Sow...wat een drukte! Norah; voorzichtig aan én een fijn weekend op Ameland! Sasjuh; klussen maar! Rose; ik kan wel zeggen dat je moet testen, maar ik heb ook nog niet getest. Ben nog steeds niet ongi. Ik wil zaterdag testen als ik nog niet ongi ben. Sorry dat ik niet eerder had gereageerd op jullie. Ik had het gewoon druk vandaag.
menp spannend.. jelly beans.... jammie jammie.. die had mn vriend gehaald.. en t zakje is bijna helemaal leeg al hahaha
Ik wil dit eigenlijk nog wel kwijt. Waarom ik nog niet heb getest heeft verschillende redenen. - Áls ik zwanger ben, ben ik dat zaterdag als het goed is ook nog. - Ik voel niets geks, terwijl ik vorige cyclus van alles voelde en toen niet zwanger was. (en maar erg weinig bruin bloed heb verloren) - Misschien toch een beetje de 'angst' dat er straks niet zwanger op de test staat. Dan begrijp ik mezelf niet en ik wil graag grip op mn leven/lichaam hebben. Vinden jullie dat ik mezelf in t groene rijtje moet zetten??
Mm, begrijpelijk MenP! Mooi wachten hoor! Enne blijf maar mooi zo in t lijstje staan, k zou m pas in het groene lijstje zetten als je nega test maar nog niet ongesteld bent...Tenminste, ik dacht dat dat t idee was.. Of dat je niet weet hoe je cyclus verloopt! Zal voor jullie duimen! Enne Jelly Bains, wat is dat? Muffins/brownies vind ik helemaal niets haha, mijn man wel, die is er gek op! Gelukkig moet ik toch aankomen Zit nog iets onder mn gezonde BMI. Alleen kan ik dat beter met gezond eten doen, maar dat is wat lastiger.
@menp ik begrijp je helemaal ook ik heb nergens last van en je wil geen terleurstelling. Ik kijk morgenochtend wel of ik nog een keer ga testen of niet. maar wel knap van je dat je wacht. ik hoop dat er bij jou wat anders uitkomt. ben erg benieuwd!
@ Hip..sorry lees nu pas dat je wat had gevraagd.. Aan de ene kant wil ik wel een test doen nu..maar ben ook bang voor het resultaat... Ik wacht gewoon af tot de echo... dan is er natuurlijk ook wel de kans dat we iets te horen krijgen wat we helemaal niet te horen willen krijgen..maar toch.. Mijn vriend zegt steeds tegen me dat ik het niet helemaal negatief moet gaan bekijken steeds... de huisarts zei zelf..dat het echt wel vaker voorkomt..en dat het dus niet hoeft te betekenen dat het mis is...
@ Samantha, ik denk dat zo'n test je alleen maar onzeker zal maken! Ik zou het echt niet doen. Een test zegt zoveel minder als een echo. Zoals je vriend zegt: Vertrouwen houden!
@ Norah.. ja klopt.. ik lees ook erg veel op internet dat die hcg waarden soms best nog wel een tijdje in je lichaam kunnen blijven.. dus ja.. hoe betrouwbaar is zo'n test dan he... ik ga het ook niet doen.. Merk dat ik nu ik weer alleen thuis ben me weer veel te veel op de slechte verhalen ga richten... *FOEI SAMANTHA* hehe.. als m'n vriend thuis is heb ik daar lang zo veel last niet van.. die blijft maar positief.. dus dan word ik dat ook automatisch wel een beetje
Norah: hopelijk voel je je snel weer beter. In ieder geval heel veel plezier op je weekendje weg. Hopen dat het weer wat beter gaat worden. Hier nog niet ongi.. Nog wel harde borsten maar verder volgens mij geen klachten. Weet nu niet zo goed wat ik denk. Hoop natuurlijk zwanger maar weet het niet zeker.
