En Jennifer hoe gaat het met nienke dr vlekken? Is ze verder al opgeknapt? Sven heeft nog nooit in de buggy geslapen dus er zullen zien. Vandaag vertellen op mn werk van zwangerschap ben benieuwd of ik nu wel een gefeliciteerd krijg. Gisteren mn beoordeling gehad duurde maar 3 uur pff en dan nog een x functioneren maar kan t niet langer verborgen houden en mn collega is volgende week 2 weken ip vakantie en vertel t liever met haar erbij. Zij weet t al.
hoe is het gegaan met vertellen op je werk pooh? Hopelijk wil sven gewoon in de buggy slapen dan. (hier slaapt Luc met moeite in de buggy/wandelwagen. Dan moet hij wel echt doodop zijn en dan nog pas na zeker een uur wandelen, hetzelfde in de auto) jbg hoe gaat het met nienke?? en spannend weer proberen en hoe gaat het ,et de rest?? @ hier gaat het aardig goed. Komend weekend gaan we een dagje naar het strand. Vertrekken tegen Luc zn ochtendslaaptijd zodat hij hopelijk in de auto in slaap valt (plus daarvoor even hem flink laten rondlopen wordt ie ook wel moe van ) alleen nog bedenken naar welk strand we willen..iemand nog tips?
Nou dat was dus gewoon @*$%^@ he. Weer geen gefeliciteerd kan je t geloven dacht echt wat doe ik loop ik weg of blijf ik zitten maar moest wel was zo woest dat ik niet op mn benen kon staan. Dus over wat anders geluld toen we klaar waren met de gezemelijke koffie weer aan de slag. is mn collega even uit dr naad gegaan tegen m. ik moest mn emoties nog ff onder controle krijgen anders was ik tegen m gaan schreeuwen. Is ie me daarna "persoonlijk" komen feliciteren. heb m toch ff duidelijk gemaakt dat dit niet normaal is en dat ie zn gefeliciteerd in zn reet kan steken.
wat een zakkenwasser zeg :9 wel goed dat je hem wel ff goed duidelijk hebt gemaakt dat hij niet normaal doet!
@pooh: wat een rotstreek van je baas zeg. Pff, wie denkt hij wel niet dat ie is! @Taz: ik zag de foto's op FB op het strand, zo leuk! Nienke is inmiddels weer beter. Denk wel dat het de zesde ziekte was! Ja spannend weer proberen. Maar ik maak nu mee wat ik nooit meemaak. En dat is tussentijds een bloeding. Ik snap er niets van. Mijn cyclus is altijd tussen de 28-36 dagen, nog nooit anders geweest en nog nooit tussendoor. En nu, na dag 18 opeens een bloeding een paar dagen. Niet zo erg als normale menstruatie en heb geen tampon nodig, maar wel helderrood en dan weer roze achtig. Ik snap er niets van. Ik lees wel over innestelingbloeding, maar ja, is dit dan negatief of positief? Maakt me wel weer een beetje onzeker!
Pooh wat een kl*te baas heb je zeg bah bah. Tazz leuke foto's op het strand! Wat een groot kereltje i het al he! Lieke hoe gaat het bij jouw? Jbg een innestelingsbloeding zegt niks over de innesteling zelf het is niet iets slechts ofzo het kan gewoon voorkomen, wel spannend zeg! Ook wel onzeker omdat je het nog nooit gehad hebt. Dit is pas jullie eerste ronde toch? Bij nienke was het de 2de of 3de raak ofzo iets toch? Volgende week testen? Marlijn willen jullie eigelijk ook een x een 2de? (3de voor je man)
Maar Pooh wat een pokke baas heb je zeg!! En spannend hoor weer voor een tweede gaan, nee wij zijn compleet zo. Met Joelle erbij is het vaak al druk genoeg en we vinden het ook goed zo.. Dus van deze kant zullen er geen verhalen over een volgende zwangerschap komen
stilletjes hiero, JBG hoe gaat het nu? nog verder bloedverlies gehad? En hoe is het met de rest allemaal? Ja het was zooo leuk op het strand, Lucas genoot echt hij wilde zelfs de zee niet meer uit haha.. Hip ja hij is behoorlijk groot voor zn leeftijd. verder moet ik t ff kwijt had t ook alwel op de app gegooid maar toch Aaahhhh vast een enorme toevalstreffer. . Maar lucas speelt af en toe met zn potje als ik m in zn blootje of luier heb net voor t douchen.. zo ook vanavond, zitten en wer opstaan en weer zitten. Vind ie geweldig.. maar ineens bleef ie zitten en mij strak aankijken. Na ff staat ie op en heeft ie gewoon een poepie gedaan... nogmaals vast toeval maar ik ben super trots! !
