Aangezien door de crash onze oude topic is gesloten, bij deze maar een nieuw topic aangemaakt. VAN HARTE GEFELICITEERD, KWEBBEL EN KWEBBELMAN, MET JULLIE ZOON JELMER!!! GENIET LEKKER MET ZIJN DRIETJES. Liefs Wendy
Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 = ZWANGER uitgerekend op 13-10-2010 Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-10-2010 lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 16-10-2010 (Meisje) Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-10-2010 EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 6-11-2010 Miekje28 - 22 maart - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-11-2010 (Meisje) Girllie23 - 29 maart - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-12-2010 Wen1975 - 25 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-12-2010 (Jongen) missyf - 27 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 01-01-2011 ( Jongen) Ingie - 26 april - ronde 6 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 01-01-2011 Jeanetjuh - 22 juni - ronde 8 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-02-2011 Mereli - 29 augustus - ronde 4 - 3e kindje = ZWANGER uitgerekend op Banne77 - 19 september - ronde 10 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op Wendyenrichard - 23 Juli - ronde 3 - 1e kindje Provera en Clomid 150 mg Pluisje1985 - 8 aug - ronde 2 - 1e kindje Clomid 50 mg Kirin - 31 augustus - ronde 3- 1e kindje = Primolut-n en Clomid 50 mg san84 - 7 juli - ronde 6 - 1e kindje Geboren: eline1984 - 21 juli 2010 - Kim - 3190 gram en 50 cm. Chivay - 29 juli 2010- Oona Marthe - 3394 gram en .. cm. Jane1983 - 3 augustus 2010 - Elize en Naomi - 1890 en 1780 gram en 45 cm en 44 cm. Alicia - 24 augustus 2010 - Nina - 3822 gram en 52 cm. Mamanouk - 25 augustus 2010 - Lyanne Dylana - 3630 gram en 52 cm. Sammie81 - ........ - Roan - .... gram en .. cm. Kwebbelsnoes - 6 oktober 2010 - Jelmer - 4280 gram en 54 cm. Vlindertjes: Kwebbelsnoes - 5 weken Jeanetjuh - 5,5 week Ingie - 5,5 week Wen1975 - 6 weken missyf - 6,5 weken Mereli - 9 weken Buddy's: Wen1975 - Jeanetjuh Chantal1234 - Kwebbelsnoes Alicia - Banne77 Banne77 - San84 Jane1983 - Lovely me Zo het recentste lijstje erbij gehaald en aangevuld zover ik kon. Zouden jullie het zelf aan kunnen vullen waar nodig?
Wow Kwebbel van harte gefeliciteerd met jullie zoon Jelmer Wou net even alles bijlezen, kan niet meer helaas. Hoe is het met iedereen? Hier alles goed, gaat straks mijn auto ophalen, zon zin in xxxx
Dat schiet ook lekker op zo. Fijn dat je een nieuw hebt aangemaakt Wen. Kunnen we weer gezellig kletsen Ik miste het gister al dat ik er niet op kon. @Kwebbel. Gefeliciteerd met jullie zoon. Ik ben benieuwd naar je verhaal en natuurlijk naar een foto van jullie zoon.
Kwebbel & man van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Jelmer!!!!!! Hopelijk is de keizersnee je meegevallen en knap je snel op!
@ all... Ohhh ja, ik zag het net op hyves staan gisteren van Kwebbel, begin een berichtje te tikken hier.. -ploep- weg site @ Eline.. en heb je de auto al???? Hier.. Gisteren weer met Oona naar de fysio geweest... meeting gedaan van de afplatting van haar hoofdje.. Ze zit in de middenmoot.. Is het nog hetzelfde met 6mnd, dan zal het altijd zichtbaar blijven maar is een helmpje niet nodig.. Wel een reden nu voor haar zwakke spierspanning.. ze is waarschijnlijk (net als ik, oma, overgrootoma) hypermobiel... Daardoor moeten haar spieren dubbel zo hard werken om bv haar hoofdje overeind te houden... Flink veel spiertraining vanaf nu dus.. (Bindweefsel niet strak genoeg waardoor je gewrichten kan overstrekken)
@all Ik lees net op hyves dat Chantal bevallen is van een dochter Lizz! CHANTAL EN CHANTALMAN, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER LIZZ! GENIET ERVAN MET ZIJN DRIETJES! Liefs Wendy
Heeeii meiden... Zooo ging idd wat mis allemaal.. Maar zag 3 baby''s er bij jeeeeeeeeeeej.. Kwebbel en man gefeliciteerd met jullie zoontje Jelmer!!! Sammi en man gefeliciteerd met jullie zoontje Roan!! Chantal en man Gefeliciteerd met jullie dochter Lizz!! Hoe is het verder met julliemeiden?? Hiér z'n gangetje.. alweer 32 weken bijna jeetje gaat snel hoor.. buik begint nu wel zwaarder te worden.. en in de weg te zitten maar dat geeft niet hahaha.. Zwsch.diabetes is goed onder contole alle bloedsuikers zijn goed.. Dinsdag weer een groei echo ben benieuwd.. Bijna naa ons nieuwe huissie.. Kiss voor u all!
