stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door samantha1, 7 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Mag je ook gewoon water geven aan zo'n kleintje? Dat wist ik niet. Ook een beetje warm gemaakt neem ik aan.
    Ze is nog gewoon vrolijk en allert slaapt en drinkt goed en heeft geen koorts dus hopelijk geen buikgriep.

2. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    hip ja dat mag (tenminste mijn huisarts raadde het vorig jaar zeker wel aan, helemaal als het warm weer was.)
    Weet niet of jullie het water eerst moeten koken? Vorig jaar moest ik het hier altijd eerst koken (gewoon in de waterkoker ;) ) en dan liet ik het afkoelen en dat kreeg Lucas dan gewoon. Tegenwoordig warm ik koud water op in de magntron voor zn flesjes/pap.
    IK heb wel ors in huis, heeft Luc vanmorgen wat van gedronken, maar weet niet zeker of het gelijk gegeven moet worden. DAcht als ze hun flesjes goed leeg drinken en verder niet spugen erbij dat het niet gelijk nodig was

3. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Ik gebruik voor de fles ook afgekookt water reageert ze beter op. Ze heeft nog flinke plasluiers dus denk dat het wel goed is anders kan ik altijd wat waater tussendoor geven.ze heeft bij de laatste fles gisteren de laatste poepluier gehad dus weet nog niet of ze vandaag diarree heeft.

4. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    ORS hoeft toch alleen als ze echt niets binnen houden?

Jullie nog koninginnedag plannen?

5. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    ja dat dacht ik ook sasjuh maar als je gaat googelen zie je ook dat je het gewoon kan geven :( Luc heef talleen vanmorgen een beetje gehad.
    vanmorgen en toen ie uit bed kwam om half 12 nog wel wat diarree. Tot nu toe verder nog geen poepluier dus hoop dat het stopt ;)

Zijn even de stad hier ingeweest tussen zn slaapjes door. Ff over de kermis enzo. Nu ligt ie weer lekker te slapen.

Hip fijn dat ze tot nu toe nog geen nieuwe poepluier heeft gehad

6. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Hey meiden,

Sorry voor de late reactie!

Tazzie.. wat zag Lucas er leuk uit in zn oranje shirt :D Heeft ie nog vieze poepluiers gehad? En wat een super lief katje zeg!

Hip.. Tess ook al vieze poepluiers dus. Bah! Hopelijk houd dat snel op! Baker je haar nog steeds in? Ben wel benieuwd weer naar een fotootje :)

Sasjuh.. flinke meid zeg dat ze niet hoefde te huilen met de prikjes! Groot gelijk dat je nu begint met fv. Hopelijk kun je hierdoor meer genieten van je kraamweek!

Troetjuh.. wat een lekker ding is Joey! :D Hopelijk heeft hij geen astma!

Jullie verder een leuke koninginnedag gehad?
    Wij zijn vanochtend even de vrijmarkt over geweest en vanmiddag heerlijk genoten bij de kinderboerderij. Ze vond het echt super leuk! Zo mooi om te zien! :D

En er werd nog gevraagd naar mijn werk. Tsja.. daar ben ik helaas niet zo positief over.

Had zo'n leuk gesprek gehad met t uitzendbureau. Ik zou voornamelijk op de snackbar komen en tot ongeveer 20.00/20.30 werken.
    Vrijdag moest ik om 16.00 beginnen.. moest eerst de kok helpen.. aardappelen snijden enzo, vlees paneren.. Toen de eerste klanten binnenkwamen mocht ik alles gaan bijhouden qua schoonmaken. Er stond iemand anders op de snackbar. Uiteindelijk gingen de laatste gasten om 21.30 weg en moest ik dus alles gaan opruimen en schoonmaken.. vloeren boenen etc. En om 23.00 uur zat ik dan eindelijk op de bank met megarugpijn :(

Zaterdag de hele dag al wat rugpijn, maar moest 16.00 weer werken. Dit keer wel op de snackbar. Er werd me gewoon helemaal niks uitgelegd! Ik heb wel vaker in een snackbar gewerkt, dus wist het wel een beetje, maar toch.. Kreeg steeds gezeur dat het te lang duurde, of het was niet goed.. of ik had teveel blablabla.. (tsja, ik durf dan ook niet goed tegen woord te geven dat ze mij zelf niks uitleggen) Moest allerlei andere dingen erbij doen, waar ik eigenlijk geen tijd voor had en ik ook nog nooit eerder had gedaan. En mijn rug deed zooo pijn :( Uiteindelijk om 22.00 uur klaar en moest ik weer alles schoonmaken en de vloeren boenen.. En weer zat ik om 23.00 uur thuis op de bank.

Zondag had ik zo'n last van mn rug, dat ik Dylana niet eens uit haar bedje kon halen.. optillen wou ook bijna niet.. Bah, wat voelde ik me ellendig. Heb de hele dag op de bank gehangen en voelde me zo lullig tegenover Rick en Dylana, dat ik niks kon..

