Ik snap je helemaal! Ik zou het ook echt niet leuk vinden op zo'n manier. Ik had ongeveer een half jaar geleden het idee dat een vriendin van me zwanger was. Ik heb toen juist niets gevraagd en achteraf maar goed ook, want ze heeft een mk gehad.
Balen joh! Wat lange zeg die cyclus. Die flauwtes heb ik nog steeds. Erg vervelend! VAndaag de hele dag op de bank/in bed gelegen want als ik ga staan duizelt alles. Moet daardoor veel afzeggen, best vervelend. Gisteravond had ik een concert en dat was ook pittig. Die vriendin wist t ook niet, maar gelukkig wilde die ook liever een zitplaats, maar toch staan daar de meeste mensen ook. Ik hoop echt dat dat minder wordt. Ben benieuwd als ze mn bloed gaan testen of daar wat uit komt. Ben nu aan de floradix tabletten, wie weet helpt dat wat.
@Norah; vervelend dat je er nog steeds zo'n last van hebt. Waar zijn floradix tabletten voor? Ik denk dat ik aan het ontpillen ben....
ja, het is natuurlijk wel je 2e cyclus pas, maar wel erg vervelend die onzekerheid!! Floradix tabletten zijn natuurlijk ijzersupplement. wordt aangeraden voor zwangere vrouwen die ijzer tekort hebben of vrouwen die veel bloed zijn verloren met bevalling.
Hey meiden, Allemaal super bedankt voor de felicitaties. Ben goed verwend en heb een super leuke dag gehad. Norah: Inderdaad niet leuk van die kennis, geloof ik niks zou zeggen boeiend zou ik denken, Patriesjuh: Super spannend. Hoop het zo voor je. Hier zijn de duiveltjes weer bijna verdwenen, Nu lekker onder de douche en morgen weer knuffelen met mijn kleine man Hij roept de hele dag baby hahaha zo schattig. Mijn vriendinnetje heeft sinds 4 weken een baby en hij is er zo gek mee. Zo lief om te zien.
Hip mijn duimen draaien voor je en je vader dat hij maar snel mag opknappen en van de ic af mag! winnie dat klinkt erg schattig van je kleine mannetje patriesjuh ik denk ook iets heel licht te zien.. duim ook voor jouw norah vervelend dat je nog steeds die flauwtes hebt! hoop dat je tabletten snel aanslaan samantha lekker geshopt dus
Heey dames, Hier een foto van me test van vanmorgen. Ik denk toch echt dat ik zwanger ben! Alles in me lijf schreeuwt het haha. Maar omdat ik nog voor me NOD zit wacht ik iig morgen nog ff af voor ik me in het roze rijtje zet. Ik hoop dat het vandaag droog blijft want dan ga ik straks lekker wandelen met me gezinnetje. Fijne dag allemaal.
