yup bij lucas gebeurd inderdaad.. afgelopen zaterdag.. was helemaal perplex.. Mike beweert dat hij het niet gezien heeft (maar ik geloof m niet, t was namelijk mn sm die het deed, en die mag toch alles van hem
Maar Tazz dat meen je toch niet? Nee ik zou helemaal uit mijn vel springen, dat is toch niet normaal?
helaas meen ik t wel... ik wist zelf totaal niets te zeggen toen t gebeurde .. en dacht ook dat mike t wel had gezien en keek hem al boos aan.. maar hij zei ook niets (maar natuurlijk niet want zijn mammie is zoooooo heilig :x ) Nu achteraf denk ik van had ik maar echt gelijk mn bek open getrokken.. want later viel lucas en trok zij m gelijk op schoot om te troosten. DAt wou hij niet echt dus hij wiebelde van schoot af (goed zo Luc ) en liep naar papa.. MAar toch weer huilensd richting mij. ik zei nog kom maar gaan we snotje (snotneus door t huilen) vegen.. Hij wil op mij aflopen en sm doet gauw haar armen wijd en vangt hem snel op met de woorden kom maar hier snotneus vegen..
Nou sorry hoor. Maar je sm zou toch beter moeten weten dat ze dat niet kan doen. Wat een vervelende situatie. Heb jij er ook iets van gezegd? Of was je te perplex?
Oeh ik vind het nu al een irritante vrouw hoe je haar beschrijft tazzie. Ik kan me voorstellen dat je niet echt weet hoe je dan moet reageren. Jammer dat Mike toch steeds partij kiest voor zijn moeder
was te perplex.... helaas... En als t dan weer donderdag is dan durf ik weer niet zo goed t te zeggen
Nee ik zou dat ook moeilijk vinden inderdaad om er dan nog op terug te komen. Misschien als er zoiets weer gebeurt, of iets anders waar je het niet mee eens bent. Kun je het misschien op een andere manier duidelijk maken. Bijvoorbeeld: Nou Lucas, kom eens bij mama. Wat doet oma nou, gooit ze een beer naar jou? Dat is stout van oma, want jij mag ook niet zomaar met dingen gooien he. Dan geeft oma het slechte voorbeeld. Ik noem maar wat hoor. Misschien dat ze zo de hint wel snapt?
ja das wel een idee sam. maar zelf ben ik bang dak compleet ontplof een x tegen haar.. en dan is ze echt op der tenen getrapt denk ik.
Dat snap ik. En dat wil je natuurlijk ook niet. Moeilijk he! Kan Mike niet zeggen tegen zn noeder dat ze niet met dingen naar hem moeten gooien. Omdat ze dan het slechte voorbeeldvgeeft? Ik durf ook vaak dingen niet te zeggen, maar wel via een omweggetje. Vanmorgen had mn sm even opgepast. Ik zei dat ze haar fruit nog wel moest hebben. Kom ik terug bij haar. Zegt ze, oh ze heeft lekker zitten te smikkelen van haar koekjes. Dat vond ze wel zo lekker. Het fruit heeft ze bijna niks van gehad. Daar had ze niet zoveel zin in. Nee vind je t gek als je haar eerst volpropt met koekjes. En dan zeg ik tegen Dylana. Wat denk je, mama is er niet, dus gaan we maar lekket koekjes eten ipv fruit? Dat hoort niet zo he. We moeten t fruit ook opeten, dat is belangrijker dan koekjes. Heb t dus indirect wel laten weten dat ik liever heb datze eerst haar fruit opeet en dan pas koekjes.
dat is t hele probleem.hier.. mike zegt niks tegen zn.moeder (want hij wil haar niet kwetsen) zn moeder is echt heilig. zij mag van hem dus alles doen .hij laat haar ook lucas corrigeren ook al zit hij er zelf bij en ziet wat lucas doet. hij is ook totaal niet consequent met lucas en word dan boos op mij als lucas hem uitlacht als hij nee ofzo zegt... maar daar kan ik toch niks aan doen?
Nee daar kun je ook niks aan doen. Hij zal toch moeten proberen om ook op te treden als Lucas iets doet wat niet mag. Lucas heeft grenzen nodig en daar zijn de ouders voor om die te stellen. Voor hem is het ook verwarrend als hij iets de ene keer wel mag en de andere keer niet.