Vind het zo gemeen dat het uitzendbureau mij dingen beloofd en dan niet nakomt.. ik was er echt van uit gegaan dat ik tot een uur of 20.30 zou werken.. en dan is het gewoon 2 uur langer. Rick maakte zich ook al zorgen,omdat die mij ook veel eerder thuis had verwacht..

Als het alleen de snackbar was enzo, dan vond ik het werk wel heel leuk, maar al die extra verantwoordelijkheden en het feit dat me niks word uitgelegd, maar wel gelijk alles maar perfect moet doen en mn rugpijn.. nee dat vind ik echt niet leuk! Heb geen pauze.. dus sta 6,5 uur lang.. kreeg niet eens wat te drinken.. Ja na werktijd wouden ze met zn allen borrelen.. nou ik was kapot.. wou echt naar huis haha.

En ze had gezegd dat ik gewoon elk weekend kon werken en door de weeks ook de dagen dat ik wil. En nu blijkt dat ze me elke week gaat bellen of ik moet werken of niet.. Dus eigenlijk nog geen zekerheid.

Ik zie er nu alweer tegenop om er te gaan werken :(
    Maja.. het is niet anders..

Tot zover mijn klaagverhaal haha..

7. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hm Samantha jammer dat het tegenviel. Kan je niet met het uzb een gesprek aangaan wat betreft je verwachtingen over de werkzaamheden en werktijden?
    Last van je rug is naar idd, maar kan natuurlijk ook wennen zijn aan weer moeten werken, andere bewegingen enz.
    En anders voor jezelf een termijn in je hoofd nemen van tot zolang ga ik t proberen, lukt het niet, zie ik het niet zitten dan moet ik er helaas mee stoppen.
    Maar zou wel eerst gewoon aangeven dat je 1e werkdagen erg tegengevallen zijn, wie weet kunnen ze er wat aan doen.

8. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Sasjuh,, het kan idd ook best zijn dat het komt van het wennen hoor. Maar heb spit in mn rug en eigenlijk zodra ik thuis mijn eigen huishouden heb gedaan heb ik al last van m'n rug. Alleen dan niet zo erg dan dat ik het nu heb, omdat ik hier gewoon tussendoor even kan zitten enzo en op het werk niet..

Ik wil zeker een gesprek met het uitzendbureau hebben, alleen kan ook weer niet teveel negatieve dingen zeggen daar, want de eigenaar van het uitzendbureau is ook de eigenaar van het cafetaria waar ik werk zeg maar ..

Bij jullie ook zo mooi weer vandaag? Hier net al even lekker in de zon gezeten en ga zo eventjes te fietsen denk ik met Dylana.

Fijne dag iedereen!

9. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Sam vervelend dat het zo is tegengevallen. En lastig dat die eigenaar ook eigenaar van het uitzendburo is. Maar zou denk ik ook wel even aangeven dat het niet helemaal gaat zoals ze jou verteld hebben en dat het ietwat tegenvalt zo. Maar ja inderdaad wel even poosje aankijken hoe het gaat.

@ hier nou vannacht er niet uitgehoeven op zich. WEl aantal keer dat hij ebven een jengeltje gaf maar ook direct weer stil was. Vanmorgen half 7 wel echt wakker. Ook een flinke poepluier, niet meer zo superdun maar wel doorgelekt. Vanmiddag helaas wel weer wat dunnere luier, ofja meer slijmerig eigenlijk met onverteerd eten (sorry voor de details ;) ) maar twijfel wat ik nu moet doen. Heeft vanmorgen ipv pap een broodje en stukje cracker gegeten, vanmiddag ruim 1,5 boterham. Fruit ging er vanmorgen ook goed in. Drinken kan beter, maar ik bied hem echt steeds een slokje water aan dat helpt wel iets. Heb een flesje en zijn rietjesbeker continue gevuld staan. Geen koorts gelukkig. Wel of niet toch de huisarts bellen?

10. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik zou er nog geen huisarts voor bellen, hij eet en drinkt nog prima zo te lezen. Maar als jij t voor je eigen gevoel fijner vindt om te bellen moet je t doen natuurlijk.
    Die luiers kunnen ook met doorkomende kiezen oid te maken hebben natuurlijk.

Elin eet eigenlijk weinig tot niets, al een week of 2. Misschien 4 hapjes brood, een halve banaan en een bakje kwark. Avondeten ook niets, ze roept constant bah bij alles wat we dr geven en gooit t op de grond. Begin t inmiddels wel irritant te vinden haha maar ja, je kunt haar niet dwingen om te eten he..

11. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    nee daar heb je gelijk in.. En inderdaad hij eet redelijk overdag (avondeten ook amper op t moment haha, ook mee aan t smijten als ie de kans krijgt ;) Zal vast ook wel een fase zijn met dat avondeten ;) yoghurt gaat er nog wel redelijk in. Maar goed melkproducten schijnen ook weer op die darmen te werken? (gister wel gewoon yoghurt gehad hoor, en ook zijn "slaap"flesje.

