stoppen met de pil in november wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    @ Suusje
    Ik heb eigenlijk alle soorten buikpijnen gehad die jij noemt. Niet extreem hoor, maar soms wat steekjes, dan weer krampen. Maar voornamelijk in het midden.

en wat betreft het klussen, hier is het juist andersom. Ik heb er totaal geen behoefte aan ineens, het voelt voor mij ook niet goed, terwijl ik weet dat t geen kwaad kan. Ik ben ook zo bezig met de zwangerschap dat het seks gedeelte mij even veel minder doet.
    ( heel rot voor mijn lieve man helaas....)
    Maar, tkomt vast wel weer wat terug

2. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Zoals Sasjuh al zei wordt het voor mij nog niet testen. Heb tot op heden nog steeds geen ei gespot. Daardoor wel een beetje in een dip maar ben daar nu HELEMAAL uit. Net gezien dat ik beide examens heb gehaald :D!

Sasjuh, zag net nog even je testjes maar die zien er toch wel goed uit hoor!

Hoop zelf wel dat ik nu snel ongi mag worden. Ga nu nog even lekker verder genieten van mijn examens, kan het bijna nog niet geloven ;)!

Nog een fijne avond allemaal!

3. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    sorry dat ik het verkeerd las:(
    van harte met het behalen van je exames :D:D:D das toch al weer een last minder!

4. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed gewerkt Anita!!!! Van harte met het behalen van je examens. Verder hoop ik op een snelle ongi danwel een ei. Ik weet niet wat je liever hebt...

Suusje, heerlijk zoals jij over zwanger zijn denkt.
    Ben ook benieuwd naar de huisarts afspraken. Wanneer maak je een afspraak? Moet je echt langskomen? Enz. Ik hoor graag je belevenissen.

Ik voel me al 2 dagen "raar", mezelf niet. Ik kan het niet beter uitleggen. Was ook niet zo aardig tegen vriendlief vrees ik. Heb wel het idee dat mijn borsten gevoeliger zijn dan anders, ik vergeet alles en ik heb dorst. Ik heb nooit dorst. Maar goed, ben me er ook zeer van bewust dat moedertje natuur mij voor de gek kan houden. Ach laat ik daarvan uit gaan dan kan het altijd nog meevallen. Of op z'n "platte mannen humors": beter een streep op de test dan een streep in je ondergoed. pfffffffffff.:p:p:p

5. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Bekijk bijlage 126217

Wat denken jullie, was mn test van gistermiddag de piek? (3e van onder)
    Ik twijfel.. blijf steeds maar een redelijk duidelijke 2e streep houden!

6. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    02 februari: Samantha1 (24 jaar,2e ronde,1e kindje)
    03 februari: Pooh (26 jaar, 2e ronde, 1e kindje)
    03 februari: Sandra2 (25 jaar 1e ronde, 1e kindje)
    05 februari: Saxia (33 jaar, 2e ronde, 1e kindje)
    07 februari: Tazzie (31 jaar, 2e ronde, 1e kindje)
    07 februari: rose83 (27 jaar, 2e ronde, 1e kindje)
    07 februari: Marije007 (32 jaar, 2e ronde, 1e kindje) Limburg
    08 februari: MenP2010 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje) Zuid-Holland
    08 februari: troetjuh (26 jaar, 2 ronde, 1e kindje)
    10 februari: Patriesjuh ( 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje)
    13 februari: Winnietje (24 jaar), 3de ronde, 2e kindje)
    15 februari: JBG (25 jaar, 3e ronde, 1e kindje)
    15 februari: Anita1985 (25 jaar, 3e ronde, 1e kindje) Brabant
    16 februari: Sasjuh83 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje)
    18 februari: Hip1983 (27 jaar, 5de ronde, 1 kindje)

Zwanger:
    Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 4 Sept
    Liesed (28 jaar, 1e ronde, 2e kindje) uitgerekend 17 sept
    Norah12 (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 23 sept
    Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 27 sept
    Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 6 oktober.
    Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober
    Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 9 oktober

Zo daar is ie weer!

7. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Anita gefeli met het behalen van je examens, super gedaan meid :) Ik hoop ook dat je snel ongi wordt, of nog beter een duidelijke eisprong!
    Saxia klinkt spannend.. over een weekje weet je (en wij ook hihi) meer!
    Tazzie beter dat je idd kopien had gemaakt van je werkbriefjes! Kan je nog een beetje rijden nu? Mijn les morgen gaat helaas niet door..

8. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    @ suusje,
    Nog even toevoeging, ik heb geen contact gehad met mijn huisarts. Had er ook niet veel behoefte aan om erheen te gaan. Vorige keer reageerde hij er nogal terughoudend op toen ik aangaf dat ik gestopt was met de pil en zwanger wilde worden. ( vanwege mijn leeftijd)
    Heb me gewoon aangemeld bij de verloskundige en die stellen de huisarts ook op de hoogte

9. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @Anita: Gefeliciteerd met het behalen van je examens!

@saxia: Toch wel spannend met die kwaaltjes :), weet je al wanneer je gaat testen?

@norah; vind het toch een beetje gek dat jouw huisarts zo doet om jouw leeftijd, het is toch je eigen keus?

Hier alles goed, aangezien ik het idee heb dat afgelopen weekend mijn eitje druk in de weer is en deze dagen ook, vanavond weer even aan de klus :D... (vind het toch nog steeds wel een beetje gek dat ik tegen andere meiden zeg dat ik ga klussen, hihi :) )

10. doradiego

doradiego Bekend lid

28 dec 2010
    684
    0
    0
    Ook "last" van de buik, geen pijn, maar meer een gevoel dat ik normaal niet heb. Darmen rommelden vooral vanaf eisprong tot vorige week, nu iets minder last van. Maar wel een drukkend gevoel en steekjes. Steekjes iets meer aan de rechterkant.
    Ik heb mijn ha gebeld (doorgegeven aan de assistent) alleen ter info. Ik ga volgende week (als alles goed blijft gaan) de vlos bellen.
    Sex, niet anders. Net zoveel zin als anders en aangezien mijn man al een zwangerschap en zelfs een mega dikke buik meegemaakt heeft, is hij niet bang. (vorige zwangerschap wel soms)

Anita, congrats, toppie gedaan meid! Ik hoop dat jullie nu een klein feestje houden!

Sasjuh, volgens mij kan die nog donkerder, anders vergelijk 'm even met mijn ovutest (zie album).

Hier: snip, snip, maar dan ook echt snipverkouden. Uit elk gat en porie komt snot....

11. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Anita gefeliciteerd, wel snel die uitslag ik moet nog 3 weken wachten helaas

12. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    anita gefeliciteerd!!

Norah wat raar van je huisarts.. Tis je eigen keus toch heeft hij verder niks mee te maken..

saxia spannend zeg!

JBG snap wat je bedoelt.. ik vind het ook nog weleens gek om te zeggen :D scheelt dat ik de meesten niet in t echt ken hihi dan vind ik t wel makkelijker..

sas gelukkig maak ik er altijd kopieen van..
    Hopelijk doen ze er wat mee, kreeg een maik terug dat die uren wel verwerkt waren enzo maar vind hte dan raar dat ze op mijn werkpagina staan als afgeschreven als zijnde niet gewerkt. MAar gok dat ze beetje boos zijn, omdat ik flink boos erover was. Krijg de 18e zelfs geen vrij, ineens moet je 2 maanden van te voren een vrije dag aanvragen :x was eerder nooit zo, alleen als je een week of langer vrij wou dan wel.

oh ja wat betreft rijden, ja buiten op de vlakke grond wil het wel.. bak is helaas bevroren

13. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Haha JBG ik vind dat af en toe ook wel raar om te zeggen, maar omdat het zo via internet is valt het ook wel weer mee.
    En ach, ik ken 1 van jullie in real life maar zo vaak zie ik die ook niet in het echt.

