Hey meiden , Wat is het rustig hier... Ik ben de laatste dagen ook druk geweest met een zieke Tess, ze werd steeds zieker en bleek een luchtweginfectie te hebben , sinds gisteren aan de antibiotica en ze lijkt zich al wat beter te voelen gelukkig. Wil jullie in ieder geval allemaal even hele fijne dagen wensen Liefs Carly
Mooi kaartje carly!! Wat naar dat Tess een luchtweginfectie had.. Gelukkig gaat t nu beter! Beterschap..
iedereen fijne dagen!! JBG hoe gaat ie nu?? pff Lucas is wisselend met zn voedingen Donderdagavond wilde hij zn avondeten slecht eten, ander potje warm gemaakt dat wilde hij wel redelijk, maa de fles kon ik met een spuitje geven. Tot ong 80 cc over toen begon ie ineens te spugen (echt projecttielspugen) daarna wilde hij wel drinken vrijdag ging het allemaal goed. Gisteravond ook zn avondeten niet willen eten, fles gisteravond ook niet. Maar voor de helft met spuitje gegeven. Vanmorgen met fruit heeft hij ook weer gespuugd en vanavond zn avondeten kwam er gelijk weer uit aan tafel verder brood ging wel goed en gewoon water/roosvicee ook. vanmorgen zn pap/fles ook en tussen de middag heeft hij ook nog 120 cc melk gedronken. Ben benieuwd of hij straks zijn fles wil, ik hoop het wel. Weet alleen niet zo goed of ik de hap moet bellen? hij is verder wel vrolijk heeft nog plasluiers (en poep Vandaag en gister had hij geen verhoging/koorts meer.
tazzie had Joey ook maar die had op geven moment geen plas luiers meer, Verder ook vrolijk en affetoe een huil en hanerig Hij zat toen helemaal vol op zen longentjes Hou zijn plas luiers goed in de gaten! Iedereen prettige kerstdagen en gelukkig nieuwjaar
Ahh.. Tazzie.. Die arme Lucas.. Goed in de gaten houden!! Als de plasluiers minder worden of als hij koorts krijgt, dan zou ik de hap ff bellen voor advies.
thnx lady's Troetjuh heeft Joey daar toen nog medicijnen voor gehad? ik geef Luc nu hoestdruppels van vsm en nissykind kuurtje van vsm plus neusdruppels uit zo'n flaconnetje van Daro. Luier net was niet echt nat, maar goed die had hij ook na zn badje omgekregen (om 6 uur) Net wel z'n hele fles leeggedronken en geef m nu meestal een paar slokjes water nog achter zn melk aan ivm slijmvorming (was voor 3 weken terug een tip van de HAP) Hij slaapt inmiddels alweer en ik duik zo ook mijn bedje in.. Net eindelijk de aanvraag van de ww erdoor heen kunnen krijgen pff wat een domme vragen daar zeg..
Joey kreeg een puffer meer niet, joey jad daarbij nog erge diaree En die had echt 1 plas luier van heel de dag Dat al vanaf vrijdag toen, zondag na de hap gegaan Dag pf 2 later ging het al iets beter met hem
tazzie succes met lucas! carly beterschap voor tess en wat een ontzettend leuk kaartje zeg! iedereen heel fijne feestdagen, voor de meeste de eerste feestdagen als gezinnetje, lekker genieten allemaal!!
Hoi allemaal, Meisje ligt op bed, manlief aan het werk. Hij is gelukkig rond half vijf thuis. Over een uurtje komt de visite. Nienke gisteren bij schoonfamilie om 23u uit bed gevist en ze deed het super. Vind ik wel fijn geeft weer vertrouwen voor oudejaarsavond want dan gaan we ook weg. Van mijn mannetje mooie oorbellen en een heerlijke sjaal en muts gekregen. Gisteren van de schoonfamilie ook wat kleine cadeaus gehad, was leuk. Hebben jullie het fijn deze dagen? Ik hoop het! Veel plezier allemaal! X
Hoi jbg..wat goed van nienke dat ze het super deed nadat jullie haar om 23 uur uit bed hadden gehaald. Geef je haar daarna nog een fles dan? Wij doen niet aan cadeautjes met de kerst.. Gister wel lekker bij schoonmoeder gegourmet en vandaag hier thuis.. Ff fotootje spammen ... Trots op mijn gezinnetje<3
sam leuke foto's! JBG fijn dat nienke het zo goed deed! hier gister bij so geweest. Lucas heeft wat kadootjes gehad en wij ook 2 kleine dingetjes. (zouden niet aan kadootjes doen) Luc heeft daar ook keurig geslapen en om half 9 uit bed gevist, fles gegeven en naar huis en thuis weer lief gaan slapen. (alleen was t om 4 uur weer raak ) Vandaag naar mijn ouder geweest, Luc wederom kadootjes gehad. Helaas ook een dingetje wat mn so ook al gekocht hadden maar goed. Nu hebben we dat bij mijn ouders gelaten zodat als we daar zijn luc er daar mee kan spelen.. En mn vader was in een gekke bui en heeft voor zowel hunzelf, mijn broertje en schoonzusje en ons een airfryer gekocht haha.. Luc was weer lief gaan slapen, half 9 fles en daarna naar huis en weer zoet gaan slapen. nu hopen dat de nact wel goed gaat. voelde dat zn tandje ietsje door was dus hoopdat hem dat niet meer dwars zit.. nu zelf ook lekker slapn
goedmiddag Luc heeft heerlijk doorgeslapen tot half 7.. heerlijk in zn eigen bedje.. net even naar de nieuwe babypark in amersfoort geweest voor een opvolgstoel. het is de maxi cosi tobi geworden.. Nu ligt meneer in bed te kletsen tegen zn iejoor. hopelijk valt ie zo in slaap
Aaahhhhh moet even gillen...net gebeld door een schoonmaakbedrijf... Heb volgende week (op mijn verjaardag) een s olli gesprek!!! Aaaaahhh hihi
Wat goed tazzie.. Zo snel alweer een sollicitatiegesprek.. Ik wou dat ik eens een x werd uitgenodigd... Alvast veel succes!
Sam ik had het ook niet verwacht hoor eerlijk gezegd.. Maar ja heb gewoon online formulier bij een schoonmaakbedrijf ingevuld.. en verstuurd Werd vanmiddag zo ineens gebeld erover
@sam: nienke krijgt geen fles meer, die draait mee in het normale ritme dus dat is uit bed vissen en daarna thuis weer in bed! Wat een leuke foto's van jullie gezinnetje en Dylana haar kleertjes staan haar leuk! @taz: fijn dat het leuk was bij de so en ouders. En wat tof, een sollicitatiegesprek! Woehoe, gaaf! Succes meid, op je verjaardag moet gewoon geluk brengen! Nienke trekt zich de hele dag op tot staan. Ben wel benieuwd wanneer ze zal gaan lopen. Ben er over aan het denken dit weekend alle kerstspullen weg te gaan halen, heb er gewoon niet meer zoveel zin in en scheelt volgende week meer, kunnen we op 1 januari lekker niksen! Vanavond lekker bank hangen, lekker niets doen!