stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door samantha1, 7 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Lieke mooie echo meid bijzonder toch weer he!
    Benieuwd hoor wat je krijgt.

Hier gaat het steeds wat beter ik kan nog niet lang staan dan word ik wat mmisselijk. En heb als ik wat doe of wat kanger zit nog best wel last van mijn bekken.
    Heb als blijf liggen weinig last van mijn hechtingen gelukkig, maar als ik wat gedaan of gelopen en gezeten heb dan wel.

Tess doet het super goed candaag is de vk weer geweest en ze weegt nu 2960. Maandag nog 2820. Dus ze groeit goed!
    Ze ziet wel flink geel en dat trekt nog niet weg terwijl dat eigelijk wel de bedoeling is.
    Ze is wel alert, drinkt goed, plast/poept goed en houd zich goed op tempratuur.
    Als het morgen niet minder is dan komt de vk voor de zekerheid nog een x om haar bloedwaardes te checken. Hoop niet dat ze onder de blauwe lamp moet. En als dat wel zo is dat ik dan wel bij haar kan blijven in het zkh. Want ik kan haar niet missen.

Ze is haar naveltje vannacht verloren jeej!! Vvond het maar een vies dingetje hihi
    Nu mogen we morgen voor het eerst samen douchen.

Als ik straks ff naar beneden ga dan zal ik eindelijk es een foto spammen.

2. Mara81

Mara81 Actief lid

4 mrt 2013
    435
    0
    0
    Lieke, mooie echo! Gefeliciteerd.

Marlijn, gefeliciteerd met je nieuwe baan!!!

Samantha, hoe is het met dylana na de prikjes? Je vroeg laatst hoe het met mijn schoonvader gaat. Hij zou gisteren geopereerd worden maar dat is niet doorgegaan omdat ze stroomstoring in het ziekenhuis hadden, dus hij mag vandaag voor een nieuwe poging.

Tazzie, Lucas heeft veel koorts of niet? Maar 37.1 is toch een normale ochtend temperatuur? Hoe is het nu met hem?

Hip, wat fijn dat het steeds wat beter met je gaat! De maar lekker rustig aan en geniet van je kraamtijd, laat je maar lekker verwennen!
    En wat fijn dat Tess het zo goed doet, jammer dat ze nog wat geel ziet, hoop met je mee dat ze lekker thuis bij mag kleuren.
    En fijn hè als dat naveltje eraf is! Vond dat ook zo vies en het ging ook zo ruiken!
    Al lekker samen onder de douche geweest? En foto is nog niet gelukt?
    Ben wel nieuwsgierig naar je meisje.

3. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    hier is ze dan!
    net een uur oud ongeveer...
    DSC_0361.jpg

net thuis
    DSC_0421.jpg

4. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    DSC_0445.jpg

dit is een foto van zondag....mijn vriend moet de rest van de foto's nog op de laptop zetten en dan kan ik er meer plaatsen.

maar nu hebben jullie eindelijk alvast mijn meisje kunnen bewonderen na een week! jeetje wat vliegt de tijd niet normaal.

ze is vandaag echt een heel stuk minder geel gelukkig, dus het zal wel vanzelf wegtrekken.:D

Bijgevoegde bestanden:

5. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Wauw Hip, smelt....
    Wat een mooi meisje!!

6. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Wowwww... Krijg er kriebels van, heerlijk zo'n kleintje.

7. Mara81

Mara81 Actief lid

4 mrt 2013
    435
    0
    0
    Wat een mooi meisje hip!!!

8. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Ze is prachtig Hip!!!

9. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Hier een jarige Jet:)! Maar vier mijn verjaardag niet. We zijn vandaag naar een speelparadijs voor Nienke geweest. Mooie tekening gekregen van Nienke.

@hip: je hebt een prachtige dochter

@marlijn: je hebt een nieuwe baan toch? Gefeliciteerd! Wat ga je doen?

@taz: hoe is het nu met lucas?

@sam; al vooruitzicht op een job?

10. Mara81

Mara81 Actief lid

4 mrt 2013
    435
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd jbg!

11. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    JBG; nog proficiat! Wel een leuke dag gehad? Ik heb inderdaad een baan. Mag aanstaande maandag beginnen. Het is in een slagerij maar dat is behoorlijk uitgebreid, dus echt super leuk. Is voor 18u in de week en ter vervanging als er mensen vrij/ziek zijn.
    Helemaal leuk dus!