Leuk renate, en al is t toeval toch een mooi begin. Marlijn, jesse word al weer bijna 2 nog bijzondere plannen voor zn verjaardag? Heb zo geen zin in mn werk nog 3 weken dan vakantie word echt aftellen.
Je bent me voor tazzie ik dacht net wat een rust hier en op de app es vragen hoe het met iedereen is. Sam heb je ondanks het verdriet door het gemis van je broertje tovh een fijne verjaardag gehad? Nog gefeliciteerd trouwens haha volgensmij was ik dat op fb vergeten. Jbg heb je al getest? Hoe voel je je? Lieke hoe ver ben je nu? Gaat het nog goed heb je bijna verlof? Sas hoe gaat het met je meiden? Hier het eerste weekje lijnen erop zitten en 1,3 kg eraf Ik ben blij hihi Met Tess gaat het ook supergoed! We gaan kijken voor een kknderstoel deze week.
Hip, goed bezig nu volhouden maar dat komt wel goed. Hier met griep op bed bah bah mag natuurlijk niks van de medicijnen die ik normaal gebruik dus dat is ff balen.
pooh beterschap, maar hopelijk voel je je vandaag alweer wat beter? Hip wat goed, nu volhouden doe jij een speciaal dieet/programma?
Pooh betrrschap! Hopelijk al een stjk beter eraan. Krijg je al een beetje een buik? Tazzie nee ik volg geen speciaal dieet ik eet volgens de schijf van 5 let op kolhydraten en let op de colorieen, vetten, suikers. Verder eet ik 6x per dag zodat ik geen honnger gevoel heb. Op deze manier krijg ik toch alle voedingsstoffen binnen en niet zoveel ongezonde dingen. Ik let vooral op hoeveelheden dus niet meer dan100 gr aardappels/pasta of rijst en dan de volkoren variant ipv de witte. En niet te veel brood maar yoghurt fruit salade enzo ipv. Het werkt goed en het voelt niet echt als lijnen gelukkig dus hopelijk ook goed vol te houden. En sporten en bewegen natuurlijk.
Netjes hoor HIP, ja buikje begint al aardig te komen. Zal vh weekend een foto maken en plaatsen. Vrijdag pretecho met geslachtsbepaling dus ben wel erg benieuwd.
Ja sas jullie mogen t ook weten. Droom veel over meisjes maar blijf wel hij zeggen al is dat waarschijnlijk omdat we er daar al 1 van hebben.
Hoi ladies, Heb even via wifi de gelegenheid om een berichtje te plaatsen. De vakantie is leuk. Lekker weer en leuke camping. Manlief zit nu even bij de buurman Nederlands elftal te kijken. Nienke ligt op bed. Erg grieperig en wat koorts sinds vanmiddag. Ze is onrustig. Denk door de zon gisteren. Misschien iets teveel voor der geweest op het strand. Na dagen in spanning, dag 39 toch ongesteld geworden. Pff dan heb je een lichte desillusie. Had wat symptomen waardoor ik dacht, zal het dan toch? Maar helaas waren dat menstruatie klachten. Op naar de volgende ronde. Zo raar wel voor me omdat mijn cyclus zo uiteenlopend is. Maar goed... Sorry voor het ego bericht. Ik hoop dat het met jullie en de kindjes allemaal goed gaat. Tot gauw.... x
Hey, Jennifer fijn dat de camping bevalt en eigenlijk ongi. Geduld t komt vanzelf je zijn net begonnen. Geniet lekker van de vakantie. Hoop dat nienke zich snel beter voelt. Met de zon ff xtra zout en vocht eten/drinken. Wij hebben de pret echo gehad en 90% zeker meisje mogen over 1, 5 week nog een x kijken.
Ohhh wat leuk een meisje! Een koningskoppel noemen ze dat volgens mij ! Nienke is inmiddels weer opgeknapt. Ja heb wel geduld mbt zwanger worden alleen je hebt toch weer onzekerheid van, is ons een tweede ook gegund. Maar we gaan gewoon weer fijn aan de klus. Hoe voel jij je pooh?