stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door samantha1, 7 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Sam hoe was de uitslag?

2. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Sam hoe was de uitslag en heb je al iets van babydump gehoord?

Hier nog alles rustig. De badkamer en toilet zijn klaar en gister heeft mijn vriend met z'n mam het hele huis gepoetst dus we zijn er klaar voor! Laat de kleine maar komen heb er lang genoeg op gewacht.

3. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Hip fijn dat alles klaar is, hoop ook dat je niet meer te lang hoeft te wachten, ben zo benieuwd haha

4. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Hip.. oh wat fijn dat alles lekker gepoetst is nu! Laat de kleine meid maar komen hoor! Ben heel benieuwd naar jullie kindje!

Niks gehoord van de babydump. Dus neem aan dat ik het niet ben geworden.. Jammer! :(

Dylana moet opnieuw een bloedtest doen. :( Er was een afwijking te zien in de waardes van haar lever/botten. Nu willen ze dus controleren of dat komt doordat er te weinig bloed was, waardoor ze het niet goed konden controleren.. of dat er dus idd iets is met haar lever/botten.

De waardes van de glutenallergie liggen bij Dylana op de ondergrens. Dus hier moeten we nog langer op wachten op deze uitslag, omdat ze dat nog verder moeten controleren.

Kortom.. we zijn nog niks wijzer!

Ze vind alleen nog steeds dat Dylana niet goed groeit en we haar dus fantomalt moeten geven. Dat is iets waardoor ze meer kcal binnenkrijgen. Dit kunnen we gewoon door haar eten/drinken doen. Ze zei letterlijk: Ja we moeten Dylana gewoon even proberen vet te mesten :S Kijken of ze door dat spul wel gaat groeien.

Alleen voelt het voor Rick en mij niet echt goed. Ik wil mijn kind niet vet mesten :S Straks krijgt ze het er niet meer af.. Ik ben zelf heel lang gepest door mijn gewicht..en wil niet dat Dylana gepest word om haar gewicht :(

En het is nou ook niet zo dat Dylana nu heel mager is ofzo:S Pff.. weet even niet meer wat we nu moeten doen hoor. Wel dat spul gaan geven.. of niet..

5. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Samantha als je er geen goed gevoel bij hebt zou ik het niet doen. Hier hetzelfde, Elin komt ook te weinig aan. Zouden met haar naar een kinderdietiste moeten, 1 keer geweest maar kon echt niets met die tips die ik kreeg. Als ze niet wil eten wil ze niet, ik kan het er moeilijk in gaan proppen.

Hip spannend hoor, bijna je meisje er!

6. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Sasjuh.. idd! Hier net zo.. en als ze verder wel gewoon vrolijk is..
    Ik mag onze kinderdietiste ook niet zo! Ze verdraait de boel ook steeds. Hoe zwaar en lang is Elin nu?

Zijn alleen bang dat als we hun adviezen niet opvolgen, dat ze ons straks niet meer serieus nemen en verder willen helpen als we wel ergens mee zitten..

7. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    75 cm en 8300 gr.

8. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Oke, Ietsje langer en zwaarder dus dan Dylana. Die is 72 cm en 8250 gr. Dus jij loopt ook niet meer bij de dietiste nu? Ik wil daar eigenlijk ook niet meer heen. Heb niet het gevoel dat ze nou echt bruikbare tips geeft idd.

9. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Joey is ook nie zo zwaar hoor 9 kilo 500 en die is 16 maanden
    Nooit van gehoord
    Terwel ik allemaal andere kindjes van zen leeftijd hoor 12 13 kilo al...

10. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Troetjuh het gaat ook niet direct om t gewicht zelf maar hoe de curve verloopt. Sommige kindjes groeien gewoon gestaag in hun eigen lijntje, maar t lijntje van Elin buigt teveel af, ze komt te weinig aan zeg maar.

Samantha nee nadat de kinderdietiste ons aan raadde om haar yokidrink (???) te gaan geven ipv melk ben ik er mee gestopt. Sorry hoor, wat zijn dat nou voor vet mest tips, daar werk ik niet aan mee.

11. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    sam nou dat "vetmesten" klinkt echt niet fijn, zou ik denk ik ook niet achter staan. en ik vind dat dylana er goed uitziet hoor! als ze nu super mager en bleek zou zijn dan zou ik het snappen.
    elk kindje maakt toch op een ander moment een groeispurt.
    mss kun je wel wat vaker een tussendoortje geven of zo, mits ze dan wel nog haar gewone eten op kan natuurlijk.
    en alleen dikker worden lijkt me toch niet de oplossing ze moet toch ook groeien en je gaat echt niet meer groeien als je vet gemest word, je word er alleen dik van en dat lijkt me toch niet de oplossing!
    luister maar naar jezelf meid, denk dat je heel goed weet wat goed is voor je meisje.
    je kunt ook naar een andere kinderdietiste gaan en daar es om advies vragen en je zorgen over deze dietiste uitspreken. dan hoef je ook niet bang te zijn dat ze je niet meer serieus nemen.
    doe waar jij je prettig bij voelt!

12. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    nog ff een vraagje
    heeft iemand van jullie de app van zp op de foon?
    ik had die op mijn galaxy s maar heb sinds gisteren een nieuwe de s3 en ik weet niet meer hoe ik die app erop had gezet.
    die staat niet in de market dat weet ik.
    bij over de site staat dat marnatman ermee gestopt is en je em niet meer kan downloaden, maar die app werkte nog prima op mijn oude foon dus hoop dat ik em toch nog erop kan krijgen.

13. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    grr heel stuk getypt is het niet geplaatst :(:x

Hip alles klaar voor de komst van de kleine :D hhopelijk laat ze je niet te lang in spanning ;)

Sam en Sas ik zou denk ik ook niet mee gaan in hun adviezen als ik jullie zo hoor.. Gewoon je eigen gevoel volgen dnek ik. Of een second opinion bij een andere kinderdietiste wat hip al zei?

Sasjuh hoe gaat het met de beeb in je buik?

@hier gaat het zijn gangetje. Nog wel steeds gebroken nachten, maar de ene keer gaat beter dan de andere keer. Soms wel 6/7 x per nacht er uit en soms zoals als afgelopen nacht maar 1 x. Gelukkig gaat het de laatste tijd redelijk goed met troosten in zn bedje dmv liedje van thomas de trein te zingen en m weer lekker in te stoppen. en Soms gaat het niet en dan slaapt ie bij ons (net zoals afgelopen vrijdag, mike had slaapdienst op de kazerne en Lucas was tussen 11 e n12 al 2x overstuur wakker geworden. Dus lekker bij mij in bed genomen en hij heeft vanaf kwart over 12 tot kwart over 7 geslapen :D

14. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    ff 2 fotootjes :D eentje lekker pannenkoeken eten vanavond :D en eentje zoals ik m vanmorgen in zn bedje vond :D knietjes opgetrokken onder zich en zn kontje hoog in de lucht haha

Bijgevoegde bestanden:

15. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Geweldig die slaapfoto Tazzie! Daar krijg je spontaan zin in slaap van!

Sam, zou me er ook nog niet druk om maken, maar eerst even de bloeduitslagen afwachten. Stel dat daar nou iets uitkomt, weet je ook de oorzaak van de groeiachterstand en kun je daar misschien wat aan doen ipv haar nu al te gaan 'vetmesten'. Zolang ze geen klachten heeft, qua ontwikkeling motorisch en ze niet extreem moe is zou ik me nog geen zorgen maken.

Wat betreft de waarde van de glutenallergie (Iga denk ik?) Hoe hoog was dat?
    Ik heb zelf coeliakie namelijk, dus weet er wel genoeg van.

Hier gaat het redelijk. Gelukkig over het algemeen goeie nachten weer met Noor, maar toch blijf ik helaas nog wel misselijk. Vooral met avondeten. Kan maar een paar happen op en dan zit ik voor mn gevoel al zooo vol. Erg naar. Maargoed, verder voel ik me wel oke gelukkig.

16. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Hip.. die app heb ik ook niet meer op mn foon. Miss kun je marnatman mailen?

taz.. leuke foto's! Die nachten.. tsja.. dat komt hopelijk vanzelf weer goed! En als hij wel lekker bij jullie op bed slaapt.. naja ook prima toch? Ik maak me daar ook niet meer zo heel druk om.

Lieke.. wat balen dat je nog last van misselijkheid hebt!
    Ik weet de waarden van de gluten niet. Dat heeft ze niet verteld. Ze vertelde dat die alleen op de ondergrens lag. Maar dat ze daar dus nog niet de precieze uitslag van had :S Die krijg ik bij mn volgende belafspraak te horen.

Wij hebben vanavond ook afgesproken samen, dat we eerst die uitslagen van het bloed willen afwachten..

Ze is de laatste tijd wel heel erg moe! Maar heeft elke dag wel 3 spuitluiers :S En af en toe wat last van verhoging.. dus denken dat ze niet helemaal fit is.

Hier ook ff 2 fotootjes van Dylana :) Voor degene die me niet op facebook hebben ;)

Bekijk bijlage 314861

Bekijk bijlage 314862

17. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    knappe meid is ze toch! En goed dat jullie even de uitslagen afwachten!

Lieke jammer dat je nog last van de misselijkheid hebt.. Fijn dat het met Noor wel goed gaat.

Sam ja ik maak me verder er ook niet druk om en vind t stiekem ook wel gezellig als ie bij me slaapt haha.. afgelopen ncht ook redelijk.. gisteravond rond half 9 een xtje (lag ie met zn koppie tegen zn hoofdeinde) en vannacht om half 5 1x.. daarna heeft ie uitgeslapen tot kwart over 8 wow haha

18. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Hip hoe is het?? Alles nog rustig?

19. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    He allemaal hier is nog alles rustig.
    Maar niet meer lang...vanmiddag controle gehad bij de gyn en alles zag er prima uit, maar ze is toch echt klein. De gynn had zoiets van nu gaat alles nog zo goed waarom zullen we wachten tot het minder goed gaat. Ze mag van mij wel komen zei die wat vind jij? Dus ik zei ik vind het prima...hihi
    Dinsddav worx ik dus ingeleid! Zoo spannend!

Tot die tijd sta ik wel weer goed onder controle dus net weer ctg gehad zaterdag ook weer en maandag ook weer. En dan word ik als het goed is dinsdag mama! Hoop datt alles goed gaat en dat het allemaal gaat zoals hef hoort.

Iemand van jullie eogelijk ingeleid? Volgensmij niet of wel?

20. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Wauww.. wat spannend Hip!! Jullie laatste weekend samen dus! Geniet nog lekker van elkaar.. en rust nog eventjes goed uit! Dan kun je volgende week eindelijk jullie meisje in de armen houden! Hoe groot was ze nu dan?(geschat?)

Deel Deze Pagina