@pooh: Hoe is het met je, en de kleine sven? @Marlijn: hoe is het met je werk? Volgend mij gaat het ook goed met je foto's of niet?
@sasjuh nu de 1e x ongesteld geworden en moet zeggen baal de er best van. Wel een goed teken natuurlijk maar zal geduld moeten hebben of ons ook een 2e gegund is. Hoe ist met jou zwaar met een kleine of puur het tillen en verder genieten.
Pooh tuurlijk baal je daarvan! Als je eenmaal die wens hebt om weer zwanger te zijn wil je dat het liefst ook zo snel mogelijk he. Mij is alles goed hoor! Elin is gelukkig niet zo zwaar haha dus vind haar tillen nog niet zo'n probleem. Prima te doen nog, al moet ik wel zeggen dat het wel zwaarder is hoor, zwanger zijn en al een kleintje hebben.
pooh kan me je teleurstelling wel voorstellen, maar hopelijk is het snel raak! JBG en hebben ze Nienke nog hun kleertjes aangetrokken of gewoon wat jij hebt meegegeven? wel leuk feestje gehad? Lieke ja nou had eerst nog gesprek met mn werk, aangezien we met 5 man tegelijk op vakantie zouden zijn op t werk (het hotelgedeelte dan) dus daar hing het ook vanaf heb ik gezegd maar ik heb tegen mike gezegd dat ik het echt niet zie zitten en bang ben dat er ruzie gaat ontstaan. Dus wat ie tegen zijn ouders heeft gezegd weet ik niet eigenlijk. Anders zal ze er morgen wel over beginnen als ik Luc breng/ophaal maar ik wil gewoon niet.. en mike lijkt het te accepteren
ff iets anders Lucas loopt nu echt los ben helemaal trots hihi. hij heeft er ook plezier in en hobbelt zo het hele huis door achter mij aan. geweldig haha
Hey meiden, Heb jullie erg verwaarloosd,sorry Ik zal weer wat meer mee gaan schrijven en reageren hier. Hier gaat alles goed,Tess krijgt eindelijk haar 3e en 4e tandje ( boven eindelijk ook twee tandjes haha) Verder is Tess een heerlijk vrolijk meisje wat alleen echt alles in haar eigen tempo doet, ze kan heel snel billenschuiven maar ze weigert nog steeds te teigeren,kruipen en draaien. Draaien kan ze wel als we met haar spelen op bed ofzo maar ze doet het gewoon niet op de grond zelfde als teigeren en kruipen. Ze begint zich nu wel iets op te trekken tot op haar knietjes. Fysio is er bij en heeft niks raars opgemerkt dus we wachten af volgende week komt de fysio weer. Tess is gister bij het cb geweest voor de prikjes en ze is 78,4 cm en 10,4 kilo. JBG jij vroeg volgens mij hoe het met lijnen ging he?? Het ging in eerste instantie heel goed was 24 kilo kwijt maar ben er weer 8 aangekomen,het blijft een strijd. Psycholoog heeft tijdje geleden eetstoornis vastgesteld en daar ben ik ik nu ook voor onder behandeling,hopelijk helpt het. Afgezien van het eten gaat verder eigenlijk alles heel goed,ik geniet elke dag van Tess.
