stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door samantha1, 7 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Tazzie dat zou ik ook niet kunnen waarderen als ze niet vertellen dat je kind koorts heeft,vervelend hoor!

Lieke misschien heb ik het gemist hoor maar wat voor klachten heb je dat je naar de huisarts bent gegaan en bloedonderzoek hebt gehad?

Hip met Jurre gaat het weer redelijk nog wel flink verkouden,helaas heeft hij Tess aangestoken,die is sinds vandaag ook flink ziek,hoge koorts en ontzettend verkouden en niet willen/kunnen slapen en hele tijd overstuur. En ze was juist weer helemaal beter maar ja....
    Jurre is vandaag ook hier,dus best pittig twee kindjes die niet fit zijn

2. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Hip ik kan je album niet zien

3. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Hip mooi buikje zeg! en wat leuk gemaakt dat ding boven de commode!

carly wat sneu dat Tess nu ook ziek is. Hopelijk knapt ze snel weer op.

nou ja ze verteld t wel, maar pas als ik/we hem ophalen. die eerste x tegen half 5 op t moment dat ik m net in de maxicosi deed dus kon ook niet meer langs mijn huisarts (omdat ie toen al meerdere dagen koorts had en we de avond ervoor naar de huisartsenpost waren geweest, en zij ook wist dat als hij weer koorts kreeg ik moest bellen met mijn huisats voor overleg. en ik rond half 5 hem eigelijk nooit meer te pakken krijg :( ) En nu dus zondagavond rond 8 uur..
    Pff hele dag ging het goed, wel rond de 37,3 steeds (normaal zit ie vaak rond de 36,8-37,0) en net na t douchen toch nog even tempen weer 38,0. Net voor t douchen wel een kleine vrij dunne stinkende poepluier.. Ga morgen gewoon zeggen dat ze niet met hem naar buiten mag en neem de kinderwagen ook niet mee...en ze moet het niet flikken hem in hun buggy te doen want dat is zo'n goedkoop ding waar hij stijf rechtop in moet zitten en die kan ook niet plat..

4. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Carly: Ik heb al eigenlijk sinds de bevalling last van ontzettende moeheid, vaak hoofdpijn, veel ziek, afvallen en darmklachten.
    Huisarts dacht miss aan schildklier, maar niet dus.

5. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Carly.. Wat sneu dat tess nu ook ziek is. Dan is het idd wel zwaar.. 2 zieke kindjes.

Tazzie..krijgt lucas niet last van een nieuw tandje? Dan kunnen ze toch ook koorts krijgen?
    Probeer gewoon duidelijk tegen je schoonmoeder te zijn.. En als zij niet doet wat jij zegt.. Tsja dan mss kijken voor een andere oppas?

Hip.. Wat een mooie buik heb je al! Ik had nog nooit echt een foto van jou gezien.. Maar je ziet er heel leuk uit! Zo stralend ook :-D

6. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Sam wat lief dankje hihi!

carly dan moet je ff vriendjes met me worden kun je mijn album bekijken, heb sommige foto's met gezicht vandaar dat alleen vrienden foto's kunnen kijken.

7. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Sam ik denk het wel van dat tandje. Lijkt net of hij in zn bovenkaak een wit puntje heeft zitten. Maar we mogen haast niet in zn mondje kijken van hem :( dus erg lastig te zien. Maar net voor zn laatste fles nog even getempt en temp was weer omlaag, 36,8.. Nou ja ik wacht het nog even af komende dagen.

pff zit naar vacatures te zoeken, maar valt flink tegen :( En wilde gisteren mn ww online aanvragen, sloeg de site steeds vast (via werk.nl) en nu doet de site het helemaal niet :( irritant

8. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Hip.. Graag gedaan hihi..

Taz.. Vreselijkkkkk die werk.nl site. Ik heb er ook heel vaak ruzie mee!! Per wanneer heb je ww?
    Wij mogen ook niet meer bij Dylana in de mond kijken.. Ze krijgen nu een eigen willetje he ;) fijn dat zn temp weer gezakt is.

9. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    30 dec loopt mijn contract af.. dus per 31 dec dan neem ik aan.. maar ja kan m zo dus niet aanvragen :( %$^%&%#^zooi.. zwaar irritant.. (en ik heb zo'n hekel aan bellen :(

en jaa geweldig dat eigen willetje haha.. draakjes zijn het :p zo ook als ie op de commode ligt en ik ben hem aan t om/aankleden of schone luier omdoen en hij hoort iets dan rolt ie zo op zn zij.. moet echt oppassen dat ie niet van de commode afrolt.. hihi..

10. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    De site doet t hier wel tazzie...

[FONT=.HelveticaNeueUI]https://www.werk.nl/werk_nl/werknemer/direct_doen/aanvragen_uitkering[/FONT]

[FONT=.HelveticaNeueUI]Haha jaa dat ken ik.. Dylana kan ook geen seconde rustig zitten of liggen haha..[/FONT]
    [FONT=.HelveticaNeueUI]Die rolt ook gelijk om.. Ook tijdens de fles.. Dan hoort ze wat en moet ze gelijk kijken haha..[/FONT]
    [FONT=.HelveticaNeueUI]
    [/FONT]
    [FONT=.HelveticaNeueUI]Jbg.. Hoe gaat t met jullie? Nog wat van die boeven gehoord?[/FONT]
    [FONT=.HelveticaNeueUI]Voel je je al wat beter?[/FONT]

11. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    hm jouw link is geen link :( t kan ook wel aan mijn laptop liggen hoor dat ie nu niet werkt. zal morgen het nog eens proberen..

ja JBG daar ben ik ook wel benieuwd naar, hopelijk is alles goed?

pf hier vlakbij mijn paard is een overal op een woning gepleegd en er is 1 man afgevoerd. vermoedelijk de eigenaar van de woning. bah wat een idioten zijn er toch op deze wereld die moeten jatten/overvallen plegen enzo :(

12. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    grrr heb internet explore rgeopend (werken normaal met google chrome) en steeds bij de vraag over vakantie slaat ie vast. gewoon error.. gister ook al..

13. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Ooit es jaren terug ook ww angevraagd toen was ik ff bij mijn werkgever weg tussen de contracten in omdat hij toen geen vast contract gaf...wat een hel is die site!! die hebben volgensmij altijd wel wat.
    heel veel succes tazzie!

14. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    ben wel weer wat verder gekomen, maar nu moet ik mn gewerkte uren invullen voor 1/2 weken en let wel, voor de week 24-12-12 tm 30-12-12 en 31-12-12 tm 06-01-13.. uhuh 30 dec loopt mijn contract af dus die 2e week kan ik niet invullen en voor volgende week kan ik toch ook nog niet invullen (notabene 2 kerstdagen bij) vage vragen daar zeg

15. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    jaa tis echt een gedoe taz.

Ik heb eerst in de ziektewet gezeten van november t/m augustus en toen pas kreeg ik de ww.. maar ik moest dan ook de uren invullen wat ik de afgelopen maanden had gewerkt.. ik snapte er niks van. Op het laatst kun je volgens mij ergens nog een toelichting kwijt. Daar heb ik gewoon neergezet dat ik er niks van snap, omdat ik in de ziektewet heb gezeten blablabla. Ze bellen je sowieso nog wel wanneer je dit hebt ingevuld.. Dus dan kun je dat altijd nog zeggen.

Oei wat eng.. die overval.. niet best inderdaad dat er zulke rare mensen zijn.

Nacht weer goed gegaan? Hier wel gelukkig.. ze werd 1 x een beetje jengelig wakker, maar dat was maar een half minuutje en verder heeft ze lekker doorgeslapen tot half 8.. En nu ligt ze alweer.. ze was nog steeds moe..

16. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    een nare overval, de man van het huis was vastgebonden en gewond geraakt..

