He Patriesjuh! Het streepje van gisteren vond ik eerlijk gezegd wel wat duidelijker.. Jammer dat dit geen kruidvat test is want dan kun je het ook niet echt vergelijken. Staat er in de bijsluiter bij hoeveel HCG deze nodig heefT? De kruidvat 20 HCG. Ik zou morgen anders wel even een kruidvat weer doen, dan weet je zeker of die donkerder wordt.
Deze test heeft ook 20 mlU/ml nodig. Ik heb er hier nog 4 van liggen dus ga geen nieuwe (kv) halen. Heb ook een digitale liggen met indicatie maar wil die liever pas aankomd weekend doen (dan staat er hopelijk 2-3) Op de foto is die minder aanwezig dan in het echt. Me mannetje vind hem duidelijker dan die van gister, maja die heeft er geen verstand van Nu is het wel zo dat hcg verdubbeld per 2 dagen, dus misschien dat hij daarom niet dikker is. Ik doe er morgen gewoon weer 1 haha.
@Hip; Fijn dat het weer wat beter gaat met je vader! @Patriesjuh; ik zie hem hoor. Maar als jij wilt wachten tot woensdag met de lijst, prima!!! Mag van mij...haha @Troetjuh; leuk naar de hhb enz geweest. ik zit inmiddels op dag 49... weet iemand hoe je eigenlijk naar je pendels moet kijken? Is de maand die gependeld wordt; begin cyclus, bevruchting of positieve test?? Had me er nog niet echt mee bezig gehouden en dacht ineens....hoe werkt t eigenlijk?
Heb hier nog een foto. eigelijk geldt die niet meer want is na de 10 min genomen (hij is al een beetje verkleurd)
Ja ik wacht ff tot hij iets duidelijker is ( terwijl ik al weet hoe het zit ) Dat over pendelen. Ik heb dat laaste nog gevraagd, het antwoord is dat dat per persoon (die pendelt) verschillend is. De ene pendeld op conceptie maand en de ander op een positieve test. Nou geloof ik dat er het meest op positieve test word gependeldt tenzij anders is gevraagd.
Weet je wat grappig is mijn tante heeft ook een pendel en in da boek staat dat je helemaal biet voor een ander mag pendelen haha je mag het alleen voor jezelf doen achja tis wel grappig
Dat streepje is niet te missen hoor! De KV leek alleen wat duidelijker, maar dat kan ook aan de foto liggen. Zat net nog even nar mijn testjes te kijken, maar tis wel typisch want heb elke dag getest maar bij de eerst test zag je na 1 dag heel groot verschil, maar die dag erna was hij ongeveer hetzelfde.. Dus het hoeft ook niet echt dag evenveel te stijgen.. Bij mij is de eerste kruidvat 1 dag voor NOD
Prima!!! (ik wil ook!!!) Ik heb van Wilma en Gimena maart en van Caruli mei. Maarja, met zo'n lange cyclus.....ik ga maanden overslaan. Dus dacht ineens, waar wordt op gependeld. In maart een posi test kan eigenlijk al niet meer....of ik maak hééééél langzaam hcg aan, haha, daar geloof ik zelfs niet echt meer in.
Patriesjuh voorzichtig gefeliciteerd. Menp hoeveel pendels heb jij gedaan? Ik vind zoiets wel grappig maar geloof er niet echt in. Norah: voel jij je alweer wat beter?
Lief dat je het vraagt. Vandaag lijkt t iets beter, weekend was bagger, volgens mij heb ik nog nooit zo weinig uitgevoerd als de afgelopen week/weken, en dat is niks voor mij! Maar alles voor de baby hoor. Zaterdag hele dag op de bank/bed gelegen, ik kon nog niet eens naar de keuken lopen omdat ik anders onderuit ging. Best bizar dat t zo extreem kon zijn. Gelukkig is manlief erg behulpzaam, maar ja, die is ook veel werken natuurlijk. Vanavond weer eens een avonddienst werken. Ben erg benieuwd of dat gaat, maar wil het graag proberen.
