je verder geen kwaaltjes hebt

Nou hier druk druk in mn kop.. Mijn oma heeft dus helaas weer kanker :( en dus zodra ze nu aangesterkt is krijgt ze chemo..het zit nu bij haar nieren ofzo.

VErder druk met voorbereiden voor Lucas verjaardag. Hij is komende woensdag jarig :D maar we vieren t morgen en zondag alvast. Mike is dnsdag jarig en dat vieren we er maar gelijk bij. Morgen komen mijn ouders, morgenavond de vriendengroep vooral voor Mike want Lucas ligt dan al lekker in bed..en zondag de rest van de familie (mijn ouders vertrekken zondag naar frankrijk voor een weekje rust bij vrienden als t nog gaat lukken met al die sneeuwtroep onderweg, vandaar dat zij ook morgen al komen)
    Lucas zijn kadootje is al in huis :D een stoere driewieler :D
    En woensdag is hij ook voor het eerst naar de kapper geweest. Begin vond hij het spannend, maar mijn nichtje (is kapster met een eigen salon ;) ) heeft het super opgepakt en hem laten spelen met haar werkspullen (wat veilig is dan haha zoals zo'n kwast en de waterspuit) Hij begon zowaar wat te kletsen in stoel haha.
    Zal zo ff paar foto's uploaden en dan ga ik gauw hier thuis de boel schoonmaken voor morgen.. Morgenochtend wordt als het goed is de taart gebracht (toch maar besteld ipv zelf maken)

19. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    een foto van zijn fietje :D en eentje bij de kapper

20. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Samantha wat zul je geschrokken zijn zeg, wat zei de kinderarts er van vandaag!

Hip van harte gefeliciteerd en wat fijn dat je meisje een groeispurt heeft gemaakt.

Tazzie wat naar van je oma en hopelijk zit jij ook snel weer beter in je vel.
    Tess krijgt morgen dezelfde fiets in het roze van opa en oma.

Mijn zus (Mara) heeft vandaag de taart voor Tess voor morgen gemaakt, ik ben er echt blij mee en vind hem echt supermooi!!!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,1 KB
      Weergaven:
      5

Deel Deze Pagina