stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door samantha1, 7 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Weet iemand ook hoe het nu met Hip zelf is??

2. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Gefeliciteerd Hip met jullie kleine meisje! Hopelijk gaat alles goed met jullie!

3. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Las in een ander topic een post van Hip zelf, van vannacht.

Samantha herkenbaar hoor, dat als iemand bevalt enz je dan ook zelf weer alles herbeleeft! Ik kan ook niet wachten :D
    Net werd mn kraampakket bezorgd, raar idee dat je dat straks allemaal weer nodig hebt haha.

4. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hip en hipman gefeliciteerd met jullie dochter. Lekker gaan genieten van dit mooie wondertje!

5. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Ja had ik idd ook gelezen Sasjuh, ben ben benieuwd hoe het nu met haar gaat en of ze naar huis mogen

6. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Hey.. Rose! Hoe gaat het met jullie??

Carly.. geen idee hoe het met Hip gaat. Hopelijk goed! In dat andere berichtje staat dat haar bevallingsverhaal lang is.. dus dat zal wel niet heel makkelijk zijn gegaan.. We horen het vast snel!

7. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Sasjuh.. Jaa vreemd he haha. Hou je het nog wat vol?
    Ben je nu ook meer aan het genieten? Omdat het de vorige keer zo "abrupt" over was eigenlijk? Of heb je door Elin juist minder besef en tijd om er van te genieten?

8. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik hou t tot nu toe prima vol :D Op mn groeiende buik en het geschop van binnen na merk ik niet dat ik zwanger ben haha.. En idd, te weinig tijd om er eigenlijk bij stil te staan allemaal.
    Probeer er wel bewust van te genieten maar dat gebeurt eigenlijk alleen 's avonds als Elin op bed ligt.. Lekker op de bank, handen op mn buik en het getrappel voelen.. Heerlijk is dat!

Bij Elin was nu de babykamer al lang af.. Nu gaan we er dit weekend pas aan beginnen! Op de duowagen na ook nog niets voor dit kindje gekocht, al hebben we ook niet veel nodig natuurlijk.

9. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Hoi allemaal!!

Bedankt voor de felicitaties!
    Ik ben gistermiddag naar huis gekomen heerlijk!!
    Ik ben nu op de foon moet in bed blijven dus mijn hele verhaal zal ik niet typen, maar ff kort hoe het is gegaan en met me gaat nu.

Na de 2de dag primen was er nog niks alleen wat verweking dus naar huis gegaan, maar thuis begonnen de weeen uiteindelijk terug naar het zkh en daar de hle nacht weeen gehad.
    'S morgens had ik pas 1 cm ontsluiting na 12 uur weeen en geen slaap dus dat was behoorlijk balen.
    Dus toen werden mijn vliezen gebroken en ging aan de weeenopwekkers tegen de middag kreeg ik een weeenstorm die ik echt niet meer op kon vangen dat was te heftig en ik was te moe. Had toen ook nog steeds amper extra ontsluiting. Ruggeprik aangevraagd en die kreeg ik bijna een uur later geloof ik dat was echt hell die tijd.
    Toen ik de ruggeprik kreeg had ik 4 cm ontsluiting rond 1uur. En had al volop persdrrang
    En daarna was het hemels!! Ik voelde niks meer en ben lekker gaan slapen. Om 4 uur kwam de vk mijn ontsluiting checken met de hoop dat er toch een cm of 6 7 was, maar het was eindelijk tijd voor goed nieuws ik had al 10 cm!!

Ik voelde niks had geen druk of persdrang en met tess ging nog alles goed dus mocht nog niet beginnen met persen. Vandaar dat mijn vriend marlijn kon appen omdat we nog een uur en een kwartier gewacht hebben voordat ik ging persen. Inde hoop dat ik nog iets van druk ging voelen.