Hallo dames! Pffff wat een week hebben we hier gehad! Manlief moest elke werkdag om 4.45 op en gisteren om 5.45 om te gaan werken en ook op mijn werk was het hartstikke druk. Lange drukke dagen en hele korte avonden. Heb net bijgelezen maar ben nu het meeste al weer kwijt! @hip; heel veel sterkte met je vader! Mijn duimen draaien overuren voor je! Helaas weten we hier maar al te goed wat de ziekte inhoud aangezien onze beide vaders het hadden. Dus een dikke knuffel voor je en heel veel sterkte! @winnietje: nog gefeliciteerd met je verjaardag! Fijn dat je een leuke dag hebt gehad! @pooh: wat een schattige pup! @norah: vervelend dat je zo'n last hebt van flauwtes. Hoop dat de medicijnen snel aanslaan! En wat vervelend van die kennis. Ik zou het ook heel moeilijk hebben gevonden om er omheen te draaien in een sms. @menp; balen zeg zo'n lange cyclus! Hoop dat je ongi snel komt! @patriesjuh: ik zie een streep!!! Ik duim voor je! Ehhh verder weet ik het niet meer! Gelukkig begint het weer wat rustiger te worden op het werk zodat ik weer lekker mee kan kletsen! Hier gaat alles verder z'n gangetje. Snap even niet al te veel van mijn lijf wat betreft mijn ei: dacht hem vorig weekend gevoeld te hebben (hebben toen ook goed geklust) maar van de week ineens weer rare afscheiding (sorry) die ik al eens eerder rond mijn ei heb gehad (en niet geklust toen want we waren allebei helemaal gesloopt). Dus ben heel benieuwd deze cyclus!!! Zo ik ga eens even de hond uitlaten en dan manlief een ontbijtje op bed brengen want dat heeft hij wel verdiend na een week alleen maar overwerken! Fijne dag allemaal!n
Patriesjuh gefeliciteerd! Wat gaaf zeg dat je voorgevoel ook nog uit kwam zeg! Hier echt afgelopen denk ik deze ronde.. Vanaf vanmorgen weer bruin bloedverlies.. BAH!! Wel een dikke temp stijging vanmorgen dus dat vind ik dan weer raar.. Heb er zelf geen goed gevoel bij dat het nog raak is deze ronde. Gelukkig woensdag naar de huisarts, want nu bloedverlies is als nog te vroeg want zit pas op 8dpo. Bruiloft gisteravond was supergezellig trouwens, heel leuk om je collega's ook buiten het werk eens te zien haha.
@Patriesjuh; voorzichtig gefeliciteerd! @Marije; lekker rustig aan doen deze zondag! @Sasjuh; hmmm...vaag zeg. gelukkig komende week naar de ha. Beetje duidelijkheid.
Hey lady's, Patries das idd een streep! Gaaf zeg.... Nu over een dag of 2 maar weer een testje doen!!! Fijne dag allemaal
Hoi meiden, afgelopen dagen erg druk geweest en daarom niet veel gereageerd. Heb wel geprobeerd het lezen bij te houden.. Hier is de ongi gelukkig weer ver over en kunnen dus weer gaan oefenen. Ben wel ontzettend benieuwd wat deze ronde ons gaat brengen en dan met name over de duur van mijn cyclus. Hebben net wel definitief onze vakantie geboekt naar de Dominicaanse Republiek, vertrek 18 juni 2011 . Heb er nu al zin in! Dora, tips?? @Troetjuh, hoe is het vandaag geweest op de hhb? Nog leuke dingetjes gekocht? @Tazzie, leuk dat je al wat spulletjes hebt gekocht, nu maar hopen dat de collectie snel uitgebreidt mag worden! @MenP2010, kamperen vindt ik ook leuk hoor. Maar heb nu zolang het nog kan nog even lekker genieten en veel van de wereld zien. Vorig jaar zijn we naar Costa Rica geweest. Ook echt ontzettend gaaf! Heel erg veel gezien en gedaan, de natuur is daar echt adembenemend mooi! @Hip1983, sterkte meid! We denken aan je! @Patriesjuh, ziet er goed uit hoor! Alvast een kleine felicitatie! @Samantha, lekker zeg even shoppen om je gedachten te verzetten. Dat is bij miij ook altijd een goed hulpmiddel . Alleen niet voor de portemonnee , haha. @Suusje, hoe waren de reacties?? @Troetjuh, die streep is niet te missen. Aan de klus dus! @Saxia, gaaf zeg een nieuw interieur! Dat staat ook nog wel op mijn lijstje! Maar wil eerst graag een babykamertje creeëren.. @Norah, beetje vreemd hoor van die kennis! Echt ontzettend brutaal om dat te vragen en dan ook nog via een sms!! @Marije, wat een week zeg! Dan heeft je mannetje zeker een ontbijtje op bed verdient! @Sasjuh, ik zou de hoop echt nog niet opgeven hoor! Misschien dat het toch wel allemaal goed zit! Ben benieuwd wat de ha zegt. Zo heb iedereen wel een reactie gegeven geloof ik. Allemaal nog een hele fijne dag! Ik ga nog even aan de studie!
