stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door samantha1, 7 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Goedemorgen...

Hier is de wereld weer wit! Bij jullie ook?
    Pooh.. hoe staan de vorderingen nu? Wat een gedoe steeds dat uitstellen zeg!

Lieke heeft heerlijk de ramen gewassen.. die van mij moeten ook nog... maar heb er geen zin in:p

JBG.. wat sneu voor je moeder dat hij ook nog een boete heeft gekregen in haar auto... kan ze daar dus ook nog weer voor opdraaien :(

Rose en MenP.. hoe gaat het met jullie kindjes??? Lezen jullie hier nog mee??

Hip.. en en.. hoe ver is de babykamer. Doe je wel rustig aan met je bekken!!

Tazzie.. wat knap van Lucas zeg dat hij op zijn knieeen gaat zitten.. vanaf nu gaat het snel hoor!

Carly.. is Tess weer helemaal beter?

Dylana voelt haar nog steeds niet 100%. Echt van die periodes dat ze alleen maar huilt.. ze begint ook steeds meer op de bijtring te kauwen..en ook op de spenen van de fles. Flesjes drinken gaat dus ook weer wat minder..en brood hoef ik al helemaal niet mee aan te komen want dat is ineens niet meer lekker..

Mss dat er weer een tandje komt ofzo? Ik zie nog niks..maja dat kan natuurlijk snel gaan.

2. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Zou best tanden kunnen zijn sam. Hier zelfde met nienke op dit moment. Ze zit nu lekker op haar bijtring te kauwen.

Hier in het brabantse land geen sneeuwvlokje te zien, hoop ook dat er even niets komt. Ga kerst inkopen doen vanmiddag. Vind het altijd zo moeilijk te bedenken wat ik geven moet!

3. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Hey meiden,

JBG,jeetje wat een rotsituatie zeg,lijkt me heel erg moeilijk voor jou en je familie ,aan de ene kant ben je natuurlijk hartstikke kwaad maar aan de andere kant natuurlijk ook erg bezorgd,weet je al waar hij is?
    Heel veel sterkte voor jou en je familie!!

Hip is het nog gelukt met de kerstboom? Hoe is het nu met je bekken?

Samantha leuke foto's.
    Tess is weer helemaal beter,sinds maandag zijn we gaan proberen om de laatste fles weg te laten en dat gaat heel goed en nu drinkt ze overdag ook beter,nog niet super maar gaat de goede kant op :)

Ik pas vaak op mijn neefje als mijn zus werken is en Tess en ik hebben gisteren bij haar geslapen en passen vandaag in haar huis op,het arme ventje heeft pseudo kroep,gisternacht was hij heel erg benauwd en blaffend aan het hoesten,hij kwam er bijna niet meer uit,was echt een aanval en mijn zus is deze week alleen thuis met Jurre want haar man is op oefening,dus ze had de hap gebeld en ze moest met hem op de badkamer gaan zitten en flink stomen en als dat niet hielp even langs komen,dat hielp weinig en ze is naar de hap geweest,longen klonken gelukkig goed dus ze gaan echt uit van pseudo kroep,gisteren heeft hij er ook nog koorts bij gekregen,hij heeft niet meer zo'n heftige aanval gehad gelukkig maar hij heeft nog steeds flink koorts en moet hoesten,klinkt zo naar en het doet hem ook zeer,zo zielig.
    Dus Tess en ik zijn maar komen logeren zodat hij lekker in zijn eigen bedje kon blijven en zodat mijn zus ook niet alleen was 's nachts.

Ik heb nog een leuke foto van Tess en Jurre in de sneeuw,die zal ik zo ff spammen :)

4. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Samen genieten van de sneeuw

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,5 KB
      Weergaven:
      3
  5. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Prachtig Carly.
    En heftig zeg, vind dat zulke enge dingen. Bah... Fijn dat jij er voor ze was. Op zo'n moment wil je echt niet alleen zijn.

6. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Carly, leuke foto, wij hadden pap sneeuw dus had je niks aan. Jongetjes hebben vaker kroep schijnt maar hoop t nooit mee te maken.

Sam, pff nee nog geen nieuws hopelijk vandaag. Ben er zo klaar mee.
    Vervelend dat Dylana nog niet ok is. Slaapt ze wel goed ?

Hip, en bezig met in elkaar zetten van meubels?

Jbg, nog Kado ideetjes nodig ?

Verder ff geen idee, ga die poepdoos uit bed halen en hopen dat zn luier niet is overgelopen vd poep.

7. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Hej meiden hebben jullie een kerst kaart met foto van ie kindje?

8. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Carly.. Wat lief die foto! Wat lijkt me dat eng zeg.. De kroep. Bah..

Pooh.. Een poepdoos in huis haha.. Viel het net mee met zijn luier?
    Kan me voorstellen dat je er klaar mee bent met dat wachten enzo.

Jbg.. Nog leuke cadeautjes gehaald?

Dylana slaapt gelukkig weer beter. Vanmorgen was het weer kwart voor 8. Dat is beter dan 6 uur wat het de laatste dagen was haha.
    Kan haar 5e tandje nu ook zien zitten.. Dus die zal een dezer dagen wel door komen.

Verder kruipt mevrouw nu ook kleine stukjes.. Al heeft tijgeren toch de voorkeur haha.. En overal trekt ze haar bij omhoog.. En ze klimt steeds over me heen als we samen op de bank zitten haha.

Troetjuh.. Wij versturen geen kerstkaarten dit jaar.. Maar heb op fb wel een kerstgroet gezet.. Deze: .

9. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Die is leuk sam :)

Ik heb er ook gemaakt

10. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Pff maak me best zorgen joey heeft al can vrijdag diaree
    Net na cb geweest om te wegen woog 24 ock 8735 en nu 8525 gram 210 afgevallen dus

Ga zo na de dokter

Oja onze kaart :)

11. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Ooh wat een schatje Troetjuh!!! Super leuk kaartje!!

Maar wat zielig dat hij zo in de diarree is joh.. een virusje opgelopen ofzo?? Hij is al niet heel zwaar voor zijn leeftijd volgens mij.. en dan ook nog afvallen :( Kan me wel voorstellen dat je je dan een beetje zorgen maakt. Hopelijk kan de huisarts iets vinden bij hem en knapt hij snel op! Beterschap!

12. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Leuke kaarten/kerstgroet sam en troet.

Las op fb dat Joey oorontsteking had troetjuh? beterschap voor de kleine man! en hij is zeker niet zwaar voor zn leeftijd. Luc is veel zwaarder

Carly leuke foto! en dat lijkt mij ook heel eng zo met de kroep..

zo had difrax online een klachtenformulier ingevuld omdat luc zn fles wat lekte. Heb net een nieuwe fles van ze binnengekregen met een kaartje erbij et sorry haha. Wat een superservice zeg

13. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Klopt hij heeft oorontsteking
    Apotheek aan medi gehad hihi

Afvallen kon nie zoveel kwaad maar volgende week vrijdag weer even laten wegen,
    Voor nu alles geven wat die lekker vind :)

14. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Troetjuh, ahh beterschap voor je kleine boefje.

Sam, nou hebben 4 ochtenden achter elkaar gehad dat zn poep luier was overgelopen en dus zn slaapzak onder zat 1 ochtend lagen de dopewrten door zn slaapzak. Maar had geluk vanochtend.

Nou vanmiddag het nieuws gehad geen uitstel meer dus hopelijk in januari overdracht.

15. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @carly: wat sneu zeg voor je neefje, hoe lang duurt zoiets voor je beter bent? Wat een lieve foto trouwens van de kindjes!

@troet; wat zielig zeg, die oorontsteking. Hem lekker verwennen! Wat een onwijs gave kaart heb je gemaakt, wat een heerlijk ventje!! :).. Sinds wanneer loopt hij nu echt goed zelf?

@pooh: Wat fijn van je huisje, dan is dat achter de rug in januari, fijn!

@sam: wat leuk dat ze met kruipen begint, is echt zo'n hele stap vind ik!

@taz: wel fijn dat ze een nieuwe fles hebben gestuurd! Ik heb ook difraxflessen, zijn idd wel lekgevoelig!

Gisteren geshopt voor cadeautjes voor mijn man... Heb een dvd, een kookboek en een klein flesje whisky (hij drinkt dat soms bij zijn vader en vind dat leuk om ook eens in huis te hebben, nog nooit gehad, haha).

Nienke is echt superchaggie al een paar dagen, waarschijnlijk door haar kies die doorkomt, ze eet ook slechter.

Mijn moeder is nog door die boeven gebeld woensdagavond, ze was zo bang. Gisteren bij politie geweest, aangifte gedaan. Er staat nu ook een aanhoudingsbevel open tegen mijn broer voor het in gevaar brengen van zijn familie. De politie adviseerde haar om niet meer thuis te slapen voorlopig, dus gisteravond heeft ze hier geslapen, en vandaag is ze naar een vriend gegaan, halverwege het land. Daar kan ze even tot rust komen! Ben best overstuur van dit alles. Vanavond even lekker naar de kapper geweest, wat tijd voor mezelf en nu lekker even in bed en helemaal niets.

