stoppen met de pil in november wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    @ samantha heel vervelend zeg... dan voel je ook echt zo onbegrepen he, en okal komt het zoo vaak voor iedereen reageert en ervaart op een andere manier!

@pooh pff echt kut zeg dat je ongi bent geworden!
    hier is het nog niet te bekenen...
    ja ik had die tarwekiemolie gekocht waren er 100 voor 2,49 dus valt het best mee baad het niet dan schaat het niet voor die prijs :p

2. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

22 nov 2010
    549
    0
    0
    moeder
    Samantha jeetje zeg...vresselijk....laat je maar lekker vertoetellen.....en flink huilen lucht ook wel eens op...laat je maar lekker gaan.

Pooh meid wat balen zeg, jij en vriend hadden er zo'n goed gevoel over....laat je ook maar lekker vertoetellen.

Marije, vresselijk dat jullie allebij geen vader meer hebben!

Hier niet veel veranderd....heb me vandaag kwa testen geluukig in kunnen houden....was mezelf gister echt gek aant maken.
    Ik zie een streep, ik zie geen streep, ik zie een streep, ik zie geen streep
    Misschien morgen weer een testje wagen?
    Heb nog steeds ergens een gevoel dat het raak is, maja misschien houd me lichaam me wel weer voor de gek.

3. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Patriesjuh, nog ff geduld denk ik maar is makkelijker gezegd dan gedaan hè, succes iig.

Troetjuh, spannend hoop dat t uitblijft, waar had je ze gekocht zag ze niet zo snel bij de kruitvat in middelburg

4. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    ooooh pooh woon jij in middelburg:p
    ik in vlissingen hahaha lol
    euh in vlissingen stad

5. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @samantha; jeetje vervelend joh! en dan ook nog eens zo'n rot opmerking van je baas! Zegt meer over je baas dan over jou hoor! die man is gevoelloos. Huil maar lekker uit bij je vriend en pas weer gaan werken als je denkt dat het lukt! laat je niet gek maken hoor

@pooh balen joh,,, nu 2 dagen op de baalbank zitten en dan op naar de volgende ronde.

hier verder alles nog rustig heb nog steeds nergens last van. ik wil morgen nog even afwachten en dan misschien woensdag testen. toch zegt mijn gevoel dat ik niet zwanger kan zijn vandaar dat ik nog even wil wachten. (toch vind ik het stiekum spannend! ) ik hou jullie op de hoogte.

@patriesjuh ik ga voor je duimen!

dikke knuffel allemaal

6. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Samatha wat ontzettend balen zeg. Een hele dikke knuffel voor jou, fijn dat je mannetje en jij elkaar goed kunnen steunen! *Knuffff*
    Pooh jij ook op het baalbankje.. Jammer dat je vriend dus niet goed zat mn zn gevoel!
    Marije zo jij hebt het flink te pakken, beterschap nog!
    Patriesjuh succes met testen van de week, ik duim nog steeds voor je!

Hier heb ik ook de tarwekiemolie van de Kruidvat, 100 voor 2,49 idd. Zou ook kunnen helpen een eisprong te versnellen maar helaas lijkt het dat niet te doen bij mij ;)

7. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Oh Samantha, wat erg voor je!
    Ik leef echt met je mee!

8. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Allereerst veel sterkte voor Samantha en jouw man/vriend.
    En inderdaad wat is dat voor exemplaar die baas van jou? Een echte man waarschijnlijk die geen raad weet met de situatie. Jij zorgt nu even heel goed voor jezelf en pas weer aan het werk als jij denkt dat dat oke is.

Dames denk eens even mee. Een baalbankje helpt in dit geval niet.

Pooh jammer joh!!!!

Patriesjuh, zie jij zebra's? wel een streep, geen streep, wel een streep hihihi. Irri he. Volhouden!!!!!!

Rose koel hoor. Knap!!!!

Hier verder geen echt nieuws. Wel jullie mening graag over het volgende. Ik ben nu ongi maar heb sinds twee dagen ook een pijnlijke eierstok rechts. Kan dat? Huh, zal toch niet nu al een ei zijn? Snap mijn lijf even niet meer.

9. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    @saxia
    Hoe weet je zeker dat je je eierstok voelt?

10. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Sasjuh kan het niet dat je ei al is geweest maar dat je m niet gespot hebt ofzo?

11. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    Wat vervelend zeg! Ik hoop natuurlijk dat het toch gewoon goed mag blijven gaan en zal zeker voor je duimen!
    Zo'n baas is niet wijs! Het gebeurd zo vaak...dus??? Dan is het niet erg? Dacht het wel!
    Áls het zo is, dan vind ik dat je daar verdrietig om mag zijn!

12. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    haha...ik snap mn eigen banner niet...haha
    Ik had de goede begindatum ingesteld en 35 dagen cyclus, zoals ik vorige keer had. En als ik dan doortel dan zou morgen mn NOD zijn. En nu staat er dat ik vandaag kan testen....hmmmm....beetje vreemd.
    Ik wil nog niet testen. Ik voel niets, dus denk dat t niets is. Daarom wil ik nog wachten. Ik verwacht dus eigenlijk mn ongi.

13. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hoi meiden,

Hier weer even een berichtje van mij. Net even geprobeerd om bij te lezen maar heb echt ontzettende hoofdpijn:(. Vandaag heel de dag achter m'n laptop gezeten dus hoop dat het daar aanligt en niet een teken is voor een aankomende ongi. Verder hier alles rustig en nergens last van.
    Heb wel besloten om vrijdag al te testen in plaats van zondag als ik nog niet ongi ben. Zit dan op dpo 14 dus moet volgens mij wel kunnen.

Verder heb ik onthouden dat het bij Samantha niet echt lekker ging. Balen meis! Vooral ook die reactie van je baas.. Hoop dat je hier en bij je vriend de nodige steun vindt en je het snel een plekje kunt geven. Het is niet niks natuurlijk. Knuffel.

Sasjuh, nog steeds geen ei :( Ben echt benieuwd hoe het bij jou gaat lopen. Probeer ook elke dag even blik te werpen op je tempkaartje maar gemist heb je hem nog niet hoor. Houdt hoop want je zag wel dat ie bij mij toch ook is gekomen.

Pooh, wat balen zeg! Jullie waren er zo van overtuigd! Knuffel.

Verder heb ik het allemaal niet meer onthouden. Ik kruip lekker even onder een dekentje in de bank.

Liefs

14. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Pooh nee ik heb hem zeker weten niet gemist. Ben op dag 10 begonnen met ovutesten, tot vorige week en er was er geen 1 positief. En ik temp natuurlijk elke dag (kaartje staat in mn handtekening) en daar is ook niets van een eisprong op te zien.
    Anita krijg je altijd hoofdpijn ja, als je ongi moet worden? Ben benieuwd hoe het bij jou gaat vrijdag!

Ik wil eigenlijk tot dag 40 wachten en als ik dan nog geen ei heb de dokter bellen.. kan dat of vinden jullie dat raar? Het zit me niet echt lekker namelijk!

15. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja Norah niks is zeker, maar ik denk het te herkennen van mijn eisprong. Zelfde plek, zelfde soort drukachtige pijn.

16. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Nee.. is niks raars aan hoor... word wel eens tijd dat je wat zekerheid krijgt ja!...misschien kunnen zij je er wel bij helpen :)

17. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Das wel erg typisch ja...
    Kan er dan ook weinig zinnigs over zeggen, sorry!:)

18. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    saxia ik ken t gevoel.. ik heb t nog steeds links :S

sas denk dat ik dan ook de dokter zou bellen, al is het alleen maar voor advies?

anita balen van je hoofdpijn.. hopelijk inderdaad van achter de pc zitten en niet je ongi

pff ik heb nu toch behoorlijk last van mn nek :( overdag ging het wel, maar vanaaf beetje stress met werken.. Hoop dat t vooral daardoor ook komt en niet perse van de val.. (ben ook niet op mn hoofd ofzo terecht gekomen, echt meer op zijkant bil/heup en mezelf opgevangen met mn arm en gelijk omgerold voor t geval paardlief zou schoppen.. (deed ze gelukkig niet)

19. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    @ sas, nee dan heb je m zeker niet gemist zag idd niets op je temp kaartje,
    Ik had maar 1 dag een positieve ovu test en ik testen smiddags maar stel dat zou je missen zou je t toch op je kaartje moeten zien. Kan me voorstellen dat je naar de huisarts gaat zou ik ook doen, zal iig voor je duimen

20. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    @Sasjuh,
    Weet niet of het eerder gevraagd is, maar ik ben er toch even benieuwd naar of je in eerdere cyclussen wel een ei hebt gespot met ovu-testen of met tempen.
    Jij deed al wel eerder aan tempen en ik geloof dat je toen ook een ei dacht te hebben toch?

Deel Deze Pagina