Sam wat leuk ga voor je duimen dat het wat wordt. Wel gevaarlijk voor de portemonnee ze hebben er zoveel leuke dingen.
sam afgelopen nacht was weer mis kon er weer om t uur/1,5 uur uit om m goed te leggen/te troosten. uiteindelijk om 6 uur maar bij ons in bed genomen.. vandaag overdag heeft hij maar 1 slaapje gedaan op t kdv, maar wel een hele lange. van 10 tot 14 uur Hopelijk slaapt ie nu de nacht wel normaal door vandaag hebben ze op t kdv zijn verjaardagsfeestje gevierd foto met zijn feestmuts op (die overigens elke x heel rap werd afgedaan haha.) en rozijntjes eten.. yummie
Samantha heel veel succes vandaag ik zal ook voor je duimen Tazzie gefeliciteerd met Lucas! Fijne dag
Hip ik heb ook van tevoren geen oefen weeën gehad, of harde buiken. Het begon ineens twee weken te vroeg en zette door. Dus kan alle kanten op succes met de laatste loodjes Samantha; heel veel succes vandaag!
Ow ja....Wat betreft mijn schoonvader zijn er ook ontwikkelingen, er zijn meer uitslagen bekend. Hij heeft twee verschillende tumoren, dus 1 in zijn darmen en 1 in zijn longen, dit zijn geen uitzaaiingen van elkaar. Vandaag heeft hij een petscan om te kijken of er evt uitzaaiingen zijn. Als dit niet het geval is, blijkt er toch behandeling en evt genezing mogelijk te zijn. Wat de eerste arts dus anderhalve week geleden gezegd heeft dat hij niet meer te genezen is, dat is nu dus nog maar de vraag. We zijn natuurlijk heel blij dat er nu dit nieuws is dat er nu toch een mogelijkheid van genezing aan de orde is. Maar het is wel een achtbaan van emoties! Vrijdag krijgt mijn schoonvader de uitslag van de petscan en dan weten we wat het plan van aanpak zal zijn. Er gaat in ieder geval een klacht naar de arts die het eerste gesprek gevoerd heeft!!
Leuke foto's van Lucas! Hij heeft er dus echt wel wat van mee gekregen dat het allemaal speciaal was. Leuk hoor. En dan nu maar hopen dat de komende nacht weer beter gaat. Misschien ook een beetje de indrukken enzo verwerken? Mara; pfoe wel heftig inderdaad. Hopen dat de uitslag positief is, maar dat het een emotionele achtbaan is dat kan ik me voorstellen. Sam; ben heel benieuwd hoor! @hier; alles goed, druk zoekende en maar hopen dat er iets op mijn pad komt. Wel lekker bezig met de fotografie dus daar kan ik me wel in kwijt. Met Jesse gaat het ook super; begint echt andere klanken te vertellen en loopt constant achter me aan. Echt heerlijk. Ook heeft hij het 'drammen' ontdekt en kan ook goed boos worden als iets niet lukt/mag. Maarja het hoort er allemaal bij. We genieten enorm van hem.
Heb niet alles gelezen, maar wilde even meedelen dat wij een goeie echo gehad hebben vandaag Het was echt weer ontzettend leuk en bijzonder. Wat een kleintje nog met 8 weken. Alles klopte volgens de termijn, een mooi kloppend hartje en het bewoog al. Er was wel bloed te zien in de baarmoeder, maar ze kon niet goed zeggen wat het was. Niets om me zorgen te maken want het zat niet bij de baby. Maar als ik dus bloedverlies krijg is het te verklaren. Wij zijn blij Sam, ben erg benieuwd! Mara, Sterkte. Is toch niet niks zulk nieuws.
Wauw Lieke wat fijn dat alles goed was. Lijkt me wel heel speciaal hoor dat je het nu weer kan meemaken. Geniet ervan hoor!