Om kwart over 5 kwam de vk terug de ruggeprik werd uitgezet, maar ik kreeg geen gevoel terug die werkte te goed. Ik mocht toch alvast proberen te persen en daar had ik geen enkele moeite mee. Persen lukte prima en om 17.55 is tess geboren.
    Had maar 1 scheurtje van binnen en 1 van buiten beide maar 1 hechting.

Alleen kreeg ik toen een bloeding en de olacenta kwam niet los de gyn erbij en omdat de ruggeprik nog zo goed werkte heeft hij daar mijn placenta eruit gehaalsd zo hoefde ik niet naar de ok. Koste ook veel tijd en verloor aardig wat bloed.
    Placenta eruit en toen ging het mis ik liep leeg alsof de kraan open stond. Er werd meteen een noodprotocol in gezet eb alles ging als een film aan me voorbij. Kreeg zuurstof extra infuus werd bloed geprikt. Steeds matjes en bakjes met bloed opgevangeb en gewogen en steeds maar vragen of ik me nog goed voelde checkeb of ik nog bij was en ik had nergens last van.
    Fluxus of zo heet dat wat gebeurde.
    Uiteindelijk kwam het goed geen idee hoelang het heeft geduurd.
    Maar beb wel meer dan een liter bloed verloren dus moest in het zkh blijven. Mijn temp, bloeddruk enzo werd steeds gecheckt en m'n buik gevoeld of de bm goed kromp.
    Hb werd geprikt was 5,3.
    S ochtens werd ik gedoucht ging prima en ik zou naar huis mogen, maar toen kwam de uitslag van het hb wat die morgen is geprikt en dat was maar4,9 dus mocht ik niet naar huis.
    Heb toen nog een bloedtransfusie gekregen en rond 3 uur mochten we gaan.

Ik voel me opzich best goed, moet wel in bed blijven en aan de ijzertabletten als mijn stoelgang opgang is.
    Maandag word mijn hb weer gecheckt.

Tess doet het echt super goed! Het eerste nachtje thuis is ook heel goed gegaan. Ze ziet wel iets geel, maar dat trekt bij als het goed is.

Ik kan geen foto plaatsen met de foon dus die houden jullie tegoed van me!

Tot snel xx

10. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Oh heftig zeg Hip!!! Fluxus heet dat idd. fijn dat je nu thuis bent en hopelijk knap je snel weer wat op,neem goed je rust en ook de tijd om dat te verwerken want dat is toch even schrikken.

Fijn dat Tess het goed doet en hoop dat jullie lekker kunnen genieten van haar en een mooie kraamtijd hebben.

Wil je mij als je binnenkort een keer tijd hebt even je Facebook pb'en?? Vind het wel leuk om even te kijken.

Er zijn er trouwens nog meer hier die elkaars Facebook hebben he? Mag ik die van jullie ook?

11. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    wow hip dat laatste was wel heftig zeg! maar wat fijn dat verder alles goed is nu en dat julie lekker thuis zijn! lekker genieten nu!

12. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    suusje!! ik zie je onderin. Hoe gaat het bij jullie?

13. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Hoi!!

Af en toe lees ik nog even bij hoor :D
    Hier gaat het met ups en downs, maar Keano doet het geweldig!

Ik zal even een fotootje van hem spammen en morgen een beetje een update van mijn kant schrijven,

Bijgevoegde bestanden:

14. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Hip ik heb net ff gespiekt op je fb maar wat een prachtig meisje...smelt.....

Suusje leuke foto's knap ventje hoor

15. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Hip.. wat heftig zeg dat laatste gedeelte! Doe maar lekker rustig aan hoor! En laat je maar goed verwennen nu. Fijn dat met Tess alles goed gaat! En het is echt een heel mooi meisje!

Suusje.. leuk weer iets van je te horen! Wat is Keano al gegroeid! Mooi jongetje! Je ziet nog amper iets van dat bultje bij zijn lip he!

