stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door samantha1, 7 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Samantha Tess vind het allemaal nog steeds prima,de fysio is afgelopen week geweest en zij denkt dat Tess angstig is met bepaalde bewegingen,is ook wel te zien aan haar maar verder is ze altijd van hoe gekker hoe beter dus waarom ze dat dan eng vind?? We zijn nu bezig met langzaam oefenen met haar.

Hip heel veel succes morgen,hopelijk doet het primen snel zijn werk en word je snel mama. Zal aan je denken

2. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Hip succes en sterkte morgen en hopelijk ben je snel mama.. Ook ik denk aan je!

Carly is ze angstig qua staan enzo?

Hier net een zielig huilend mannetje.. Zetpilletje maar gegeven en hij is bij mij in mn armen weer in slaap gevallen. Hebben m zowaar over kunnen leggen in zn bedje.. Nu afwachten hoe de nacht gaat..
    dus ik duik ook mn bedje in..
    slaap lekker allemaal

3. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Heeft ze een beetje last van faalangst ofzo Carly?
    Hopelijk helpt de fysio een beetje!! :)

Nahh.. arme Lucas.. Weer tandjespijn? Lekker slapen Tazzie!

4. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Ik weet niet waarom ze bang is maar het zijn vooral de draaibewegingen, van buik naar rug en terug, eerder heeft ze dit wel gedaan maar daarna nooit meer en als je haar er nu bij helpt krijgt ze hele grote angst ogen en begint ze te huilen, heel apart. Ook als ze zit en ze lijkt haar evenwicht te verliezen dan schrikt ze heel erg.

Op zich maak ik me er geen zorgen over want ik denk dat het wel goed komt alleen wat ik wel minder fijn vind is dat als Tess naar voren valt ofzo dat ze haar armpjes niet uitstrekt om zich op te vangen, dat is wel vreemd,dat vond de fysio ook wel apart.

5. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Oh dat lijkt me ook best wel eng ja. Dan valt ze dus gewoon met haar gezicht op de grond.. bah! Sterkte ermee!

Ben benieuwd hoe het nu met Hip is!

Ik kon vandaag tussen 11 en 12 bellen voor de uitslag van Dylana haar bloed. Bel ik.. zit ze in vergadering.. grr zeg dan niet dat ik tussen 11 en 12 moet bellen :p Nu belt ze mij vanmiddag terug. Ben benieuwd!

6. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Ben ook benieuwd naar hip.....

Heb je al uitslag Samantha?

7. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Hoi hoi dames!

Ik ben weer thuis van een dagje zkh, ik had nog geen ontsluiting vanmorgen dus geen inleiding maar primen met gel.
    Vanmiddag nog geen ontsluiting wel al iets van krampen. Dus nog es gel hiervan heb ik wel geregeld wat krampen en harde buiken.
    Begin van de avond was de ctg nog goed dus mocht naar huis. Morgen weer om 7.15 daar zijn en dan of inleiden als er ontsluiting is of weer een dag primen met gel.

Nu thuis ff lekker in bad en dan naar bed want dat is vermoeiend zo'n dagje zkh. Werden wel goed verzorgt gelukkig. Kregen vaak drinken en eten en als ik niet aan de ctg lag konden we ff rondlopen of naar het restaurantje. Heb zelfs ff lekker in het zonnetje gezeten.

Jullie horen morgen weer van mij of marlijn. Xx

8. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Spannend hoor hip ,hopelijk krijg je ontsluiting vanacht.

Heel veel succes weer morgen!!

9. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Oooww.. wat spannend Hip! Leuk dat je ons ff op de hoogte houd! Weet de familie verder dat je ingeleid word?

De uitslag van Dylana haar bloed was goed gelukkig! Dus de vorige keer was er wss te weinig bloed om het te kunnen controleren. De uitslag van de gluten hebben ze nog steeds niet.. ze hebben het naar een ander lab gebracht en die gaan het nu controleren...

10. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Even snel via mijn telefoon...

@sam: fijn dat de uitslag goed is! Zit je al wat beter in je vel?

@hip; ik denk dat het kleine hipmeisje sneller gaat komen als jij denkt, hihi!

Nienke alles goed. 16 tandjes en veel praten. Ze reageert op alles met woorden en kan van de voornamen van haar ooms, tante en zichzelf zeggen. Druk met werken, volgende week vakantie maar blijven thuis. Gaan leuke dingen doen, oa efteling. Afgelopen week naar een indoor speeltuin geweest, Nienke vond het echt geweldig, energie voor 10!!

11. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    hip spannend!! hopelijk heb je gewoon morgen je meisje in je armen ;)

Sam fijn dat de uitslag gewoon goed was!

JBG wat knap van Nienke! en volgende week lekker vakantie.

Carly dat lijkt mij ook eng dat ze zichzelf niet op vangt? Maar misschien vind ze dat oo kwel eng om haar armen dan naar voren te doen?

