13 februari: Winnietje (24 jaar), 3de ronde, 2e kindje) 18 februari: Hip1983 (27 jaar, 5de ronde, 1 kindje) 23 februari: Patriesjuh ( 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje) 25 februari: Marije007 (32 jaar, 2e ronde, 1e kindje) Limburg 04 maart: Saxia ( 33jaar, 3e ronde, 1e kindje) 05 Maart: Tazzie (31 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 06 maart: Pooh (26 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 08 Maart: troetjuh (26 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 14 Maart; JBG (25 jaar, 4e ronde, 1e kindje) ?? februari: rose83 (27 jaar, 2e ronde, 1e kindje) ?? februari: MenP2010 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje) ?? maart: Anita1985 (25 jaar, 4e ronde, 1e kindje) Brabant ?? maart: Sasjuh83 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje) Zwanger: Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 4 Sept Norah12 (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 23 sept Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 27 sept Sandra2 (24jaar), 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 5 oct Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 6 oktober. Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 9 oktober Samantha1 (24 jaar,2e ronde,1e kindje) uitgerekend 12 oktober Meiden: zullen we Liesed uit het lijstje halen? Die hebben we hier namelijk niet meer gezien sinds ze zwanger is.. Vind het wel leuk om het lijstje up-to-date te houden met mensen die hier ook nog komen! Laat maar weten als je het er niet mee eens bent, dan moet je even het oude lijstje gebruiken
hoihoi dames @norah ik vind het een goed idee lijstje op to date @samantha wel balen hoop dat je snel duidelijk en zekerheid heb pff paar dagen druk druk wel een beetje bij gelezen maar niet gereageerd haha en nu weet ik eigenlijk niet zoveel meer! ben voor me gevoel er niet zo mee bezig dit (of wil ik dit geloven haha) verder had ik vandaag is lekker een middagje voor mezelf heb ook niks gedaan eigenlijk alleen een wasje opgehangen en een wasje in de droger heb het echt effe nodig en vriendlief is aangenomen dus die werkt lekker middagje alleen morgen maar aan de poets en zondag naar de hhb heb er nu al zin in! en me aan het ergeren aan me kat! ik heb dus een witte kat die ontzettend verhaart weet me er geen raad mee meer.. nu maar weer voer besteld 20 kilo voor 110 euro :S en heb ook lavita dit zo moeten helpen tegen haar uitval, hope dat dit helpt vind ook zonde voor het beestje maar weet effe nie wat ik met ding aan moet als die langs je broek loop is die helemaal wit van de haren dit is gewoon niet normaal
Ik vind persoonlijk dat ze wel in de lijst mag blijven staan. Ook al praat ze hier niet meer, het is wel leuk te zien wie hier allemaal waren en hoe snel ze zwanger zijn geworden etc.
Samantha wat balen.. Ik duim nog steeds heel hard voor je! Anita hier geen bloedverlies en ook geen bruin meer gehad na woensdag.. Supervaag dus. Ga ff opruimen, ben nog op het werk!
samantha dikke knuffel!1 sas vaag inderdaad.. maar kan t dan niet toch een innestelingsbloeding zijn geweest? troetjuh fijn dat je vriend is aangenomen.. hier net een uurtje thuis van de 9 maanden en huishoudbeurs.. 9maanden was niet zo heel groot, dus wel redelijk vlot doorheen. huishoud dan weer wel groot, maar erg drukjes pfff 9maanden heb ik toch maar een dikkie dik tas gescoord.. voor 3 euro haha met een paar newborn luiertjes, vochtige hand en snoetendoekjes, potje fruit en veel folders met kortingen en aanbiedingen erop. Heb mn hart kunnen ophalen daar haha, zoooooveel schattige babyspulletjes. Bij de prenatal ook 3 rompertjes voor 8 euro meegenomen haha. eentje met ik vin jou liev papa, eentje met ik vin jou liev mama en eentje met kleine dinootjes enz.. zoo schattig kon het niet laten haha. Xander de buisonje liep er nog rond bij de kruitvatstand. en zo maar eens kijken of vriendlief nog zin heeft om te klussen
@Anita; sow...dominicaanse republiek. Leuk hé om naar je zomervakantie toe te gaan leven. Wij zijn meer van het kamperen. Hebben 2 zomers geleden een mooie grote tent gekocht. Vorige zomer mee naar Frankrijk geweest en waarschijnlijk dit jaar Drenthe! Ook leuk, alleen nog boeken. @Troetje; heeft je kat dat altijd? Of komt het omdat het weer warmer wordt en hij zijn wintervacht kwijt moet? Lastig, zeker met wit! Wij hebben geen huisdieren. Mijn vriend is allergisch. Wel balen hoor! Ik vind honden/katten wel leuk. Ach...nu maar langs mn ouders, die hebben 3 katten. @Tazzie; hoe was de negenmaandenbeurs?? @Samantha; hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!!! @Norah; mij maakt het niet veel uit of LiesEd er wel/niet tussen staat. Aan de ene kant leuk om te zien hoeveel er al zwanger zijn van ons....aan de andere kant, we horen niets meer van haar. @Sasjuh; vaag dat bloedverlies dat nu niet meer is...
