Jbg.. Wat is nienke haar schema nu dan ongeveer?Wat goed dat ze zich optrekt tot staan.. Doet ze het ook al in bed? Dylana wel.. En dan weet ze niet zo goed hoe ze moet zitten en kunnen wij haar dus steeds weer terugleggen. Haha.. Dylana loopt nu ook kleine stapjes langs de bank.. Dus dat zal Nienke ook wel snel gaan doen denk ik. Tazzie.. Scheelt natuurlijk dat jij al veel schoonmaakervaring hebt. Ik werd zelfs voor een schoonmaakbaan afgewezen.. Voor hoeveel uur is het?
JBG wat goed van Nienke zeg! En Dylana loopt al kleine stapjes langs de bank ook knap! Luc probeerd alwel zelf op je schoot je klimmen als je bij hem op de grond zit haha en dan op die manier zelf te gaan zitten. Sam ja heb toen ik 17 was al poosje in de schoonmaak gewerkt en sinds 2006 ook al bezig met schoonmaak werk. (maar op zich raar dat je daar voor afgewezen bent trouwens. Want zo moeilijk is het nou ook weer niet) qua uur is nog voor overleg, maar had al aangegeven dat ik zowiezo ma/di/do en vrij tussen 9 en 5 altijd kon werken en in de weekenden in overleg ivm werk en brandweer van mike. zo tussen de middag hebben we een autostoel besteld bij babypark (hij was in t filliaal niet op voorraad, wel bij t hoofdfilliaal) en eind van de middag had ik al een mailtje dat hij verstuurd is en we morgen via post.nl m kunnen volgen
Oke.. Spannend taz.. Hoop dat je word aangenomen! Leuk... Morgen de autostoel al binnen! Vind lucas vast leuk dat hij jullie kan zien in de auto haha..
ja ben benieuwd haha.. vond de keuze wel erg moeilijk welke t zou worden.. Luc vond het geweldig om in de winkel in de stoelen te mogen zitten
@Sam; Nienke loopt ook langs de bank en tafels en stapt ook van de tafel naar bank toe (1 stapje maar dan kan ze zich wel aan beide dingen vasthouden). Nienke haar schema is ongeveer zo: 7.00 uit bed en 1.5 boterham en 120cc halfvolle melk 10.15 fruit 10.45 naar bed (uurtje ongeveer) 12.15 weer 1.5 boterham en 120cc halfvolle melk 15.00 koekje 15.30 naar bed (max 1.5u) 17.30 warm eten en toetje 19.00/19.30 naar bed En natuurlijk de hele dag gewoon drinken tussendoor. @taz: wat leuk dat morgen de autostoel komt! Ga je hem gelijk gebruiken?
JBG wat voor drinken bied je overdag allemaal aan? en gewoon onbeperkt? Nee hij kan nog heel even in de maxicosi blijven en dat is toch nog iets veiliger toch. Maar we wilden m vast in huis hebben voor t geval.. (en nu hadden we t geld er ook voor liggen )
jbg.. thnx voor je schema. taz.. is de stoel al binnen? welke maat kleding dragen jullie kindjes nu allemaal? dylana heeft nu maat 74. vanmorgen de laatste kleding van maat 68 uit de kast gehaald. ben nog steeds heel erg benieuwd hoe het met Saxia en Iselin gaat.. wat dat voor meisje is.. wat ze allemaal al kan enzo..
Sam ja e stoel is binnen en hij is mooi hihi.. mooi vlot geleverd ook.. Lucas heeft 74/80 alweer.. sommige kleertjes 74 worden alweer aan de krappe kant pff
@tazzie: meestal krijgt ze tussendoor roosvicee, maar Nienke is niet zo'n goede drinker. Nienke zit pas net in maat 80, ze is ook niet zo'n groot meisje. Schoenmaat 18 heeft ze. Het is zo leuk, ze doet steeds meer dierengeluiden na, echt grappig .
Carly, hoe is het nu met Tess? Sam, Sven zit in maat. 80 en zit al vanaf 6, 5 maand in de tobi in lig stand dat wel toen was ie al 9 kg en was ie eigenlijk te lang voor de maxicosi Tazzie, lekker verwend dus met de kerst en sollicitatie das snel Jbg, leuk om de ontwikkeling zo van Nienke mee te krijgen kan me niet voorstellen nog dat Sven dat ook strax kan.
dames hadden jullie kids met 9 maanden ook dat ze slecht in hun eigen bedje wilden slapen? Dat ze begonnen te huilen als je ze in bed legde? Luc heeft het nu al paar dagen na zn avondeten en vandaag ook met zn slaapjes overdag (en vanmiddag waren we bij mn so want sv is jarig.. en iedereen vond dat ik m dan maar op moest houden en dan zou hij heus wel slapen na zn groente.. En ondanks dat ik zei dat dat zo niet werkt bij luc dan moest ik me maar niet aanstellen... kortom drama dus weer met slapen, hij is nu bij mike in slaap gevallen eindelijk, ga gauw zn bed voorverwarmen met een kruikje en hopelijk kunnen we hem over 10 minuten over leggen pfff)
Hey taz.. Dylana had het rond de 9-10 maanden ook idd. Vooral dat slaapje wanneer ze de nacht inging. Verlatingsangst denk ik.. Net of ze weten dat ze je morgenochtend pas weer zien. Ik probeerde 3 x na 5 min naar boven te gaan.. Was ze daarna nog niet stil, dan maar weer mee naar de woonkamer.. Ff op de bank zitten of spelen.. En dan zag je wel dat ze weer moe werd en als we haar dan naar boven brachten ging ze wel gewoon slapen..
