stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door samantha1, 7 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Pff.. ik zit er even doorheen ..

Heb sinds vanmiddag steeds steken in mijn baarmoeder ofzo.. in ieder geval daaronder.. weet niet hoe ik zitten en lopen moet :( Zolang ik lig gaat het wel aardig gelukkig. Hopelijk is het morgen over!

En ik weet gewoon niet meer waar ik moet solliciteren :( Schoonmaakbaantjes.. en zelfs bij de macdonalds! word ik gewoon afgewezen.. Mijn ww loopt tot 5 mei en ben zo bang dat we straks ons huis worden uitgezet ofzo.. omdat we het niet meer kunnen betalen!

Bah bah bah..

2. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Ik ben in geleid omdat de weeen nie kwamen :)

3. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Oh spannend hip!! Ik ben ingeleid in eerste instantie.

Wat vervelend van die pijn Samantha heb je dat al lang?
    Kan me je zorgen over werk zo goed voorstellen,lijkt me echt heel naar ik hoop dat je toch gauw wat vind

4. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    oww haha kan het me al niet meer herinneren maar er zijn er dus toch verschillende ingeleid hier.

troetjuh ik weet wel nog dat je vliezen zijn gebroken en je toen moest wachten tot het ging beginnen, maar is dus niet meer spontaan gekomen.

carly hoezo in de eerste instantie? heb je uiteindelijk een keizersnee gehad?

hoe was de inleiding bij jullie gegaan?

5. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    sam wat ontzettend rot zeg dat je je zo voelt en het solliciteren niet wil lukken. heb je je ook al ingeschreven bij uitzendbureau's mss dat die iets voor je kunnen betekenen.

en wat is dat met je buik? je bent niet zwanger toch? kan ook zijn omdat je je zoveel zorgen maakt dat je daarom buikpijn hebt. hopelijk voel je je snel beter.

6. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    Meiden ik lees echt nog mee maar zit er ook behoorlijk doorheen.. Het is allemaal niet gemakkelijk op het moment..
    Ook een dikke knuffel via deze weg voor jou Sam..
    En Hip.. We gaan heel hard duimen!!

7. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    marlijn ook een dikke knuffel voor jouw!

hopelijk komt er snel een leuke baan op jullie pad sam en marlijn zodat de zorgen daarom weg zijn.
    stom he dat het cwi niet meer doet om te helpen.
    ze geven altijd het idee dat er vanalles gedaan word bij hun...sollisitatietraining, helpen met een goed brief schrijven. evt omscholing noem maar op maar eigelijk doen ze geen flikker...jammer hoor!

8. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Ja hip ze hebben me eerst ingeleid omdat ctg niet zo mooi meer was maar toen het eind van de dag niet goed vorderde en Tess het niet goed deed kreeg ik spoedkeizersnede

Er zijn verschillende manieren van inleiden,weet je wat ze bij jou gaan doen? Bij mij ging het met een ballonnetje

9. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Ik word morgen al getoucheerd voor te kijken of ik al ontsluiting heb. Maandag word ik weer getoucheerd en als ik nog geen ontsluiting heb dan gaan ze primen mett gel. Als ik dinsddag morgeen wel ontsluiiting heb dan prikken ze de vliezen door en wachten ff af of het vanzelf begint en anders krijg ik weeenopwekkers via het infuus.

Ik hoop dar ik al ontsluiting heb zodat ze meteen aan de gang kunnen dinsdag niet dat het dan nog dagen duurt.

10. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Oh oké, dat hoop ik ook voor je!

Heb je al nagedacht of gesproken over een ruggeprik als je weeenopwekkers via het infuus gaat krijgen?

11. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    De mogelijkheid voorceen ruggeprik is er 24/7 hier in het zkh en ook het pompje. Ik wil het eigelikk zonder pijnbestrijding proberen en anders het pompje pakken. De gyn zei wel dat mocht ik heftigle weeen krijgen die verder weiniig doen dat ik dan beter een ruggeprik kan pakken omdat ik anders uitgeput raak.
    Maar ik hoef dat van te voren niet al te beslissenn gelukkig en de mogelijkhieid is er altijd. Ze houden me ook goed in de gaten mochten ze denken dat het beter is een ruugeprik te pakken dat geven ze dat opttijd aan.

Sorry voor mijn typfouten typ op de foon en zie dat ik geregeld een letter dubbel heb.

12. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Oké Hip,dat klinkt alsof het goed geregeld is dat is prettig

13. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Ik ben ingeleid met pillen heb er totaal 3 gehad vanaf half 9 smorgens
    Moest elk uur 30 min aan de ctg tot 22:00
    Daarna naar zaal en kreeg om 22:30 rug weeen wa tik dus niet wist
    Half 4 vriend gebeld omdat ik zoveel pijn had, kreeg toen 9:45 ruggenprik met pomp weeen opwekkers en 16,33 is die geboren :)

14. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Lieke.. hoe gaat het met jou?

Mara.. hoe is het met je schoonvader?

Carly.. begint Tess al wat meer te ontwikkelen? of vind ze het nog steeds allemaal wel prima ;)

15. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Sam en Marlijn voor jullie allebei een dikke knuffel! Ik duim dta er voor jullie nu snel een baan komt!

Hip spannend hoor, hoop met je mee dat je al wat ontsluiting hebt! succes komende dagen!

ff een foto van Lucas hoe hij de laatste tijd regelmatig door t huis kruipt met zn iejoor :D zoo grappig

Bijgevoegde bestanden:

16. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    hip hoe was het vandaag bij de gyn?

hoe i t met de rest??

hier weer rotnschten :( maar Lucas kan nu wel stukjes aan 1 handje meelopen :D

17. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Had gister nog helemaal geen ontsluiting of verweking helaas. De ctg was helemal goed.
    Morfen weer ctg en toucheren hopelijk heb ik dan wel ontsluiting. Als ik dinsdag nog niks heb dan moeren ze eerst primen met gel voordat ze kunnen inleiden. Met een beetje pech duurt dat dagen :(

Vrolijk pasen allemaal!

18. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Hmm.. hopelijk heb je morgen dan wel al iets ontsluiting hip!
    Vind je het ook spannend?

Tazz.. leuke foto van Lucas. En wat knap dat hij al aan 1 handje loopt!

19. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Lieve Hip,

Heel veel sterkte voor morgen en de komende dagen! Hopelijk heb je snel ontsluiting, zodat ze je kunnen inleiden! Bijna bijna bijna... word je mama! Geniet nog van jullie laatste avondje samen!

20. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    wat lief sam dankje!! ik had vandaag nog geen ontsluiting, dus ga er vanuit dat het morgen primen word.
    ik ben er gelukkig erg rustig onder en nog helemaal niet zenuwachtig. tuurlijk is het wel een beetje spannend.

tazzie leuke foto van lucas zeg!

ik hou marlijn via watsapp op de hoogte dus als er nieuws is dan "horen" jullie dat van marlijn.

fijne avond nog.

Deel Deze Pagina