Pooh: Jammer dat je ongesteld bent geworden! Op naar ronde 2.. hopelijk is het snel raak voor jullie! Sasjuh: eet Elin alweer wat beter? Lekker van je verlof aan het genieten? Tazzie: is er al wat meer bekend van de vakantie? Goed dat je het toch weer hebt aangegeven bij Mike. Ik zag dat filmpje op fb van Lucas. Knap hoor! Leuk is dat he.. dat ze dan ineens zo lopen! Hoe gaan zn nachten? Nog steeds zo wisselend? Carly: hoihoi! Leuk dat je er weer bent Tess doet lekker alles op haar eigen tempo lees ik wel. Nou geen probleem toch? Ik zag vandaag nog een foto van haar op fb. Wat heeft ze al veel haar! Tenminste..ze heeft al flinke staartjes haha. Knap meisje hoor! Goed dat je al zoveel bent afgevallen! Hopelijk lukt de rest ook met behulp van de psycholoog! Lieke: Hoe voel jij je? Hip: hoe gaat het met Tess? en met jullie? Al helemaal gewend als papa en mama? Marlijn: druk druk druk met werk en fotografie denk ik JBG: jij weer helemaal beter? Hier: gaat het goed. Dylana begint ietsje beter te eten gelukkig. Tis nog niet veel..maar toch. Aardappeltjes gaan er inmiddels in en kipburgers vind ze ook heerlijk Groente moet ze nog niks van weten, behalve appelmoes en komkommer Verder loopt ze me constant achterna haha. Kruipen doet ze eigenlijk alleen nog wanneer ze moe is Volgens mij komen haar hoektandjes door. Ik zie nog niks..maar ze zit de hele dag met alles in haar mond.. weer schrale wangen.. en niet echt goed in haar vel zitten. Buiten dat is het een heerlijk meisje, die gewoon sterk haar eigen willetje heeft.. en dat soms ook heel duidelijk maakt door flink te gaan drammen en huilen.. Maar we kunnen meestal echt lekker veel met haar lachen Qua werk is er nog niks nieuws te melden.. dus we blijven nog maar op zoek. Fijn weekend meiden!
Carly, fijn dat Tess het goed doet. En ach voor je t weet loopt ze wel hoor Ik zag de foto op fb ook, knap meiske! Sam ach arm meiske dat ze wrs der hoektandjes krijgt.. Fijn dat ze wat beter eet! hihi dat drammen en huilen als ie zijn zin niet krijgt doet Lucas ook.. De nachten gaan redelijk de laatste dagen.. *afkloppen* Zelfs nachten dat ik er niet eens uithoefde of pas tegen half 6 even goedleggen en meneertje sliep weer verder tot 7/half 8. Wel heeft ie dat ie eerst zo'n half uur tot 3 kwartier gaat zitten kletsen en spelen in zn bed voordat ie in slaap valt ik laat m meestal maar poosje gaan en ga tussen een kwartier en half uur eens kijken, plat leggen en weer weg. (ook wel eens langer gewacht en dan lag ie met zn koppie tegen t voeteneinde haha) Verder is het sm duidelijk dat we niet meegaan op vakantie Mike heeft gezegd dat ik nog gedoe op t werk had ivm teveel mensen tegelijk (maar goed ik heb de weken die ik wou dus das mooi ) en dat hij het ook niet echt ziet zitten omdat Luc nog zo wisselend slaapt 's nachts hihihi
Carly Elin is ook geen snelle hoor. Maakt nog geen enkele aanstalten om te lopen, zelfs niet los te gaan staan enz. Komt vast vanzelf maar het frustreert me ook wel eens hoor. Samantha eten is nog steeds drama. Vorige week ff wezen wegen en ze groeit ook nauwelijks. Omdat ze wel goed drinkt en zowel wijzelf als het cb denken dat het niets iets medisch is maar puur uitprobeer gedrag doen we er verder niets mee. Dus we blijven alles aanbieden en prijzen haar de hemel in als ze eens wat eet haha. Tazzie fijn dat Mike het tegen zn moeder heeft gezegd. Jullie zelf nog vakantieplannen? 1e weekje verlof zit erop, heerlijk. Moet zeggen dat het zwanger zijn wel zwaarder wordt nu. Bij Elin ben ik ook nooit klaar geweest met het zwanger zijn maar het idee dat het nu nog wel 7 wkn kan duren.. pff haha moet er niet aandenken. Maandag weer groeiecho. Waar Elin te klein was, blijkt dit kindje erg groot te zijn haha. Vorige week woog ze al 2500 gram, bijna net zoveel als Elin bij dr geboorte. Ben benieuwd straks!
