Ach Mara, wat ontzettend jammer meid. Heel veel sterkte, denk aan je! @Sam: Nienke is ook een stuk blijer als ze naar buiten kan haha! Ben heel blij met het droge weer! @taz: wat een leuk bootje, goed idee! En wat jammer dat je paard weg moet. Ik zag op FB een paar mooie foto's van je paard! Met die foto's heb je een mooie herinnering! Hier gaat het redelijk.. familietroubles, kan niet op... Maar buiten dat gaat het goed. Ik ben inmiddels 9 kilo kwijt en daar ben ik erg blij mee. Volgende week twee bruiloften en wilde graag een outfit aan die ik al had maar pas twee keer eerder aan heb gehad en die past nu! JEE! (moet alleen nieuwe schoenen halen )... Nienke is een eigenwijze donder... Ze heeft zoooo haar eigen wil en zodra het antwoord nee is, dan is het huilen. Pff, vermoeiend af en toe. We hebben nu een leuk kastje van ikea met kleurtjes en een tafeltje met daaronder een bak lego. Een gezellig hoekje, zal vanavond is een fotootje plaatsen..
mara heel veel sterkte meid!! tazzie leuk zeg het "zwembootje"op het balkon jbg goed zeg al 9 kg afgevallen wanneer gaan jullie voor een 2de? bijna toch? sasjuh en lieke gaat snel bij jullie zeg. hier zondag een super leuke babyborrel gehad, maar dat hadden sommige van jullie al op fb gezien geloof ik heb nog wat foto's van tess in mijn album gezet.
Carly hoe gaat het nu met Mara? Jbg goed bezig hoor echt knap van je. Hip was de baby borrel bij jullie thuis ? En heb je ook veel kraamvisite gehad? Wij denken er over om dat bij de 2e ook te doen ipv de visite maar dat komt ook omdat ik geen fijne kraamweek had. Zondag testen mischien zaterdag al weet t nog niet hihi
Pooh ja wij hadden de babyborrel thuis gedaan, maar we hebben ook een grote tuin dus plaats genoeg. We hadden op het terras een tent van 6 bij 3 neergezet een tap erin en sat staantafels. Op het gras vanalles voor te spelen voor de kids en we hadden de bbq aangezet. Was ook heerlijk weer gelukkig! Als je in de winter bevalt word het al wat lastiger. We hebben alleen naaste familie en goede vrienden op kraamvisite gehad en in de kraamweek zelf alleen mijn moeder, mijn vriend zijn ouders en oma en zus en 2 paar goede vrienden verder hadden we die week voor onszelf gehouden. Ik vond het een heerlijke tijd die kraamtijd! Heb foto's op fb van de babyborrel. Spannend zeg bijna testen, hoe voel je je?
Zag de foto's was goed gezellig zo te zien. Tja weet je je voelt dan weer van alles omdat je ee meer op let en hoopt dat je t ben durf t gewoon niet te zeggen. Maar we wachten t maar af.
Dat klopt ook wel weer idd pooh..je bent er toch weer mee bezig en let op elk steekje. Hoop voor je dat je snel zwanger bent. Ik ben ongi...bleeeeeeeeehhh een paar weken terug dacht ik dat ik voor het eerst ongi was, maar het zette toen niet door had alleen war bruin verlies een paar dagen. Nu ben ik echt heftig ongi zeg! Nog nooit zo erg gehad, hadden jullie dat ook? Blijft dat zo of word het weer normaal als voor de zwangerschap?
@hip: in het begin had ik de eerste paar keer heftige ongie. Daarna werd het minder. Willen jullie eigenlijk een tweede kindje? En willen jullie dat al snel gaan proberen omdat Tess lang op zich liet wachten? @pooh: spannend morgen testen of vandaag al gedaan ? Wij willen het eind volgende maand weer gaan proberen. Heb de foliumzuur al weer in huis gehaald.
