@mout83: wat leuk die manden! En wat een mooie echo! Helemaal super! En veel plezier met het vertellen van dit SUPER nieuws! @rose: Ben erg benieuwd naar je test morgen. Laat je iets weten? Anders wens ik je een fijn weekend weg toe. Testers, heel veel succes! ik duim voor jullie! Iedereen FIJN WEEKEND!
Goede morgen dames, Hier net toch weer een negatieve test maar m'n temperatuur was weer gestegen . Ga straks even bijlezen en reageren want gisteren geen tijd voor gehad, maar moest dit even kwijt. Nu nog even wat proberen te slapen. Tot straks!
Anita wat raar zeg, een negatieve test! Je kaartje ziet er namelijk positief uit Misschien heb je een late innesteling gehad en test je maandag wel positief Hier nog geen temp stijging, juist weer iets lager.. Maar dat kan natuurlijk, gisteren was mn test positief dus dan zou je ei tussen de 24 en 48 uur springen dus ik maak me nog maar geen zorgen!
goedemorgen allemaal, Vanmorgen weer een negatieve test. nu dus maar echt afwachten op ongi! Voor de testers succes en hoop dat ik als ik terug kom dat ik er weer leuke nieuwtjes zijn! iedereen een goed weekend!
Wat jammer rose... duurt nu wel heel erg lang die ongi! Hopelijk komt ie dan gauw..zodat je aan een nieuwe ronde kan beginnen!
@rose: wat jammer! @Anita; Misschien ben je inderdaad te vroeg!! Heb je nog een beetje geslapen? Het is bij mij ook vaak het eerste waar ik aan denk 's morgens, zeker rond de nod ! Ik wil ook heeeeel graag testen, maar wacht nog even... Denk dinsdag te gaan testen, dan zit ik op dag 32.. Hoop tot die tijd geduld te kunnen bewaren en natuurlijk niet ongi te worden!
Samantha hoe is het nu met jou? Nog bloedverlies gehad? JBG spannend! Jij had geen ovutesten oid gebruikt toch? Ook geen eisprong gevoeld? Rose jammer van je negatieve test, maar omdat je ook niet weet of en wanneer je ei is geweest kan het natuurlijk altijd nog.. Eerst lekker genieten van je vakantie!
@Sasjuh: nee, ik heb geen ovutestjes gebruikt.. Denk wel goed mijn ei te hebben gevoeld!!! Mocht het deze maand niet raak zijn, dan wil ik ovutestjes gaan gebruiken, maar hoop dat het zover niet hoeft te komen!
Mout: mooie foto erg leuk! Ik herken het gelijk weer Sasjuh: Wat is een lage temp? Ik had vanmorgen toen ik opstond 37.3. Anita: Hoop vooor je dat je vroeg was.
Winnietje ik had 36,4 maar zit dus nog voor mn ei. Jou temp is wel hoog maar dat komt waarsch omdat je je ei al gehad hebt. Helaas kan je niet zoveel met 1 enkele temperatuur, heb je ook een kaartje? Of heb je de rest van je cyclus niet getempt?
nee niet gedaan, zou ook niet weten waar ik dit vandaan moet halen haha. Misschien dat ik het de volgende ronde maar eens moet gaan doen
Veel plezier Pooh! Ik ga lekker paardenspullen shoppen, bij mn instructrice op wedstrijd kijken en vanavond heb ik zelf nog wedstrijd.
@sasjuh : nee.. heel soms nog een klein veegje oud bloed..maar verder gelukkig geen bloedverlies meer hopelijk blijft het zo!
Ik ben niet zwanger. Vanmorgen getest. Dus nu op ongi wachten. Duurt me eigenlijk al veel te lang. Heb natuurlijk wel ovutestjes gebruikt, maar dat zegt natuurlijk ook niets over of je ei wel/niet loslaat. Dus misschien wel helemaal geen sprong gehad....Ik weet het niet. Net als Rose afwachten. Leuk weer naar de pups kijken! En de rest een fijne dag! X
@Pooh was het leuk bij de pups?? @Samantha; Zeker vervelend die onzekerheid! Ik baal er wel van hoor!
Heb even vluchtig bijgelezen en helaas niet erg veel onthouden. Heb het zo druk . Studie is weer begonnen, verjaardagen, heeel erg druk op het werk waar ik nu al op mijn planning achter loop . Dus ga echt proberen bij te blijven en jullie op de hoogte te houden maar komende tijd misschien niet elke dag een reactie vanuit mijn kant. Maar dit betekent natuurlijk niet dat ik niet aan jullie denk! Wat wel in mijn hoofd is blijven zitten is die prachtige foto van de echo! Wat ontzettend mooi zeg! Hoop dat wij snel allemaal zo'n mooie foto in ons bezit mogen hebben. Sasjuh, dus nog een positievere test joh! Dan snap ik op zich wel dat je temperatuur weer even is gedaald. Deze zal nu dan wel in de lucht gaan. SPANNEND! Hier nog steeds een beetje verbaasd over m'n negatieve test van vanmorgen net als meerdere van ons clubje.. Moet zeg dat ik nog steeds geen kwaaltjes heb dus op basis daarvan sta ik er niet echt van te kijken. Maar wat betreft mijn temperatuur wel . Wachten nog maar gewoon even af en als ik volgend weekend nog niet ongi ben maar weer een testje.. Hier gister met wat meiden een hapje wezen eten en toen ik thuis kwam en naar bed ging lag er een heeeeele lieve kaart onder mijn dekbed.. En is er ergens voor vanavond een tafeltje gereserveerd . Weet alleen nog steeds niet waar, dus nog steeds een verrassing. Zou zeggen jullie ook allemaal een hele fijne avond. En tot heel snel weer!