Wat valentijn betreft ik doe dit jaar niets, mn vriend vergeet t sowieso, al ben ik toch iedere x weer benieuwd of ie er dit jaar aan denkt
Pooh, wauwie, smelt smelt. Wat een schatje zeg! Ovutesten: ik had ook eerst die van babyboom (gratis), maar daarna zenk, en die laatste bevielen veel beter. Toch weer veel dames die negatief testen, maar nog niet ongi zijn. Dan blijft het wel spannend, ik hoop dat jullie snel meer zekerheid hebben. Dames met ei, veel klusplezier! Samantha, die steekjes heb ik ook, komt van de groeiende baarmoeder. Hoort er allemaal bij. Ik ben moe moe moe en nog eens moe. Maar dat gaat na een week of 14 wel weer over.
@Doradiego.. okee.. nou geeft me toch weer een beetje positieve gedachten Heb je verder nog last van kwaaltjes behalve moe zijn?
Ja, sinds een paar dagen onwijs zere boobies.....Maar ook dat trok de vorige keer na een week of 13 weg. Kan me gewoon nog heel goed herinneren dat ik rond de 14 weken echt een opleving kreeg en me toppie voel. Ik hoop nu weer. En jij? Heb jij verder klachten?
Nou ben moe! en die steekjes dus... voordat ik bloedverlies had was ik wel veel misselijk..maar nu niet meer zo erg. Boer wel veel...weet niet of dat er mee te maken heeft
pooh wat een schatje die pup! verder iets over ovu testen.. ik had ze ook van zwanger en kids.. nu heb ik niks en denk ook niet dat ik ze ga gebruiken deze ronde.. jbg jammer van je ongi zeg.. hier doen we ook niet aan valentijn.. Ik ben pas laat klaar met werken (half 8) en als ik dan thuis kom is vriendlief alweer naar de brandweerkazerne..
oeehh hadden we het laatst toch over kinderbueno's enzo hihi verrast mn vriend me net met een bueno! jammieee
Hoi meiden, sorry voor de wat late reactie. Hadden vandaag een verjaardag waar we best even voor moesten rijden dus op tijd vertrokken. Nu weer lekker thuis. Het etentje van gister was zeeer geslaagd, lekker gegeten en saampjes lekker gekletst. Hier nog steeds geen ongi .. Snap er werkelijk waar niets meer van. Zit al op 16 dpo, temperatuur nog steeds hoog en dan die negatieve test. We wachten nog maar even rustig af. Sasjuh, mooie stijging in je temperatuur hoor ! Pooh, wat een ontzettend leuke pup! Daar wordt je zo verliefd op .. Wat betreft die ovutestjes, ik had destijds testjes besteld van zwanger en kids zoals vele van ons. Ben zelf alleen niet echt van die testjes. Niet omdat ze niet werken maar vindt het allemaal nogal een gedoe.. Neem liever mijn temperatuur op zodat ik weet of ik uberhaupt een eisprong heb gehad. Dan ben je wel te laat voor het klussen maar dan heb je ook niet zo dat verplichte gevoel. Maar dat is ieder voor zich! Ga nu even lekker boer zoekt vrouw kijken en dan lekker op tijd naar m'n bedje want het wordt weer een zware week . Nog een fijne avond allemaal!
Anita spannend zeg! Wanneer ga je weer testen? Je temp ziet er goed uit en nog geen ongi op 16 dpo.. dat klinkt toch veelbelovend! Iedereen weer genoten van boer zoekt vrouw?
Heey meiden. Weet niet meer wie wat typte maar wat een lieve pup! Alle meiden die weer ongi zijn geworden balen zeg, hoop dat het snel raak is voor jullie. Hier nog geen ongi te bekennen Wel last van harde buiken en steeds het gevoel hebben dat ik vol zit dus mijn ongi zal er ook wel binnen kort aankomen ben benieuwd hoelang ik nog moet wachten ronde 1 was 28dagen ronde 2 27 dagen en ronde 3??
Goedemorgen! Ik heb vanmorgen een heel lieve kaart van vriendlief gehad (L) Winnietje heb je al getest dan?? Wie weet komt er wel geen ongi en ben je gewoon zwanger! Nog getempt? Succes iedereen vandaag weer met werk/school!
Ben nog aan t bij lezen hoor dus reageer straks op de rest.... Maar ik had ook de eerste weken heel veel last van steken in mijn buik en ik heb begrepen bij mijn eerste afspraak bij de dokter dat dit pijntjes zijn omdat je baarmoeder een beetje gaat oprekken enz...