Lieke.. fijn dat alles goed was bij de echo! Lekker genieten nu! Tazz.. wat vervelend dat die slaapjes steeds zo wisselen bij Lucas! Het is wel een knap mannetje hoor! Wat leuk, dat ie zo'n feestmuts op kreeg. Mara.. goed dat jullie een klacht gaan indienen tegen die eerste arts. Ben benieuwd wat de uitslag is van de petscan! Marlijn.. heerlijk aan het genieten van Jesse. Die drambuien lijken me best wel zwaar. Hoe reageer je daarop? Krijgt hij al "straf"? Nou ik krijg volgende week de uitslag van de sollicitatie. Dus moet nog ff geduld hebben. Heb er wel een goed gevoel over..maja.. hij heeft in totaal 6 gesprekken Van t weekend nieuwe digitale camera gekregen van manlief.. ff wat aan het uitproberen nu Wou eigenlijk een spiegelreflex..maja die zijn duurr Vind deze kwaliteit ook best wel ok Bekijk bijlage 313507
Lieke wat fijn zo'n mooie echo lekker genieten nu..wanneer heb je weer een echo? marlijn wat leuk dat jesse zich zo aan het ontwikkelen is. Jammer van de drambuien maar ook dat hoort er bij natuurlijk. sam spannend hoopdat je aangenomen word. mooie foto van dylana!! mooie kwaliteit ook hoor. Jbg ik vroeg me eigelijk af of je nog steeds aan weight watchers doet? Zoja hoe gaat het daarmee? ik zit in de wachtkamer bij de gyn heb controle...loopt altijd zo lekker uit hier. behad me vanmorgen gewogen en ben nu 11 kg bijgekomen best netjes dus. begin wel vocht vast te houden vooral bij mijn enkels tenminste daar valt het op. zie de sokken in mijn enkels staan.
Samantha wat een mooi meisje heb je!!! Mooie foto Spannend dus nog even. Zal voor je duimen! Marlijn, Jurre kan hier ook al heerlijk 'zeuren' Hip, succes bij de gyn en 11 kilo is heel netjes!
Haha Norah begint ook al goed haar driftbuitjes te krijgen, Phieuw... Ik mag vooral niet haar broek aan doen, of truitje of sokken. Zelf doen. Dan geeft ze me toch een schreeuw en kijkt ze me fel aan. Sjonge, wat een karakter zit erin zo'n kleintje. We noemen haar zelf wel eens Norretje als koosnaampje, maar dan wordt het Knorretje, hihi Hier werkt negeren nog het best. En soms heeft ze pech en moet ze het toch door mij laten doen. Even boos laten zijn en daarna komt ze toch wel weer lief doen. Hip, netjes hoor 11 kilo! We hebben 9 april weer een echo, termijnbepaling en dan de 'echte' intake. Zin in!!
@Sam: jij vroeg of mijn moeder nog lastig werd gevallen. Nee, gelukkig niet. Sinds mijn broer weer in de gevangenis zit is het over, gelukkig. Ik hoop niet dat Dylana nog eens dat schokken krijgt, zo schrikken! Ben erg benieuwd wat de uitslag is van de onderzoeken. En wat gaaf dat je op gesprek bent geweest, ik ga heel hard voor je duimen dat het iets wordt! Echt wel een heel leuke winkel! En leuk zeg, een nieuwe camera. En spiegelreflex of niet, je meisje staat altijd mooi op de foto! @taz: wat erg dat je oma kanker heeft, hoe gaat het nu met haar? Wat heeft Lucas een leuke driewieler, zal hij leuk vinden! Nogmaals gefeliciteerd en wat een gave taart zeg! @Mara: wat heb je een mooie taart gemaakt voor Tess! De situatie met je schoonvader is wel heel erg zeg, hoe is hij er zelf onder? @carly: alsnog van harte gefeliciteerd met je kleine meisje! Wat is Tess een mooie meid en wat heeft ze veel speelgoed gehad! Wanneer mag Nienke komen spelen, hihi! @marlijn: leuke foto zag ik voorbij komen van je kleine mannetje! @lieke: helemaal top dat je echo goed was zeg! En wat herkenbaar dat zelf doen, gelukkig heb ik dat nog niet bij kleding, maar vooral bij het eten! @hip: 11 kilo is heel netjes, ik was 16 kg bijgekomen. Hoe het met mij gaat met de weight watchers? Niet zo goed eerlijk gezegd. Mijn gewicht beheerst mijn leven