stoppen met de pil in november wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Samantha, das ff minder die dromen, hoop dat t snel overgaat een nachtje lekker slapen is niet verkeerd. Succes en als je er over wil praten wij luisteren graag

2. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Esli Wat leuk een echo. Wij zijn nieuwsgierig hoe je dat beleefd hebt. En jij natuurlijk straks ook Norah.

@Sasjuh, goed dat je uitzicht hebt op een gyn die met je meedenkt. Wie weetis " de opossing" echt super simpel.

Mout laat even wat van je horen, want ons cluppie is een beetje ongerust.

@Winnietje, heb jij een idee wanneer je weer een NOD hebt? Dat moet nog even verwerkt worden in het lijstje namelijk.

Zo Tazzie die buit is binnen!!! Hihihi.

@Hip ik wil ook voorjaar: bloemetjes en lammetjes en eieren!!!

3. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

22 nov 2010
    549
    0
    0
    moeder
    Jeetje samantha, dat is erg vervelend, je droom meestal waar je je mee bezighoud, maja dat is in jou geval wel logische.
    Hopelijk vind je gauw een goede nachtrust.

Elsi geniet van je echo vandaag!

Norah nog 4 dagen voor je eerste echo....wat gaan die dagen dan langzaam he.

Hip, fijn dat het weer goed gaat met je vader, dat is een hele gerusstelling.
    Jammer dat hij nog lang moet blijven, maar je weet iig dat hij goede zorg krijgt.
    Hier sneeuwde het gister ook echt mega....van mij mag de lente beginnen....mijn favo seizoen.

Ik heb vanmorgen weer gestest.
    Alweer!
    Ja alweer haha.
    Tot en met zaterdag elke dag (zijn me testen gelijk op) en dan zondag digitale.
    En hij is weer wat donkerder jeeeh.

4. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Samantha
    Wat naar die dromen zeg! Het is natuurlijk ook niet niks wat je verwerken moet.. Heftig hoor!

Patriesjuh
    Fijn dat de testen donkerder worden! Jammer dat je geen foto's meer kan maken want k ben heel benieuwd!

Hip
    Fijn dat het beter gaat zeg! Lijkt me erg heftig voor je vader en jullie gezin, zo'n situatie!

Marlijn
    Ik ken meer meiden die de misselijkheid juist s middags hebben! Ik ben idd ook blij dat ik s ochtends in ieder geval goed kan opstarten. Alleen kookte ik altijd omdat mijn man later thuis is, maar tegenwoordig lukt me dat echt niet altijd. Ook vanwege de duizelingen dat ik niet lang stil kan staan bij het aanrecht, maar ook omdat ik de geuren niet kan hebben. Toch heb ik gelukkig nog geen 1x overgegeven. Tis meer een misselijk en vol gevoel, ik ben zo blij dat ik niet hoef over te geven, want dat is echt een angst van mij. Heb jij daar wel last van?
    Ik eet inderdaad ook ineens veel meer fruit, als ik zin heb neem ik vaak maar gelijk 2/3 stuks, heb ik die ook weer binnen:) En ik heb zo'n zakje worteltjes om rauw te eten, ook lekker!

5. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    hip fijn dat het beter gaat met je vader!!

samantha naar die dromen :( jhoop dat je er vannacht niet overdroomt

patriesjuh fijn dat je testen donkerder worden!!

esli succes met je echo!

hip mijn moeder der bloeddruk was wel wat gezakt gelukkig.. Maar hij mag ook weer niet teveel zakken (eerst 200 om 100 nu 160 om 90) want mijn moeder heeft een sporthart en sportlongen.. En als de bloeddruk teveel zakt wordt de hartslag nog trager en krijgt ze daar weer duizelingen van (alsof ze die t afgelopen jaar nog neit genoeg heeft gehad na der tia in maart 2010)

zo ik ga ff de kofferbak van de auto leeghalen en dan richting de ouders van die paardrijvriendin hihi daar staat het bedje

6. esli4

esli4 Lid

13 aug 2010
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey dames,
    ff snel; Echo was helemaal goed. hartje zien kloppen. Er viel echte en spanning van me af!
    ga weer snel door.....groetjes

7. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Wat bijzonder Esli!
    Gefeliciteerd!!

8. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    bijzonder esli!! leuk :)

zo bedje is binnen haha.. of ja een deel staat nu op de kleine kamer, rest nog in de schuur.. kon niet alles in 1 x omhoog tillen (woon in een flat haha en geen lift)
    zo toch even naar mn paard en daarna sjouw ik de rest wel mee naar boven:) alleen matrasje moeten we zelf kopen (maar dat had ik zowiezo wel gedaan, wel zo fris :) )

9. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Gaaf Tazzie! Ik zou zelf nooit zoiets in huis halen voor ik zwanger was, maar ik begrijp je ook wel als je zoiets gratis krijgt.
    Hopenlijk kun je hem snel in elkaar zetten:)

