Ik breek even heel snel in want kan via deze computer tenminste een foto plaatsen.. Vanavond reageer ik ff op iedereen; Deze foto wilde ik al ff posten maar het lukte iedere keer niet.. Vorige week gemaakt toen het zo'n heerlijk weer was! Super taart trouwens Carly! Tazz; fijn dat je er weer bent.. En de rest... vanavond!!
Tazzie.. wat een lieverd is het ook! Met zn tongetje zo naar buiten haha. Die driewieler heeft Dylana ook maar dan ook in het roze Hopelijk voel je je gauw wat beter! Weet er alles van hoe het is als je niet lekker in je vel zit! Sterkte met je oma! Carly en Mara.. wauwww wat een super mooie taart! Knap gemaakt hoor! Alvast gefeliciteerd met Carly haar verjaardag! Hip.. gefeliciteerd met je verjaardag! Marlijn.. knap kind is het toch he! Mooie Jesse! Komt er al wat vooruitgang bij jullie met praten? Of is het nog steeds chinees? Nou hier vanmorgen naar de kinderarts geweest. Over dat schokken van vd week. Tsja daar kon ze eigenlijk nu niet zoveel over zeggen. Epilepsie is het wss niet, omdat dat vaak wel wat langer duurt dan een paar seconden en ze daarna heel duf zijn. We moeten het in de gaten houden. En doet ze het weer, dan gelijk weer aan de bel trekken.. en dan gaan ze het onderzoeken. Verder was ze nog steeds niet genoeg gegroeid. Ze weegt nu 8250 gram en is 72 cm. De kinderarts vond dat we het wel verder moeten onderzoeken wat nou een reden er van kan zijn. Dus Dylana moest een bloedonderzoek laten doen. Wat een gedoe bij zo'n kleintje! Er was geen duidelijk bloedvat te vinden. Dus maar via de vinger geprikt. 2 x omdat ze anders niet genoeg bloed had. Dylana heeft geen kick gegeven. Trots! hihi. Over anderhalf week krijg ik de uitslag. Ze is ook geprikt voor coeliakie. Ik hoop echt niet dat ze dat heeft! Dan moet ze dus haar hele leven lang op glutenvrij dieet Dat lijkt me zo vervelend voor haar! Nooit meer wat lekkers op een feestje ofzo.. maar goed, ik moet niet zo ver vooruit gaan kijken. Misschien komt er wel niks uit de bloedtest en is dit gewoon haar bouw. Rick groeide ook pas goed in de pubertijd.. Dusja..
JBG; ja het is wat hoor, die man is gewoon niet goed bij zijn hoofd. Tenminste zo denk ik erover. Ben echt nog steeds kwaad, vanmiddag heel snel mijn kleding ingeleverd met een heleboel adrenaline in mijn lijf! Hoe is het met jou? Tazzie; Wat een schattig fietsje, en wat een grote jongen dat hij niet tegen sputterde bij de kapper. Knap hoor! Kan Jesse een voorbeeld aan nemen.. Hip; gefeliciteerd met je verjaardag (ook nog maar ff via deze weg ) Carly; alvast gefeliciteerd met Tess, echt een supertaart. Sam; wat een grote meid dat ze niet heeft gehuild! Echt knap hoor, en nu maar hopen dat er geen gekke dingen uit die uitslag komen. Jesse zegt nu een woordje! Bal.. Echt heel schattig. En vanmiddag zei hij ineens televisie (maar dan alleen zodat ik het kon verstaan haha) Dus het komt wel goed hoor. Uhm nou ik hoop dat ik niemand ben vergeten.. Volgens mij wel.. Sorry als het zo is
Tazzie hopelijk ben je snel weer de oude. sterkte met je oma! Grappige foto van van lucas hihi. veel plezier van het weekend met de verjaardag van lucas! sam benieuwd wat de uitslag is hopelijk niks ernstigs. knap hoor van dylana dat ze niet gehuild heeft stoere meid. carly alvast gefeliciteerd met tess! En wat een mooie taart! doe je goed mara! marlijn mooie foto van jesse! en hij zegt ook nog hoi! dus dat zijn al 2 woordjes hihi dankjewel dames voor de felicitaties!
Carly gefeliciteerd met Tess! en wat een mooie taart!! mooie foto Marlijn! Sam balen dat Dylana nog niet goed gegroeid was. Maar hopelijk komt er niets ergs uit het bloedonderzoek. Wel knap dat ze dat allemaal zo goed heeft doorstaan.. Zo Lucas is vandaag al erg verwend een toettoet garage gekregen van mijn ouders en een duplo brandweercommandantenauto van mijn broertje en schoonzusje een een of ander ding met allerlei rammeltjes/bewegende deeltjes. Mijn nichtje (de kapster ) kwam even snel haar bestelling van oriflame (vorige week had ik een oriflameparty hier) ophalen en ze had gauw een paar leesboekjes voor Lucas gekocht zo schattig (en ze is zelf ook nog eens zwanger dus erg leuk ) en hierij een foto van de taarten die ik heb laten maken. T kleine taartje is Lucas zijn meptaartje, die krijgt hij morgen zelf en die ander dus de thomas taart. erg lekker morgen komt de schoonfamilie dus dan weer een drukke dag. Ook komt Lucas achterneefje gezellig, kunnen ze mooi samen spelen.
lucas word erg verwend zo te lezen leuk hoor! en wat een mooie taarten heb je! benieuwd hoe lucas gemept heeft hihi carly jullie ook een leuke verjaardag van tess? had tess ook een meptaartje? ik heb in mijn album nog wat foto's gezet van de laatst gekochte kleertjes en nog eentje van een nieuwe knuffel op het kamertje (olifant) en heb buikfoto's van afgelopen donderdag (37 weken) erin gezet.