Hip; wat een dotje, echt gewoon om te smelten!

12. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Hip.. wat een super mooi meisje!!

13. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Mara.. hopelijk is de operatie van je schoonvader gister goed gegaan!

Ik ben weer even wat meer in de *meeleesmodus*

14. Mara81

Mara81 Actief lid

4 mrt 2013
    435
    0
    0
    De operatie is goed verlopen. Ze hebben de hele tumor weg kunnen nemen en zo op het oog leken er geen uitzaaiingen. Ze hebben nog wel wat weefsel weg gedaan voor verder onderzoek.

15. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Mara wat fijn dat de operatie goed is gegaan! Hopelijk ook geen uitzaaiingen.
    Hij zal evengoed wel chemo krijgen toch?

Sam zit je niet lekker in je vel meid...knuffel!

Jbg gefeliciteerd!

16. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Samantha wat is er?
    Hip maak je nog een mooie mama banner? En vandaag 1e dag zonder kraamhulp toch, hoe was het?

17. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Zit idd niet echt lekker in mn vel. Best wel veel stress met het vinden van een baan. Over 2,5 week loopt mijn ww af.. en dan komen we elke maand gewoon geld te kort :(

Maar er is hoop.. werd vanmiddag gebeld of ik volgende week op sollicitatiegesprek wil komen. Kan dan aan het werk komen bij een snackbar. Tsja.. niet een ideale baan ofzo..maja werk is werk en geld is geld. Eerst in de weekenden en daarna ook door de week.

Dus hoop echt dat ik daar word aangenomen!

Verder zit het me niet lekker hoe het met Dylana gaat. Ze heeft al bijna 4 week diarree.. volgende week ga ik bellen om te vragen of ze haar ontlasting willen controleren. Want het is steeds dikke scheten laten en krampachtig bewegen.. :( En ze controleren het pas na 4 weken :S

Verder heeft ze af en toe nog steeds schokkerige bewegingen en kijkt ze soms heel vreemd uit haar ogen.. en gooit vaak haar hoofd in de nek. Het hoeft niks te zijn..maar toch.. maak me er wel druk om. Dinsdagochtend heb ik weer een belafspraak met de kinderarts, dus zal het dan ook met haar bespreken. Hopelijk krijg ik dan ook de uitslag van de gluten allergie test.

Ben gewoon heel moe van alles.. en dylana merkt dat aan mij en gaat dus ook snel huilen enzo.. tsja..alles bij elkaar heb ik soms even geen "puf" om uitgebreid te reageren..

Maarja.. komt goed!! :)

18. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    hip mooi meisje hoor!

Sam dikke knuffel!! en ik duim voor je!
    En wat naar dat Dylana nog die schokkerige bewegingen heeft enzo :( Hopelijk is dat gewoon snel over

Mara fijn dat de operatie goed is verlopen!

@hier

Lucas slaapt nog steeds wisselend :( Wel heeft hij afgelopen 2 nachten gewoon in zn eigen bedje geslapen ipv bij ons. Moest er wel een paar x naar toe maar niet zo vaak als de dagen ervoor of dat ie perse uit bed moest omdat hij compleet overstuur was. DAt scheelt weer. We laten nu de badkamerlamp 's nachts aan.. Dat lijkt wat te werken.. Overdag slaapt ie ook wisselend..Verder dus steeds wel of geen koorts :( word je ook een beetje moedeloos van..

19. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Ik moet idd nog een banner maken! Mss dadelijk maar es doen als ik nog op de laptop kom. Anders morgen ofzo.
    Ik heb wel foto's van tess in mijn album gezet gisteren.

Hebben jullie ook zo genoten van het mooie werr gisteren? Wij hebben voor het eerst een stukje gewandeld met tess en 's avvonds gebbqed!

Sam heb je al iets gehoord van je solli bij de snackbar?

Tazzie wat zegt het cb eigelijk ervan dat lucas zovaak koorts heeft?

Verder alles goed bij iedereen?

20. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    heb t er eigenlijk nooit echt met t cb over gehad hip. en hij hoeft pas met 14 maanden weer te komen.

zall zo eens foto's spieken in je album ;)

Deel Deze Pagina