rose wat balen zeg! hoop dat de kuur snel aanslaat en je er snel weer vanaf bent! sas jammer dat je ovutestjes nog niet posi uitpakken en ik voel nog steeds linksonder wat steekjes.. terwijl mn ei zo'n beetje maandag had moeten zijn(zaterdag posi test).. dus denk niet dat t wat wordt nu :S hebben eergister nog wel een x geklust..
norah: Gefeliciteerd met je contract! Verpleegkundigen, ikke ook! Rose: Beterschap! Dat je je maar snel beter voelt! Ik ga met mijn moeder naar de huishoudbeurs, dus kunnen we meteen langs bij de negenmaandenbeurs...maar lastig, we vertellen 24 februari dat we zwanger zijn, dan hebben we nl onze eerste echo. Wij vinden het leuk om het te vertellen als we eerste echo hebben gezien, en het bewijs in handen hebben. Vandaag voor de zekerheid nog een test gedaan, en nog steeds ZWANGER! liefs x
Haha Esli dat lijkt me wel lastig ja, als je op de 9maandenbeurs loopt met je moeder en zij weet dan nog niet dat je zwanger bent Tazzie kunnen die steekjes niet van een innesteling zijn? Jullie hebben zo goed geklust! Suusje spannend voor jou, bloedverlies kan ook van innesteling zijn. Bij mij betekende het bruinverlies wel dat ik ongi werd maar dat is bij iedereen ook verschillend.
sas dat denk ik niet..dan zou de innesteling al heel snel zijn.. volgens mij zou die pas rond zaterdag kunnen zijn (volgens calculator) Esli fijn dat de test nog steeds zwanger aangeeft en misschien een idee om te zeggen och eens kijken wat er zoal is voor t geval we aan kinderen willen beginnen? beetje nonchalant gezegd
@Rose; balen dat je een ab-kuur hebt, maar hopen dat je je er snel beterder door voelt, beterschap! @hip; jammer als je niemand hebt die met je naar de 9maandenbeurs kunt gaan hè! Ik heb ook niemand! @Sasjuh en Anita; ik ben ook wel klaar met die testjes, volgende cyclus maar gewoon zonder denk. @Pooh; hopen dat je naar de 9maandenbeurs gaat! @Suusje; je weet maar nooit!!?? @Tazzie; ik heb ook af en toe wat steekjes onder in mn buik, maar had volgens mij ook mijn ei al eerder moeten hebben. We wachten af! (vol goede moed....haha) @Esli; aan die constructie met de huishoudbeurs had ik ook al zitten denken. Maar mijn moeder weet dat we er mee bezig zijn en wij zijn nog niet zwanger. Dus dat is dan weer anders. Voor jou dus iets lastiger. Fijn dat je test het nog eens heeft bevestigd dat je zwanger bent! Welterusten!! X
Heb vandaag beetje een twijfeldag we hebben op t goede moment geklust en geen echt eisprong zoals normaal gevoeld, maar nu af en toe beetje steekjes en hoop echt dat ik zwanger ben, maar t voelt meer als een tevroeg komende ongi en zou daar behoorlijk van balen, dat had ik de vorige keren nog niet. Hoop iig dat mn lijf me niet teveel voor de gek houd. Iedereen verder succes met alles
Doradiego ik zag net de foto van je nieuwe test in het tuur topic en het lijkt me duidelijk dat jij bij het roze lijstje mag he Gefeliciteerd!! Pooh & Tazzie nog niet de moed opgeven he! Als je gewoon duidelijk je ei hebt gehad en hebt geklust kan het alle kanten nog op. Hier wordt het niets denk ik deze ronde. Bijna niet aan het klussen, wil allemaal ff niet zo. Verder heb ik ook geen idee of en wanneer mn ei komt/er is. Laat het ff los en zie het volgende maand wel. Blijf nog wel elke dag tempen, dat vind ik wel makkelijk.
Dora, heb ook je nieuwe test gezien en die is wel heel duidelijk hoor.....je bent harstikke zwanger hihi.
