Nu ook rood bloed net toen ik naar de wc was geweest.. Dus morgen zal mn temp wel dalen en de ongi echt doorzetten Dat is wel een hele korte lf dan!
sasjuh balen. Hier echt knetter de knetter ongesteld ;'( Maar goed op naar een nieuwe ronde, Tempen gaat denk ik niet werken omdat ik onregelmatig werk en daarna verschillende tijden opsta. En om daar nou de wekker voor te zetten vind ik ook al zoiets haha. GEwoon om de dag klussen dan heb ik in ieder geval lol deze maand hahaha. Morgen jarig... 25 alweer time flys
He Sasjuh, wat bizar zeg, dat kan toch haast niet! Waarom vraag je niet even bij de verloskundigen hier op t forum? Krijg je miss wat sneller een antwoord en anders kun je altijd je huisarts nog bellen. Vind het echt vreemd zeg! Balen voor je! En Winnetje, balen dat je er zo heftig last van hebt! Heerlijk dat jullie om de dag nog zin hebben, lijkt mij ook wel wat haha Hoop dat je je morgen op je verjaardag wat beter voelt!
Ik heb de huisarts al gebeld vanmiddag (nou ja eigenlijk heeft vriendlief dat gedaan want ik kon het niet..) Kreeg de assistente en die begon weer dat je je lichaam een half jaar de tijd moest geven om te ontpillen en blabla. Ik geloof hier niet zo in, aangezien mn bloedverlies elke ronde alleen maar sneller begint. Toen zei ze dat ik dan wel een afspraak kon maken om eens te kijken en het een beetje bij te sturen met medicijnen, dus ben benieuwd. Kan morgenochtend terugbellen om een afspraak te maken. Kan alleen pas volgende week woensdag omdat ik verder gewoon elke dag moet werken van 8 tot half 6..
Flauw dat ze het altijd daarop gooien ja. Wel fijn dat je iig langs kunt komen. Lief dat je vriend wilde bellen zeg!
Beurs was leuk en gezellig! @Sasjuh mooi zo je hebt een strijdplan. Samen er tegenaan. Misschien toch geen ei en nu gewoon ongi? @Samantha succes met je sollicitatie @Winnietje Neem een lekkere borrel op je verjaardag. Het kan immers. En dan fris en fruitig de volgende ronde in.
@sasjuh, das mooi balen hopelijk komt er wat goeds uit de afspraak bij de huisarts @samantha succes met de sollicitatie
Sasjuh..gelukkig mag je bij de huisarts langs komen.. hoop voor je dat die er wat aan kan doen. Vanmorgen m'n sollicitatie gehad... heel flauw..op hun website stond dat het van 8 tot 32 uur was .. kom ik daar, blijkt dat het op oproepbasis is... en ik dus geen vaste uren kan krijgen. Beetje jammer! Dus helaas niks geworden. Pff...naarmate de dag van de echo nadert, word ik wel weer onzeker.. de kans is natuurlijk groot dat er niks te zien is..vanwege m'n bloedingen...en nu ben ik daar ineens zo bang voor Ik wil niet dat ze niks zien! Ik wil dat ze een baby zien... ik moet me echt ff weer inhouden om niet te gaan huilen ... pff nou wou ik even kwijt hoor..sorry dames
@Sajuh; balen dat je ineens bloed verliest...vreemd ook zo snel na je ei. Hopen dat de ha even goed en serieus met je meedenkt. @Samantha; balen van die baan! Die echo gaat je veel duidelijkheid geven. Het enige wat je kunt is hierop wachten. Óf nog een keer testen....maarja, of dat is wat je wilt?! @Winnietje; shit van je ongi! Ik heb vanmorgen getest....WIT. Zit nu op een cyclus van 44 dagen. @Anita; zit jij al op 50?? Dat heb ik helemaal niet door gehad. Ik hoop maar dat mn ongi snel komt. Dit vind ik helemaal niks. Ik heb 2 kaarten voor morgenavond voor de negenmaandenbeurs (kreeg je bij de Kruidvat), maarja, niemand die erheen wilt en mn vriend wil daar niet naartoe(zeker niet als ik niet zwanger ben)
Hoi dames, na 50 dagen is voor mij helaas de volgende ronde weer begonnen. Ga zo gelijk maar even het lijstje aanpassen maar heb totaal geen idee waar ik mezelf moet plaatsen . Winnietje, is er bij jou nog plaats op het baalbankje? Dan kom ik je graag gezelschap houden want heb er toch behoorlijk de balen in! Had het zo ontzettend gehoopt zoals wij dat allemaal doen. Alvast een hele fijne verjaardag morgen! Ik ben ook alweer bijna jarig, pff 26! Sasjuh, balen zeg! Wel fijn dat je bij je huisarts terecht kunt. Is misschien ook wel een idee voor mij.. Hoop echt dat ze je kunnen helpen. Zou zeggen houdt me op de hoogte want ben erg benieuwd wat ze gaan doen. Wat betreft die etos zwanger worden pillen. Die slik ik inderdaad sinds kort. Blijf wel wat hoop houden hoor! Je kaartje ziet er echt nog hartstikke goed uit! *knuf* Samantha, het gaat nu inderdaad allemaal dichtbij komen! Ga voor je duimen dat het allemaal goed zit! Had dat ook gehoord op de radio, ga dat ook niet meer redden dit keer .