Hoi Meiden, Ben er weer! skivakantie was leuk. Heb alleen wel op het baalbankje gezeten zonder dat ik het met jullie kon delen. Dat miste ik wel even. Maar gelukkig ben ik wel ongi geworden en kunnen we weer verder. @hip, las dat het met je vader wat minder ging maar gelukkig knapt hij weer op. Hopelijk voel jij je nu ook weer wat beter. @ patriesjuh alvast een voorzichtige felicitatie. @sasjuh ik hoop dat de huisarts je kan helpen. ben erg benieuwd. verder zag ik nog een hele lieve puppie voorbij komen (smelt smelt) Er is in een week zoveel gekletst heb niet alles kunnen onthouden. Ik zal straks de lijst en mijn banner maar weer gaan aanpassen. hoeveel dagen zal ik nu aanhouden voor mijn cyclus? Eerste twee keer was 28 dagen en de laaste keer was 36 dagen. wat zouden jullie doen?
Ik zou gewoon uitgaan van de langste cyclus. Als je 28 neemt, kun je dan op dag 28 al testen, terwijl als je cyclus dan weer 36 is, dat nog 8 dagen duurt... Dus ik zou 36 nemen, maar dan wel in de gaten houden wanneer je je eisprong hebt. Bij 28 is dat vaak dag 14, maar bij 36 is dat veel later. Miss ovu-testen gebruiken als je je eisprong niet wilt missen?
Hallo allemaal, Lekker genoten van het weekend huishoud/9maanden was oke maar te druk echt niet leuk meer. Heb net ff bijgelezen maar weet niet alles meer. @Hip sterkte @Patriesjuh een voorzichtige felicitatie. @norah, had gelogen als t een kennis is had ik nog gesmst of ze wel fatsoen heeft maar goed had t niet toegegeven. Verder aan t klussengeweest
IK BEN ZWANGER hahaha. Eigelijk wist ik het natuurlijk al met al die testen, maar vond het nog een beetje ongeloofwaardig Heb net met middag urine een dipstick test gedaan, en daar is een duidelijke 2e lijn om te zien, dus heb besloten dat ik mezelf zwanger mag noemen Ben zo blij blij. Ik wil het nog wel ff een week of 2 voor me houden, volgende week is onze dochter jarig en wil nog niet dat iedereen het dan weet, dus waarschijnlijk die week daarna vertellen we het mijn ouders, zus en schoonmoeder. Ondanks dat het de 2e worde vind ik het reuze spannend allemaal!
Gefeliciteerd Patriesjuh! Deze is echt duidelijk, zeker voor een middagtest! Wauw, geniet ervan, enne zet jezelf gelijk even in het roze lijstje hoor!
13 februari: Winnietje (24 jaar), 3de ronde, 2e kindje) 25 februari: Marije007 (32 jaar, 2e ronde, 1e kindje) Limburg 04 maart: Saxia ( 33jaar, 3e ronde, 1e kindje) 05 Maart: Tazzie (31 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 06 maart: Pooh (26 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 08 Maart: troetjuh (26 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 14 Maart; JBG (25 jaar, 4e ronde, 1e kindje) 17 Maart: Hip1983 (27 jaar, 5de ronde, 1 kindje) ?? februari: rose83 (27 jaar, 2e ronde, 1e kindje) ?? februari: MenP2010 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje) ?? maart: Anita1985 (25 jaar, 4e ronde, 1e kindje) Brabant ?? maart: Sasjuh83 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje) Zwanger: Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 4 Sept Norah12 (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 23 sept Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 27 sept Sandra2 (24jaar), 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 5 oct Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 6 oktober. Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 9 oktober Samantha1 (24 jaar,2e ronde,1e kindje) uitgerekend 12 oktober Patriesjuh (25 jaar, 3e ronde, 2e kindje) uitgerekend 2 november Zo heb mezelf in het mooie roze rijtje gezet. Ik hoop dat de rest me snel volgt. Ik heb trouwens nog wat grappigs. Ik ben 2 nov 2010 gestopt met de pil en ben nu waarchijnlijk (na eigen berekening) 2 nov 2011 uitgerekend....hoe grappig is dat!!
@patricies van harte gefeliciteerd! @pooh dus je weekendje was geslaagd en heb je nog wat gekocht op de beurs?
@ patriesjuh gefeliciteerd geniet ervan! en inderdaad wel heel toevallig dat je uitgerekend bent op de dag dat je gestopt bent met de pil. super toevallig toch!