Allemaal bedankt voor de reacties op de taart Marlijn; mooie foto van je zoontje Samantha; wat schrikken van dat schokken van dylana, en sneu dat bloed prikken. Hopen dat er eigenlijk niks uit komt. Hip; zie dat je jarig bent geweest, alsnog van harte. En wat fijn dat je meisje een groeispurt heeft gemaakt! Jbg; dank je wel. Hoe is het met Nienke? Nog zo last van haar tandjes? Tazzie; gefeliciteerd met je zoontje! Leuke taart ook!
Gefeliciteerd met tess en wat een mooie taart. Hip, fijn dat ze goed gegroeid is gaat helemaal goed komen Sam, ben benieuwd of er wat uit de bloedtest komt maar fijn dat ze iig kijken. Marlijn, en zei je ex baas nog wat toen jeje spullen inleverde? Jbg hoe ist met nienke dr tandjes
Hey meiden, We hebben echt een super dag gehad zaterdag. Tess heeft het zo goed gedaan, was hartstikke enthousiast en gek op alle aandacht! Het was wel een hele drukke dag pffff, papa en mama waren 's avonds helemaal kapot haha Ff wat foto's spammen hoor Tess op haar nieuwe fietsje
Carly wat fijn dat jullie ook zo'n leuke dag hebben gehad en wat is tess verwend zeg! mooi meisje is het hoor!
Wauw... wat is ze goed verwend zeg! Mooi meisje! Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad! Je bent dan echt kapot he, na zo'n dag.. haha.. wij hadden daar ook last van Hip.. hoe is het?? Nog een paar weekjes en dan mag jij ook eindelijk jullie meisje vasthouden! Zijn ze al klaar met de badkamer?
Vandaag word de vloer gelegd en morgen de laatste afwerkingen en dan is de badkamer klaar. morgen word dan onder de wc eruit gesloopten hopelijk is dat vrijdag allemaal klaar. ja nog ff en dan is het zover, kan me er nog weinig bij voorstellen. heb er wel zin in. Ben niet bang of zenuwachtig voor de bevalling hopelijk blijft dat zo. verder merk ik nog helemaal niks heb nog geen harde buiken of oefenweeen gehad en ben ook nog niet de slijmprop verloren. hoop niet dat ik ver overtijd ga heb wel lang genoeg gewacht.
Carly wauw wat is jullie meisje lekker verwend zeg! En vind ze het fietsje ook zo leuk?? Hip ja nog ff, ik hoop voor je mee dat je niet ver overtijd gaat.. Maar het kan ook ineens heel snel gaan he @hier hebben wij 2 dagen Lucas verjaardag gevierd, nou ja zaterdag weten jullie al haha. En zondag is hij nog veel meer verwend. En komende woensdag komen er nog 2 vriendinnen op visite die ook een kado voor hem hebben en een tante van mij komt nog. Zelf heb ik net zo'n een hele lieve Iejoor knuffel gescoord in de intertoys haha. Hadden van mijn schoonzus (halfzus van Mike) ook een cadeaucard voor intertoys gehad en was net in de stad dus dacht ga eens kijken wat er verder allemaal is. Kwam ik die iejoor tegen, tja die kon ik niet laten liggen haha.. Maar goed heb verder genoeg leuks gezien waar we de cadeaucard nog voor kunnen gebruiken Verder was hij enorm lief aan het spelen met zijn achterneefje gister die 10 maanden is. Zo schattig samen En hij was van zaterdag blijkbaar al zoo totall loss, dat hij heeft uitgeslapen tot half 9 (moest er wel om 4 uur 1 x uit om hem recht te leggen en even te troosten) Dus zijn slaapjes gister overdag gingen ook anders dan anders. (wel 2x geslapen nog) En afgelopen nacht hebben we hem helemaal niet gehoord heerlijk kunnen doorslapen moest hem om 7 uur echt wakker maken vanmorgen.
Aaaahhhhhhh..mag ik even schreeuwen!! Eindelijk na 100.000 sollicitaties mag ik weer een keer op gesprek komen! Werd net gebeld door de Baby-dump. Mag morgen gelijk op gesprek komen. Het is maar voor 9 uurtjes eerst, maar hey.. het is een begin Duimen jullie voor me?????? (de rest reageer ik later! moet ff oppas regelen whaha)
He sam wat leuk!! hopelijk word het wat en dan in de toekomst mss wat meer uren. succes met het gesprek!
Hip.. het kan snel gaan ineens hoor! Ik verloor de prop ook pas eind van de dag.. en 'snachts is Dylana geboren Succes nog ff de laatste loodjes! Tazz.. wat is Lucas goed verwend zeg! Hoe gaat het met zijn slaapjes nu? Marlijn.. om 15.00 uur heb ik het gesprek! Dankjewel dames!!