Bedankt voor de lieve reacties! hoop ook dat ik mij gauw beter voel. @norah ik zit nu op dag 19 van cyclus. tot nu toe duurde mijn cyclus 28 dg, toch een beetje spannend dus! Maar zoals ik al eerder zei ik verwacht niet dat het raak is deze maand. we hebben niet echt veel geklust. @pooh ik voel mij eiersprong ook niet altijd volgens mij hoeft dat niks te zeggen. het kan dus altijd nog raak zijn @sasjuh klussen moet je ook niet tegen je zin doen dus als het een maand wat minder is dan geeft dat toch niet? althans zo denk ik erover. en het kan altijd nog raak zijn! @menp2010 waarom ga je stoppen met de testen? ben ik even benieuwd naar? @suusje hoe is het nu met jou?
Dank jullie wel, jullie zijn LIEF! Ja, nu geloof ik het echt wel! Hopelijk blijft het goed gaan. Ga zo even teruglezen.
30 januari: Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 01 februari: Anita1985 (25 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 02 februari: Samantha1 (24 jaar,2e ronde,1e kindje) 03 februari: Pooh (26 jaar, 2e ronde, 1e kindje) 03 februari: Sandra2 (25 jaar 1e ronde, 1e kindje) 05 februari: Saxia (33 jaar, 2e ronde, 1e kindje) 07 februari: Tazzie (31 jaar, 2e ronde, 1e kindje) 07 februari: rose83 (27 jaar, 2e ronde, 1e kindje) 07 februari: Marije007 (32 jaar, 2e ronde, 1e kindje) Limburg 08 februari: MenP2010 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje) Zuid-Holland 08 februari: troetjuh (26 jaar, 2 ronde, 1e kindje) 11 februari: Sasjuh83 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje) 13 februari: Winnietje (24 jaar), 3de ronde, 2e kindje) 15 februari: JBG (25 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 15 februari: Patriesjuh ( 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje) 18 februari: Hip1983 (27 jaar, 5de ronde, 1 kindje) Zwanger: Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 4 Sept Liesed (28 jaar, 1e ronde, 2e kindje) uitgerekend 17 sept Norah12 (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 23 sept Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 27 sept Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 6 oktober. Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober Even mezelf dan nu echt op roze gezet.
Norah, jippie een contract! Van harte gefeliciteerd meis. Rose, ik hoop dat je snel opknapt. Wel balen van de ab en dat jullie nu moeten wachten. Maar dan heb je straks wel alle energie voor een zwangerschap! Suusje, ik heb ook een paar dagen roze/bruinig slijmverlies gehad. Ik hoop dat het geen naderende ongi is. Alle wachtende dames, succes met wachten en ik blijf duimen!
Dames wij gaan zo heerlijk een weekendje naar de zee. De groetjes en een fijn weekend allemaal. Liefs
sandra fijn weekend!! Dora van harte gefeliciteerd!!! suusje ik duim ook voor je dat t geen naderende ongi is.. sas wat jammer dat t allemaal ff niet zo lukt..
@dora nu dan echt gefeliciteerd! @pooh dat ken ik deze ronde was ook de eerste x dat ik echt baalde dat het niet raak was, maar bij jouw kan het nog alle kanten op. @sandra fijn weekend geniet er van en is volgens mij heerlijk droog weer! (hier schijnt de zon) @ iedereen ik ga hoogst waarschijnlijk toch naar de 9maandenbeurs had een vriendin gevraagd (die weet dat ik bezig ben) en zij heeft wel zin om te gaan ze heeft zelf een dochtertje van 2 en ze willen binnenkort beginnen voor de 2de. dus als alles goed is gaan we de zaterdag 19 febr! @menp weet je ook niemand die mss naar de huishoudbeurs wil das namelijk ook in de rai en met het zelfde kaartje heb je toegang tot de 9maandenbeurs. zo nu ff ergens gaan lunchen dan ff naar xenos had kei leuke fotolijstjes gezien is zo'n box waar er 10 inzitten voor 14,99! hopelijk hebben ze em nog want stond er gisteren maar 1tje en had mijn beurs niet bij en dan weer werken. morgen een dagje vrij en dan ga ik naar de kapper! nu ik toch niet zwanger ben kan ik lekker laten verven. fijne dag dames!