Luc heeft erg goed geslapen vannacht. om 5 uur begon ie even te huilen en was t ook zo weer stil en heef tie doorgeslapen tot 10 voor half 8.(in zn eigen bedje :D).
    pff heb t gezegd tegen mn sm en ze was gelijk boos..want ze had met de beste bedoelingen niet gebeld zodat wij niet ongerust zouden worden en dan nog de hele dag rond hadden moeten lopen terwijl we niet naar huis konden. En dat het verder toch niets ernstig was want dan had ze heus wel gebeld..En ze vond dat mijn toon waarop ik het zei te verwijtend was blabla.. Ik zo ja maar ik vond t eigenlijk ook niet leuk dat we t pas zo laat te horen kregen en dat dit al de 2e x was (maar dat kon zij zich niet herinneren..) Ik zei alleen maar dat ik graag wou dat ze voortaan wel liet weten als hij koorts had want dat ik dan kon beslissen of ik mijn huisarts zou bellen voor overleg of afspraak... Zeker gezien dat hij nu bijna elke dag aan het einde vande dag koorts heeft..Pfff waarom moeten sommige mensen zo moeilijk doen? (oke ik ben ook absoluut niet de makkelijkste en zeker met Lucas misschien wel te beschermend maar goed..

17. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Echt herkenbaar hoor taz.. Mijn ouders zijn ook zo.. Die snappen mijn probleem dan nooit.. Ik vind niet dat jij te overbezorgd bent ofzo.. Maar vind dat je sm er een beetje te makkelijk over denkt..

Jij bent de moeder.. Ook al wil jij dat ze elke keer belt als hij gepoept heeft bij wijze van :p ... Dan heeft ze zich daar maar aan te houden.. Vind ik dan

18. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @taz: vind het echt belachelijk dat je sm niet heeft gebeld dat Lucas ziek was! Natuurlijk was je niet gelijk teruggekomen, maar je had wel advies kunnen geven! Het gaat wel om je kind, dat is het meest waardevol. Goed dat je er wat van hebt gezegd, blijkbaar kan je sm niet tegen kritiek maar dat is haar probleem, ze moet je wel serieus nemen. Tegelijkertijd moet je wel bekijken omdat je zelf zegt te beschermend te zijn, of je daar misschien iets mee kan om het jezelf makkelijker te maken.

@lieke: inderdaad top dat er niets uit het bloedonderzoek is gekomen, maar wat je zegt, nu weet je eigenlijk nog niets. Word weer spannend de komende maand, ik hoop voor jullie dat het gauw raak is! Norah slaapt prima tijden, top, fijn dat ze het zo goed doet!

@hip: wat een leuke foto’s, leuk dat ding boven de commode!

@Carly; balen dat tess verkouden is, Nienke ook! Loop de hele dag met doekjes achter die loopneus aan!

@sam: wat fijn dat ze afgelopen nacht goed geslapen heeft, voor jullie ook lekker.

Mijn moeder is een aantal dagen weg geweest bij een vriend, maar toen ze terug was werd ze 1.5u later al gebeld door die boeven, wel heel toevallig. Ze werd gelukkig niet bedreigd. De politie heeft buurtonderzoek gedaan, dus misschien levert het wat op. Ben er echt even moe van. Nu gaan we 2e kerstdag bij mij thuis vieren ipv bij mijn moeder, we kunnen geen risico’s nemen.

Morgen nog een dagje werken en dan weekend. Ben zo verschrikkelijk moe, heb nergens energie voor, maar je bent de hele dag toch bezig. Ben bezig geweest met de kerstcadeaus. Moet nog wat halen en we moeten nog gedichten maken, ga ik zo een begin mee maken! Slaap lekker alvast!

19. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Jbg.. Fijn ff weer iets van je te horen.Denk je wel goed om jezelf???

20. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Hip, mooi buikje hoor.

FIJNE DAGEN ALLEMAAL

Deel Deze Pagina