Nou vanaf half 12 was t weer raak gisteravond.. uiteindelijk rond half 1 ofzo maar weer verhuisd naar ons bed. slaapt ie redelijk door tot half 7/7 uur.. Vanaaf was ik ff naar stal, kom thuis zit mike met Lucas half slapend op de bank.. weer huilend wakker geworden (en mike kan m dus gewoon niet troosten in zn bed, maar meenemen naar de kamer en dan gewoon de tv hard laten staan de lampen aan enz is ook niet handig en dat doet M dus wel :( ) ff getempt, maar ik had koude handen waardoor Lucas gewoon heel warm leek ;) toch maar wel een zetpilletje gegeven en daarbij lag meneertje op de bank gewoon lol te trappen. Du gewoon in bed gedaan en gelijk weer huilen.. na een paar minuten wel stil.. na een half uur weer huilen pff, ben er niet naar toe gegaan, t klonk nog niet superhard of overstuur.. weer naar minuut of 4 stil.. Ben benieuwd hoe het nu gaat :( word er een beetje moedeloos van.. Al vin ik t wel gezellig en fijn als ie bij ons slaapt is het ook prettig dat ie gewoon in zn eigen bed slaapt. Heb een gevoel dat het een combi is van kiesjes en beetje gewenning om dan uiteindelijk toch bij ons temogen slapen.. lastig dus

12. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    pfff nu begint ie weer :(

13. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Tazzie wil echt nie lullig doen
    Maar denk idd dat hij een spelletjeet je speelt
    Joey deed dit namelijk ook herken het zoo terug
    En zoo overstuur huilen terwel er niks aan de hand was,

Weet nie of die overdag nog veel slaap?

Hier hielp het 2x 1,5 uur slapen en echt nie meer gewoon wakker maken.
    Is nu 1 slaapje van 2 uur 1 tot 3

gordijn beetje open,
    En toch laten huilen...

2 weken gleden had ik dit ook weer
    Meneertje was ziek bij ons in bed 1 dag later feest huilen
    Dag 3 ja he weer huilen effe laten huilen en meneer slaapt weer door in zen eigen bed.

Maar nogmaals niet lullig bedoelt
    En je moet doen waar je goed bij voelt...
    Maar denk dat je iets harder moet zijn voor hem
    Ik was ook zo eennorme softy maja hier was echt geen obsie meer bij ons hij sliep nie meer en waren speel toestelen geworden

14. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Ff snel update
    Bmmond is helemaal verstreken, maar nog geen ontsluiting dus weer gel gekregen vanmorgen. Hopelijk vanmiddag ontsluiting. Word dan morgen ingeleid denk ik.

15. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    spannend hip..

Troetjuh ja ik heb m gisteravond ook meerdere keren laten huilen.. maar de laatste keer (rond half 1) ging het zo hard uiteindelijk dat ik ging kijken en toen lag hij ook bovenin zn bedje helemaal krom en klem.. Dan lig je ook niet lekker toch en mag je best even huilen.. Tussen ons in slaapt hij wel..

ga t vandaag eens kijken hoe t gaat met slapen overdag en laat m dan inderdaad beide keren niet lang slapen. Maar er wringen ook kiesjes.. hij kwijlt ook weer als een malle..en weer strontverkouden, neus dicht dus dat zal ook druk geven op de oren

16. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Tis idd erg moeilijk he hihi,
    Soms weet je ook nie wat der aan de hand is...
    Joey slaapt ook altijd in een hoekje in zen bed haha maait da hele bed door soms moe in vaak plassen ga ik effe kijken en telkens ligt die weer ergens anders :) gelukkig heeft hij er geen last van :)

En tis idd fijn dat die dan nog wel slaapt bij jullie
    Heb je toch nog wat nachtrust

17. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    ik vind t ook niet erg dat ie zn hele bedje doorgaat.. maar hij kan op de een of andere manier dan niet zelf weer lekker gaan liggen en begint dus te huilen.. en ik pobeer m zowiezo altijd eerst in zn bed te troosten.. maar M doet t anders dan ik en dat is ook verwarrend voor m.. M krijgt m zowiezo amper stil in zn bedje.. en heeft heeft vannacht vanaf dat ie bij ons lag doorgeslapen tot kwart over 7. tussendoor 1x wakker geweest, hij maakte mij wakker met zn handje op mn gezicht.. we keken elkaar aan en ik deed mijn ogen weer dicht en hij dus ook weer :D

18. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Hihi schattig
    Moe zegge mis het ook wel is hoor dat joey nie meer naas tme ligt
    Hield me ook altijd vast :)

19. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    ik hoop dat t binnenkort weer beter gaat.. maar komt nu ook niet de 13 maanden sprong ofzo? dat schijnt ook een pittige te zijn ??

20. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Hip,mooi dat de bmm helemaal verstreken is dan begint er toch wat op gang te komen, als je dadelijk misschien toch wat ontsluiting hebt zouden ze dan niet gelijk door gaan met inleiden?? Hoop dat je snel je meisje in je armen kan houden,heel veel succes meid!!

Tazzie ja dat is ook eng dat ze haar armen niet uitsteekt,ze is laatst ook echt een keer plat op haar gezicht gevallen,zo zielig...

Wat vervelend dat Lucas het zo lastig heeft met slapen,ik kan je niet veel tips geven,ik heb het geluk dat Tess vaak wel goed doorslaapt en zij word ook wel eens echt overstuur wakker en dan moet ik haar er ook wel even uithalen want in bed troosten lukt dan echt niet,maar ik kan haar vaak dan wel weer terug leggen.

Konden ze maar zeggen wat er is he....

Deel Deze Pagina