stoppen met de pil in november wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by troetjuh, Nov 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tazzie

tazzie Fanatiek lid

Oct 28, 2010
    3,442
    0
    36
    Winnie van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! hele fijne dag vandaag

samantha, euhh ja maar al te goed.. is ook mijn werkgever..
    Beetje raar dat het maar voor oproep is, hier bij mij in de plaats (weet neit waar jij woont) maar hier hebben ze meestal wel mensen nodig.

2. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,938
    1
    36
    Gefeliciteerd Winnetje!
    Geniet van je dag!

3. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

Nov 22, 2010
    549
    0
    0
    moeder
    Winnietje van harte met je verjaardag!

Sasjuh wat raar zeg zo'n korte lf, gelukkig mag je bij de dokter langskomen.

Mout vandaag weer een echo toch?
    Hoe was het?
    FOTO!!!
    En de uitslag van de test?

Hmm ik heb toch het idee dat me borsten wat gevoeliger zijn geworden....eigelijk meer me tepels en dan voornamelijk de linkse.
    Hoop niet dat dat betekent dat het toch mis is.
    Nog een klein weekje en dan weet ik het.

FF offtopic
    Vandaag met onze dochter bij de dermatholoog geweest.
    Ze heeft al ruim een jaar last van eczeem, en geen 1 zalfje helpt.
    Nu heeft de arts gezecht dat het misschien nooit meer weg gaat!
    Hoop voor me meissie dat ze er overheen groeid want dit is niks.....het zit nu ook in der gezicht en ben zo bang dat als dat niet weg gaat dat ze er later mee word gepest.
    We hebben nu 3 nieuwe zalven gekregen en een speciaal kledingstuk met zilverdraad tegen de jeuk.
    Ik hoop dat de zalf gaat helpen en dat het verminderd.
    Over 4 weken terug om te kijken of het aanslaat.

4. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

Nov 23, 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @JBG; fijn dat de babyshower zo'n succes was, maar idd balen dat jij net ongi was geworden:(

@Samantha; lief dat jij wel met mij mee zou willen....maar zal wel wat te ver weg zijn.

@Hip; lekker nuchter!

@Winnietje; GEFELICITEERD!!!:)

@Patriesjuh; nog even geduld (wat érg moeilijk is natuurlijk)
    Wat rot zeg eczeem bij je dochter. En helemaal als niets lijkt te helpen/werken. Ik kreeg eczeem in mijn gezicht toen ik was gestopt met medicijnen en de pil. Gelukkig had ik er niet heel veel jeuk aan. En werkt de crème erg goed die ik heb. (eucerin door de apotheek gemaakt)

5. Pooh

Pooh Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    1,028
    0
    0
    Zeeland
    Patriesjuh, vervelend van je dochtertje, mn neefje heeft t vroeger ook gehad niets hielp tot ze bij een homeopaat dacht ik terecht kwamen die had dingen die hielpen de zee / bad in zeezout schijnt ook te helpen/ werken

6. liefebees

liefebees VIP lid

Dec 6, 2010
    6,936
    204
    63
    Overijssel
    Hoi!

Ik heb aankomende woensdag een afspraak met de huisarts, dat geeft me wel een goed gevoel voor de volgende ronde :) Ben heel benieuwd!

Patriesjuh wat naar die eczeem van je dochtertje! Hopelijk word je niet ongi.
    Winnie gefeliciteerd meid! Ik ben volgende maand aan de beurt :)

Ik heb ook nog een avondkaart voor de hhb en 9maandenbeurs voor vanavond of morgenavond maar ook niemand om mee te gaan en is ook een beetje ver weg vanaf hier.

Ik ga even lekker naar mn ponybeest!

7. Pooh

Pooh Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    1,028
    0
    0
    Zeeland
    Iedereen veel succes van het weekend met alles.
    Wij gaan een weekendje naar overijssel vlak bij steenwijk, en dan zondag naar de huishoudbeurs.

Prettig weekend en tot maandag

8. saxia

saxia Bekend lid

Dec 8, 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    De beurs was leuk. Veel verschillende standjes met baby en mama artikelen. ook fijn voor de moeders onder ons, een verschonings- en kolf/borstvoeding ruimte. Maar ik had toch te doen met al die kleine frummeltjes in de hitte en de herrie. Heerlijk gegeten op de hhb. hihihi.
    Mijn vriendin gelooft nog steeds dat ik erg bezig ben met trouwen. Lekker houden zo! Misschien moet ik toch gaan acteren?

@Winnietje Van harte als je het nog op tijd leest!