Ik ga ff douchen en lekker bankhangen!

14. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Hahaha... Nou, 1 ding weet ik zeker, dat ben ik niet...:D Ken geen mensen uit Overijssel :), hihihi....!

Ben wel is bang hier misschien mensen tegen te komen ofzo... Toch gek af en toe... Nou, ik ga manlief is lief aankijken.. (wordt nog een hele klus, Voetbal International is op de televisie :p)

15. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    JBG succes en klus ze :p

16. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    zo zeg dat was weer ff bijlezen hopelijk heb ik het goed onthouden

als eerste natuurlijk @ suusje gefeliciteerd meid! geniet ervan.

@anita jij ook gefeliciteerd met het behalen van je examens ben je nu helemaal klaar met je opleiding en wat had je gedaan? verder hopelijk snel een ei of ongesteldheid.

@norah wat heb je voor een vage huisarts dat die jouw veroordeeld op je leeftijd als jullie er samen maar klaar voor zijn toch of je nu 20 ben of 30 daar kan hij niet over beslissen.

@sasjuh dacht eerst dat je je ei wel had gehad maar vind het wel vaag dat die tests zo duidelijk blijven. voor de zekerheid gewoon klussen! wat doet je temp mss haal je daar meer duidelijkheid uit.

@saxia spannend zeg hoop voor je dat het om een zwangerschap gaat die klachten wat jij hebt heb ik trouwens altijd als ik ongi ga worden ook al met de pil. echt zo'n dorst aanvallen zeg maar opeens heel erge dorst en dan moet je drinken haha ik word er dan zelfs 's nachts van wakker. maargoed dat wil niks over jouw zeggen natuurlijk.

@iemand weet niet meer wie er was een kat op schoot komen liggen die dat normaal niet doet. tja je hoort het wel vaker dat katten dat doen bij zwangeren dus spannend hoop dat je kat gelijk heeft:D

de rest ben ik vergeten voor alle bijna testers hou vol tot de nod en succes hopelijk allemaal zwanger!

hier weinig nieuws ongi is alweer over dus klussen kan weer beginnen! begin volgens mij wel beetje ziekjes te worden beetje keelpijn oorpijn en mijn buik is flink aan het borrelen en mijn vriend zijn buik was er ook niet goed aan dus nu ff niks. jammer:(

17. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    Wat een geklets!!!

Ik ben lekker naar de sauna geweest met mn vriend. Heerlijk relax en nu in de olie...mmm.

Ik voel eigenlijk niets....heel vreemd. Dacht ik de vorige ronde van alles te voelen. Nu vraag ik me steeds af waar mijn gevoel is...haha.

Anita gefeliciteerd met je examens!

Norah, lekker naar de vk en niet naar je ha. Wat een rare ha die beoordeeld op leeftijd!

Tazzie en Dora, niet ziek worden hoor!

Welterusten!

18. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Iedereen bedankt voor de felicitaties!
    Ik ga jullie op de hoogte houden van alles.

19. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Goedemorgen!

Anita wat zie ik, heeft ff een ei gespot bij je? Dat zou superfijn zijn :D
    MenP lekker naar de sauna geweest! Vast wel lekker slapen nu?
    JBG je mannetje nog van de voetbal afgekregen?? hihi

Brr koud buiten.. moet zo weer naar het werk fietsen en heb geen zin.. Niet druk vandaag zag ik alweer vandaag, en de tandarts stopt om kwart over 3 dus dat is wel lekker! En morgen weer vrij.

20. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee dames

Mijn dag begint met hoofdpijn bleh!
    Bovendien een voorbode meestal van ongi.
    Boem, weer met beide voeten op de aarde.
    We wachten af.....

Deel Deze Pagina