anita nee zeg wat balen! had ook goeie hoop voor je! sas fijn dat je wel naar je huisarts kan en ze toch verder gaan kijken samantha een dikke knuffel!! duim ook voor je. Enne je sollicitatie was toch niet toevallig bij Tsn? menp ik duim voor je dat je snel duidelijkheid hebt winnietje ook balen van jouw ongi. Hier een druk middagje werken gehad.. vanuit client echt gelijk door naar kantoorpand en daar pas kwart voor 7 klaar.. pff.. maar vanmorgen wel heerlijk met mn paardje in het bos gereden
13 februari: Winnietje (24 jaar), 3de ronde, 2e kindje) 18 februari: Hip1983 (27 jaar, 5de ronde, 1 kindje) 23 februari: Patriesjuh ( 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje) 25 februari: Marije007 (32 jaar, 2e ronde, 1e kindje) Limburg 26 februari: Sasjuh83 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje) 04 maart: Saxia ( 33jaar, 3e ronde, 1e kindje) 05 Maart: Tazzie (31 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 06 maart: Pooh (26 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 08 Maart: troetjuh (26 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 14 Maart; JBG (25 jaar, 4e ronde, 1e kindje) ?? februari: rose83 (27 jaar, 2e ronde, 1e kindje) ?? februari: MenP2010 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje) ?? maart: Anita1985 (25 jaar, 4e ronde, 1e kindje) Brabant Zwanger: Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 4 Sept Liesed (28 jaar, 1e ronde, 2e kindje) uitgerekend 17 sept Norah12 (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 23 sept Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 27 sept Sandra2 (24jaar), 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 5 oct Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 6 oktober. Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 9 oktober Samantha1 (24 jaar,2e ronde,1e kindje) uitgerekend 12 oktober
13 februari: Winnietje (24 jaar), 3de ronde, 2e kindje) 18 februari: Hip1983 (27 jaar, 5de ronde, 1 kindje) 23 februari: Patriesjuh ( 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje) 25 februari: Marije007 (32 jaar, 2e ronde, 1e kindje) Limburg 04 maart: Saxia ( 33jaar, 3e ronde, 1e kindje) 05 Maart: Tazzie (31 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 06 maart: Pooh (26 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 08 Maart: troetjuh (26 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 14 Maart; JBG (25 jaar, 4e ronde, 1e kindje) ?? februari: rose83 (27 jaar, 2e ronde, 1e kindje) ?? februari: MenP2010 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje) ?? maart: Anita1985 (25 jaar, 4e ronde, 1e kindje) Brabant ?? maart: Sasjuh83 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje) Zwanger: Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 4 Sept Liesed (28 jaar, 1e ronde, 2e kindje) uitgerekend 17 sept Norah12 (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 23 sept Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 27 sept Sandra2 (24jaar), 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 5 oct Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 6 oktober. Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 9 oktober Samantha1 (24 jaar,2e ronde,1e kindje) uitgerekend 12 oktober
Anita balen ook voor jou.. Ik schuif een stukje op op het baalbankje zodat jij er ook bij kan! En goede moed houden wordt het hier niet.. temp kaartje ziet er nu nog goed uit maar morgen zal mn temp wel gezakt zijn want bloedverlies zet echt door, nu niet meer bruin maar echt rood.
