Gefeliciteerd met je baan!!! Hoe zit dat met die chemo? mijn schoonvader gat misschien aan de chemo, du smisschien wel handig voor mijom te weten
sandra fijn weekend. Ik zit nog steeds in twijfel of ik nou wel on niet me ei heb gehad. Het voelde echt zo maja test zei van niet. Nu heb ik dinsdag middag voor het eerst getest (vanwege telkens korte cyclus) en heb het idee woensdag avond me ei te hebben gehad. Nu kan het zijn dat als ik maandag had gestest hij wel posi was omdat het 24 tot 48 uur duurt voor die springt. Het kan ook zijn dat me ei nog moet komen en dat me lichaam me dus voor de gek houd. Ik test nog maar ff voor de zekerheid een paar dagen door.....en natuurlijk lekker door klussen. Ik heb sinds ik gestopt ben met de pil last van puisten. Nu sinds een dag of 3 is het 2x zo erg, durf bijna niet over straat. Nog meer mensen dit probleem?
Patriesjuh,wat een onzekerheid nog. Ik zou idd voorlopig nog om de dag klussen, dan zit je hoe dan ook safe! Ik heb wel een puistje nu, had ik eerder nooit. Hoop dat het bij die ene blijft. De vorige zwangerschap had ik een mega mooie huid, leek wel 10 jaar jonger.
Oja Hip, de meeste soorten haarverf mogen wel met een zwangerschap, dat is een beetje achterhaald inmiddels. Ik ga morgen naar de kapper en laat me ook verven. 9mndbeurs, nee, ik denk niet dat ik erheen ga....Is een beetje ver weg voor mij. Als iemand in mijn omgeving het voorstelt, dan sla ik het niet af. Maar ik vind het wel erg snel....liever in juni gehad.....
jaah ze hadden de lijstjes nog!! gelukkig haha moet me nu klaar gaan maken om te werken maar heb echt geen zin voel me niet helemaal fit heb hoofdpijn en ben moe komt hopelijk door de ongi want heb geen zin om ziek te worden. @dora dat wist ik niet van die haarverf haha nou mooi dan al maakt het nu nog niks voor me uit. @patriesjuh wat vervelend klus gewopn om de dag dan kun je je ei niet missen toch. @sasjuh balen meid dat je zo'n k*t ronde hebt. mss heb je toch perongeluk je ei geraakt en anders op naar de volgende ronde. zo nu moet ik er toch echt aan geloven...... werken
nog ff snel @patriesjuh ik heb ook wat meer last van puistjes voornamelijk na de eisprong. de afgelopen ronde viel het mee de ronde ervoor mee last van gehad. maar niet extreem zo'n 4 of 5 puistjes tegelijk. maar wel vervelend idd.
@hip mooi dat de lijstjes er nog waren! ik hoop voor je dat je werkdag snel voorbij gaat. @patriesjuh ook ik heb nu opeens last van puistjes. eerste 2 mnd nog niet maar nu opeens wel. Ze komen ook vaak te gelijk, heb ik opeens 3 puistjes. Gaan gelukkig wel snel weg, maar wel heel irritant
@hip, dank je, maar ik heb niet zoveel tijd om te laten innestelen als ik 6 dagen na mn positieve ovu test al ongi wordt en daar lijkt t nu behoorlijk op. Ik heb besloten als ik in t weekend ongi wordt langs de huisarts te gaan maar hopelijk loopt t los.
