Sam zag op fb dat het op een vakantiepark is waar jw gaat werken. Is vaak erg gezellig hoor. Heel veel succes in ieder geval! Sasjuh mooie foto! Ik heb eindelijk ook een mama banner! Met mijn bekken gaat het steeds iets beter, maar doe ook nog weinig natuurlijk. Ik kan wel meer dan voor de bevalling en zeker lopen gaat erg goed al! Nu met dat mooie weer fa ik elke dag ff wandelen met tess. Tess doet het erg goed en is erg tevreden. Alleen 's nachts duurt het erg lang voor ze gaat slapen na de fles. Overdag slaapt ze supergoed, maar ben dan ook met haar bwzig enzo. Knuffelen, wandelen, ff op de buik liggen in de box. Zoiets en daarna gaat ze dan slapen. Wil haar overdag ook niet meteen in bedje leggen na de fles wil ook lekker knuffelen en genieten van mijn meisje, maar heb het idee dat het daardoor 's nachts ook langer duurt voor ze wil gaan slapen. Jullie nog tips?
Hip ik denk dat je het juist goed doet. Ons is altijd gezegd om vanaf t begin duidelijk verschil tussen dag en nacht aan te brengen. Dus overdag na t flesje lekker knuffelen, beetje spelen, even in de box enz. Alles lekker licht, gewoon stofzuigen (ook boven) als zij slaapt enz. En dan overdag alles zo sober mogelijk. Dus flesje in het (half)donker, niet gezellig kletsen en het ritueel van flesje/verschonen zo kort mogelijk houden. Komt ze 1 keer per nacht voor een voeding? En hebben jullie al een beetje ritme in de voedingen?
Oh Sasjuh.. wat is ze al groot! Wat mooi!! Ze lijkt nog steeds op je Dat jurkje/truitje heeft Dylana ook Hip.. heerlijk lekker aan de wandel! Fijn he! Ik denk ook dat je het goed doet! Idd snachts zo weinig mogelijk prikkels geven, zodat ze makkelijk in slaap kan vallen. Slaapt ze bij jullie op de kamer? Hier verder geen tips.. Dylana huilde alleen maar overdag en was daardoor snachts doodmoe en sliep dus gelijk na de laatste fles verder.. haha.. Hoe is het met de papa? Voor hem ook even wennen zeker?
Hip ik denk ook dat je het zo goed doet. Ze moet nog even leren wat dag en nacht is denk ik. Maar ook hier werd gezegd overdag knuffelen/"spelen" etc en 's nachts zo rustig mogelijk. idd halfdonker, verschonen, flesje en weer naar bedje toe. Sasjuh ze is echt een knappe meid! en een miniatuur van jou
Hihi ja als 2 druppels water he Bekijk bijlage 319668 Samantha ze lijkt denk ik groter dan ze is, het is echt nog een klein humpie.. Net als Dylana denk ik. Op fotoos ogen ze altijd zoveel groter he
Ja dat is waar idd.. Hier vind ik Dylana heel groot lijken.. Terwijl ze echt nog maar 73 cm is..haha Bekijk bijlage 319669 Bekijk bijlage 319671
Ja dat bedoel ik idd, daar lijkt ze echt heel groot op! Elin moet volgende week weer naar het cb, ben benieuwd hoe groot ze nu is. Wat veel tanden heeft ze al zeg!
Euh... 2 En er komt nu geloof ik net wat door boven, maar tot nu toe alleen dus nog maar 2 ondertanden haha.
Sasjuh inderdaad 2 druppels water Hoe groot schat je Elin zelf? Sam is Dylana maar 73 cm?? Ze lijkt idd veel groter! Lucas was met 11,5 maand al 78 cm
Ja jongens zijn altijd wat groter zeggen ze he. En Mike is zelf ook bijna 2 meter dus Luc heeft t niet van een vreemde hier een foto van 6 april, hapje zure bom heel enthousiast hapte hij erin haha om daarna een compleet zuur gezicht te trekken.
Prachtige foto's allemaal weer! Ik ga ook even meedoen Ons grote kleine meisje en ik vandaag, 12 weken inmiddels!!
Oh en Tazzie, augurken zijn hier favoriet, bij ons allebei hihi Liet haar ook een keer proeven, maar na inderdaad een zuur gezicht, nam zij zo nog een grote hap!
mooie meisje heb je toch Lieke! ik ben verliefd op haar mooie haartjes en mooie donkere ogen! En jij alweer een schattig buikje, 12 weken alweer gaat hard. En ja hier ook haha, ik ben als sinds dreumes verslaafd aan augurken En Lucas bleef ook maar doorhappen van die zure bom hahahaha
ik gooi er nog eentje tegen aan helaas een beetje wazig, maar hij kwam zo mooi t om t hoekje van de deur heen stappen
jaa ze is maar 73 cm haha.. Lucas klinkt idd heel groot haha.. Maar goed, als zn papa ook groot is Wat een leuke foto's!! Vind m echt een knap koppie hebben hoor taz! Aah lieke.. Norah is ook al zo mooi!! En die haartjes inderdaad! Prachtig! En wat heb je al een mooie buik! Sasjuh. .oh wat is ze dan laat met de tandjes haha.. Maar wel heel schattig.. 2 van die ondertandjes nog haha
Wat een mooie foto's van jullie kindjes! En wat zijn ze al groot zeg. De tijd gaat snel he! Dankjewel voor het advies trouwens, dan gaan we zo door en hopelijk gaat tess wat beter slapen 's nachts. Ik ga wel nog proberen om het bedje voor te verwarmen, de kruik heeft ze al een week niet meer nodig 's nachts, maar bij ons op de arm is het lekker warm en mss is het bedje dan te fris als we haar erin leggen. Ben ook aan het twijfelen over inbakeren omdat ze als ze niet vast slaapt heel druk met haar armen is en daardoor vaak wakker word, dan wil ze haar duimpje pakken, maar dat lukt niet en dan raakt ze gefrustreerd en begint te huilen. Speentje wil ze niet altijd of slaat het met haar handjes eruit. Verder moeten we gewoon geduld hebben. We hebben een redelijk ritme, ze is zelf over gegaan naar 6 flessen, want ze slaapt overdag 4 uur tussen de voedingen. De nacht en ochtend voeding is wisselend, daar zit soms maar 3 uurtjes tussen. Had gehoopt dat de nachtvoeding zou vervallen als ze over ging op 6 flessen, maar dat zal vanzelf wel komen dan.