En kiezen zou ook heel goed kunnen. Zijn tandvlees staat al weken op spanning bij hem en vandaag zag ik hem ook echt heel vaak met zijn vingertjes in zn mondje. en dan maar knagen op die vingers..
    en aangezien ikzelf ineens mijn laatste verstandskies door schijn te krijgen :D kan ik me goed voorstellen dat het bij hem helemaal pijn doet :D

12. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Gezellig he zo'n goeie eter Sasjuh:)
    Hier ook regelmatig die fase hoor!
    Ze was tot aan een jaar een enorm grote en goeie eter, alles ging erin. En nu, als haar maar iets tegenstaat, oei, dan gooit ze demonstratief alles op de grond. Dus ook hier regelmatig zonder avondeten naar bed, probeer haar dan nog wat yoghurt te geven, dat wil ze meestal wel.
    Gelukkig eet ze brood wel erg goed, totaal 4 boterhammen op een dag en veel fruit.
    Hier helpt t soms nog wel om haar gewoon compleet te negeren. Dat blijft ze ons echt heel lang aankijken en probeert ze aandacht te trekken en soms pakt ze dan met een zucht haar bord en gaat eten. Hihi, spook... Wij moeten dan stiekem zó lachen:)

13. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    echt een fase dus bij sasjuh en mij lieke?
    Hier idd ook tot een jaar en de laatste paar weken echt klooien. ene keer wel andere keer niet.

Grappig dat Norah dan met een zucht haar bordje pakt haha. Heb je t weleens gefilmd? Lijkt me geweldig voor later haha..

Hier kan Lucas net een clown zijn tijdens het eten. En hij kijkt dan ook echt met van die boevenoogjes je aan als hij met zn eten gaat klooien.. Want hij weet dat we dat niet willen, maar door de manier waarop hij kijkt schiet je bijna automatisch in de lach. Ik draai dan vaak mijn hoofd even af en negeer hem maar even :D
    Maar vanavond! mogen we niet klagen :D zijn hele bordje spinazie is opgegaan! Wel wilde hij alleen maar van mijn vork eten en niet van zijn eigen vorkje.

14. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ja maar elin eet dus niets he, geen brood, geen fruit, geen avondeten. Ze begint al te krijsen als ze alleen maar in de kinderstoel wordt gezet.

15. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    en als je haar eens in de wipstoel of een ander stoeltje zet en dan broodje in de hand? of in de buggy? en ja missschien pedagogisch niet goed maar voor de tv? dat doen we soms wel bij lucas en dat werkt dan wel wat.

16. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @sam: wat ontzettend jammer dat het je zo is tegengevallen! Zou zeker actie ondernemen, want zo naar je werk moeten is niet tof. Dat hoor je wel is vaker dat het uitzendbureau toch de informatie niet volledig heeft, jammer.

@taz en sas: doen wij soms ook hoor, gewoon ff voor de tv. Je moet soms wat als ze niet wilt. Nienke haar lievelingseten is spinazie, dan eet ze veel. Verder eet ze 's avonds niet geweldig, maar dat is dan maar zo. Ze komt niets tekort. Wel frustrerend lijkt me dat voor jouw sas, als ze niet wil eten!

@lieke: nienke heeft ook van die streken, zo leuk! Soms moet je wel eens boos reageren, maar dan is het zo leuk dat ik me moet omdraaien om mijn lach niet te laten zien.

Nienke heeft iets van mij overgenomen waar ik niet blij mee ben... het woord ver.domme... Soms zeg ik dat blijkbaar als iets niet goed gaat en dat heeft ze van me overgenomen. Dus als bijv iets niet wil lukken of ze laat iets vallen zegt ze ver.domme:)... Hmm, ik moet beter opletten, maar hoe krijg ik ze daar nu vanaf?:(

(ik zie nu dat hij mijn woord van ver.domme automatisch aanpast naar potverdrie:p, vandaar het puntje ertussen)

17. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Moet even zo lachen om dochterlief... Ze geeft het tegenwoordig aan als ze moet poepen. Net staat ze me aan te kijken, roept ' poepen' en krijgt me daar toch een rood hoofd... Haha zo grappig.

18. Mara81

Mara81 Actief lid

4 mrt 2013
    435
    0
    0
    Hoi allemaal,

Even een snelle reactie van mij, iemand vroeg hoe het met mij ging.
    Hier gaat alles goed, alleen erg druk met werk en alles omtrent mijn schoonvader enzo.

Samantha, jammer dat je werk zo tegen valt :(

Jbg, moet stiekem wel een beetje lachen dat Nienke dat overgenomen heeft, zie zo'n kleintje dat al helemaal zeggen. Maar wel balen is natuurlijk geen leuk woord ;)

Ik ga vanavond lekker uit eten :)
    Fijne dag allemaal

19. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @mara: fijn dat het allemaal goed gaat! Zie op je banner 2 dagen overtijd, wanneer ga je testen? Spannend!

Eet smakelijk vanavond!

20. Mara81

Mara81 Actief lid

4 mrt 2013
    435
    0
    0
    De banner staat ingesteld op mijn laatste cyclus, maar door ovulatietesten weet ik dat mijn eisprong 2 of 3 dagen later was als dat mijn banner zei, dus ook de nod.
    Helaas haha dus ik moet nog even geduld hebben

Deel Deze Pagina