Hee meiden! Ik ben ook weer terug en weer helemaal bijgelezen! We hebben een erg leuk en goed weekend gehad met zn tweeen. Waren we echt even aan toe. Voelde me ook een stuk beter tijdens het weekend. Hoop dat dat zo blijft! Groetjes
@ iedereen bedankt voor de leuke reacties. Ik zal de lijst weer ff proberen naar voren te toveren.... @ alle meiden die negatief hebben getest / ongi zijn geworden jammer zeg.... In de EHBO (eerste hulp bij oppassen) koffer / mand zat: Rompertje, slabbetje, badspul, knuffel, mutsje, sokjes, billendoekjes. een fotolijstje geven met daarin dit gedichtje: Je kunt me nog niet horen Je kunt me nog niet zien Maar als ik in september wordt geboren, Mag ik dan in dit lijstje misschien? Ik had er het boekje van opa en oma pluis erin willen doen met in de binnenkant een gedichtje geschreven: (dit boekje was hier in de omgeving helaas nergens te krijgen) lieve opa en oma ook al kun je mij nog niet horen en zien maar als ik ben geboren, wil je mij dan voorlezen misschien? Het is dus een ander boekje geworden; 60 dingen die een beetje opa of oma echt moet kunnen doen... Wel hebben wij het gisteren aan mijn schoonouders verteld en die reageerde zo leuk!!! Mijn schoonmoeder zei: Ik ilde toch al minder gaan werken dus ik pas de vrijdagen wel op zodat jij kan gaan werken Ook hebben we het aan mijn moeder verteld en die begon te huilen en zoals verwacht is haar netwerk direct op volle gang gegaan. Werd binnen een half uur door de hele familie gebeld . Helaas hebben wij het nog niet aan mijn vader verteld, die was niet thuis dus dat gaan we denk ik morgen doen. Weet ff niet meer wie het gevraagd had maar wij doen nooit aan valentijnsdag. Mijn vriend heeft al moeite om mijn verjaardag te onthouden (hij werkt 6 dagen in de week en soms ook de nodige avonden). Vorig jaar was hij het niet vergeten maar had geen tijd ehad voor een cadeautje en daar zit ik nog op te wachten (ben in mei jarig) ben bijna weer jarig Dus maar besloten dat wij niet meer aan valentijn enz doen
Gelukkig is je weekend een beetje leuk geweest en voel je je beter!! Ik had volgens mij ook dat ik mij rond de 8e week beter ging voelen dus ik hoop ook voor jou dat je je zo blijft voelen
Hier is de lijst nog een keer van de ideeën die ik op internet had gevonden: 1. Een truitje en rompertje laten bedrukken met de tekst "ik ben fan van opa en oma" erop en dat gegeven toen was het meteen duidelijk 2. een fotolijstje geven met daarin dit gedichtje: Je kunt me nog niet horen Je kunt me nog niet zien Maar rond .... word ik geboren Mag ik dan in dit lijstje misschien? 3. Verdere ideetjes -Stapel vakantiefoto's bv en daartussen een foto van de test -taart/gebakjes met een ooievaar etc. -boekje van nijntje geven (opa en oma pluis) -sokjes/speen geven 4. een roze en blauwe romper opgerold en ingepakt in doorzichtig folie. Omdat je niet meteen kon zien wat het was is het wel erg leuk. 5. een slagroomtaartje kopen en deze besprenkelen met roze en blauwe muisjes. 6. een slabbetje kopen met de tekst lieve opa en lieve oma 7. een kaartje met een klein sokje erin 8. Een mooi tasje met daarin babyspulletjes die zij kunnen gebruiken als de kleine komt logeren. Rompertje, slabbetje, shampoo en badspul, knuffel met slaapliedje, boekje, billendoekjes. 9. een fotolijstje, met daarin een stamboom gemaakt.... Ouders van allebei de kanten, dan wij, en onder ons weer een groot vraagteken met de uitgerekende datum eronder! 10. een taart bij de hema bestellen met een plaatje van rose en blauwe muisjes en een vraagteken 11. Erg leuke manier vind ik nog steeds de verstopte speen in de moorkop! zit mooi een gat onderin dus die kan er ongemerkt in gepropt worden en die hint moet toch wel gesnapt worden! 