Ik hoop het voor je Winnietje @ norah... veel plezier op Ameland het weekend.. ff lekker ertussen uit met jullie 2tjes.. Ik zal me gaan klaarmaken voor m'n werk.. Fijne dag iedereen!
@ norah, veel plezier met het weekendje in Ameland. @ samantha, ik zou als ik jou was er proberen zo positief mogelijk tegenover staan en je niet te druk maken (da's makkelijker gezegd dan gedaan dat weet ik ook maar hou de moed erin!!!) Ik zou ook niet teveel op internet kijken / zoeken. daar kom je vaak horrorsituaties tegen en dat maakt je alleen onzekerder. Dat had ik ook toen ik ging zoeken toen wij hoorden dat mijn schoonvader ziek is. @ rose (als k het goed onthouden heb), veel plezier met het weekje Oostenrijk. Hier verder weinig te melden. Ben nog lekker een dagje thuisgebleven om ff goed uit te rusten en bij te komen. Ben nu aan t freubelen voor die mandjes (ze waren nog niet naar mijn zin) en tegelijker tijd Miami Ink aan t kijken. Vind het echt knap hoe ze die tattoo's maken en de mannen zijn ook niet vervelend om naar te kijken. Straks ga ik nog ff zoeken om iets lekkers te maken voor mijn collega's om te vertellen.
Samantha bedankt. Ik hoop het ook maar heb er wel een zwaar hoofd in ondanks mijn zere boobies haha.Ik heb het idee dat mijn lichaam mij voor de gek aan het houden is haha. Ik ga trouwens niet zo vroeg testen. Ik weet nog dat ik bij mijn zoontje pas 3 dagen na nod positief testte. Ik heb vanaf het begin gezegd dat het deze keer heel lang ging duren reden geen idee, Bij mijn zoontje was het namelijk in 1x raak.
wel spannend winnie.. ik duim voor je dat het raak is mout lekker nog ee ndagje uitrusten! Samantha ik zou ook niet teveel op internet gaan zoeken.. en proberen positief te blijven.. zo hier ff snel pauze thuis.. zo nog een client en vanavond 1 kantoorpand.. dus deze week eens 'vroeg'vrij (half 7 ipv half 8/8uur)
Dankje Tazzie. Trouwens nog 1 ding. Misschien een hele rare en voor vele onbekend. Ik heb altijd als ik ongesteld moet worden dat ik paar dagen voor die tijd een kilo zwaar weeg. Dit is nu ook niet haha. Vind dat niet zo erg. Ik mag om 3uur weer beginnen tot 11. ik moet tot dinsdag.....
Meiden, even een vraagje.Mijn temp is nu 37,6 is dit hoog als je ongi moet worden? Wat denken jullie? gr Winnie
@winnie geen idee eigelijk of je temp normaal is lijkt me eigelijk aan de hoge kant maar weet niet als je zwanger bent of dit normaal is lijkt mij meer een licht virusje maargoed heb er helemaal geen verstand van. mss weten de meiden die tempen meer. ik ben ook altijd wat dikker als ik ongi moet worden maar weet ook niet of dat als je zwanger bent dan niet zo is. spannend allemaal meid! @norah fijn weekendje meid probeer ervan te genieten! @rose fijne vakantie! @menp begrijp het wel. je moet gewoon doen wat jij je het beste bij voelt. ik wacht ook liever op mijn ongi vind het minder teleurstellend dan een negatieve test. heb zelf pas 1 x getest en was toen 2 dagen overtijd die zelfde avond werd ik nog ongi. moet alweer bijna gaan werken niet veel zin in zo maar es douchen heb vanmorgen gefitnesst. en zit nog steeds in mijn sportkleren.
@samantha ow wist niet dat hcg nog in je lichaam blijft een tijdje. nee dan zou ik ook niet testen als ik jouw was mss krijg je dan wel een vertekent beeld. en kijk ook maar niet te veel op internet dan maak je jezelf alleen maar gek! hou de moed erin maar blijf realistisch anders is de klap dadelijk nog erg groot bij de vlos. ik zal voor je duimen.