Gaat goed hier hoor, wel veel sneller harde buiken maar mag niet klagen. Geniet nog maar ff vannhet goede weer hier is het regen en vooral regen. Fijn dat nienke zich beter voelt.
Marlijn, t is rustig hier maar iedereen heeft t ook gewoon druk. Tenminste hier is dat t geval. Zelf niks te vertellen? Hoe was jesse zn verjaardag. Heeft ie genoten en spannend natuurlijk.
Haha, ja ik heb genoeg te vertellen hoor haha. Maar om nu tegen de lucht te praten is ook zo saai.. Jesse vond het allemaal maar spannend haha. Lekker taart gegeten en meer snapte hij er eigenlijk niet van. Volgend jaar zal dat wel anders zijn. En hoe is het met jou en je wondertje? hoe doet Sven het? Jesse gaat met een VVE indicatie naar de psz, hij loopt helaas heel erg achter met zijn spraak. Waarschijnlijk kan hij al over 2 weken terecht! Zo even een heel verhaal haha.
Gefeliciteerd nog met Jesse! 2 jaar alweer. Fijn dat hij zo snel nr de psz kan. Praat hij nog helemaal niet of gewoon erg weinig?
Das waar Ach als ie heeft genoten is t al snel goed. Vind t heerlijk om te zien hie ze genieten van dingen. Hier gaat t goed wel verschrikkelijk hoofdpijn maar komt hopelijk snel goed. Sven is echt aan t ontdekken zo leuk hij loopt nu 2 weken maar kletst de oren van je hoofd. Jesse liep al snel toch? En gaat ie niet naar een opvang? Las laatst een artikel dat kinderen vooral door andere kinderen leren praten dus wel fijn dat ie snel terecht kan. Hoe zie je t zelf qua praten? En hoe bevalt je baan? Nog steeds leuk? Sas, hoe ist met julie na dr ziekenhuis avontuur?
Dat hebben jullie natuurlijk niet meegekregen, ik sta per einde deze maand weer op straat. Mijn baas kan me niet meer betalen omdat het niet goed gaat met de winkel. Ik ben nog de enige met een contract voor bepaalde tijd dus de ellende begint weer van voren af aan. Ik hoop ook dat de peuterspeelzaal gaat werken, heb er in elk geval alle vertrouwen in! Hij ging sowieso niet naar de opvang nee, zou niet weten waar ik dan van moet betalen Leuk dat Sven zo aan het ontdekken is, vind ik ook heerlijk om te zien! Jesse liep inderdaad vrij vlot, ach ieder kind heeft zijn eigen ding he..
Jeetje marlijn, das echt zuur dat je op straat staat. Krijg je dan wel weer een uitkering? Hoop dat je snel weer wat vind wat je ook leuk vind. Komt idd vast goed met jesse, ieder kind ontwikkeld zich op zn eigen manier en uiteindelijk kunnen ze allemaal het zelfde. Hier alles vrij rustig zit nu aan de otrivin vanwege mn hoofdpijn blijly dat mn holtes nog steeds bomvol zitten na mn griep maar moet nu snel beter gaan met de hoofdpijn.