12. wij willen misschien bij de hond t-shirt aantrekken met ik krijg een broertje of zusje (beetje humor) of iets anders maar daar moet ik me nog op storten. Me ouders passen nu 1 dag in de week op de hond en zijn stapel gek op haar. 13. Ik heb een piepklein koffertje gekocht met daarin een kaartje: als ik groot genoeg ben, mag ik dan komen logeren? In het koffertje een slab, een rompertje oid. 14. Als variant op de koekjes: soesjes in de chocolade deppen en daarna in de muisjes (ga ik doen voor op mijn werk) 15. allebei shirt aan met tekst erop wij worden papa en mama 16. Een speciale manier voor je zus, schoonzus of een vriendin: Geef een kinderboekje met aan de binnenkant van de kaft een tekstje: Lieve . Ga maar alvast oefenen met voorlezen, want in ... (uitgerekende maand) kom ik naar je luisteren!. 17. Ook een leuke manier om het aan je ouders te vertellen: geef ze een bos bloemen met daartussen bolletjes van babysokjes in de kleur van de bloemen. De sokjes zullen op het eerste gezicht niet opvallen, maar ze zullen er snel genoeg achter komen. Ze zullen zich misschien afvragen wat die sokjes tussen de bloemen doen, maar als jij je big smile laat zien zal er snel een lampje gaan branden! De bloemist kan vaak een leuk boeketje in elkaar toveren, maar de bosjes bloemen zijn ook te bestellen bij babyflowers. 18. een fles met blauwe en roze muisjes gemengd. vlaggetjes met echo er op, met onbedrukte vlaggetjes trouwens bij www.hipdesign.nl (laten wij geboortekaartje maken) hebben ze ook vlaggen die je zelf kan ontwerpen! Ik zag laatst op internet een opa en oma pakket (ff googlen). Of een tijdschrift voor opa's en oma's Mams en paps & stiefmams een knuffeltje gegeven met kaartje om gebonden; Lieve Oma (en Opa), Wil jij (willen jullie) op mijn knuffeltje passen tot ik er ben? ps. ik ben nog wel heel klein dus hou het nog even geheim.. kaartje laten versturen met de tekst nog ... nachtjes slapen en dan hebben wij er een (achternaam) bij. Vooral omdat ze dan heel erg moeten gaan rekenen is het grappig. Kaartjes kan je op internet zat zelf ontwerpen en vaak worden ze dan ook gelijk verstuurd zonder afzender dus is de verrassing nog groter! bij Prenatal (senseo) mokken gekocht met de tekst 'Opa is een kanjer' en 'Oma is een kanjer'. Ook heb ik bij de supermarkt chocolade ijscups gekocht (van die kleine chocolaatjes in een soort papieren cupje). De bovenkant van het chocolaatje laat ik een beetje smelten door stoom uit de waterkoker en dan dip ik het in de roze en blauwe muisjes. Zo krijg je leuke muisjes chocolaatjes. Bij de Jamin kun je soortgelijke dingen kopen maar dan zijn ze aardig aan de prijs.... De mokken vullen we met die chocolaatjes met muisjes erop en dan leuk in folie inpakken met roze en blauw lint eromheen.... het boekje van opa en oma pluis, in de binnenkant hadden we een gedichtje geschreven, iets van: lieve opa en oma ook al kun je mij nog niet horen en zien maar in wordt ik geboren, wil je mij dan voorlezen misschien? Wij hebben een kaartje gekocht voor mijn ouders; nu ben ik nog heel erg klein maar ik vind het nu al fijn dat jullie mijn opa en oma mogen zijn! en een paar mini badstoffen slippertjes erbij. Ik had wat babyspeeltjes gehaald bij de hema in een leuke doos gedaan met een kaart erbij. Op de kaart had ik geschreven: voor in de speelgoedkist bij opa en oma! Je kunt ze ook vragen wat ze willen drinken en dan schenken in een zuigfles. Toen we bij mijn ouders op de koffie gingen had ik een tas vol kledingstukken die gemaakt moesten worden meegenomen en daar ook 1 babypakje in en toen gezegd dat het nog wel even duurde voordat we die nodig hadden. Wij hadden bij de eerste een fotolijstje, met daarin een stamboom gemaakt.... Ouders van allebei de kanten, dan wij, en onder ons weer een groot vraagteken met de uitgerekende datum eronder! Heel mooi een fles wijn ingepakt en een leuk cadeautje erbij! Die blik vond ik geweldig toen ze zagen dat er een truitje in zat met: 50% papa, 50% mama, 100 % ikke.