Carly.. ik pb je mijn facebook wel ff :D

16. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Ohh hip, wat een verhaal zeg! Je klinkt er erg nuchter onder, maar het is niet niks! Wat fijn dat je nu thuis bent, lekker veel je meisje bij je houden, dat is zo heerlijk! Heb je een leuke kraamhulp?

@suusje: Wat is Keano veranderd, al zo groot geworden! Gaat het goed wel met je?

@carly: ik pb mijn fb wel naar je.. Vind het erg leuk om iedereen ook via fb een beetje te volgen.

@Anita: weet niet of je nog wel eens mee leest, maar hoe is het??

17. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    Pfoe Hip wat een verhaal, lijkt me behoorlijk beangstigend zeg. Maar je hebt er gelukkig wel een prachtig meisje voor terug. Nu zelf aansterken!

Suusje; wat leuk dat je ook weer even wat post! Wat een heerlijk manneke zo lekker wijs.. Ben benieuwd hoe het met je gaat..

Carly welkom to my facebook haha! Mooie fiets heb je...

Tazz; wat is Lucas toch een mooi boefje zoals hij op zijn fietsje zit op je Fb..

Lieke; hoop dat je misselijkheidsklachten snel overgaan meid, dat is niet fijn he! Maar voor de rest geen klachten?

JBG; zag je onderin hoe is het met je?

Nou hier alles rustig, Jesse knapt weer een beetje op van zijn behoorlijk heftige verkoudheid.. Ben behoorlijk nerveus voor maandag, maar ik kan niet meer dan mijn best doen. Als het goed is hoor ik meteen s'avonds waar ik aan toe ben.

18. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @Marlijn; ja gaat goed. Afgelopen week naar de dietiste geweest. Ze heeft me een dagschema gestuurd (erg fijn, ben zelf iemand van de structuur en duidelijkheid) dus daar ben ik nu mee aan de slag gegaan. Moet nu het eten meer verdelen over de dag en dat gaat best goed.

We hebben nu een weekje vakantie, dus gaan allemaal leuke dingen doen waaronder maandag naar de Efteling.

Vandaag zijn er nieuwe deuren in onze woonkamer gehangen. We hebben nu deuren met glas, echt een heel ander gezicht. De komende weken gaan we de hele boel binnen schilderen, dus er zal veel veranderen!

Nienke doet het goed. Groeit goed, slaapt goed, eet goed. Ze is wel een dramaqueen in de kinderwagen. Buiten wandelen is goed, maar zodra we ergens naar binnen gaan bijv in de winkel, dan is het echt krijsen! Dan wil ze persé lopen, met als gevolg dat je niet aan shoppen toekomt maar achter haar moet aanrennen. Ze doet het heel goed, veel spelen met blokken en stapeltorens maken! Ook haar loopauto is erg in trek!

19. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Hip mooi meiske hoor!

JBG fijn dat je al meteen aan de slag kan met een schema van de dietiste! En lekker weekje vakantie.. lekker genieten.. en fijn dat Nienke het zo goed doet.

Suusje lekker ding hoor die Keano.. En alweer zo groot zeg zo..

Marlijn heel veel succes morgen, ik duim voor je!
    Enne thnx :D

@ hier gister dus ff blokkie om geweest met Lucas op zn fietsje, meneertje vond het prachtig! En al 2 nachten in zn eigen bedje weer geslapen. Moest er wel een paar x uit om m goed te leggen, maar niet zo vaak als de nachten ervoor..
    Vandaag even met hem de stad in geweest. Hij keek zn ogen uit haha..ff een loopauto voor m gescoord, want met de wipstoel lopen gaat wel :D maar maakt ook krassen op de vloer haha.
    Verder heeft hij helaas weer verhoging/lichte koorts :( en hij hoest vrij veel. Heb al weer hoestdrank gehaald en verder maar neussprayen.. Hopelijk gaat vannacht wel goed..En die stomme kiesjes werken ook niet mee :(

20. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    He Suusje! Ben erg benieuwd naar jouw verhaal!
    En wat een prachtfoto's van Keano!

Deel Deze Pagina