Ik heb destijds weinig officiele excursies gedaan, maar ben vooral met de lokale bevolking veel weg geweest. Naar watervallen, snorkelen op verschillende plekken, in een grot gezwommen, naar het eiland saona via de mangroven. Ach, weet je, heel dom.rep. is schitterend. Wat je ook gaat doen en waar. Ware bountystranden met helderblauwe zee. Heel veel mensen gaan zwemmen met dolfijnen, maar dat is om 2 redenen niet verstandig: a) gebeuren toch erg veel ongelukken mee, want de dieren kunnen erg agressief worden b) zo houdt je de mishandeling van de dolfijnen in stand. Maar iedereen moet het voor zichzelf weten. Snorkelen bij bepaalde riffen is geweldig. Doe sieraden af en neem een banaan mee....als je die verpulvert in het water, komen de mooiste vissen voor je ogen langs. Ga naar een rumfabriek, ze nemen daar alle tijd om je alles uit te leggen en te laten zien, want de bevolking is trots (en dol) op hun rum. Ook kun je op veel plekken met paarden een strandrit maken,met of zonder begeleiding. Aangezien ik er op stage was, heb ik veel scholen bezocht, ook erg leuk. Vooral de school van een klooster, waar ze kinderen die afgestoten worden (omdat ze niet voldoen aan de "norm") opvangen. Ga aub wel wat doen, want als je in zo'n land 14 dagen in het hotel en op het strand ligt, dan mis je echt wat. Ik heb heel veel landen gezien, maar aan de dom. rep. ben ik mijn hart verloren. Ik ben hartstikke jaloers, maar wens je heel erg veel plezier!
hoi hoi dames zo wij zijn weer terug van de hhb beurs was echt heel erg leuk! niet heel veel gekocht wel de dikkie diktas haha en een zwitsal mama pakket op voorhand verders niet veel bizonders heb net weer getest met me ovu testje hij is nu weer een heeeeel stuk lichter dus wat denken jullie vandaag nog een keer klussen? heb gisteren en eergisteren geklust en dan vandaag voor de zekerheid nog maar een keer? ik ga nu lekker douche be
he dames het gaat eeen stuk beter met mijn vader! ben echt zooo blij. de medicijnen zijn goed aangeslagen gelukkig. was wel echt schrikken vrijdagnacht het zag er naar uit dat die het niet ging halen. kregen we de vraag of we er toestemming voor gaven dat ze em niet meer aan de beademingsmachine deden. poeh dan schrik je toch echt en nu 36 uur later een verschil van dag en nacht hij kan weer praten en maakt zelfs weer grapjes als het zo blijft dan mag die morgen van de ic af naar een gewone afdeling. hoeven nu ook niet meer te waken maar gewoon op bezoek tijdens de bezoekuren dat scheelt toch wel. zeker voor mijn moeder want die is steeds gebleven, mijn zus en ik hebben gewisselt. verder ben ik vandaag ongesteld geworden maar heb er nog geen minuut van gebaald eigelijk ging er ook wel vanuit dat het niet raak was en was/ben ook meer met mijn vader bezig. zo nu ook ff op jullie reageren wat ik nog weet heb wel alles gelezen maar is niet allemaal blijven hangen. allereerst patries ik zie zeker een streep dus alvast een kleine felicitatie!! heerlijk meid hopelijk morgen een dikke streep en dan ook een dikke felicitatie @norah hopelijk helpen de pillen dat je weer wat meer kan gaan genieten! welk concert ben je geweest? was het wel leuk ondanks dat het zo vermoeiend was? en heb je die kennis van je gevraagd waar ze het lef vandaan haalt! vind het niet normaal dat ze gewoon smst jammer dat je het vertelt hebt maar snap wel dat je een beetje perplex was. @troetjuh had je ook de dvd van woezel en pip gehaald op de beurs? kon je gratis afhalen moest je je op de site aanmelden. ik zou zaterdag gaan maar dat is dus helaas niet doorgegaan. en ik zou gewoon nog ff klussen hoor voor de zekerheid. tenminste als jullie zin hebben @sasjuh kut dat je ongi doorzet. ben benieuwd wat de ha zegt. succes. @anita hopelijk is deze nieuwe cyclus wat korter! blijf je de pillen van etos gewoon slikken? @samantha heerlijk geshopt! lekker zeg en ff niet bezig met piekeren. ben benieuwd naar de uitslag dinsdag,. @saxia leuk een nieuw intrieur! @suusje en heb je het verteld? en hoe waren de reacties? zo verder weet ik niks meer. zometeen nog ff de lijst en mijn banner aanpassen en dan naar bed.