He dames ik wil jullie allemaal een hel leuke jaarwisseling wensen en een super goed 2013 voor sommige mss wel weer een vruchtbaar jaar wie weet hihi. ik ben ziek lig al het hele weekend ziek in bed heb een fikse griep . vandaag gelukkig geen koorts meer, maar word toch een jaarwisseling ziek thuis op bed en op de bank. ipv een feestje.
hip vervelend ziek op zo'n dag (maar het heerst enorm bah ) Sam pff nou tis echt drama hier.. Hadden m overgelegd weer brullen. was inmiddels kwart voor 8 dus gelijk fles erin en weer in bed. Ben naast zn bedje op de grond gaan liggen en zn armpje gestreeld zo draaide ie zich al nasnikkend ineens op zn zij en sliep (pff) helaas niet voor lang, ik ben vlak na hem ook naar bed gegaan en half 11 ofzo was het weer raak.. Dus uiteindelijk maar weer bij ons in bed genomen..Heb amper geslapen vannacht want ineens lag hij te rillen naast me. Getempt maar gewone temp, had de kruik nog bij me dus die bij hem gelegd. Later ineens bloedjeheet (vermoed echt wel even koorts) vanmorgen had ie 37,4. Heb m wel naar de opvang gebracht en ga m zo over een uurtje weer halen. Hopelijk heeft ie daar wel geslapen in t bedje.. Vanavond blijven we rustig thuis. Zal blij zijn als ie lekker in zn bedje wil slapen (en ben al blij als ie slaapt dus nog weer middenin de nacht wakker moeten maken om naar huis te gaan vind ik weer niet fijn op dit moment. Normaal maakt ons dat niks uit want dan gaat hij thuis wel lief slapen weer) Anyway weer een heel verhaal van mij Weet niet in hoeverre in nog online kom straks maar ik wil jullie allemaal alvast een heel goed uiteinde en een supermooi en gelukkig nieuwjaar wensen met de kindjes! En hip en anita natuurlijk een fijne en voorspoedige bevalling gewenst vast
Is echt een fase tazzie.. Wij hebben dylana snachts ook vaak nog een extra flesje gegeven toen.. En hier idd ook standaard rond hAlf 11 haha.. Nu af en toe nog wel.. Maar word al iets minder vaak.. Maar het is wel vermoeiend! Hip.. Beterschap meid. Ik wil ook iedereen alvast een fijne jaarwisseling wensen.. Wij blijven ook lekker thuis. Sm komt hier heen met hondje.. Bij haar thuis is veel meer vuurwerk dan bij ons.. En dan word t beestje helemaal overstuur.. Zo sneu
Ik wil ook iedereen even een heel gezond 2013 toewensen! Ben laatste tijd weinig hier te vinden maar ik lees echt wel alles mee hoor.. Bewogen dagen gehad, allemaal buikgriep gehad dus dat was ff helemaal niks en verder lekker druk met de fotografie.. Alleen nog steeds geen werk! Wist wel dat het moeilijk was, maar zo moeilijk! Zoals ze hier zeggen; 'unne gooje roetsj!'..
Hallo allemaal, iedereen een goede jaarwisseling gehad?? En hoe hebben de kindertjes de nacht doorstaan? Luc ging na zn groente met huilen slapen, ben alleen maar bij m gbleven maar niks gezegd. Na zn laatste fles ging hij aardig snel weer slapen. Af en toe was het ff jammeren, toen ben ik gewoon steeds stil naast zn bedje gaan zitten en beetje zn armpje strelen. Dan sliep hij binnen 2 minuten weer verder Rond middernacht is ie 1xtje gaan huilen, weer hetzelfde gedaan en hij heeft daarna vanaf half 1 doorgeslapen tot 6 uur/half 7.. En net na zn fruitje is hij ook zonder huilen lief gaan slapen Hopelijk gaat dit zo weer de goede kant op
Hallo allemaal.. Nogmaals een gelukkig nieuwjaar! Taz.. Wat goed dat hij vanmorgen zonder huilen ging slapen. Ben benieuwd hoe hij het de rest van de dag doet. Hier is de jaarwisseling rustig verlopen. Dylana heeft netjes doorgeslapen van 18.30 tot 07.30 .. Is niet eens wakker geworden van het vuurwerk.
Allereerst de beste wensen voor iedereen! @taz: pff, ik heb geen raad voor je, weet niet meer zo goed hoe het bij Nienke was rond de 9 maanden. Maar lijkt me zo frustrerend voor jullie! Hopelijk gaat hij weer lekker slapen! @marlijn; hier ook afgelopen weekend buikgriep gehad, gelukkig na het weekend wel over! Jullie wel al opgeknapt? @Sam: Fijn dat dylana zo goed heeft geslapen! @hip: ik hoop ook op een vruchtbaar jaar, halverwege het jaar willen we het weer gaan proberen voor een tweede. Nienke heeft gewoon keurig geslapen de hele nacht, ze is niet wakker geweest. Alleen toen we natuurlijk naar huis gingen, maar toen we thuis waren sliep ze weer heerlijk door, dus ging perfect! De kerstspullen zijn sinds zondag allemaal weg, dus heerlijk