hoi dames hier weer is een berichtje van mij.... als eerst iedereen die zwanger is super gefeliciteerd geweldig hoor iedereen die ongi is balen zeg! op naar de volgende ronde alle binnekort testers... test ze en hou ons op de hoogte heb het ontzettend druk, met werk en allemaal gezeik om me heen heb een beetje een bleeh week geloof ik, ben erg moe ook weer heb niet echt zin om naar de dokter tegaan maarja wie weet ga ik dat volgende week maar is doen! verder hebben we van de week een seround set gekocht dus ben lekker films aan het kijken effe lekker me rust houden, okal wil ik me niet zo bezig houden met zwanger worden dat lukt toch niet ben er gewoon zo erg mee bezig... maar voel niet echt iets ofzo dit keer dus tja of gelukt is??? pfff wat duurt dat lang zeg tot je nod als je een posi ovu heb hihi wij gaan ook naar de hhb en de 9 maandenbeurs op zater 19 feb ik woon in zeeland maar heb het er wel voor over vind altijd mega super leuk hiihi ook even langs het eet lokaal, hebben ze altijd leuke lekkere dingen voor weinig ik ga trouwens samen met mijn vriend vind super dat die mee gaat lekker tuttelen met zen 2 hihi
@Rose; ik heb deze ronde getest en qua testen zit het er op. Volgens de testen is mijn ei geweest. En ik denk dat ik de volgende ronde niet ga testen, maar even 'gewoon' ga doen. @Troetjuh; leuk met zn 2en naar de hhb (én 9mnd beurs). Daar krijg ik mijn vriend niet mee naar toe hoor. @Hip; lekker gewerkt? @Dora; mooie lijn!!! Ik ga weg, training geven! Groetjes
troetjuh gezellig met zn 2en naar de hhb en de 9maanden beurs hip fijn dat ze de lijstjes nog hadden menp train ze hier ook wel wat puistjes helaas :S maar goed tis niet anders.. verder nog steeds wat steekjes linksnder en al 2 dagen pijn in mn onderrug
Er is weer behoorlijk wat gekletst dames. Hier alles nog hééééél erg rustig. Ben ook gestopt met de ovutestjes, al 2 dagen geen testjes meer gedaan. En moet zeggen dat ik dat eigenlijk wel lekker vindt. Net als sasjuh neem ik alleen mijn temperatuur op 's ochtend en daarbij nog steeds niets gevonden, en dat terwijl ik vandaag alweer op dag 32 zit. Wat betreft die puistjes, ik heb ze ook! En niet alleen in mijn gezicht maar ook heel erg op mijn borst. Echt heel irritant, ik kan er ook nooit afblijven. Ik zit er altijd aan te pulleken . Had het ook wel een beetje verwacht want mijn puistjes waren destijds de reden dat ik met de pil begon. Dora, om die streep kunnen we niet meer heen ! Dus bij deze een officiële GEFELICITEERD! Nu lekker genieten en houdt ons op de hoogte zou ik zeggen!
Dora gefeliciteerd!! Ik heb nog niet het idee dat mijn ongi eraan komt. Ik heb nog steeds steken in mijn onderbuik en zere (.)(.), maar dat heb ik nu al bijna 2 weken. Ik heb geen testen in huis en kan dus ook niet voor nod testen. Als er geen ongi komt dit weekend ga ik maandag een test kopen. En dan 's avonds samen met mijn vriend testen.
suusje spannend!! oh ik zat net even te kijken op de site va nde brandweerwinkel. en daar hebben ze ook hele schattige babykleertjes, slabbetjes.. hihi ben helemaal verliefd erop haha
Jeetje, jij blijft kalm! Knap hoor! Wel goed. Maar 's avonds testen, is het niet beter om 's morgens te testen? Dan zou ik het dinsdagochtend doen. Maar weet niet of dat verschil maakt??
Haha, ja heel kalm. Vind het eigenlijk gewoon een beetje eng. Mijn zus is vorig jaar ongepland zwanger geraakt en kreeg na 6 weken een miskraam. Het liefst zou ik pas met 3 weken overtijd testen, maar dat kan ik niet. We waren 2 weken zo blij voor haar en al van alles aan het plannen, en toen was het weg. Dat gebeurd natuurlijk niet bij iedereen. En bij mij hoeft dat dus ook niet. Maar omdat we tweeling zijn denk ik steeds dat ik er dan ook kans op heb.. Maar daar moet ik maar niet teveel bij stil staan. Ik las gisteren dat je met 7 weken al een hartje kan horen. En dat vanaf dan de kans dat het misgaat maar 1 procent is. Ik zou ook wel graag dinsdagochtend willen testen, maar mijn vriend gaat al tussen 5 en 6 uur de deur uit. Dat vind ik een beetje te vroeg. Ik denk dat je gewoon ook 's avonds kan testen. Of ik moet mijn ochtend urine bewaren.