haai dames ik ben ook benieuwd is er al getest? samantha gelukkig is het bloeden gestopt hope op een goede echo over 2 weken hier ook game over had vanmiddag beetje bloed bij het afpoetsen, op naar de volgende ronde
Ik zie dat we allemaal een beetje blijven hangen op de site om te zien of Rose al eens is uitgeplast. Even een vraag om de tijd te doden dan maar. Van onze zwangeren, die iemand hadden laten pendelen, zou ik wel willen weten of iemand het goed voorspeld heeft.
@troet: Balen dat je ongi bent geworden! @hip: Fijn dat je een posi ovulatietestje had vandaag! @Anita: We moeten allebei pas volg week testen, dus misschien ben je nog te vroeg!! Ik voel ook niets, had 1 dag een beetje gevoelige borsten, vannacht en vanmorgen beetje buikpijn, en zit onder de pukkeltjes (irri!)!! Maar eigenlijk niet echt kwaaltjes, hoop niet dat dat iets zegt! Heb wel een positief gevoel voor deze maand, maar je weer maar nooit he!
Nee, alle drie fout. Geloofde er niet echt in en nu dus helemaal niet meer Ben er wel heel blij mee dat ze het fout hadden! 1x febr. 2x april
Troetjuh, da's echt balen. Samantha, fijn dat het bloeden gestopt is. Hopelijk gaat het toch allemaal goed. Ik duim!
@troetjuh balen meid maar weer door naar de volgende ronde! hopelijk valt je ongi een beetje mee. @saxia ik ben niet zwanger maar 4 van de 5 pendels hadden geen gelijk in iedergeval. en hopelijk heeft de 5de ook geen gelijk want dat is mei en dat duurt te lang haha. waar blijft rose toch??
mmm dankje dames hihi dan kom ik ook maar gezellig op het baalbankje zitten ik had wel al beetje verwacht weet ook niet waarom, voelde anders dan vorige keer in elk geval, miss weten weten jullie dat? ik wil gaan tempen waar moet ik op letten wat moet ik doen? ben al druk aan het zoeken hihi
@aan alle zwangeren: Hoe vaak hadden jullie geklust in de maand dat je zwanger werd? En hadden jullie allemaal net voor het testen al wat 'kwaaltjes'? Ben benieuwd naar de antwoorden!
Vanaf dag 11 t/m 21 elke dag Daarvoor en daarna gem. 1 keer in de 3 dagen. Ik had totaal geen kwaaltjes. Wel had ik 7 dagen voor NOD licht bloedverlies.
Hoi meiden, Ben eerst even wezen sporten en daarna testje gedaan. Sorry dat ik jullie zo lang heb laten wachten. De test gaf aan dat ik NIET zwanger ben. heb een beetje een dubbel gevoel. aan de ene kant is beter om ik ook antibiotica heb gehad en zou dan wel bang zijn dat er iets met het vrucht kan zijn maar daarnaast was het natuurlijk toch wel leuk geweest als het raak was. Ik kan er toch vanuit gaan dat de test klopt? ook al heb ik geen ochtendurine gebruikt, nu dus wachten tot ik ongi ga worden. Moet zeggen dat ik nog steeds niks voel aankomen en mij ook afvraag of ik mij ei wel heb gehad. normaal kreeg ik na mijn ei last van mijn borsten en nu dus helemaal niet! en nu dus wachten op mijn ongi. 28 was een mooie cyclus ben benieuwd hoe lang het nu gaat worden.
aaah jammer rose! maar miss is idd beter ivb anti-biotica op naar de volgende ronde... zegge word lekker vol op da baal bankje of zijn er al weer mensen af?... haha anders moeten we er maar een baal lounche van maken
leuk jullie reacties te lezen over dat ik moest plassen en gauw ook!! haha.. plassen op het moment dat het moet is best lastig haha.. maar gelukt dus
Jammer Rose,maar je bent ook nog niet ongesteld....dus wie weet. Ik hoop dat je toch nog posi mag testen over een paar dagen.....
Via de site was mijn vruchtbare periode van 17 t/m 20 februari.. toen helemaal niet geklust, omdat we bezig waren met verhuizen enzo.. we hebben pas de 22e geklust.. en de 23e ook..één van die beide dagen ben ik dus zwanger geraakt. Had me deze maand ook totaal niet mee bezig gehouden...weinig hier op de site geweest! Ik moest woensdag ongesteld worden... werd vrijdag al erg misselijk..en zaterdag ook..verder de hele week al erg moe!
Even kijk wat ik er nog van weet... maandag 27 dec geklust woensdag 29 dec , smiddags geklust donderdag 30 dec had ik eisprong, s avonds geklust. Ik had qua kwaaltjes eigenlijk alleen zere borsten (maar dat had ik elke maand) en veel afscheiding, dat viel me wel echt op
Dan valt het met het aantal klusdagen nog wel mee (met uitzondering van Dora ) Ben blij dat niet iedereen bepaalde 'kwaaltjes' had, want het maakt me wel onzeker.. Zo'n gevoel van, je kan niet zwanger zijn als je geen kwaaltjes hebt. Ben nu uitgegaan van de langste cyclus van 32 dagen, dus begin volg week weten we meer! Wil pas woensdag testen mits ik niet ongesteld ben, dus nog een week geduld!!
wat is er weer veel gebuurt...gezellig, weer een hoop bij te lezen. @samatha: hopelijk goed nieuws....ik duim mee. @rose: iedereen in spanning gehouden zag ik, jammer, negatieve test.... Hier waren de kwaaltjes voor een positieve test: vooral zere borsten...nu af en toe last van buikpijn en misselijk... We hebben het trouwens onze ouders en broers verteld, helemaal geweldig vonden ze het! Ik vind het verder nog allemaal wel spannend, om mijn heen hoor ik allerlei verhalen over miskramen enz. De verhalen waarbij het goed gaat hoor je natuurlijk niet.. liefs