Oh en nog een vraag aan de paardrij dames, mag je nog paardrijden als je zwanger bent?
    Ik had het er toevallig laatst over met mn moeder dat ik dat weer eens wilde doen, nou die keek me aan: Dat mag echt niet meer!!
    Ik vond t zelf een beetje onzin, ik bedoel, wat voor kwaad kan het? Ja, als je een dikke buik heb en valt ofzo, maar t kindje zit zo goed beschermt. Jullie weten daar vast wel een antwoord op:)

10. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    ik wou t eerst ook niet doen hoor.. heb op de dikkie tas van de beurs en 2 slabbetjes na niks aan babyspullen in huis.. Maar ja het was inderdaad gratis.. en hij ziet er nog mooi uit.. anders was er echt nog niks aan bedjes ofzo in huis gekomen ;)

en ja je mag nog wel paardrijden. Sterker nog ken mensen die tot vlak voor de bevalling hebben gereden (al dan niet fanatiek maar toch)
    2 stalgenootjes van mij hadden dezelfde verloskundige (die ik waarschjijnlijk ook wil tegen die tijd, goeie verhalen en lekker dichtbij) en zij mochten gewoon rijden zolang ze zelf wilden. Je moet het zelf aan voelen of het voor jou goed voelt. Krijg je pijn ofzo dan niet meer. EN je meot wel een beetje op je paard kunnen vertrouwen. Is die erg braaf dan kun je gewoon rijden, maar heb je een heethoofd die bij het minste opzij stuitert of je eraf gooit wordt het wel afgeraden

11. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Oh dat is mooi te horen.
    Ik vond t namelijk ook al een beetje overdreven. Maar ik wil eignelijk gewoon een keer een dagje een tocht gaan maken, maar weet niet of dat zomaar kan.
    Heb vroeger 6 lessen gehad en in frankrijk ook eens een tocht gereden. Lijkt me heerlijk om gewoon weer eens te doen!

12. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    gewoon eens informeren of het kan.

maar anders overleg je straks toch ook even met je verloskundige? kijken wat die zegt?

13. doradiego

doradiego Bekend lid

28 dec 2010
    684
    0
    0
    Ha ladies,

hoe is het hier?

Nog niets van Mout? Hmmmm, vreemd. Ik hoop dat alles goed gaat met haar!

Misselijkheid; oh jakkie, wat kan ik daarover meepraten,maar hier helaas bij het opstaan tot het naar bed gaan. Niet overgeven, maar de hele dag zeeziek....klots, burp.

Esli, van harte met de positieve echo.
    Volgende week mag ik, spannend hoor.

Hip,ik hoop dat jouw goede gevoel klopt en dat je deze ronde op roze mag. Dat hoop ik eigenlijk voor jullie allemaal.

Wie mag nu als eerste testen?

Sam,wat vervelend die dromen. Je moet alles verwerken en ik denk dat dit een onderdeel daarvan is. Ik hoop dat je snel weer mag dromen over roze babietjes die je lekker mag knuffelen.

14. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    hoihoi dames
    pfff samantha dat is echt niet leuk van die dromen zeg, hoop dat het vanaaf beter gaat want dit is ook niets

sorry ben de rest een beetje vergeten
    ben ontzettend hieper de pieper hihi
    ik heb vandaag tehoren gekregen dat ik ben aangenomen als helpende ipv woon/leef ben super blij gisteren is effe tussen neus en lippen door gevraagd of er een plekje was en vandaag gewoon aangenomen per 1 april ga ik deze functie vervullen!

15. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Gefeliciteerd troetjuh!!!!!

16. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Hee wat fijn Troetjuh!
    gefeliciteerd!!

17. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Troetjuh gefeliciteerd super
    Esli leuk geloof dat t een bijzondere ervaring is voor t eerst je kindje op een echo zien

18. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Troetjuh van harte met de nieuwe functie!!!!

@Doradiego Misschien moet je een zwembandje om, lekker drijven met de golfjes mee tegen de misselijkheid, hihihi. Moet altijd zo lachen om hoe je de dingen beschrijft.

@Samantha, die dromen zijn heel vervelend, maar hebben ook een functie. Namelijk verwerken van wat je hebt meegemaakt. Het wordt echt minder, vertrouw daar maar op. Maar daarmee is het nu nog niet leuk. understatement. Blijf hier maar lekker ventileren wat je droomt.

19. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    dank je wel iedereen voor de felicitaties :D
    tis echt nog onwerkelijk ik kan het nog steeds niet bevatten hahaa maarja dat komt nog wel!

en eli wij willen foto`s zien :D

20. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Even spuien:

Bah, de angst voor een slechte uitslag bij de echo wordt echt steeds groter...
    Het komt nu zo dichtbij en ben al zo gehecht aan dit kleintje! Als ik er alleen al aan denk dat het misschien niet meer leeft wordt ik zo bang. Ik weet echt niet hoe ik daarmee om zou moeten gaan of ik dat aankan..
    Het komt ook zoveel voor bij ons in de familie, dat de kans helemaal niet zo klein is...
    Tegen iedereen zeg ik dat ik er vertrouwen in heb, maar diep van binnen is het zo anders en ben ik doodsbang en durg ik echt nog niet aan de echo te denken!

Deel Deze Pagina