Anita wat een goeie en nu maar hopen dat het jou helpt. Verder zag ik ovu testen voorbij komen en dames die weten wat ze te doen staat. Ook zag ik een foto van een heel ander soort gezinsuitbreiding. Leuke hondjes! Hier vage klachten: zere tepels, misselijk vanochtend en niet het gevoel dat mij ei er is. Kan dit wel bij ovu klachten horen dames? Heb hier nog nooit last van gehad. En zwanger kan ik niet zijn, aangezien ik gewoon ongi was. Tja...? Norah mooi gesproken over ontstaan zijn uit liefde. Vandaar dat ik niet wil gaan testen. Misschien dat ik er over een paar rondes anders over denk, maar voor nu deel ik jouw mening helemaal. Spannend voor Hip en Esli!
Goed nieuws!!! Ik ben afgelopen vrijdag na 55 dagen eindelijk ongesteld geworden. Viel me nog mee want had me er op ingesteld dat het nog wel eens heel lang ging duren. Ik was die middag bij een vriendin, zij weet als enige dat we zwanger willen worden. Ik ging tussen de kopjes thee door even naar de wc en zag toen dat ik ongi was geworden! Ze heeft blijkbaar een goede invloed op me! Meteen wat ovu testen gekocht voor over een aantal daagjes. Nu dus de eerste echte ronde! Ik ben zo blij! Ik volg alles hier nog hoor, iedereen is goed bezig en ik zag zelfs al wat zwangeren voorbij schieten en een aantal mooie ovu testen! Succes allemaal!
Hallo allemaal! Vandaag lekker thuis kunnen werken! Ik moest thuis blijven want de monteur voor de verwarmingsketel zou komen. Wat is het heerlijk om ongestoord te kunnen werken! Dat is de afgelopen week op het werk wel anders geweest. Heb een hoop werk kunnen doen en dat voelt lekker! Vanmiddag ook nog lekker even het dorp in geweest en eindelijk een spijkerjasje gevonden. Vond dat ik mezelf wel mocht trakteren Ik zag een aantal mooie testjes langs komen! Dus dames: veel plezier met klussen!!! Denk dat wij dadelijk ook nog gaan klussen. Nog geen ei gespot dus misschien nu toch een langere cyclus... En wat een mooie pups zag ik langskomen! Toen onze hond eenmaal geboren was en we zijn wezen kijken, kon ik echt amper wachten tot we hem echt mochten ophalen!
Nou Monchichi van harte hoor!!! Gek he dat je er zo blij mee kunt zijn dat het allemaal nog gewoon werkt. Hier zitten de dames eigenlijk allemaal in de fase van het niet meer ongi willen worden. Succes straks met de eerste ronde!!
monchini fijn dat je ongi er is.. lekker aan de klus dus binnenkort.. saxia vaag zeg die klachten.. marije fijn dat je lekker thuis hebt kunnen doorwerken anita haha mooi opgelost zo en fijn dat de medewerkster meewerkte eraan norah wat je zegt is ook helemaal waar.. wel fijn dat ze uit liefde gemaakt is! Maar dat is hier ook wel hoor ondanks dat ik nu deze ronde met ovutesten heb gewerkt hebben we ook vooral gevreeen omdat we van elkaar houden. En vriendlief vind t op zich helemaal niet erg zoveel te vrijen. Maar moet wel zeggen als hij echt geen zin heeft gebeurd t ook gewoon niet. En andersom ook als ik geen zin heb. Of als ik pijn heb, dan wil hij ook niet vrijen (of iig niet doorgaan.. ben dat wel anders gewend van exvriendje..)
