stoppen met de pil in november wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

22 nov 2010
    549
    0
    0
    moeder
    Iedereen bedankt :D

Ik snap dat het voor de niet zwangere best confronterend is die lijst, maar ik weet zeker dat jullie ons snel gaan volgen.
    Wij hebben gewoon "geluk" gehad zo snel zwanger te zijn, maar vergeet niet dat er normaal minimaal 6 maanden voor staat!

@ Samantha heel veel sterkte en succes morgen.

@ Sasjuh je temp gaat eerst naar benede voor je ongi komt.

@ Faith welkom en ik zou testen met 5 dagen overtijd, dan weet je waar je aan toe bent.

@Norah doe je een beetje rustig aan?
    Je gezondheid en je kindje zijn belangrijker dan werk.

@Rose jammer van je ongi....nu weer lekekr aan de klus.

@ Saxia, balen van je hoofdpijn, hoop voor je dat het een voor teken is (ik had in de week na me ei veel last van duizelig en draaierigheid)

@ Tazzie sterkte met de uislag van je oma morgen ( hoop niet dat het te ernstig is)

Ik vraag me nog steeds af hoe het met Mout is, we hebben helemaal niks meer over haar 2e echo gehoord????

2. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Hallo dames..

Ten eerste iedereen bedankt voor het sterkte wensen!! Doet me echt ontzettend goed..:)
    Voel me helaas niet echt goed.. sinds gister weer bloedverlies met ongikrampen.. Net of ik nu ongesteld ben geworden.. pff nog een paar uur wachten.. dan hebben we eindelijk zekerheid. Ondanks dat mijn gevoel nog steeds zegt dat het niet goed zit ben ik toch wel erg bang voor de uitslag dat we straks een leeg scherm zien.. Ook zie ik er erg tegenop omdat ik nu dus zoveel bloedverlies heb..gaan ze dan wel een inwendige echo doen??

Wel vreemd..het bloedverlies begint steeds nadat we hebben geklust.. (alleen houd het dit keer dus aan)

Pff...er is hier wel druk gekletst hoor..

Leuke vakantie gehad dus verder Rose? Wel beter dat je nu weer duidelijkheid hebt over je cyclus en je weer verder kunt.

Patriesjuh: Gefeliciteerd meid!! Geniet ervan!

Tazzie: Tuurlijk is het confronterend!! Er staat minimaal 6 maanden voor en het grootste gedeelte van ons clubje is al zwanger.. dan vind ik het logisch dat je misschien niet altijd positief kunt blijven denken! Maar er is tegenwoordig zoveel mogelijk om zwanger te worden.. Jouw tijd komt echt wel!! *knuff*

Norah... idd wat hier verder ook al werd gezegd..doe rustig aan wanneer jij dat nodig vind.. de gezondheid van jou en je baby gaan voorop!!

Morgenmiddag half 2 moet ik in het ziekenhuis zijn.. Ik ga nu nog ff proberen te ontspannen... vriendlief is ff naar een vriend van hem.. ik ben nu ff gtst aan het kijken en straks weer ff op de wii.. :D Hebben gister één gekocht en vandaag heeft m'n vriend nog het spelletje Just Dance 2 voor mij gekocht.. De schat!:D

3. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @Patriesjuh: GEFELICITEERD meid, wat een geweldig nieuws! Geniet maar lekker van dat wondertje!

@anita: ik snap helemaal wat je bedoeld…! Hoe langer zwanger worden duurt, hoe onzekerder je wordt! Laten we hopen dat we allemaal snel roze mogen kleuren!

@Fait; Welkom bij de club :D

@Samantha; Succes morgen, ik denk aan je! En veel plezier met wii’en…J

Hier alles goed… ga deze dagen is ovutestjes bestellen! Kan iemand mij een beetje een toelichting geven hoe het werkt met de ovutestjes? Vanaf wanneer moet je nu beginnen met testen, en moet dat altijd op dezelfde tijd van de dag?

4. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Hoi jbg ik heb testjes,van zw&kids dat ligt aan je cyclus waneer je moet starten dit kan je ook terug vinden bij sensitest ovu berekenen ik doe hem meestal rond half 12 half 1 in de middag maar je kan tussen 10 smorgens en 8 avonds testen maar vind ze rond de middag duidelijker

5. Marije007

Marije007 Niet meer actief

Hee Saxia! Ik ben er nog wel hoor! We hebben het ontzettend druk gehad de afgelopen week: allebei megadrukte op het werk! Manlief maakt werkdagen van 6 tot 18 en tja dan ben ik dus ook om 5 uur wakker. 'S avonds maar weinig puf om nog achter de pc te kruipen. Ik lees wel mee op mijn mobiel maar antwoorden lukt niet altijd (pagina's laden maar half in). Maar op de drukte na alles goed hoor! Hopen deze maand op het juiste moment te hebben geklust maar voel nog helemaal niks!

@patriesjuh: GEFELICITEERD!!!!

@ andere "nog blauwe dames": ik snap jullie gevoel helemaal! Begrijp me niet verkeerd ik vind het super voor de dames in het rozelijstje maar stiekem ben ik ontzettend jaloer! Ik wil ook! En het liefste nu! Het lijstje is inmiddels behoorlijk confronterend ook al weet je dat zes maanden gemiddeld is. Je hoopt toch elke keer weer dat je de volgende bent die in het roze lijstje komt te staan. Maar ja toen we met de pil stopten wisten wij ook wel dat gezien mijn leeftijd (32) en die van mijn man (42) dat het misschien langer zou duren, maar hoe langer de roze kant van ons lijstje is hoe meer ik me afvraag of wij dan degene zullen worden die nooit in het roze lijstje zullen komen... Maar aan de andere kant zijn we natuurlijk nog niet zolang bezig dus we blijven lekker doorklussen en dromen van een kleintje!

6. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Jeetje, ben een avondje werken en er is al 3 pagina's verder gepraat:)
    Gezellige boel hierzo!

Lief dat jullie reageerden dat ik aan mijzelf moet denken! Dat doe ik echt wel. Ik voer al weken weinig uit en lig bijna elke dag wel 2 uur op bed tussen de middag.
    Deze avonddienst was van 19 uur tot half 12, dus ik vond het wel het proberen waard. ( zit ook gewoon in de auto he van de een naar de andere client) En opzich ging het best wel goed. Moet gewoon rustig aan doen, niet haasten overal bij gaan zitten enz, dus het was wel te doen. Voel me er ook weer wat beter door, even werken en even weg uit huis.

@ Faith: Welkom
    @ Tazzie: ik hoop dat jullie alsnog een goede uitslag krijgen!
    @ Alle meiden uit het blauwe lijstje. Ik snap heel goed dat het soms confronterend is. Ik denk dat ik het ook best moeilijk had gevonden, zeker omdat ik ook altijd de angst had dat ik niet zwanger kon worden. Hoop echt voor jullie dat het snel komt!

7. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Vind het soms confronterend t lijstje, ligt vooral aan mn bui en hoe ver ik in mn cyclus ben.
    Samantha heel veel succes strax

8. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

22 nov 2010
    549
    0
    0
    moeder
    heey dames,
    Ik heb vanmorgen weer een test gedaan, en heb het idee dat me streepjes niet echt duidelijker worden.
    Het lijkt mij dat hij vandaag toch al duidelijker had moeten zijn dan gisteren, en dat verschil is minimaal (vind ik)
    En denk dat als ik vandaag tijd heb toch nog maar ff een doosje kv testen ga halen om te kijken wat die doen.
    Zo een licht streepje maak me een beetje onzeker.

Zal ff een foto bijvoegen.
    Hoop niet dat jullie het vervelend vinden dat ik telkens foto's plaats, anders moeten jullie dat gewoon zeggen hoor!

9. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Hee patriesjuh
    Kun je die foto van gister van deze test is ernaast leggen? Dan kun je het verschil beter zien.
    Enne helemaal niet vervelend hoor, die foto's vind het geweldig om streepjes te zien!!
    Ik had gister mijn testen nog laten zien, daar kun je ook in zien dat de ene dag het streepje 2x zo dik werd en de andere dag hij hetzelfde blijft he?
    HCG schommelt in de eerste dagen he! Je ziet duidelijk een streep staan hoor.
    Anders post je ze allemaal op een rij even in het topic: 'foto's plaatsten van testen'
    Daar hebben ze er ook veel verstand van:)

10. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

22 nov 2010
    549
    0
    0
    moeder
    Ja ik had jou rijtje gezien maar die testen waren ondaks dat ze mischien hetzelfde waren wel heel dik, en de mijne zijn nog zo licht.
    Ik weet dat ik ook nog niet op me NOD zit maar had gehoopt dat hij nu wat duidelijker zou zijn.
    Heb geprobeerd 2 foto'z samen te voegen.
    Tis niet echt duidelijk, maar kan der niet meer van maken.

11. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Toch zie ik wel iets verschil eigenlijk. En die je gistermiddag had gedaan, had ook een duidelijk streepje!
    Ga je nog kruidvat testen halen?

12. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

22 nov 2010
    549
    0
    0
    moeder
    Ja als ik vanmiddag tijd heb rij ik ff naar de kruidvat.

13. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Norah; fijn dat het werken wel goed ging!

@Patriesjuh; hoop voor jou dat je het streepje steeds donkerder ziet worden. Wij zien hem al duidelijk. Misschien dat dat al iets geruststeld??

@Blauwe dames; tja, daar hoor ik ff niet bij, maar oranje is ook niet fijn! We zijn allemaal nog niet zoooo lang bezig, dus alles is nog mogelijk voor die 6 maanden! We gaan er voor met zn allen!

14. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Hoe gaat t met jou MenP?

15. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik zou ook nog liever bij blauw horen dan bij oranje haha :)

Ik ben zooo benieuwd hoe het met Samantha is..

16. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    haha sasjuh, half 2 moest ze er pas zijn... dus na die tijd weten we meer. hopenlijk komt ze t direct vertellen:)

17. doradiego

doradiego Bekend lid

28 dec 2010
    684
    0
    0
    Hoi hoi,

alle blauwe dames, ik realiseer me heel goed hoe groot geluk het is dat het zo snel gelukt is, zeker gezien mijn leeftijd.
    Ik begrijp heel goed dat het erg confronterend is om te lezen over kwaaltjes, echo's enz. terwijl jouw wens zo enorm groot is. En het zal het ene moment makkelijker zijn dan het andere moment.
    Ik ben blij, maar ik gun jullie dit geluk net zo hard!
    Dus ik hoop dat het lijstje roze snel vol wordt!
    Dikke knuf.

18. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    Met mij gaat het goed hoor!
    Ik heb heeeel af en toe ongikrampen, maar nog geen bloed te zien!
    Dus nog steeds oranje....maarja, als ik nu ongi word, weet ik ook niet waar ik me neer moet zetten in t blauwe lijstje, zit nu al op 50 dagen....Al 2 weken langer dan de 35 dagen die ik de eerste cyclus na t stoppen met de pil had.
    Ik hou het nog op ontpillen....:(

19. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Mm.. balen zeg!
    Raar dat je wel krampen hebt.
    Lijkt me echt heel frustrerend om maar te wachten op je ongi!

20. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Hee dames..

Kom net uit het ziekenhuis... met slecht nieuws jammergenoeg.
    Heb een inwendige echo gehad en er was niks meer op te zien.. Een miskraam dus :( Had het gevoel zelf al een beetje..want vrijdag werd ik zo duizelig en zweterig nadat ik een stolsel was verloren.. maar toch..je blijft altijd denken..het kan nog..

Gelukkig heeft de verloskundige ons wel gerustgesteld dat het echt zo vaak voorkomt en dat we gelijk weer mogen proberen...

Nou ik dacht..ik moet het eerst hier maar ff vertellen..

Deel Deze Pagina