oeehh spannend.... dat haar wederhelft nog een berichtje heeft gestuurd tijdens het persen van hip zeg...
Ik weet nog niks, hoop maar dat alles goed is.. Nog maar een kaarsje aangestoken ... Zodra ik meer weet laat ik het jullie weten!
ja maar dat ie daar dan op reageerd haha.. hier zou manlief daar totaal niet aan gedacht hebben haha.. En scheelde ook natuurlijk dat op de ok geen telefoons mee naar binnen mochten
JAJA ik heb bericht!!! Ze is bevallen om 17.55u van een meisje (duh) genaamd... Tess! Tess maakt het goed, mama iets minder maar daar wijde ze verder niet over uit.. Begrijpelijk. En ik ben helemaal gesmolten, heb namelijk een foto gekregen.. Echt te mooi gewoon!
Hip en Hipman gefeliciteerd met Tess!! Hopelijk valt het herstel mee en kun je genieten van een fijne kraamtijd.
Als ik goed kijk op de foto denk ik 2900 gram en 45 cm, maar ik kan het niet heel goed lezen.. Mijn oog gaat meer naar dat kleine mupke
Van harte hip en hipman Met de kleine tess hopelijk kan je snel op en kan je heerlijl genieten van de kleine dame
Jeeeeej daar is jullie meisje dan eindelijk!! Hip en man van harte gefeliciteerd met jullie kleine Tess, (super naam ) Ik hoop dat jullie lekker genieten en dat het met jou ook goed gaat Hip! Rust lekker uit en we zien wel een keer een foto verschijnen ,hoop ik haha
Gefeliciteerd hip en man met jullie dochter! Wat een leuke naam Hoop dat alles goed verlopen is en dat je je goed voelt. Lekker genieten nu!
Jeeee Hip! Gefeliciteerd met de geboorte van Tess! Ik hoop dat het goed met je gaat en dat je niet teveel pijn hebt! Geniet van jullie meisje, leuk!!!
Gefeliciteerd hip en man! Geniet lekker van jullie kleine meid en hopelijk voel je je snel weer beter! Xxx
Aahh ik zag een foto op fb.. wat een prachtig meisje zeg Hip! Hoe is t hier verder dames? Al meer dames kriebels voor een 2e? Als je dan zo hoort dat Hip aan het persen is enzo.. en nu de kraamweek ingaat.. dan denk ik automatisch terug aan mijn bevalling enzo. Ik hoop het echt nog eens mee te mogen maken.