Hello lady's, Ik heb sinds gisteren steekjes in mn re lies??????? Zeg het maar.... Ik wil echt wachten met testen tot mn NOD, maar heb nu al z'on test drang!!! Mn Nog valt waarschijnlijk 4dgn eerder uit, aangezien ik mn ei al op dag 18 had ipv op dag 22 zoals de vorige keer. Pooh wat een leuke pups, echt geweldig! Monchi gefeliciteerd, kun je nu officieel beginnen aan je 1e ronde De rest klusse Ciao
marije klopt kan niet wachten t is ook nu wel een afleiding denk ik niet de hele tijd aan baby's haha. Ik heb zelf de ovutesten gedaan om te kijken of ik wel een eisprong heb en ben blij dat t allemaal gewoon werkt, maar idd wij klussen ook alleen als we zin hebben als t nu al een moetje is hoe moet dat dan over een aantal maanden als ik dan nog niet zwanger zou zijn. Ben trouwens benieuwd want ik zou 3 feb mogen testen maar de vorige keren werd ik toch een aantal dagen eerder ongi dus als t de 3e is en nog niet ongi ben zal ik geloof ik best zenuwachtig zijn. Iedereen verder succes met klussen en ongi en testen
@menp als je langer dan een half uur wacht met aflezen dan is het lijntje ingedroogd en is het resultaat niet meer betrouwbaar staat ook in de gebruiksaanwijzing. @pooh ohhhhhhhh zooooo schattig! @troetjuh succes met klussen doe je best en hopelijk ziet jouw zw test over 2 weken er ook zo uit! @saxia mss heb je je ei eerder gehad en ben je nu toch zwanger hoop het voor je in iedergeval. @mout ohh al voor de eerste x naar de vk.. spannend! gaat snel zeg. @monchichi geluk dat je cyclus op gang gekomen is. nu volop klussen! heb zelf nog steeds ongi gevoel in mijn buik maar niet meer zo erg als vanmorgen. heb sinds vanmiddag wel wat steekjes in mijn linker lies. denk zelf dat het niet raak is en mijn ongi er aankomt. mijn vriend ook trouwens hij zegt als ik ongi moet worden ik meer aandacht nodig heb haha en dat heb ik nu schijnbaar. ik zei al mss heb ik dat vanaf nu wel 9 maanden haha. heb wel best wel testdrang maar wacht zowiezo tot zaterdag maar denk dat mijn ongi eerder komt.
@anita wat grappig trouwens en slim!! daar had ik niet aan gedacht denk ik. maar goed dat je collega niks heeft gemerkt. wel leuk idd om straks als het zover is te vertellen. nu maar hopen dat de pillen hun werk gaan doen. zo ga naar zumba.
27 januari: Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) 28 januari: Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) 29 januari: Hip1983 (27 jaar, 4 ronde, 1 kindje) 30 januari: Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 01 februari: Anita1985 (25 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 02 februari: Samantha1 (24 jaar,2e ronde,1e kindje) 03 februari: Pooh (26 jaar, 2e ronde, 1e kindje) 03 februari: Sandra2 (25 jaar 1e ronde, 1e kindje) 05 februari: Saxia (33 jaar, 2e ronde, 1e kindje) 07 februari: Tazzie (31 jaar, 2e ronde, 1e kindje) 07 februari: rose83 (27 jaar, 2e ronde, 1e kindje) 07 februari: Marije007 (32 jaar, 2e ronde, 1e kindje) Limburg 08 februari: MenP2010 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje) Zuid-Holland 08 februari: troetjuh (26 jaar, 2 ronde, 1e kindje) 11 februari: Sasjuh83 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje) 13 februari: Winnietje (24 jaar), 3de ronde, 2e kindje) 15 februari: JBG (25 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 15 februari: Patriesjuh ( 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje) Zwanger: Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 4 Sept Liesed (28 jaar, 1e ronde, 2e kindje) uitgerekend op 17 september...waarschijnlijk Norah12 (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend op wrs: 23 september! Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend rond 27 september
Wij klussen alleen als we beiden 'zin' hebben. Net als Pooh was ik benieuwd naar of ik mijn ei heb en wanneer. Niet dat ik dit nu zeker weet, maar mn lh stijgt wel. Sandra en hip; NIET TESTEN VOOR NOD HOOR!!!! dat ga ik ook proberen....haha
@troetjuh: Dat ziet eruit als een positieve ovutest! Goed aan de klus dus ! @tazzie: snap dat het moeilijk is dat een vriendin zwanger is, zeker als het een ongelukjeis! @Pooh: wat een schattige hondjes J, die 4e zie je niet echt goed op de foto hé, haha! @Menp: Ik vind nummer 9 en 10 erg positief! @Anita: herkenbaar, toen ik zwangerschapstesten wilde halen bij de kruidvat, kwamen er opeens collegas aanlopen naar de kassa toen ik in de rij stond!! Aarghh ik gauw zeggen dat ik iets vergeten was. Toen de medewerkster ze gauw in een tasje laten stoppen en bonnetje weggooien, pff.. dat was op het randje!! @Hip: Ben zo benieuwd, ik leef met je mee!! Hoop dat het niet je ongi is! Hier alles goed, rustig aan en weer begonnen met klussen. Mijn schoonzus verwacht in maart een kindje, dus dat is heel spannend om naar uit te kijken!!!