@Patriesjuh Ik had het ook en groeide er rond de pubertijd overheen.(hormonen, maar dan eens positief) Wat mij heeft geholpen is in mijn dieet uitzoeken tegen welke voedingsmiddelen ik niet kan. Dat is een langdurige en intensieve klus, maar ik doe het er prima op. (met name melkproducten, chocola en varkensvlees vermijden scheelde al enorm!) Verder heeft zout of zeewater inderdaad een gunstig effect. Ik ben nooit gepest. Bij de eerste signalen gewoon goed voorlichting geven aan de klas.
    Succes ermee!

@Mout Ben benieuwd naar je uitslag en echo....

@Sasjuh Jij klinkt weer strijdvaardig. Hartstikke goed. Probeer goed duidelijk te maken aan de huisarts waar je zorgen liggen. Je wilt vooral gerustgesteld worden over je lijf en ook graag weten wat je kunt doen om meer inzicht te krijgen in je cyclus en waar je rekening mee moet houden in de toekomst. You go girl!

En volgens mij kan ik nog wel voor een 11-11-11 beebje gaan. mmmmm morgen maar weer eens tussen de lakens kruipen. Geen duidelijk sein nog van een ei. Maar ach dat was de vorige keer ook niet. We zien wel...

9. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

Nov 22, 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Winnietje Gefeliciteerd!

Ik had gisteren en vandaag zo'n enorme pijn links onder in mijn buik, dat ik de verloskundige heb gebeld. Met het idee dat ze me dan gerust kon stellen en dat het heel normaal is.
    Ze zei dat ze om 1 uur een plekje vrij had en dat ik wel even langs kon komen. Ze zou dan gaan kijken of het vruchtje wel in de baarmoeder zit en niet in de eileider.
    Uitwendig kon ze nog niks zien. Maar inwendig wel: een 5 mm klein vruchtje met hartslag!!
    Ik ben zo vreselijk opgelucht:D.

Ze vertelde dat ik een waarschijnlijk een paar dagen korter zwanger ben dan de berekening. Dat kan kloppen, ik heb op een zaterdag mijn ei gehad. Dan zou ik nu 6 weken en 5 dagen zijn en aanstaande zaterdag 7 weken.
    Bij de volgende echo gaat ze het precies bekijken.

Ze liet me ook het vruchtzakje (boterhamzakje met eten noemde ze het) zien wat met het vruchtje verbonden is. Die waren even groot. Bij de volgende echo zal dat er heel anders uitzien, ben benieuwd.

Ik weet niet of ik het nu nog 3 weken voor me kan houden hoor! Ik denk dat ik het misschien dit weekend wel al aan mijn ouders vertel. Nog even goed met mijn vriend overleggen.

10. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

Nov 23, 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Suusje; dat was even schrikken. Gelukkig is het goed! Ik begrijp wel dat je steeds meer moeite krijgt om het voor je te houden.

@Saxia; hophop...naar je 11-11-11 beebje, hihi.

11. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

Nov 23, 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    Lekker een weekendje weg! Geniet er lekker van.

12. JBG

JBG Fanatiek lid

Nov 6, 2010
    1,270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @winnie: Gefeliciteerd!

@Suusje; Wat fijn dat je weer een beetje bent gerust gesteld! Ben benieuwd of je mannetje het ook al wil vertellen, dat zou wel heel leuk zijn!

@patries: ik hoop voor je dochter dat de zalfjes gaan helpen! Mijn broer heeft dat ook altijd gehad, zal is aan me moeder vragen wat toen heeft geholpen!

13. tazzie

tazzie Fanatiek lid

Oct 28, 2010
    3,442
    0
    36
    patries wat naar van je dochtertje! hoop dat de zalfjes helpen

suus wat schrikken, maar wel gaaf zo'm echt inieminievruchtje te zien!

sas fijn dat je woensdag al naar je huisarts kan!!

saxia klus ze!

ik hoop dat ik straks nog wakker genoeg ben als vriendlief thuiskomt van een of andere brw vergadering ofzoiets.. dan hier ook nog ff klussen ;)

14. liefebees

liefebees VIP lid

Dec 6, 2010
    6,936
    204
    63
    Overijssel
    Tazzie jij kan ook nog voor een 11-11-11 beebje gaan ;) Gebruik je weer ovutestjes of helemaal niets deze ronde?
    Pooh veel plezier op je weekendje weg!

Zo weer werken, morgen ook nog 2 keer een spreekuur want we hebben weekenddienst.

