Tazz.. dat hoofdbonken heeft Dylana ook veel gedaan.. en doet ze nu af en toe nog. Ik las ergens dat het te maken heeft met het verwerken van prikkels en dat ze zo beter in slaap kunnen komen. Ik heb haar altijd maar laten gaan. Af en toe huilde ze er een klein beetje bij, maar viel wel zelf in slaap. Ik denk dat ze dat gewoon nodig had om haar dag te verwerken.. Qua mijn werk. Ze belde vd week op of ik kon werken, maar ik was Dylana in bad aan het doen dus kon niet opnemen. Heb ik terug gebeld.. had ze al weer iemand anders geregeld. Verder heb ik dus nog niet gewerkt. Ook is mijn ww gestopt nu.. dus heb nu geen inkomen meer. Gelukkig krijgen we volgende maand belastinggeld.. Daar kunnen we toch een paar maandjes van leven
Fijne moederdag dames! Het 1e jaar dat we allemaal moeder zijn :-D Toch fijn en bijzonder he.. zo'n clubje.. allemaal dezelfde wens die is uitgekomen. bij de een ging het makkelijk, bij de ander wat moeilijker, maar wat kunnen we trots zijn op elkaar en op onze mooie kindjes! Want stuk voor stuk zijn het allemaal knappe kindjes
Idd mooi gesproken sam, iedereen wat leuks gekregen vandaag of iets leuks gedaan? Mooie buikjes sasjuh en lieke. Wij zijn nu aam de 1e ronde voor een 2e toch spannend .
O leuk zeg Pooh! Spannend weer meid En idd, wat een mooie kindjes hebben we hier allemaal. Ik heb een mooie knutsel gekregen die Elin op het kdv heeft gemaakt en nog een Lief! mama pakket met doucheschuim en bodylotion en een lieve kaart namens papa, Elin en zusje. En een ontbijtje op bed, heerlijk!
pooh spannend zeg! Mooi gezegd en geschreven Sam! hier een hartje met voetafdrukjes van Lucas gekregen, gemaakt op kdv. En een ontbijtje op bed, erg lekker
Hi Ladies, Helemaal met je eens Sam! Al zo lang contact is gewoon super! Hier een mooie kaart gehad, een roos een mooi beplakt soort spiegeltje en een waterkoker! Zal zo is een fotootje spammen, is weer even geleden
mooi meiske is Nienke toch! leuke foto's! @hier vandaag de 14maanden prikjes moeten halen. En algehele check up CB arts was zeer tevreden over hoe Lucas zich ontwikkeld enzo Prikjes was ff 2 tellen huilen en vastklampen aan mij, maar direct nadat de laatste was gezet was het wijzen naar de blokjes en daar weer mee willen spelen knap ventje. Oh ja 82 cm en 11,1 kg
nachten gaan nog steeds wisselend erg vermoeiend. afgelopen nacht zelfs enorme pijnen van zn kiesjes (denk ik) hij kroop gewoon tegen me op van pijn, ondanks zetpil bijna 1,5 fles water opgedronken en toen viel ie eindelijk bij mij in slaap. heeft de nacht dus bij ons in bed verder geslapen. vanmiddag had hij ook wat verhoging op t kdv maar vanaaf kon ik m slecht tempen hij wilde niet stilliggen en maar draaien en huilen. thermometer kwam tot 37,5 maar was nog niet klaar dus voor de zekerheid maar een zetpilletje (ook voor zn kiesjes) gegeven. Nu afachten hoe de nacht gaat, moest net al 2x komen troosten
JBG.. mooie foto's! Tis al een hele meid he Tazzie.. wat is Lucas alweer goed gegroeid.. En weer prikjes gehad.. gelukkig nu een heeeele tijd er vanaf. Misschien is hij nu wel weer huilerig vanwege de prikken? Die stomme tandjes ook Hopelijk gaat vannacht beter. Hier een meisje die ook enorm last heeft van de tandjes. Ze heeft nu 8 tanden en 4 kiezen.. en nu komt linksboven een hoektand geloof ik.. Het bloed er gewoon over :S Gister koorts 39.2.. vandaag gezakt naar 38.1 .. Net wel ff wakker, Rick even met haar geknuffeld en toen sliep ze weer verder
aah arme dylana. hoe is de nacht bij jullie gegaan? luc huilde pas om half 5 wder even. opnieuw toegedekt en hij sliep verder tot 7 uur.. heel fijn haha.
Hier heeft ze de nacht wel weer goed doorgeslapen. Gisteravond en vannacht ook.. Heb haar net op bed gelegd, want ze was wel heel moe, maar ze wil nog niet echt slapen zo te horen. Af en toe ff gillen.. dan is t weer stil.. dan weer ff jengelen.. dan weer stil. Hoop dat die tandjes gauw allemaal door zijn hoor. En ook dat ze snel los gaat lopen. Ze is zo enorm snel gefrustreerd laatste tijd.. pff
Ja lucas ook. Kan zo ineens een driftbui krijgen en gooit dan zn sppelgoed op de grond.. Gillen, huilen, aan mij vastklampen. Kan niet eens eten koken dan (als mike tot 5 uur moet werken, als hij tot 4 moet dan gaat het wel, dan kan hij met Luc spelen) Pas als ik m optil dan is ie stil..
klopt.. dat heb ik ook! Heb al van alles geprobeerd.. om haar ook met lepels en pannen te laten spelen enzo, maar dat werkt hier ook niet. Meestal begin ik nu om 17.00 uur met eten maken, dan zet ik haar voor de televisie (kro kindertijd) met nog een doosje rozijntjes.. Dan is ze wel heel eventjes zoet..
zelfs dat werkt niet hier heb m vanavond van ellende maar in de draagdoek gedaan. en mike kwam ook al superchagrijnig thuis. het is m al teveel om dan lucas even bezig te houden zodat ik kan koken.. knallende ruzie dus nu want zo gaat t elke avond als ik kook. hij wil alleen maar dat stomme candy crush spelen en kijkt niet naar lucas om..
ach meissie wat vervelend dat jullie daar nu ruzie om hebben. Knuffel!! En als je nou het meeste al doet tijdens Lucas zijn slaapje? (of de avond van te voren?)(aardappels schillen/snijden /groente klaar zetten) Dat je dus rond 17.00 uur, of weet ik veel hoe laat jullie eten, het alleen nog hoeft op te warmen bijvoorbeeld. Die aardappelen koken ook wel zonder dat jij er de hele tijd bij staat.. Maar ken t probleem.. en is wel vervelend! Want kan er zelf op zo'n moment dan ook wel ff sjagerijnig van worden.
@taz: fijn dat alles goed was bij het CB! Hij doet het goed! Wat balen dat Lucas niet zichzelf wil bezighouden tijdens het koken. Ik zet Nienke ook altijd voor de tv tijdens het koken. Moet wel zeggen, als ze dat niet wilt, dan maar huilen. Of ik zet ze in de kinderstoel naast me en geef ondertussen wat boekjes en speelgoed. @sam: Zal voor jezelf ook een verademing zijn als ze loopt. Althans, dat had ik wel! Zo fijn dat ze dingen meer zelf kunnen. We hebben met Nienke echt hele gesprekjes. Zo leuk! Ze kan zelf al veel zeggen wat ze wil en soms vraag je dingen en dan kan ze ook echt ja en nee zeggen op dingen die voor haar bekend zijn. Wel makkelijk. Ze geeft zelf ook al aan wanneer ze moet poepen, dus ik ga toch denk ik over een niet al te lange tijd met potje beginnen. Kan het allicht eens proberen!