Nou dat had mijn sm of wie dan ook echt niet hoeven te proberen zeg.. Zo ga je toch niet met een kind om! Denk echt dat je dit met Mike moet bespreken hoor, en er zeker op terug komen bij je sm. Zo wil jij toch niet dat zij elke donderdag op past?
wil t liefst helemaal niet meer dat ze oppast maar mike vind t allemaal maar onzin kan gewoon bijna niks meer over zn moeder zefgen zonder ruzie.. en hij vind t allemaal prima wat zij uitvreet met lucas
Mike is jou man en wbt de opvoeding en omgang van jullie kindje is het toch erg prettig als jullie op 1 lijn zitten, en niet hij en zn moeder aan de ene kant en jij aan de andere kant. Zou echt eens rustig met Mike gaan zitten en hem uitleggen dat jij erg ongelukkig wordt van de situatie zo. Probeer niet meteen allemaal verwijten richting zijn moeder op tafel te leggen, want dan zal hij waarschijnlijk meteen afhaken met het gesprek. En onthou, Lucas is jou kindje en niemand zegt dat het verplicht is he, dat oma op moet passen. Ze kan ook prima oma zijn zonder een oppas rol te hebben. Hier past mijn moeder wel op, mijn sm niet omdat ik dat absoluut niet wil. Vind ze niet leuk, maar ik heb er geen boodschap aan. Het zijn onze kids, wij beslissen hoe of wat.
Tazzie, zou ik ook niet blij van worden en idd op terug komen. Wat betreft de 1 lijn met Mike hier moeten jullie een oplossing voor vinden of ga in therapie want uiteindelijk gaat het zo stroef dat jullie uit elkaar gaan. Dat wil niemand wie weet met een paar tips van een buitenstaander komen jullie er uit.
@Tazzie: Sluit me bij sasjuh aan! Zou het toch met mike gaan bespreken, hij moet toch echt proberen van jouw kant te bekijken! Lijkt me erg vervelend deze situatie. @Pooh: Hoe was het bij de dokter, is alles goed? @Sam: We hebben bij Nienke er 4 maanden over gedaan. Dus hoop nu ook dat het niet te lang duurt. Ben al wel sinds dec niet meer aan de pil dus hopelijk scheelt dat! En ik voel mijn eisprong heel goed. @allen: Ik wil wel een groepsapp aanmaken hoor! PB jullie nummers maar en dan maak ik er 1 aan, leuk! Nienke is heel erg ziek. Vannacht begon ze te roepen, ze was zooo heet! Arm kind, koorts. Zetpilletje gegeven. om 04.00 was ze weer in slaap gevallen tot 06.30.. toen wakker en was de hele dag hangerig en huilerig. Niets was goed, zelfs bij papa niet. Wilde alleen bij mij zitten. Ben maar thuis gebleven. Ze was nu zo ziek dat ik ze niet weg wilde brengen. Vanavond is ze naar bed gegaan met 39.6. Ik hoor ze af en toe wel, ze is heel onrustig.. arm meisje...
Jbg hoe ist met nienke? Las op je Facebook iets over 6e ziekte. Hoe weet je dat? Ik heb net sven opgehaald bij kdv ook koorts Groepsapp is prima maar je kan er volgens mij niemand meer aan toevoegen als ie is aangemaakt
Jawel degene die hem aangemaakt heeft kan mensen toevoegen, in dit geval dus JBG! Heb je je echo al gehad? Beterschap voor Sven en Nienke! Heerst ook volgens mij, Elin was vrijdag ineens ziek. Heel erg overgegeven, uit het niets koorts. Volgende ochtend allemaal rode puntjes op dr lijfje, op aanraden van de vk en kraamhulp toch langs de hap gegaan omdat Julie natuurlijk nog zo klein is. Was een virus infectie en zondag was ze ineens ook weer helemaal beter.
Hoi, Jbg, het gaat weer redelijk, heb wel even een paar rot weken gehad, flinke domper zeg maar. Maar gaat nu weer beter. Zit wel weer aan het eind van mijn cyclus als het goed is, en niet alles in de war is na de mk. En moet zeggen dat ik het erg eng vind, ben als de dood dat ik ongi word want dat is dan weer zo'n teleur stelling maar aan de andere kant als ik zwanger ben zal ik ook niet onbezorgd blij zijn denk ik. Lastig! Zie dat je meisje ziek is, beterschap voor haar! Lief dat je vroeg hoe het met mij gaat. Ik heb wel meegelezen de laatste tijd maar weinig zin gehad om te reageren. Zag wel dat er een nieuwe baby bij was Gefeliciteerd sasjuh! En een nieuwe zwangerschap. Gefeliciteerd pooh! Ook even spannend zag ik, al een echo gehad? En een mooie buik van Lieke dacht ik? Al een best buikje, leuk hoor!