Goede avond meiden, ben even een paar dagen niet op zp geweest maar wat is er wat afgekletst. Heb helaas nog niet de tijd gevonden om het allemaal bij te lezen. Heb een hele drukke en vervelende week achter de rug. Op 't werk zijn ze bij de indirecten ook behoorlijk in het personeel aan het snijden. En ook al zijn het niet m'n directe collega's dan is het toch heel vervelend als er 2 te horen krijgen dat ze weg moeten omdat er niet genoeg werk meer is... Weet gewoon niet wat ik moet zeggen, ben er zelf gewoon door van slag! En als vrouw zijnde huil je gewoon lekker mee met die meiden.. Wat ik net bij het vluchtig doornemen van de reacties heb onthouden : Norah, probeer de angsten een beetje van je af te zetten.. Ga echt voor je duimen op een mooie echo! Sasjuh, wat fijn dat je huisarts je toch serieus heeft genomen. Dat moet echt een goed gevoel geven! Samantha, wat ontzettend rot als dat nieuws dan toch echt bevestigd wordt! Hoop dat jullie ht een plekje kunnen geven! O jah, en de vraag die ik op het woord gooide betreffende het lijstje wat confronterend is wilt natuurlijk niet zeggen dat de zwangere onder ons zich hierdoor moeten inhouden. Ben natuurlijk ook wel heel erg beieuwd wat jullie allemaal voelen! Verder ben ik het allemaal een beetje kwijt . Ik ga zo lekker mijn bedje opzoeken. Welterusten!
Heb vluchtig bijgelezen maar wil wat minder over mezelf posten.. Heb weinig behoefte dat alles wat ik hier neerzet hier overal in de omgeving terecht komt Blijf wel gewoon komen en posten hoor, maar voornamelijk reageren op jullie! Norah meid, probeer er van te genieten, en maandagavond hoop ik een heel gelukkig berichtje van jou hier te lezen!
@taz en sas; wel een beetje jammer dat zo iemand hier mee leest en dat doorverteld, waar slaat dat op! Ik zag hier net wel een Marjo meelezen (@taz; dat zal dat vrouwtje wel zijn).. Beetje jammer hoor! Verder weinig tijd nu om te reageren, doe ik van het weekend even... Allemaal druk deze week en morgenavond een bruiloft! Slaap lekker!
@Tazzie en Sasjuh; dat ZIJ hier mee leest heeft natuurlijk ook een reden.....zelfde plannen???? Beetje jammer zo'n figuur!! Het slaat werkelijk nergens op! (ik kan me er zelfs over opwinden, terwijl het niet over mij gaat) @Norah; meis, denk niet te negatief. Je voelt nog van alles. Sterkte!
Ik vind het echt balen sas en tazzie... lijkt me ook helemaal niet leuk dat je hier niet meer alles durft te zeggen, echt heel flauw ik ga zelf nu werken, heb hele weekend diensten, dus ik denk dat dat wel even goed voor mij is, even gedachten verzetten. als er iemand op sterven ligt die ik begeleid is het niet zo moeilijk om niet aan de echo te denken, dan gaan er zoveel andere dingen door je hoofd. ben alleen wel snipverkouden en heb keelpijn ineens balen, miss alsnog toch de griep? Fijne dag allemaal!
Goedemorgen! JBG klopt, dat is ze inderdaad. Norah werk ze! Lekker even je zinnen verzetten en hopelijk zet je griepje niet door! Ik ga zo ook werken, laatste dagje voor het weekend! Het is nu vakantie hier en dat merk je op het werk ook goed, we krijgen heel veel kinderen nu, heel gezellig vind ik dat altijd Fijne dag ladies!
13 februari: Winnietje (24 jaar), 3de ronde, 2e kindje) 25 februari: Marije007 (32 jaar, 2e ronde, 1e kindje) Limburg 04 maart: Saxia ( 33jaar, 3e ronde, 1e kindje) 05 Maart: Tazzie (31 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 06 maart: Pooh (26 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 08 Maart: troetjuh (26 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 14 Maart; JBG (25 jaar, 4e ronde, 1e kindje) 17 Maart: Hip1983 (27 jaar, 5de ronde, 1 kindje) 23 maart: rose83 (27 jaar, 3e ronde, 1e kindje) ?? februari: MenP2010 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje) ?? maart: Anita1985 (25 jaar, 4e ronde, 1e kindje) Brabant ?? maart: Sasjuh83 (27 jaar), 3e ronde, 1e kindje) ?? maart: Samantha1 (24jaar,3e ronde, 1e kindje) Zwanger: Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 4 Sept Norah12 (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 27 sept Sandra2 (24jaar), 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 5 okt Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 6 oktober. Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 9 oktober Patriesjuh (25 jaar, 3e ronde, 2e kindje) uitgerekend 2 november
pooh het kan zijn dat je eisprong inderdaad dan vrijdag geweest is.. wel goed dat je die dagen wel geklust hebt! Norah werk ze dit weekend! sas ook werk ze! menp of ze zelfde plannen heeft? ik weet het niet, ik dacht dat ze nog bezig waren met de verbouwing van hun huis. Ik zou dan nog niet aan zwanger zijn denken maar goed.. zij misschien wel.. ik ga dus ook maar wat minder posten.. Vind t wel jammer, heb e rnu al spijt van dat ik dingen heb gepost over mn oma en mn moeder. (hoef tdus ook niet iedereen te weten. Voelde me hier aardig anoniem en op mn gemak met jullie allemaal maar nu dus niet meer.) @ marjo voor als je weer meeleest... bedenk eens voor jezelf als je ergens iets post onder ee nnickname.. Iets wat je niet iedereen zo hoeft te weten.. Hoe je het zelf zou vinden als je via via ineens te horen kreeg dat je dat en dat gepost hebt?? Ik denk dat je het zelf ook niet leuk zou vinden!! net als m, hij heeft 2 jaar niks van s gehoord.. s en hoort weer wat van t.. die het weer van jou heeft.. en ineens begint s erover op facebook notabene.. vond m ook niet zo leuk..