@jbg nee klopt die deed dienst als kussen voor de rest. Morgen naar de tandarts bah sinds mn verstandkiezen eruit zijn gehaald toch een beetje bangig
Een hele goede morgen dames, Monchini, fijn voor je zeg. Dan kun je nu ook voor het echie beginnen! Zit zelf even met een dilemma. Gisteren ook weer even een ovutestje gedaan en zoals wel weer verwacht hartstikke nega. Had toen eigenlijk voor mezelf besloten om er deze ronde mee te stoppen en alles gewoon even op z'n beloop te laten. Alleen nu vanochtend een ontzettende temp.daling . Dus ja zit nu toch weer even in twijfel. Misschien vanavond toch maar een testje doen? Een fijne dag allemaal. Ik ga nu snel door naar m'n werk. Liefs
Anita, jeetje, wat een onzekerheid nog steeds. Ik hoop echt dat die Etos zwanger worden pillen gaan werken, dit is toch niks! Ook hier klussen we alleen als we zin hebben, maar wel met ovulatietesten gewerkt. En tuurlijk als ik dan zo'n positieve ovutest in de handen hebt, werkt dat bevordelijk op mijn zin in klussen. Het is hier nog ongeveer hetzelfde, ik verlies nog steeds heel af en toe nog een beetje bruin slijm. Maar het echte ongi-gevoel is weg. Dus nog steeds niet doorgezet. We wachten maar weer heel geduldig af. Wilde eerst morgen testen, maar dat heeft ws geen zin. Heb namelijk pas de 17e mijn ei gehad.
Ik voel mij echt heel beroerd , wil niet zeuren hoor maar ben heel erg duizelig en heb sinds gisteren vervelende steken in mijn buik (ben nu een beetje bang voor een MK) en last van mijn onderrug. Heb vanmiddag een paar uurtjes vrijgenomen en ga dalijk ff lekker op bed liggen. @ pooh veel succes met het uitzoeken van een pup. weet hoe moeilijk de keuze is uit zo'n nest @ monchini fijn dat je ongi is gekomen, op naar de volgende ronde @ alle andere meiden ik hoop echt dat het goed zit deze ronde voor jullie, dan is het zwangere lijstje compleet
@mout veel succes hoop dat je je zorgen maakt voor niks. Wel vervelend dat je je rot voelt beterschap ga voor je duimen
Hier wil ik even op reageren En begrijp me goed is zeker niet aanvallend bedoeld! Persoonlijk vind ik dit echt onzin, en nergens op slaan. Alsof wij ( de gene die ovu testen gebruiken) geen kind verwekken uit liefde. Wat een kolder!! Of je nou testen gebruik of niet, een vluggertje doet of lekker uitgebreid, als je samen voor een kind gaat is dat juist uit liefde! Nogmaals ik niet aanvallend bedoeld, maar wou dit wel ff kwijt.