Jullie nog weekendplannen? Mijn man moet morgen werken, dus ga even lunchen bij een vriendin met nienke, verder niet veel.

16. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Jbg joey loopt vanaf met 9 maanden was nog vallen en opstaan met 10 maanden al heel erg goed

17. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Troetjuh,, hoe gaat het nu met joey?

Jbg.. Is Nienke nog chaggie? Hoeveel tanden/kiezen moet ze nog?
    Gefeliciteerd met jullie 10 jarig samen zijn. Bijzonder hoor..
    Wat naar dat je moeder is gebeld door die boeven. Idd beter dat ze tijdelijk bij verschillende mensen logeert. Ik zou ook niet alleen thuis willen zijn nu. Goed dat je even tijd voor jezelf hebt genomen! Echt een kutsituatie waar jullie in zitten nu!

Vanmiddag ff op visite geweest bij vrienden.
    Morgen naar het cb... Voor de prikjes en natuurlijk ff meten en wegen.. Ben benieuwd hoe zwaar/lang ze nu precies is.

Kreeg vrijdag nog een telefoontje van de kinderdietiste waar we bij lopen..en we mogen voorzichtig hazelnoot gaan introduceren (manlief heeft een grote kippeneiwit en noten allergie). Ben benieuwd hoe ze op de hazelnoot reageert. Ze kan wel over ei.. Dus dat heeft ze niet van papa ge-erft ;)

Ook mogen we zo nu en dan iets met koemelk erin geven.. Om te kijken hoe ze hier op reageert. Had al een x kleine stukjes brood met smeerkaas gegeven..en gisteraaf kreeg ze een potje van olvarit.. En daar zat ook koemelk in.. Tot nu toe nog geen reactie daarop.. Dus hopelijk is ze daar over heen gegroeid...

Nou zit hier natuurlijk niet heel veel koemelk in.. Maar toch.. Ik twijfel ook heel erg of ik voor Dylana haar verjaardag (jaja duurt nog wel ff haha) een koemelkvrij taartje voor haar zal laten maken of dat ik haar een gewoon taartje geef.

18. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Sam las dat je morgen na cb moest
    Zou daar is vragen, meestal mogen ze na aantal maanden weer beginnen met koemelk

Met joey is nie veel ben op de hap geweest vandaag
    Omdat hij bijna nie dronk en geen plas luiers had

Hij heeft erg benauwd en reutelt hebben nu een piffer gehad
    Moeten we 4x perdag 50 dagen lang sprayen
    Pff da word echt een strijd...

19. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Troetjuh.. Ooh dat meen je niet.. Wat zielig! Heeft ie een soort astma ofzo?

Tsja.. Ons cb.. Die vertellen mij niks over de voeding. De vorige x zei ze ook doodleuk.. Nou ja, jullie lopen bij de kinderarts en de dietiste.. Dus die geven jou daar wel informatie over.. Anders krijg je veel te veel verschillende adviezen, (fijn dat ze dus niet echt op 1 lijn zitten)

Sterkte met jullie mannetje

20. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Hallo dames,

Vanmorgen bij het cb geweest.
    Dylana weegt nu 8020 gram en 69 cm..
    Prikjes moest ze heel even huilen, maar was al snel weer goed, want ze zag allemaal baby's.. haha.. en dat vind ze heel interessant:p steeds zwaaien naar de baby's haha.

Krijgen jullie van het cb ook adviezen/richtlijnen enzo wat je kindje moet eten?

Zo hebben ze nooit tegen mij gezegd wanneer ik met brood moet beginnen.. en ik lees overal dat kindjes met een jaar aan de gewone melk mogen beginnen..maar ook dit heeft ze niet tegen mij gezegd.

Op dat moment denk ik er niet aan.. anders had ik het zelf wel gevraagd natuurlijk. Maar was wel benieuwd of jullie daar wel adviezen in krijgen en dat ze dus hier bij ons cb gewoon denken.. ach, die loopt wel bij de kinderarts en dietiste.. dus die krijgt daar wel advies.

Verder qua ontwikkeling doet ze het allemaal super goed zoals het hoort :D Tandje 5 is er door.. en tandje 6 kunnen we al een beetje zien zitten.. Ben zo trots op mijn meisje :D

Deel Deze Pagina