Gefeliciteerd Sandra!! Super zeg... Pooh..voor jou ook spannend! Ben benieuwd.. Anita... fijn dat hij je eisprong aan gaf
Jaah sandra GEFELICITEERD! leuk leuk. Pooh spannend! Samantha ook spannend! Tazzie hoe is het met het bruine? En saxia? Rose, marije, menp en troetjuh hoe gaat het bij jullie? Al test drang of het idee dat het wel/niet raak is. Ik heb het gevoel dat er deze maand wel een paar zwangere bij komen.....hoop ik zelf ook natuurlijk.....heb er best wel een goed gevoel bij.
Sandra gefeli!! Wat GAAAAAF!!! Geniet ervan Pooh succes vanmiddag, ben heeeeel benieuwd! Anita dus toch zaterdag weer volgens ff.. zou fijn zijn! Tazzie en Saxia hoe is het met het bruinverlies? Hier nog niets geen nieuws.. temp blijft erg laag en mn ovutestjes worden alleen maar lichter. Heb er nog 5 en dan ga ik ook geen nieuwe meer bestellen. Dan maar op naar de volgende ronde, om de dag klussen schiet hier er ook meestal bij in en heb ik eerlijk gezegd ook niet altijd erg veel zin in
vanaf gistermiddag niks geen bruin meer gezien snap er niks van.. nog wel steeds enorm last van mijn onderrug en afwisselend steken of langdurige zeurende plek links balen zeg sas.
Sandra ik zie dat je een zwangerbanner heb... Misschien een stomme vraag, maar Ik vroeg me eigen af hoe het kan dat je al 5 weken en 2 dagen zwanger ben?
Boomchickawouwouw GEFELICITEERD SANDRA!!! Wat leuk dat er al zoveel zwanger zijn. Ik mag testen op valentijnsdag.... Spannend
Sandra GEFELICITEERD Ik ben nu toch minder zeker van mn zaak hoor wou dat t al 5 uur was. Gelukkig zo met mn ma naar intratuin. En nog voorlopig ander goed nieuws mn baas wou ff praten vanochtend en ik krijg een vast contract, hier zit dan wel een punten brief oid bij met plus en natuurlijk veel minpunten mn baas kennend, en dat ik als er minder werk is schoonmaak taken krijg!!! weet nog niet wat ik daar van vind is toch wat anders als de boekhouding doen.
@sandra GEFELICITEERD!!! helemaal gaaf joh. Ook jij had helemaal nergens last van. Wie weet kan het bij mij dan ook nog raak zijn. Hoewel ik denk dat de kans klein is. tot nu toe voel ik dus helemaal niks! @pooh gefeliciteerd met je contract. wel raar dat als er niet genoeg werk is dat je schoonmaak werk moet doen. Ga je het contract wel ondertekenen? een voordeel is dat het wel zekerheid geeft misschien slaap je dan ook iets beter. Ben erg benieuwd naar je test. ff een vraag aan iedereen over foliumuur. Bij mij staat er dat je hem 's ochtend moet innemen na ontbijt. Nu merk ik dat dit niet werkt voor mij. wanneer nemen jullie hem in? en zou het erg zijn als ik het 's avonds doe voor het slapen gaan? dat deed ik met de pil ook altijd. en hebben jullie hem ook wel eens vergeten? ik al een aantal keer, zou dat kwaad kunnen? mocht ik toch zwanger zijn?
rose, het schoonmaken zou zijn in het geval als er wat minder werk is, wil eerst goed lezen wat ie al opzet voor ik teken. Ik neem mn foliumzuur 's avonds na het eten, en ben m ook wel eens vergeten hoor maar de 1e maand werkt het schijnbaar nog niet pas na een maand. ik denk zelf dat als je m een keer vergeet dit echt niet zo erg is maar zeker weten doe ik dit natuurlijk niet. zal voor je duimen dat het raak is
Een keer een tabletje vergeten kan geen kwaad hoor! Nam hem ook altijd savond na het eten is veel makkelijk. Ben deze cyclus begonnen met etos zwanger worden en die moet je 2x daags nemen. Ben hem tot nu toe 1 keer vergeten in de ochtend, en dat valt nog mee want dat zijn dingen waar ik sogtus echt niet aan denk. Pooh gefelicitterd met je contract. Indd ff goed door lezen voor je teken.....maar het is wel fijn die zekerheid te hebben.....zeker als je nu zwanger blijk te zijn!
Vraagje: Hoezo werkt t de eerste maand nog niet? Volgens mij zit t namelijk zo dat je een maand van te voren moet beginnen, omdat de eerste maand je ervoor zorgt dat je een reserve opbouwd en genoeg ervan in je lichaam hebt, voor je de maand erna zwanger wordt. Dan neemt het kind nml van je reserves en niet direct uit wat je op dat moment eet.
Heb je nog een foto van je test sandra? Das natuurlijk wel weer een voordeel van een lange cyclus! Toen ik t wist, begon ik bij 3 week en 5 dagen! Twas toen echt een tijd wachten voordat ik bij de 7 weken zat!
Heb et ff geprobeerd maar krijg et niet voor elkaar!! Morgen ga ik samen met mn vriend de clear blue doen, hij kan me vast helpen. Groetjes
Nou ik snap er niks van de test was zo negatief als t maar kan zijn. En ik ben nog steeds niet ongesteld ik dacht dat ik dat vorige week vrijdag zou worden toen voelde dat zo en vanaf zaterdag heb ik al bijna constant een zeurend gevoel rechts onder bij mn buik normaal voel ik daar dus de eisprong dit is een iets minder heftig gevoel als een eisprong. Ik heb nu 2 cyclussen achter de rug van 26 en 23 dagen zou t nu dan ineens langer worden? Of heb ik te vroeg getest? en wanneer zal ik dan testen? Vind t wel jammer maar als ik nou maar gewoon ongi word en we voor de volgende ronde kunnen gaan, heb zo iets van t klopt niet maar we zullen zien.
Oke maar je moet pas tellen vanaf je eisprong. Ze zeggen wel altijd je laatste eerste ongesteldheids dag nemen maar dat klopt alleen bij een cyclus van 28 dagen. Als je op je nod test (dus 14 dagen na ei) ben je altijd 4 weken zwanger. Pooh wat balen zeg, had toch echt het gevoel dat je postitief ging testen. Misschien indd toch een langere cyclus... Miss was die pijn een innesteling? Zal over een dag of 2 a 3 weer een testje probren.