Ga voor de testers duimen maar zal ook wat langer wachten als de test dag ga ik volgende x als t zover komt ook proberen.
@rose en ben je al ongi?? @sasjuh wat doet je temp? heb je idd je ei gehad? hope so..... zo moet nu echt gaan douchen anders kom ik te laat. fijne dag allemaal
@ winnietje, ik heb echt geen idee....... De mandjes zijn af en direct ingepakt zodat ik het niet meer kan veranderen . ik zal een paar foto's posten en een foto van de eerste echo, sorry dames dat het zo lang heeft geduurd en ik hoop dat ie een beetje duidelijk is.
Daar is ie dan na lang wachten............. Ben trouwens wel benieuwd of jullie dezelfde dingen zien als wij
@Mout mooie echo én leuk die mandjes! En alweer een beetje opgeknapt? @Norah, Rose en Hip; bedankt voor jullie reactie. @Norah; vandaag nog last gehad van flauwtes? @Rose; hoe is het bij jou overtijd?
@ mout, ziet er leuk uit die manden. En een leuk idee om de ego erbij te doen. Hier nog steeds alles rustig en geen ongi te bekennen. Ik ga morgenochtend nog een keer testen. en anders maar weer na de vakantie. mocht ik niet zwanger zijn dan ga ik denk ik wel wat alcohol drinkgen op vakantie. Wat zouden jullie doen? het is wel irritant dat je soms rekening gaat houden met dingen terwijl je misschien niet zwanger ben. maar goed we zien het morgenochtend wel. Ik als ik terug kom van vakantie dat er weer een aantal zwanger zijn!
Winnie 37,6 is wel hoog, maar heb je dat vanmiddag gemeten? Je moet namelijk uitgaan van de temp net nadat je wakker wordt. Mout leuk die mandjes en mooie echo foto! Wat zit er allemaal in de mandjes? Hip mn temp is nu al 4 dgn hetzelfde, laag. Hoop dat ie morgen omhoog gaat. Heb nog steeds last van steken in mn buik dus denk niet dat mn ei al geweest is. Anita hoe is het met jou temp? En nog niet ongi?
Zo lekker thuis, weekend Net mn laatste ovutestje gedaan, nu zijn ze op! En de streep was nog donkerder als gisteren! Een goed teken toch.. Hij was nu toch echt donkerder dan de controlestreep.
@sasjuh ik ben nog even benieuwd op welke dag jij nu zit? @anita voor jou ziet het er ook best goed uit of niet?
@sasjuh dan mag die inderdaad wel een keer komen. Ik zit nu op dag 33 en heb nog niks gevoeld. Misschien volgende maand toch wat van de ovutestjes doen om te kijken of ik uberhaupt wel een eisprong heb. super voor jou dat die toch komt. maak er maar gebruik van,, en wie weet hoeven we dan volgende maand niet eens meer uit te kijken naar een ei. Dat zou mooi zijn!
@Ow mout, wat mooi hé!!! Alles zit er gewoon al aan J, wat een geluk, fantastisch!!! En die mandjes zijn ook heel leuk, waren die nu voor je collega’s? Wat zit er allemaal in? @rose: veel plezier op vakantie en ik zal voor je duimen dat je morgen toch een positest hebt! @sasjuh: Klussen Zo, ook hier lekker weekend! Ik geef dit weekend een babyshower voor mijn schoonzus, spannend, heb ik nog nooit gedaan zoiets! Morgen met mijn schoonmoeder cakjes bakken enzo en lekkere broodjes maken... Ben benieuwd!
@JBG lekker druk goede afleiding @Sasjuh jeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!!!!! Een ei. En inderdaad meid, jij weet wat je te doe staat. @vakantievierders veel plezier en lekker genieten. @Mout super leuk en ik ben zo benieuwd hoe ze zullen reageren. Misschien moet je die lijst van ideeeen nog eens neerzetten hier voor alle dames die inmiddels ook nieuws mogen gaan brengen. Als je 'm nog ergens hebt natuurlijk. En wat ik op je echo zie? Nou ik denk een baby. Nee zonder dollen, prachtig en zo duidelijk al. Ben je er al verliefd op? @Rose spannend de test morgen. Wie weet...... En anders lekker aan de alcohol. Zo doe ik dat ook. Gewoon jezelf een beetje verwennen als er toch een ongi komt. @Doradiego hoe is het met je? ik mis je gezellige praat een beetje. Jij hebt altijd van die leuke kreten en berichtjes. Nou dames, hier lekker weekend. Wel druk met sociale verplichtingen, maar ook wel weer fijn even niet bezig met alles wat moet.
sas klussen dus vanavond rose spannend hoor morgen testen.. Hoop voor je dat je duidelijkheid krijgt. JBG leuk een babyshower! vorige ronde heb ik ovutesten gebruikt, deze ronde toch maar niet.. Leg er nu toch voor mijn gevoel teveel druk op dus nu maar even relaxed proberen erin te gaan
sasjuh: ja vanmiddag rond 1uur. Zal morgen vroeg nog eens doen als ik net wakker ben. Heb namelijk gelezen dat je temp hoog blijft als je zwanger bent. Maar wil ook niet alles geloven zodat ik er zelf gek van word. Maar ben wel benieuwd