13 februari: Winnietje (24 jaar), 3de ronde, 2e kindje) 23 februari: Patriesjuh ( 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje) 25 februari: Marije007 (32 jaar, 2e ronde, 1e kindje) Limburg 04 maart: Saxia ( 33jaar, 3e ronde, 1e kindje) 05 Maart: Tazzie (31 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 06 maart: Pooh (26 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 08 Maart: troetjuh (26 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 14 Maart; JBG (25 jaar, 4e ronde, 1e kindje) 17 Maart: Hip1983 (27 jaar, 5de ronde, 1 kindje) ?? februari: rose83 (27 jaar, 2e ronde, 1e kindje) ?? februari: MenP2010 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje) ?? maart: Anita1985 (25 jaar, 4e ronde, 1e kindje) Brabant ?? maart: Sasjuh83 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje) Zwanger: Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 4 Sept Norah12 (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 23 sept Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 27 sept Sandra2 (24jaar), 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 5 oct Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 6 oktober. Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 9 oktober Samantha1 (24 jaar,2e ronde,1e kindje) uitgerekend 12 oktober zo heb de lijst weer aangepast heb de ronde op 5 laten staan had eerst ronde 0 meegeteld dus. gaat snel met zo'n korte cyclussen. mag nu toch wel es raak zijn duurt llang genoeg vind ik. als het deze ronde raak is dan is dat wel jammer dat dat rond sinterklaas is maar ja niks aan te doen. wil geen ronde overslaan hoorvoor. @winnietjuh moet jij niet ook nog de lijst aanpassen? of heb ik de verkeerde lijst gepakt?
Mijn ouders waren superblij en zo trots! Was echt heel leuk om te vertellen. Wel heel fijn dat ik er nu met mijn moeder over kan praten. De moeder van mijn vriend is er ook constant mee bezig. Mijn vriend heeft het ook maar gelijk aan iedereen die hij kent verteld haha! Hij kan het nu niet meer voor zich houden. Hip, geweldig nieuws van je vader!!
Hip wat fijn dat het weer een stuk beter gaat met je vader....nu kan je weer een beetje rustig adem halen. Balen van je ongi,maar zoals je al zeg ben je dar nu natuurlijk niet echt mee bezig. Die lijst is indd de laatste lijst, maar winnietje heeft de lijst nog niet aan gepast. Volgens mij is ze al een week terug ongi geworden....toch? Hier vanmorgen weer gestest. Dit keer met cassette van zw&kds. Er staat weer een 2e streep. Niet dikker dan gister (misschien wel lichter) maar die van gister was een kv 2v5 dus die reageerd misschien anders (hoop ik) Ondanks dat ik heel de maand al roep " ik ben zwanger deze maand ", vind ik het toch nog erg onwerkelijk. Me streepjes zijn nog zo licht, ik durf mezelf nog niet in het roze te zetten. Officieel is woensdag pas me NOD dus wacht ff tot dan met veranderen....vinden jullie dat goed? Zal nog ff een foto van me test van vanmorge bij voegen ( je ziet amper wat want ben slecht in foto's nemen binnen)