@Mara: Gefeliciteerd, wat een fantastisch nieuws! @Carly: Wat fijn dat het goed met je gaat en met de kleine Tess. En wat een leuk nieuws, een neefje of nichtje voor jullie erbij. Gefeliciteerd! @Sam: gaat zeker al wat beter. Eindelijk van die pijn af! Die tandjes blijven boosdoeners he, gelukkig komt er een tijd dat het wat beter wordt! Duurt alleen nog even! @Sasjuh: Zal hopen voor je dat de laatste weken snel voorbij gaan. Een vriendin van mij is hoogzwanger maar zegt eigenlijk nauwelijks stil te hebben gestaan bij deze zwangerschap. Zo druk ook met de kleine die ze al heeft. Heb jij dat ook? Kan me haast niet voorstellen en dat je echt niet mee bezig bent... Ik hoop ook niet dat ik dat straks zo zal ervaren... @hip: Hoe is het met jou en je kleine mooie meisje? Geen krampjes, goed eten en slapen? Met Nienke kan ik niet meer shoppen hoor... Pff, ze wil echt niet meer in de kinderwagen zitten. Alleen als we daadwerkelijk lopen, maar staan we stil dan alleen maar huilen (lees: krijsen) dat ze eruit wil en wil lopen.. Heel jammer. Morgen moeten wij even naar Ikea, we nemen ze dan maar even niet mee, niet te doen op je gemak rondkijken
Mara gefeliciteerd! JBG ik ervaar het ook wel zo een beetje helaas. Maar probeer wel echt stil te staan bij deze zwangerschap, ook omdat het hoogstwaarschijnlijk de laatste keer is. Maar ik beleef het wel heel anders als bij Elin. Je bent gewoon zo druk met je dreumes, en het zwanger zijn voelt meer als 'normaal'. Merk het bijvoorbeeld aan het aantal buikfotoos die ik van deze zwangerschap heb, het 9maandendagboek waar ik weken mee achterloop enz. Nu ook met mn verlof, ik besef me amper dat we over een week of 5 er een kindje bij hebben.. Probeer elke dag even in het kamertje te gaan zitten, ben nu begonnen met kleertjes wassen, flessen uitkoken enz. zodat ik er gedwongen wat meer bij stil sta.
Mara, gefeliciteerd wat leuk. Carly, gefeliciteerd met aankomend neefje/nichtje Sasjuh, een vriendin van me heeft t ook zo maar komt gewoon doordat je een gezin hebt dat was eerst niet dus had je zeeën van tijd. T is normaler nu. Maar idd ff bewust geniet monentjes creëren.
Hey meiden, Sorry!! Heb het een beetje erg druk op het moment.. Niet erg maar daardoor kom ik er bijna niet aan toe om hier te reageren.. Mara: wauw!! Gefeliciteerd, en geniet er maar lekker van.. Sasjuh; nog maar even volhouden he.. En dan heb je straks 2 van die prachtige meiden.. JBG; dat van dat shoppen.. Ik herken het helaas ook, kan nauwelijks meer een winkel in zonder dat meneer het al meteen zat is! Echt niks aan dus dat doe ik dan maar zo weinig mogelijk. Al is het soms ook wel lastig hoor.. De rest van de meiden kan ik gelukkig op FB ook een beetje volgen .. Hier verder alles goed, manlief nog steeds geen werk helaas. Ik vind mijn werk helemaal leuk, en in de vakantie nu ook meer dus ben helemaal blij! Met de fotografie gaat het ook goed, vind het nog steeds geweldig om te doen.. Met Jesse gaat ook alles goed, alleen op het moment snotverkouden echt wel een beetje zielig. Hij eet goed, slaapt goed en begint al een heel mannetje te worden. Heeft ook duidelijk een willetje haha, maar er moet ook wat inzitten toch? Van het weekend een 2de hands schommel gekocht en daar heeft hij toch een lol in! Echt zo leuk.. Fijne dag meiden..