hey meiden, van harte gefeliciteerd kwebbel en chantal met de baby!! meiden ik denk dat het beter is dat ik verlopig even niet meer kom. Ik heb getest en ben niet zwanger, dus hou dit in dat ik weer op een ongesteld wacht die blijkbaar weer niet komt. Ik moet eerlijk zeggen dat het me even geestelijk wel eens te veel wordt. En heb me er al bij neergelegd dat het hopelijk 2011 wordt. Ik moet nu dus weer eerst 10 dagen die andere medicijnen slikken en weer wachten tot ik ongesteld wordt. Ik wacht het af tot na het weekend en hoop stiekem dat het van zelf begint. Maar krijg er een hard hoofd in. Meiden als ik dit van te voren allemaal had geweten, was ik er nooit zo positief aan begonnen. Alweer een jaar verder en nog niks opgeschoten. Heb nu me hart gelucht en wil iedereen bedanken die met me mee leeft. liefs van een hopeloze pluisje
och pluisje het zit niet mee sterkte alvast met alles en weet dat je niet de enige bent kijk wendyr en mij ook nog niet zwanger het komt echt wel goed .en zo met ons nog wel 1000enden vrouwen succes verder en hopelijk toch nog tot ziens hier. groetjes san
hoi allemaal, tjonge wat gaat het hard kwebbel en chantal gefeliciteerd met de geboortes van jullie zoon en dochter ben benieuwd naar de verhalen en natuurlijk naar de foto's groetjes san
@ kwebbel, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Jelrmer. @ Chantal, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Lizz. Het gaat ineens weer snel hier al die geboortes achter elkaar. @ pluisje, ik begrijp heel goed dat het soms een beetje veel wordt hier. Al die babies en zwangeren kan ik me heel goed voorstellen dat je er iedere keer hier weer mee wordt geconfronteerd. Ik wens je in ieder geval het allerbeste. Sterkte meid.
Heey meiden, ik ben een tijd niet meer op zwangerschapspagina geweest na alles wat er gebeurt is de afgelopen tijd..maar vond het nu wel weer leuk om af en toe ven lekker met jullie mee te kletsten.. De meesten van jullie zullen me waarschijnlijk nog wel kennen.. Ik zie dat er een hoop zwangere zijn nu en ook al een aantal lieve babytjes geboren.. Gefeliciteerd allemaal.. Groetjes Nicole
Chantal en man van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Lizz. Hoop dat alles goed met jullie gaat.
he nicole , hoe is het met je ? had jij nu al een kleine ? ben het helaas een beetje kwijt maar gezellig dat je weer meekletst . groetjes san
Gezellig dat iedereen het hier weer heeft gevonden. Waar waren we ook alweer gebleven in de grsprekken? @Eline. Als het goed is heb je je auto opgehaald. Hoe bevalt ie? En heb je al getourd met Kim? @Wen75. Heb je alles van je nieuwe spulletjes al in elkaar staan? Heb je de kamer nu klaar? Gister Nina wezen wegenm op het bureau. Was weer 300 gram aangekomen,dus wij weer blij. Waren nog twee babys die lagen te huilen. Nina vond dat erg interessant. Lag met een dikke glimlach dat allemaal te bekijken,maar deed niet mee. Ik had net nacontrole bij de gyn. Had nog wat vragen wat betreft de heling van de hechtingen. Het laatste stukje is iets gaan wijken en ik wilde wel graag van haar weten of het goed geheeld was. Ze heeft even gekeken en was tevreden over hoe het eruit zag. Ze zei dat het nooit meer word zoals het was,want er is een flink hoofd natuurlijk doorheen gegaan. maar ik ben blij met wat ze zei,maakte me wel iets zorgen daarover. Ze vrioeg ook of we aan anticonceptie hadden gedacht,maar ik heb daar verder nog niks voor,maar zit ana de pil te denken,dus heeft ze me ook meteen de minipil voorgeschreven,dus eens kijken of die me bevalt. Verder hebben we hier geen nieuws meer.