de laatste tijd dus ik heb gisteren de stap naar mijn huisarts gezet om hulp te vragen. Ze zat te denken aan een maagbandje maar omdat wij nog een kinderwens hebben is dat geen goed idee. Tevens ben ik daar zelf niet kapot van. Nu heeft ze me naar een dietiste gestuurd die me ook mentaal ondersteund. Wat voor mij wel fijn was is dat mijn eetverslaving (want dat is het) ook een stukje te herleiden is door mijn genen. Mijn ouders zijn verslavendgevoelig (mijn vader is alcoholist) en dat is iets wat je mee kan krijgen. Dat hoeft zich dus niet te uiten in bijv drugs of drank maar eten is ook een verslaving. Het deed me wel goed, gaf een stukje erkenning.. Oké, het gaat veel verder. Ben begonnen met gezonder te eten en mijn eten lekker te maken door gezonde dingen te combineren. Het is een eeuwige strijd, maar ik moet hem winnen! Nienke heeft sinds afgelopen week de smaak te pakken met zelf de trap op klimmen, levensgevaarlijk. Nu doen we de tussendeur dicht. We moeten nog een traphekje plaatsen alleen we moeten daar creatief voor zijn want dat kan niet zomaar. Gisteren zat ze voor dat ik het in de gaten had helemaal boven, ohh wat was ik geschrokken zeg! Er had ik weet niet wat kunnen gebeuren! Ik let nu heel goed op de deur! Der eczeem gaat met het nieuwe spul de betere kant op. En alle 4 haar hoektandjes zijn nu echt door, maar dat gaat best goed nu, niet te veel last meer. Vandaag lekker aan het fietsen geweest, was heerlijk!
Lieke fijn een goede echo! Hip 11 kilo is supernetjes!! Tess heeft ook een pittig karaktertje,die houd ik ook niet zomaar even voor de gek, als ze bijvoorbeeld geen zin heeft om te eten dan kan ik op mijn kop gaan staan maar ze schud nee,draait weg en houd haar lippen stijf op elkaar en zo zijn er nog wel meer dingen haha JBG Nienke is welkom hoor,er is zoveel om mee te spelen haha Het is heel herkenbaar voor mij wat jij zegt over dat gewicht je leven beheerst, ik ben altijd een emotie eter geweest en ben paar jaar geleden cambridge dieet gaan doen en toen 30 kilo afgevallen en na de zwangerschap ben ik vorig jaar weer begonnen met dit dieet, ik was op een gegeven moment 24 kilo afgevallen en daarna kwam ik weer 14 aan en viel ik weer paar af en kwam ik weer paar aan enz enz. Door de postnatale depressie kwam ik natuurlijk bij de psycholoog terecht en zij heeft mij uiteindelijk ook een eetstoornis als diagnose gegeven,ik ga daar binnenkort ook voor in behandeling want het beheerst idd alles en ik wil het ook niet op Tess overbrengen. Maar vind het wel lastig hoor de diagnose eetstoornis want ik heb dan zoiets van ja is toch mijn eigen schuld...ik stop het toch in mijn mond....maar zo zwart wit schijnt het toch niet te zijn. Hoop dat je wat aan de diëtiste hebt, je mag mij ook altijd pb sturen hoor,ik weet hoe naar het soms is...
marlijn.. kan je ook niet helpen aan dat doekje Kun je het merk niet intoetsen via google of marktplaats? Heb nog niks gehoord van de Babydump. Maar ze gaan vandaag pas 12 uur open.. dus misschien vanaf dan? Ben zooo zenuwachtig whaha.. JBG.. ook hier heel herkenbaar wbt je gewicht en emotie eten. Ik begin altijd heel goed met afvallen, maar er hoeft maar iets te gebeuren waardoor ik eventjes niet goed in mn vel zit.. en ik ga weer eten.. en kom dan ook weer snel aan! Respect dat je "hulp" erbij zoekt! Wat heerlijk dat Nienke haar zo goed ontwikkeld! Lieke.. jij ook al een klein dametje met een eigen willetje dus Haha.. Tazzie.. hoe gaat het met Lucas? Hip.. hoe was het bij de gyn? Groeit jullie meisje nog goed? Nou over 10 minuten belafspraak met de kinderarts. Krijgen we de uitslag van de bloedtest. Ben benieuwd!