Wel ovutestjes gebruikt, maar of mn ei dan ook echt gesprongen is weet ik niet.... @Troetjuh; lief dat je ringen uit mocht kiezen! @Suusje; dat is niet fijn dag én nacht met vlagen misselijk. Hoop dat je er snel vanaf bent!
Goedenavond dames.. Wij zouden niet aan valentijn doen, maar heb toch een super mooi boeket gekregen van m'n vriendje (A) @mout.. Okee, ik krijg steeds meer hoop als iemand dat zegt van die steken..heb ze vandaag nog niet gevoeld...maar ben dan ook wel druk geweest op het werk... gister voelde ik ze wel heel erg toen ik rust had. @pooh.. gefeliciteerd! Super hoor.. @troetjuh.. wat leuk zeg! Relatieringen @ iedereen die nog niet ongi is.. spannend! Hopelijk blijft het weg en zijn jullie gewoon zwanger Hier niet veel bijzonders... volgende week dinsdag de echo..word wel spannend nu.
samantha inderdaad spannend.. duim voor je dat je een mooi minibeebje op de echo ziet!! troetjuh wat leuk joh relatieringen! pooh gefeliciteerd! en lief van je vriend anita ik denk dat i kdan tot vrijdag zou wachten met testen suus niet fijn inderdaad dag en nacht misselijk maar ja het hoort erbij he norah wel fijn dat je een positiebroek kon lenen inderdaad hier erg drukdruk.. maar ja vrijdagavond niet werken maar dan naar de 9maanden beurs hihi heb er zin in..
Meiden, Hier nog geen ongi te bekennen. Wel slijm ( afscheiding)wittig/doorzichtig, geen idee wat dat betekend. Donderdag nog niet ongesteld dan maar eens testen, Op mijn verjaardag haha pooh gefeliciteerd! Norah: Mooi snel met positiekleding ik had dat met 8 weken haha.
Hmm.. zo gek dat er verschillende banners zijn die verschillende data aangeven.. Ik had eerst één van mijnticker.nl geloof ik..die zei dat ik 5 week en 2 dagen was..maar hier op het zwangerschapsforum ben ik al 5 week en 5 dagen..die gaat dan uit denk ik van mijn cyclus van 25 dagen.. Kijken jullie ook secret story? Mijn vriend is nu ff met z'n auto bezig... ik heb boven op de slaapkamer allemaal kaarsjes neergezet..als ie zo thuiskomt ga ik die aanzetten en dan lekker romantisch in bed dromen over onze toekomst
Even een heel ander onderwerp Even een vraag aan de zwangere dames: Hoe zit het bij jullie met de seks? Mijn libido is sinds ik zwanger ben echt enorm gekelderd... Nog geen moment gehad dat ik spontaan vanuit mijzelf zin had. We doen het ook niet vaak nu en het is bij mij erg pijnlijk, dus heb er ook weinig plezier aan. Vind het echt heel vervelend, zeker voor mijn man, want die heeft er echt veel meer behoefte aan. Is het bij jullie ook veranderd sinds je zwanger bent?
Wij hebben wel gevalentijnd. Lekker uit eten geweest. @Troetjuh leuk he een ring gaan dragen. @Pooh, super Gibbs. @Anita en Winnietje, wat houden jullie het spannend. @Mout bedankt voor de lijst en wat leuk weer een kijkje in je buik. fijne dag allemaal
Hee meiden,. Anita hoe is het bij jou? Hier nog geen ongi te bekennen. Wel nog steeds mega harde buik en steken. Norah: Ik weet het niet meer zo goed volgens wel gewoon seks gehad tijdens mijn zwangerschap. Voor de gene die moet werken, Werkze!! Ik ben al begonnen om 7uur pff
Hoi hoi Dank je wel voor de leuke reacties op me ring was er ook wel super blij mee hihi, vandaag is vriendlief begonnen met werken eerste dagje spannend hoor Winnietje spannend hoor duim voor je
Troetjuh je kaartje in je handtekening doet het niet (de link), als ik er op klik krijg ik mn eigen kaartje Spannend dat je vriend een nieuwe baan heeft! Winnie dat je nog niet hebt getest haha! Ik had het al lang niet meer volgehouden.. Anita hoe is het bij jou, nog geen ongi? En bij MenP?
Bij mij nog steeds niets te zien! Wel af en toe wat steekjes. En vanmiddag toen ik de ramen aan t zemen was en veel moest bukken opeens erge last van mijn onderrug. Van de week denk nog maar eens testen. Hoop dat ik gewoon niet snel hcg aanmaak ofzo....of de krampjes/steekjes gewoon een aankomende ongi zijn...nu weet ik niets. Hoe is het bij jou Sasjuh?? En de rest die overtijd is? Ben ook erg benieuwd naar Rose....daar komen we volgende week pas achter.
MenP spannend hoor! Je zou bijna wel denken dat het raak is.. anders zou je nu toch allang ongi moeten zijn? En je ovutestjes waren echt duidelijk positief toen.. Jammer dat je niet tempt, daar had je anders nu ook wel wat uit kunnen halen! Norah ja eindelijk! Lijkt er toch echt wel op dat ik een eisprong heb gehad. Alleen nu die 2 zenuwslopende wachtweken.. Vorige ronde merkte ik niets en nu voel ik vanaf gisteren al allerlei dingen wat dus niet eens kan omdat er nog niet eens een evt innesteling is geweest, wat kan je lijf toch raar in elkaar zitten.
Winnietje en MenP, wat houden wij het toch lekker spannen hé! Hier vandaag een hele rare dag gehad. Vanochtend zoals gewoonlijk getempt en een daling . Voordat ik naar m'n werk ging even naar het toilet en had toen wat bloed met afvegen.. Dus gelijk maar even een tampon in gedaan met het idee dat het best wel eens door kon gaan zetten na een cyclus van 50 dagen. Maar tot mijn verbazing was de tampon vrijwel leeg . Nu maar even niets in gedaan. Maar snap er niet echt veel van. Ben wel heel erg benieuwd wat mijn temperatuur morgen gaat doen. Heb alleen niet zo veel hoop meer. Reken maar even nergens op. Sasjuh, mooie temp weer hoor! Wat duurt dat wachten lang hé! Ik heb er momenteel echt genoeg van. Ga in ieder geval wel proberen te wachten tot vrijdag met testen (als het dan nog nodig is teminste). Winnietje en MenP, wanneer willen jullie gaan testen?
Hey meiden, De duiveltjes zijn gearriveerd Nu is mijn cyclus dus echt van slag. Hoe nu weten wat je vruchtbare dagen zijn? ronde 1 28 dagen ronde 2 27 dagen ronde 3 30 dagen gr Winnie
Winnietje, dat is balen meid! Het is echt ontzettend vervelend als je cyclus van slag is! Weet er zelf alles van . Vindt zelf het temperaturen wel een handige methode om wat inzicht te hebben in je cyclus (alhoewel het me deze keer ook niet helemaal duidelijk is). Ik hoop echt van harte dat je de volgende ronde met een mooie test afsluit! *knuf*