@winnietje; balen van je ongi meid.. ik wil ovutestjes gaan gebruiken, want mijn cyclus wisselt wat dagen. @Troet; leuk hoor ringen! Mijn mannetje wilde dat nooit, maar nu we getrouwd zijn draagt hij hem wel! @Norah; ik hoop dat de dagen voorbij vliegen, zodat je je mooie nieuws met de buitenwereld kan gaan delen. @Saxia; hoe was de 9 maanden beurs? Had je vriendin wat door? @Samantha; jammer dat het niets was de sollicitatie. En snap je onzekerheid hoor, je weet gewoon niet waar je aan toe bent en je wil het zo graag. Knuff!! @Sas: shit zeg, snap dat je er ff klaar mee bent, kan je moedeloos van worden. @Anita; wat balen dat je ongi er is, maar hij is er nu na zon lange tijd!! Het is maar goed dat we een baalbankje hebben gecreëerd. Ik ben inmiddels van het baalbankje af, ga maar van het weekend ovutestjes bestellen.. Ben nog wel ongi, elke dag buikpijn, echt geen pretje.. Hopelijk ben ik er vrijdag weer vanaf... Heb afgelopen weekend de babyshower gehad die ik organiseerde. Het was leuk en een succes, maar die ochtend was ik ongi geworden en in de middag werden er weer toespelingen gemaakt van 'nu jij hé '... Dat doet dan wel een beetje zeer omdat je het ook zo graag wilt. Hopelijk komende maand meer geluk
Aah Anita...toch ongi geworden En dat na 50 dagen..pff.. niet leuk! @Tazzie.. ja klopt, daar heb ik gesolliciteerd inderdaad.. ken je het? @MenP .. jammer dat er niemand met je mee wil..als ik dichter in de buurt woonde, dan wou ik wel met je heen hoor..ook al ken ik je niet haha..
@sasjuh ohh meid dit is echt klote! zo'n korte lf is echt niet goed dus denk dat je huisarts je wel verder wil helpen. die assistentes zijn altijd zo'n betweters (tenminste bij mijn huisarts) moet je je niks van aantrekken het gaat erom wat de huisarts zegt. en volgens mij is dit met medicijnen heel snel op te lossen. hoop wel dat je af en toe nog langskomt hier en als je het moeilijk hebt steunen wij je wel hoor in iedergeval voor nu een heel erg dikke knuffff. @anita voor jouw ook balen zeg mss toch stoppen met die etos pillen de cyclus van sasjuh werd volgensmij ook ineens veel langer toen ze deze pillen ging gebruiken. maar je weet nooit mss heeft het er wel niks mee te maken. @saxia en hoe was de beurs? ben je ook bij de huishoudbeurs geweest? en geloofde je vriendin je een beetje? zijn er veel dingen te doen en zo of alleen maar stands waar je iets kan kopen? ik ga zaterdag naar de 9maanden en de huishoudbeurs (kaartje kun je voor alletwee gebruiken) ben erg benieuwd. heb er in ieder geval heel veel zin in. ik ga met m'n beste vriendinnetje en die weet dat we bezig zijn dus kan ongestoord zwijmelen. @norah ohh spannend meid die echo komt al aardig dichtbij hopelijk vliegt de tijd een beetje voor je. en hopelijk verdwijnen je kwaaltjes snel. een lauw glas water op de nuchtere maag helpt idd tegen opstipatie. en over de 9 weken grens gefeliciteerd. @menp wat jammer dat je niemand kan vinden die met je mee wil. kaartje geeft ook toegang tot de huishoudbeurs mss dat daar wel iemand mee naartoe wil. @samantha balen van die baan! is er niks anders bij jouw in de buurt? en kom op nog 6 nachtjes slapen dan is al de echo en heb je meer zekerheid. nog niet te druk maken tot die tijd. (makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk) zo hier nog geen ongi wel wat ongi krampjes en de puistjes schieten als paddestoelen uit mijn gezicht:x heb ook nog geen testdrang want geloof er echt niet in deze maand. dus ben al ingesteld voor de volgende ronde!!
Heey meiden, Bedankt voor jullie lieve reacties. ik heb er niet echt last van veder alleen zoveel verschrikkelijk veel bloed verlies dat ik er gammel van word haha. andere ongi meiden balen! gun het jullie allemaal zo.... Ik vind dat ik niet mag klagen omdat ik al een wondertje heb Meiden die zwanger zijn laten jullie straks ook een 3d echo maken? Ik vond dat heel erg bijzonder. Toen mijn zoontje geboren werd was het echt precies hetzelfde hoofdje, houding in liggen echt zo grappig. Tuurlijk is het je kindje maar dan is real life is zoo leuk. Geniet allemaal van jullie zwangerschap. Ik heb oudjaarsdag dus neem zo een borrel haha