Hip.. spannend!! Hopelijk kunnen ze je morgen dan inleiden! Morgen is je uitgerekende datum toch? Zou mooi zijn als ze dan geboren word! Heel veel succes!! Tazzie.. Lastig he, die slaapjes. Hier gaat het ook af en aan de laatste tijd. Idd de 13 maanden sprong! Vind het best wel heftig zo nu en dan hoor. Ze probeert me echt uit. Zoveel dingen doen die niet mogen.. Zodra ik haar corrigeer dat ze iets niet mag is het huilen .. wil ik haar oppakken, laat ze haar slap hangen.. Alleen spelen is er ook nog amper bij.. Heel vermoeiend! anz Maja het is een faaaaseeee Haha. die gaat hopelijk vanzelf weer over! Sterkte met Lucas.. en geniet er stiekem nog maar een beetje van dat hij tussen jullie in slaapt!
Spannend hoor Hip, hopelijk gaat alles mooi snel nu! JBG: Wat een hoop woorden al, leuk zo'n kletskous. Hier al weer de 10 weken bereikt, ineens gaat het echt ontzettend snel!! Misselijkheid is er helaas nog wel erg, maar hopelijk gaat het snel over. En die zwangerschapsdementie, zucht, stond vanmorgen zonder tas bij de supermarkt, dus ik kon weer terug. Gelukkig wel een sleutel op zak
Hip heel veel succes!!! Samantha fijn dat de bloeduitslagen goed waren. Lieke sterkte met de misselijkheid, hopelijk gaat t snel beter.
Sam; fijn dat de uitslagen goed waren! Nu nog maar even afwachten wbt de gluten dus? En die fase? Haha, ik ken het al is Jesse niet zo erg hoor. Hij is ziekjes op het moment. Echt snotverkouden, zo zielig.. Hip; SUCCES!! We houden contact.. Lieke; wauw wat gaat dat al snel zeg.. Hoop voor je dat de misselijkheid snel over is, daar heb je ook niks aan he.. Tazz; ja dat slapen is een ding he, geniet inderdaad nog maar ff dat hij zo lekker bij jullie ligt. Zou ik ook wel eens willen eigenlijk.. Meiden? Willen jullie voor me duimen? Ik heb vanavond een sollicitatie gesprek.. Echt ik hoop het zo!!
Marlijn hopelijk ben ik nog optijd met duimen! Waar heb je solli? Ik ben weer terug uit het zkh.. voor ik gin nog getoucheerd en had weer ietsje meer ontsluiting, maar nog niet genoeg voor inleiding, hopelijk zorgen de weeen en harde buiken ervoor dat ik morgenvroeg genoeg heb. Anders doen ze niks morfen. Ik moet dan wel op controle komen en ctg's dagelijks, maar als het goed blijft gaan met de kleine dan word ik pas maandag ingeleid als het morfen niks word.
Oh Hip ik ga ook voor jou duimen dat er vannacht meer ontsluiting komt want tot maandag wachten duurt nog zo lang voor je. Komt vast goed morgen,zou mooi zijn op de uitgerekende datum
pff.. wat duurt dat lang Hip! Heb je nu last van voorweeen dan? Die zijn nog wel te doen? Hopelijk zet het snel door! Misschien veel autorijden gaan Over allemaal drempels heen enzo.. Whahah.. Wel fijn dat je meisje het nog goed doet!
Lieke, hopelijk gaat je misselijkheid snel weg!! En nog maar 2 weekjes dan zit het eerste termijn er al weer op Heb je het al aan meer mensen verteld? Hoe gaat het met Norah? Marlijn, ik heb voor je geduimd hoor!
Hey meiden, Nou ik ben dus op gesprek geweest en het ging echt wel goed. Ik mag aanstaande maandag een proefdag meedraaien en dan hoor ik naderhand meteen hoe en wat. Dus ben heel erg blij! Dus thanks voor het duimen..
Jeejjj Marlijn!! Komt helemaaal goed Hip.. is het al doorgezet? Succes weer vandaag! Hopelijk laat de kleine meid niet lang meer op haar wachten..
Hoi meiden, Spannend hier!!! Succes hip, hoop dat het snel doorzet. Samantha; mijn schoonvader wordt 10 april aan zijn darmen geopereerd en dan zal de tumor weg genomen worden. Als hij herstelt is van die operatie gaan ze het traject van de longen beginnen. Marlijn, fijn dat je een goed gesprek hebt gehad, hopen dat het wordt maandag.
Marlijn Yessss hopelijk gaat de proefdag maandag ook helemaal lekker!! ik duim verder voor je! Mara, das een best traject in totaal of niet? Succes Hip! ik denk aan je! Hopelijk komt je kleine meiske vandaag1 Lieke minder dat je nog steeds wat misselijk bent.. Maar alweer 10 weken, tijd gaat hard!
Zou hip haar meisje al in haar armen hebben??? Is wel verdacht stil he vandaag,ik hoop dat haar meisje er al is of dat ze er bijna is
Ik heb nieuws!! Ze is nu as we speak aan het persen! Kreeg een berichtje van haar wederhelft!! Dus nog even en de kleine is geboren, hopelijk is alles goed.. Ik laat jullie wat horen als ik meer weet...