Sasjuh Wij willen het graag weten. Ik vind het fijn om te weten. Denk dat ik dat leuker vind dan de verassing op dat moment van de bevalling. Ben niet zo van de verassingen En ik vind t praktisch om te weten. Maar NIEMAND anders dan wij zou dat te weten komen!
Wij willen het ook weten! Mijn ouders hebben gelijk gezegd toen we vertelden dat ik zwanger was dat ze niet willen weten wat het word...dus we houden het gewoon lekker voor ons 2tjes.. Hier gaat het wel weer redelijk..ga morgen weer proberen te werken. Af en toe nog een druppel bloed.. maar het extreme is gelukkig helemaal over Werd vanmiddag wel ineens weer misselijk.. het gevoel wat ik van te voren ook had.. hmm.. ben zo benieuwd.. 2 weken duren dan heeeeeeeel lang
Jaaaaaaa, ik wil echt wel weten wat het word en iedereen mag het weten. Ik denk een jongen, waarom weet ik niet haha!
@troetjuh, ik ga proberen als ik er aan denk er gewoon bij iedere maaltijd 1 te nemen zoals op t potje staat zal uiteindelijk wel neerkomen op 1 per dag en af en toe eentje meer. Ik geloof als ik zwanger zou zijn dat ik t zou willen weten en zou zeggen tegen iedereen, mn vriend twijfelt nog maar dat vechten we tegen die tijd wel uit , wanneer we t zouden zeggen denk ouders na de 1e echo rest weet ik nog niet maar werk op een dorp en dan gaat t als een lopend vuurtje zullen we dan wel eens zien mischien dat ik door hormonen en dergelijke wel helemaal van gedachten verander
Ik heb ook gevoelige tepels af en toe en dat je borsten wat steviger lijken heb ik ook! Heb denk ik wel mijn ei gevoeld deze maand. Heb nu wel wat last af en toe van mijn buik en vandaag wat steekjes in mijn onderbuik, hoop niet dat dat ongi steekjes zijn!
@pooh tja haha ik vergeet dat meestal ook vandaar 1 perdag kan natuurlijk ook elke morgen ene bij ontbijt en elke avond ene.. hehe welk dorp werk je? ik werk op soepdurp maar ken daar gelukkig niemand pff hihi
Hier willen we het wel weten en als iemand het wil weten, dan vertellen we het. Maar als iemand het niet wil weten, dan zeggen we erbij dat we niet kunnen garanderen dat we het niet per ongeluk een keer zeggen. Zoiets kunnen wij niet geheim houden. Sterker nog, de vorige zwangerschap heb ik in week 38 mijn moeder de naam verteld. Schoot er zo uit, maar gelukkig verstond ze het niet goed. We zijn wel van plan om ons beebje in maak straks een troetelnaam te geven, zodat we ons niet weer kunnen vergissen. Ben erg benieuwd hoe het met MenP gaat. Nog niemand iets gehoord?
JBG spannend. Ik heb helemaal niks gevoeld van mijn ei. vorige 2 keer overduidelijk. Geen steekjes dit keer. Ik wacht rustig af. de 17de word ik 25 en de 14de is mijn testdag. Op valentijn. zou het wel een supergaaf cadeau vinden :d Maar hoop er niet teveel meer op.
zo weer een hoop bij te lezen zeg.. pff ben ook zo'n beetje alles weer vergeten.. m hoofd is net een zeef op t moment las wel over het geslacht willen weten.. ik wilde het eerst neit weten en mn vriend wel. Nu denk ik dat als het zover mocht zijn ik toch te nieuwsgierig ben om het niet te weten haha.. Maar gok niet dat we het gaan vertellen aan de anderen..
ei meiden zullen we afspreken dat we niet op pasen gaan wachten haha als ik zo lang moet wachten dan ga ik zak choco eitjes in 1 keer opeten dat mag dan wel mocht er dan nog geen ei gespot zijn. Moet dan toch ergens troost vandaan halen! @norah misschien toch maar even bellen met huisarts of vk? misschien wat meer zout eten? en wij zouden het geslacht niet willen weten. we houden het spannend
Rose, ik ben zoutverslaafd haha Ik eet best veel zout hoor... En mn bloeddruk is goed, dus dan helpt zout ook niet echt. Ga denk ik morgen even de verloskundige bellen....
Als ik zwanger zou zijn zou ik het wel willen weten, en mn vriend wil dat gelukkig ook. Zijn allebei veel te ongeduldig om af te wachten. Zou het ook gewoon vertellen, denk niet dat ik het voor me kan houden. Niet tot Pasen wachten.. tja als je het voor het zeggen hebt heb ik nog liever vandaag mn ei dan morgen maar ja, zo werkt het helaas niet!
@winnie: Zou een mooi liefdescadeautje zijn, nog een paar daagjes in spanning, ik duim voor je!! ik denk niet dat wij het geslacht zouden willen weten, lijkt me toch een geweldige verrassing... Zwangere meiden, wel straks laten weten wat het geslacht van de baby is he
Ik zat net al te klagen dat ik ook zin heb in iets lekkers, maar helaas (of beter gezegd; gelukkig maar ) niets in huis, morgen boodschapjes doen
jammer is dat he..ik heb ook niet zo veel meer in huis ik ging m'n vriend net al ff pingen.. ik heb zin in een chocoladereep en in een kinderbueono pingt ie terug: is dat een hint ofzo?? haha... ehm nee hoor (A) *hmm had ik nou maar ja gezegd*