stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door samantha1, 7 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Wat goed sam grote meid

Wij krijgen wel advies over eten en slapen enzo

Hier mocht joey over op gewone melk als die heel gevarieerd at elke dag en zen brood

2. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    JBG hoe gaat het nu met jullie en je moeder?

Jij vroeg volgens mij ook hoe lang Jurre ziek kon zijn van pseudo kroep maar dat kan wel een paar dagen duren geloof ik, het arme ventje heeft er ook nog flinke griep overheen gekregen maar gelukkig niet meer zo'n aanval gehad.
    Gisteren is hij alweer 1 geworden maar omdat hij ziek was heeft mijn zus de meeste visite afgezegd alleen opa's en oma's en ooms en tantes van Jurre omdat het anders echt te druk werd voor hem.

Samantha, fijn dat alles goed was op cb en ze is lichter als Tess haha

Hier nog even een foto van Jurre op zijn verjaardag met zijn verjaardagstaart die mijn zus gemaakt had

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      20,3 KB
      Weergaven:
      2
  3. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Troetjuh hoe is het nu met Joey?

Door jullie leuke kerstkaarten die ik hier zag ben ik ook bezig gegaan, de kaart kan ik nog niet laten zien want die heb ik nog niet binnen maar deze foto heb ik gebruikt

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      31,5 KB
      Weergaven:
      4
  4. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Carly.. Wat een leuke vrolijke foto van Tess!! Hoe zwaar/lang is zij nu?En jurre is ook al zon knapperd! Wel zielig dat hij ziek was op zijn verjaardag!

5. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Samantha , Tess was de laatste keer bij het cb 8570 en 71 cm maar dat was 1 november dus ondertussen nog wat meer denk ik

6. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Oke, Dan is ze wel zwaarder idd, maar ook langer he.. dus dan scheelt het niks :)

Vond ze het leuk met die kerstversiering enzo op de foto? Dylana vond het eerst helemaal niks haha..

7. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Ja haha dat is dan ook weer waar ze is langer

Ja ze vond de lampjes en de kerstballen heel erg leuk en interessant en normaal lacht ze bijna om alles maar nu wilde ik haar lachend op de foto hebben en zat ze me de meeste tijd echt aan te kijken van tja... wat wil je? Ik ben bezig met de lampjes haha ze wilde ze ook hele tijd in haar mond stoppen

8. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Hahaha ja dat ken ik..Ik wou van het weekend dylana op de foto zetten samen met mijn man, zijn moeder en zijn oma. Wel leuk voor later..en normaal lacht Dylana dus ook overal om.. Maar nu dacht ze ook.. Bekijk het ff.. Waarom moet ik hier nou op de bank zitten haha.. Ik wil spelen! Dus de fotos zijn niet heel goed gelukt ;)

Maar deze foto van Tess wel toch? Ze staat er iig heel vrolijk op haha

9. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Hoe is het met onze aanstaande mama's?

Anita.. Lees je nog wel eens mee? Ben benieuwd naar een buikfoto.. Wanneer heb je verlof?

Hip.. Heb je al een sneak preview van de babykamer?

10. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Ja Samantha uiteindelijk lukte het wel redelijk om haar te laten lachen,ben blij dat niemand mij en mijn zusje zag,we hebben zo idioot mogelijk gedaan om haar te laten lachen hahaha

11. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    wat een leuke foto bvan Tess carly!! en ook van Jurre. Sneu dat ie ook nog de griep eroverheen kreeg..