Goedemorgen! Tazzie haha dus toch dingetjes gesjopt op de 9maandenbeurs! Leuk hoor Hopelijk kun je snel meer dingetjes kopen haha. Innesteling op 4 dpo lijkt me niet, lijkt me erg vroeg.. Anita dat klinkt goed, Dominicaanse Rebupliek! Troetjuh oja irritant he, verharende katten. Wij hebben 2 Noorse Boskatten, langharig. Moet zeggen dat het nu nog wel meevalt met het haar. MenP hoe is het bij jou, nog steeds niet ongi? En niet meer getest? Ik snap niets van mn cyclus hoor.. woensdag dan dat bloed en verder niets meer. En mn temperatuur wil ook niet echt stijgen na mn ei.. misschien geen goede eisprong gehad?
hoi dames hier ff een kort berichtje van mij. vanacht is mijn vader naar het ziekenhuis gebracht hij ligt op de ic en gaat niet zo goed. dus voor de komende tijd is dit denk ik ff mijn laatste berichtje. mss af en toe ook voor iets afleiding, weet nog niet hoe het gaat lopen maar vrees het ergste. succes iedereen met beebjes maken. ps ben nog niet ongi weet nog niet of ik wel wil testen van 1 kant wel mocht het zo zijn (denk het nie) dan kan ik het mss mijn paps nog vertellen maar van de andere kant ben ik er niet echt mee bezig nu. ben kapot kan alleen maar huilen.
Hip bah wat een naar bericht! Mag ik vragen wat je vader heeft? Heel veel sterkte de komende tijd en weet dat we vanaf hier aan je denken! Wbt wel of niet testen; doe wat je hart je ingeeft, maar kan me voorstellen dat je er niet echt mee bezig bent nu.
Jeetje Hip, heel veel sterkte ermee. Hoop voor jou en je familie dat alles weer goed komt. Verder ff een ego berichtje. Ik heb sinds donderdag al enorme testdrang (8 dpo) en op zo'n moment kan ik me ook echt niet inhouden. Ik had nog wat testen liggen en heb donderdag aaf dus een test gedaan. Hartstikke dom natuurlijk 8dpo pas en dan ook nog eens in de avond....helemaal niks te zien natuurlijk. De volgende ochtend, weer getest (met ander merk) Eerste opzicht niks te zien maar later als ik hem wat bewoog dacht ik in de verte at te zien (of wilde dat gewoon) Nu vandaag op 10 dpo en weer getest (lees verslaafd!) met dezelfde als die van donderdag avond, en nu is er toch echt wat te zien. Maaaaaaar, het is met zo'n test waar ik al eerder een streepje mee had terwijl ik me ei nog moest krijgen. Dus is het wel een echt streepje. Hij ziet er wel rozig uit, maar ik weet niet of ik erop moet vertouwen. Ze zeggen streep is streep maar bij deze test vetrouw ik daar niet zo op. Ik heb nog 1 kv liggen en die doe ik morgen ochtend. Ik zal ff een foto bij voegen (wel wat onduidelijk = met mobiel gemaakt)
Bij de eerste zie ik zeker een streepje patriesjuh, ookal is de foto erg onduidelijk! Mooi nog even doorblijven testen Hip, wat erg nieuws zeg. sterkte! hoop dat het beter zal gaan met je vader!
Hip.. sterkte met je vader!! Patriesjuh.. ik zie ook duidelijk 2 streepjes hoor..spannend!! Wij gaan zometeen ff lekker samen te shoppen ff gedachtes beetje verzetten... Goed weekend iedereen!
Mmmm dames geloof dat hier weer een ei is gespot hihi gisteren aaf voor de gein effe testje gedaan maar was al duidelijke streep en nu is die volgens mij alweer knal zal strakkies een foto neer zetten
hip ontzettend veel sterkte en we denken hier aan je!! patriesjuh ik zie ook streepjes hoor! spannend! troetjuh dat wordt klussen!! sas inderdaad vaag dan.. Hoop echt voor je dat je woensdga bij je huisarts wat duidelijkheid krijgt! samantha shop ze!! haha ja ik kon t niet laten daar.. zoveel schattige babykleertjes enzo.. en gelukkig vind vriendlief de rompertjes ook leuk
Jeetje HIP wat vreselijk! Zo afschuwelijk als er iets met je ouders gebeurd. Ik ga voor je duimen hier. Heel veel sterkte! Patries, ik zie twee streepjes hoor! Wat spannend!! Hier een ochtendje eindelijk niet misselijk. Ik heb het er met mijn vriend over gehad, en we gaan het dit weekend vertellen! Mijn vriend is nu naar zijn moeder om het te vertellen. (ik en zijn moeder gaan niet samen dus vandaar dat hij alleen is). Morgen weten mijn ouders het ook. Ik ga het niet heel speciaal vertellen. maak een cake en doe daar muisjes bovenop. En ik heb natuurlijk een echo fotootje om te laten zien. Fijn weekend iedereen!
@Hip: wat erg voor je! Ik wens je veel sterkte deze tijd! @patries: dat is dus nog even in spanning, ik duim voor je!! @Suus: Veel plezier met vertellen, wat een leuk nieuws om te brengen hé