15. tazzie

tazzie Fanatiek lid

Oct 28, 2010
    3,442
    0
    36
    sas werk ze!

en nee gebruik deze ronde helemaal niks.. ben zelf nu ook veel te druk met werken enz. En vond dat ik er de vorige ronde daardoor teveel mee bezig was (dus denk maar zo dat het weer niet gaat lukken, maar ja)

pooh veel plezier dit weekend..

nou ik ga ook nog even werken. 2 clienten vandaag. en hopelijk mag ik bij die van vanmiddag weer vroeg weg. En dan op naar de 9maandenbeurs :D:D

16. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    2,688
    6
    38
    @Tazzie.. ze zijn hier in mijn gemeente net begonnen.. ( friesland) dus ze moeten eerst hier meer naamsbekendheid krijgen had ze het over..maar ga mezelf wel beschikbaar stellen op de dagen waar ik vrij ben bij mijn huidige baas.. ff wat extra geld verdienen :)

Pff dames..ik zit in een dip! Vanmorgen weer bloedverlies... :( Ik kan nu gewoon niet meer positief denken...en voel me daardoor zo kut... Gelukkig dinsdag voor de echo..dan weten we het zeker en kan ik het een plekje geven...

17. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,938
    1
    36
    Dikke knuffel!
    Wat moeilijk dat je nu weer zoveel onzekerheid hebt zeg. Het was natuurlijk gestopt en nu schik je toch weer opnieuw!
    Hoop echt dat dinsdag alles goed mag zijn. Wat zal dat een spannende dag voor je worden.

18. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

Nov 10, 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Samantha, jeetje. Alweer die onzekerheid! Hoop snel op duidelijkheid voor je!

@Sasjuh, hoe is het nu met jou? Nog steeds bloedvelies?

@Winnietje, en lekker verwend voor je verjaarag?

@Tazzie, ik ben deze ronde ook niet van plan om aan de slag te gaan met testjes. Alleen m'n temperatuur houdt ik bij. Maar dat is meer zodat ik weet wanneer ik ongesteld ga worden. Door die testjes afgelopen keer vond ik ook dat ik er teveel mee bezig was :).

Verder zijn we dit weekend van plan om onze zomervakantie te boeken :D. En het gaat de Dominicaanse Republiek worden! Als ik zwanger had geweest hadden we het denk ik niet gedaan maar nu zijn we toch weer een maandje verder. Hebben half juni vakantie dus mocht ik deze ronde zwanger raken is het allemaal nog best te doen lijkt me zo ;).

Heb er nu al zin in!

Alvast iedereen een fijn weekend!

19. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

Nov 22, 2010
    549
    0
    0
    moeder
    Wat rot zeg.
    Hoop voor je dat je dinsdag een mooie baby met een kloppend hartje te zien krijg.
    Mocht dat niet zo zijn , dan weet je teminste wel waar je aan toe ben en kan je het zoals je zelf al zeg een plekje geven.
    Sterkte ermee!

20. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

Nov 22, 2010
    549
    0
    0
    moeder
    Even het lijstje weer naar voren gehaald.
    Winnie jij bent toch al ongi?
    En hip hoe is het bij jou?
    Al Getest.....of?

13 februari: Winnietje (24 jaar), 3de ronde, 2e kindje)
    18 februari: Hip1983 (27 jaar, 5de ronde, 1 kindje)
    23 februari: Patriesjuh ( 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje)
    25 februari: Marije007 (32 jaar, 2e ronde, 1e kindje) Limburg
    04 maart: Saxia ( 33jaar, 3e ronde, 1e kindje)
    05 Maart: Tazzie (31 jaar, 3e ronde, 1e kindje)
    06 maart: Pooh (26 jaar, 3e ronde, 1e kindje)
    08 Maart: troetjuh (26 jaar, 3e ronde, 1e kindje)
    14 Maart; JBG (25 jaar, 4e ronde, 1e kindje)

?? februari: rose83 (27 jaar, 2e ronde, 1e kindje)
    ?? februari: MenP2010 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje)
    ?? maart: Anita1985 (25 jaar, 4e ronde, 1e kindje) Brabant
    ?? maart: Sasjuh83 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje)

Zwanger:
    Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 4 Sept
    Liesed (28 jaar, 1e ronde, 2e kindje) uitgerekend 17 sept
    Norah12 (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 23 sept
    Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 27 sept
    Sandra2 (24jaar), 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 5 oct
    Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 6 oktober.
    Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober
    Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 9 oktober
    Samantha1 (24 jaar,2e ronde,1e kindje) uitgerekend 12 oktober

Share This Page