Troet hoe gaat het met Joey?

sam fijn dat alles goed was op t cb.

nou hier waren wij afgelopen weekend 2 dagen naar de kerstmarkten in duitsland en Lucas sliep bij mijn schoonouders (jammer genoeg heb ik manlief zijn zin moeten geven hierin :( ) Wat was ik blij dat ik Luc zondagavond weer op kon halen. (kerstmarkten waren wel leuk hoor ;) ) Bleek dat ie zondag al de hele dag koorts had :( en sm had mij niet gebeld/gesmst. Ze durfde ook geen zetpil te geven zonder dat ik wat erover had gezegd (tja had dan gebeld mens dacht ik) omdat ik m ook niet heel snel een zetpil geef. En meennnn ze had m zooooo warm aangekleed, kind zweette zich kapot.. terwijl ze juist zo luchtig mogelijk aangekleed moeten met koorts :( zowel ml als ik hebben die dag nog gesmst hoe het ging en we kregen alleen maar terug heel goed hoor.. grrrrr.. ook zat hij dus wakker beneden toen we m op kwamen halen terwijl hij in bed had moeten liggen..
    Gister had hij gelukkig geen koorts, maar net vandaag toen ik m van t kdv ophaalde had hij wel weer koorts :( en hij hoest nog steeds zo :(
    vanmorgen naar t cb geweest.. alles was goed, al zat hij wel vol snot en rochelen vooral hoog op de luchtwegen (maar moest ie gewoon uitzieken) 76,9 cm :D en 9230 grammetjes.. Lange lummel haha..
    Hopelijk slaapt ie vannacht wel een xtje weer goed. konden er sinds zondagavond steeds uit omdat hij huilt (en dan maar bij ons in bed genomen waar ie steeds ong uurtje slaapt en dan weer begint te huilen :(

12. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Tazzie.. Wat leuk dat jullie naar de kerstmarkt zijn geweest!

Wel balen dat je dan bij thuiskomst een mannetje hebt met koorts. Wat vreemd dat ze dan gaat liegen tegen jullie dat alles goed gaat. Dan doe je hem al liever niet uit logeren,, en dan krijg je ook nog zoiets.. Pff.. Heb je er ook wat van gezegd?

Hopelijk slaapt lucas vannacht weer goed!

Hier is het sinds 2 dagen dat dylana om half 11 saafs wakker word en dan kunnen we haar alleen troosten als ze bij ons in bed mag liggen.. Eerst gaat ze dan spelen.. En aan ons zitten haha.. En daarna zodra ze moe word kan ik haar zo weer in bed leggen.. Helaas is dat vaak pas rond 12 uur haha.. Aan de ene kant vind ik het wel lekker.. Nog ff zon knuffelmomentje met ons 3tjes.. (Dylana ziet Rick maar 10 min op een dag :( )maar hoop niet dat ze hier aan gaat wennen...

Lieke.. Hoe gaat het met jullie?

13. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Ah das wel schattig Sam maar inderdaad niet te hopen dat ze er aan gaat wennen. Dat hebben wij dus met Luc nu ook wel beetje. Nu halen we m uiteindelijk maar uit zn bedje en leggen hem bij ons neer (en dan nog huilt ie om t uur zo'n beetje pff)

hoop ook dat ie vannacht weer gaat doorslapen..

nou sm zegt dat ze mij niet ongerust wou maken omdat ik toch niet naar hem toe kon ivm dat we met een groep met de bus naar duitsland waren. Maar heb idd wel gezegd van als je nou wel gebeld had had ik kunnen zeggen dat je m even koeler moest kleden (of ze had in ieder geval kunnen overleggen voor eventueel een zetpil (durfde toch uiteindelijk weer niet teveel te zeggen :( en dan baal ik zo van mezelf :x ) ze liep alweer gelijk van ooohh opa (sv dus) zei al volgend weekend weer (deed hem net op dat moment in de maxicosi en was blij dak daa mee bezig was. Gooide er toen wel zo uit van nou dat dacht ik niet, ben veel te blij dat ik hem zelf weer zie ne voorlopig gaat hij echt niet meer uit logeren! vind ik niet nodig..

14. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Goed dat je er toch wel een klein beetje iets van hebt gezegd. Zou dat ook moeilijk vinden hoor!

Dylana werd net krijsend wakker... Helemaal over dr toeren... Wss een nare droom ofzo... Zo zielig vind ik dat, dan kan ik echt wel meehuilen.. Arm meiske..

15. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    aaahh ik vind dat ook altijd zo erg :( en voel me altijd machteloos als ie blijft huilen.. Denk dan bij mezelf: hou nou eens op! we proberen je al te troosten... :) en te helpen enzo.. maar goed meestal is ie wel vrij snel stil (je wordt alleen zoooo moe van de nachtelijke wandelingetjes door t huis haha

16. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Tazzie: wat flauw van je sm zeg! Als je iemand op je kind laat passen vertrouw je er toch ook op dat ze je belt als er iets is? Had dan gewoon even gebeld: 'Lucas heeft koorts, maar maak je geen zorgen wat we redden het wel samen' ofzo? Je bent zijn moeder, dus toch logisch dat je dit soort dingen wilt weten. Zucht.. Lastig hoor! Wat zei je vriend hierover?

Sam: Frusterend is dat he? Noor heeft ook zo'n 'dromen' periode gehad. Echt helemaal overstuur. Zo zielig. VRaag me dan altijd af waar ze over dromen.

Met ons gaat het goed! Ben wel naar de huisarts geweest, maar is niets uit bloedonderzoek gekomen. Wel fijn, maar ook weer niet. Ga er binnenkort weer terug naar toe en dan kijk ik wel of hij verder nog iets kan doen.
    Doordat mijn bloedonderzoek goed was hebben we ook besloten dat we vanaf nu weer voor een 2e gaan. Tenzij er straks bij de huisarts nog iets uitkomt, maar anders gaan we er gewoon weer voor. Nog 3 dagen en dan wordt ik als het goed is ongesteld.
    Noor doet 't ook goed. Nog wel overduidelijk in de sprong, maar ach, ik probeer me niet te druk te maken en moet gewoon accepteren dat alle tijd naar haar gaat. Slapen gaat gelukkig wel erg goed. Van 12.00-15.00 en 's nachts van 19.30 -7.00. Ideaal!

17. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Lieke.. Wat fijn dat alles goed gaat en dat ze goed slaapt! Ik denk dat dat ook het beste is in zon fase.. Gewoon met hun meegaan.. Waar zij behoefte aan hebben.

Oke.. Dus jullie hebben ook een dromenperiode gehad.. Ik ben ook echt heel benieuwd waar ze dan over dromen. Ik krijg haar soms bijna niet wakker dan,, naja ze is mss wel wakker dan,, maar ze houd haar ogen stijfdicht en blijft maar krijsen.

Wat spannend dat jullie weer gaan beginnen! Hopelijk is de uitslag van de huisarts goed!

Tazzie, hoe is de nacht gegaan met lucas?

18. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Lieke fijn dat alles goed gaat zeg en Noor zo goed slaapt!

Sam vervelend is dat he als je ze niet wakker krijgt..

Lieke ja nou het is al de 2e keer dat dit gebeurd dat ie koorts heeft als ie bij hun is en ik het pas te horen krijg als ik m ophaal..
    Als ik durf (vervelend dat ik gewoon dichtklap mede omdat ik geen ruzie wil :( ) dan ga ik t morgen wel zeggen dat ik voortaan wil dat ze me belt..En dat het kdv ook altijd even belt als ze flinke verhoging/koorts hebben voor overleg.
    Tja mike zegt er nit zoveel van (zn moeder is nog steeds erg heilig bahbah), tja dat we toch niet direct hadden kunnen terugkomen en dat is ook wel zo maar toch. Het is wel MIJN kind en niet de hare.. ga

19. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Sam hij heef tzowaar geslapen tot half 5 toen was t brullen en tegen 5 uur op mij weer in slaap gevallen tot 7 uur..

20. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Carly wat een leuke foto van tess!! en ook een leuke van jurre. hoe gaat het met hem?

tazzie en sam succes met de kindjes hopelijk zijn ze weer snel opgeknapt.

ik heb in mijn album al een foto staan van de commode vd babykamer met het zelfgemaakte ding erboven. en nog nieuwe buikfoto.van afgelopen zaterdag.

Deel Deze Pagina