Pooh ben benieuwd! Jee Hip zag de fotoos op FB, wat een geweldig grote tuin hebben jullie zeg! JBG spannend! Zie je er tegenop om weer zwanger te zijn, aangezien je best een zware zwangerschap had van Nienke toch? Ik ben wel een btje klaar met t zwanger zijn haha.. Vind t behoorlijk zwaar inmiddels, hou veel vocht vast en alles kost gewoon zoveel moeite. Vanmorgen dacht ik lekker even alleen de stad in te gaan, ik was gewoon na de Hema en de H&M al helemaal stuk en ben maar weer nr huis gegaan.. Maandag 37 wkn, wel weer een mijlpaal want dan mag ik weer thuisbevallen! Met Elin gaat het goed! EINDELIJK... ze eet weer! En dan ineens ook echt als een bouwvakker he.. alles naar binnen proppen. Gek kind Nu nog eens gaan lopen.. wordt nl echt naar van al die mensen die elke keer vragen goh loopt ze nog niet?? Ja ik weet ook wel dat ze er laat mee is maar wat doe je er aan..
JBG.. spannend dat jullie volgende maand ook weer voor een 2e gaan. Hopelijk is het snel raak! En dat eigen willetje van Nienke.. heel herkenbaar! Erg vermoeiend soms! Pooh.. nog getest vandaag? Zou wel een leuk vaderdag cadeau zijn Hip.. heb de foto's gezien.. mooi meisje is Tess! En idd , wat een grote tuin haha.. Sasjuh.. Hopelijk komt jullie nieuwe wondertje snel! Dan ben je van je klachten af. Kan me wel voorstellen dat je er op den duur door heen zit. Fijn dat Elin weer eet! En dat lopen? Joh.. dat komt vanzelf! Maar is wel vervelend dat iedereen er zo naar vraagt!
Sam, we hebben zaterdag getest die was niet super overtuigend dus vanochtend weer getest en een duidelijke + voor zover een kruidvat test kan knallen want die vind ik vrij vaag. Foto plaatsen lukt niet meer met mn tel
Sasjuh dankjewel, wel spannend allemaal hoop dat t n u wel meteen goed blijfy gaan maar daar gaan we gewoon van uit.
Pooh wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd! Ik vind de 2v5 van kv wel fijne testen en die knallen wel behoorlijk! Dat geloof ik dat het spannend is, maar het gaat goed komen hoor! Wanneer ben je dan uitgeteld? Eind januari? Dan is sven nog net geen 2 leuk leeftijdsverschil Dankjewel voor de complimenten over de tuin hihi...tja limburg he hier is nog ruimte genoeg is inderdaad een grote tuin van ongeveer 110 m2 en geen achterburen heel erg fijn! Allemaal een leuke vaderdag gehad?
Lekker zo een grote tuin hip. Ik heb die 2 stokken om over t plassen niet die met pipet. Had bij sven paarse en die waren veel knaller. Plus toch nog onzeker dat t weer mis gaat dus vandaah via internet nog maar besteld. Volgens mij kom ik op rond de 20 feb uit mn cyclus is gemiddeld 26 dagen
Wauw Pooh.. leuk! Gefeliciteerd! Sasjuh.. jeej!! De 37 weken grens behaald! Ben benieuwd of jullie 2e beeb ook eerder komt! Hip.. wij hebben een rustige vaderdag gehad. ff geknutseld met Dylana en nog een frituurpan gegeven Die andere was stuk gegaan haha.. Hoe was het bij jullie?
Pooh 20 februari is een mooie datum om te bevallen Snap dat je onzeker bent, maar positief is positief he.. Heb je een foto? Samantha jaaa 37 wkn idd! Ik denk nog steeds dat ze eerder komt, vk denkt t gelukkig ook haha. Ben benieuwd. Hier rustige Vaderdag, Elin had op het kdv een muismat geknutseld en we hadden een portemonnee gekocht. Vanmorgen weer naar de vk geweest, geschat gewicht van zusje was nu al ruim 3 kg. Gaat goed in mn buik dus haha.
Haha sas dat is t zeker op elin dr verjaardag. Heb de test in mn foto album gezet vandaag was ook de 1e dag dat ik officieel mocht testen hihi. Trouwens nog over dat mensen vragen van goh loopt ze nog niet daar kan ik dus slecht tegen. Sven kruipt pas 1, 5 maand en beweegt zich nog maar 2 maanden ofzo vooruit. Kindjes doen t op hun eigen tempo. Sven met hulp van ergotherapeut. Dus als ze tegen mij zoiets zeggen krijgen ze een pittig antwoord. Hij doet t op eigen tempo en kruipen is alleen maar goed voor de ontwikkeling te snel lopen is niet goed. En waar staat dat ie al moet kunnen lopen. Dus hihi