@Tazzie en Sasjuh Is er niets te doen aan zo'n meelezer? Ik bedoel dan richting de beheerder van zp? Misschien een soort blokkade voor haar. Ik vind dit echt een aantasting in jullie privacy en dus een incorrect gebruik van de pagina. Het lijkt me dat iedereen zich aan bepaalde "regels" der beleefdheid moet houden, ook in de virtuele wereld. Ik zou het als een optie zien. Wie weet hebben jullie er wat aan.
Ik had hier niet op gereageerd, omdat ik eigenlijk niet meer zo goed weet hoe alles zit. Dit ivm hoe het bij mij gaat. Het lijkt wel of ik 'gewoon' een ongi over heb geslagen en nu weer 'vrolijk' verder ga met een 'normale' cyclus, kan dat eigenlijk??
Pooh het zal best kunnen dat je nu een lange cyclus heb. Zo een licht streepje zeg helemaal niks (ik had die altijd) Bij mijn laaste cyclus en die daarvoor zit ook een verschil van 11 dagen. Om elke dag te blijven testen word misschien wat duur, maar ik zou er niet van uit gaan dat je eisprong al is geweest. Zou iig lekker door klussen om de dag. Verder kom ik nog ff een foto spammen haha. Test van vanmorgen gemaakt met me foon, dus niet heel duidelijk, maar wou ff laten zien dat het streepje toch steeds duidelijker word.....JEEEH
Hee testmonster Patriesjuh, hartstikke leuk. Hoeveel foto's mogen wij nog verwachten voordat je voorraad op is? En krijgen we nog een overzicht van een heel voorzichtig streepje naar een vette positieve streep? MenP ik heb werkelijk geen idee. Is er op het forum iemand, of een topic waar je dat kan vragen?
Hey Patries, hij wordt steeds duidelijker super!!! Heb je al een afspraak gemaakt???? Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik ben ook al ruim 2weken bezig met moeders voor moeders, kleine moeite. Ik breng de kannen nu nog steeds weg, maar na de echo komen ze ze aan huis halen.... Norah, kop op meid!! Ik denk idd dat die onzekerheden erbij horen. Ook bij mij spoken er steeds van alllerlei gedachten door mn hoofd. Pooh hoe ist het met je hond(je)? Fijn weekend allemaal
patriesjuh ondanks dat ie met je foon gemaakt is vind ik hem toch erg duidelijk hoor!! saxia misschien zou dat wel kunnen.. Maar ja een blokkade ofzo vind ik zelf wel beetje drastisch.. Want ja mocht zij toch ook bezig zijn met zwanger worden dan is het ook fijn als zij haar verhaal hier kwijt kan (op het forum dan ) En mocht het zo zijn dan gun ik t der ook van harte en hoop dat t ook voor haar snel raak mag zijn.. Ik hoop alleen dat ze nu beseft door mijn berichten hier dat het gewoon niet leuk is wat ze gedaan heeft. (en eigenlijk ook wel dat ze de ballen heeft zich hier of prive te melden..) anyway nog 1 client vanmiddag en vanaaf 1 kantoorpandje.. En dan weekend!! vanaaf verjaardag van mn schoonzusje en morgen met de hengst van onze stal op naar de hengstenkeuring
Haha ja sorry ben verslaafd Ik heb nog 1 cassete voor morgen en een digi voor zondag en dan is alles op dan moet ik er maar echt aan geloven dat ik toch echt zwanger ben. Denk wel dat die digi daar goed aan mee helpt. We gaan vanmiddag voor een nieuwe digitale camera kijken, dus als we er 1 vinden zal ik ff kijken of ik een foto kan maken van al me testen ( zijn er nogal wat )
@Patriesjuh; Leuk toch al die testjes! Ik denk dat je dat steeds meer zekerheid geeft en dat is toch wat je wilt! Spam maar een end weg, wij kijken wel! hihi
@patriesjuh, spannend en leuk we zien de foto's wel verschijnen @Sandra we mogen er donderdag aanstaande om kan echt niet wachten. @menp, heb eigenlijk geen idee of dat kan maar waarom niet? Wat dit soort dingen betreft zit het lichaam soms best raar in elkaar denk ik, dus geloof best dat er zoiets mogelijk is.
Tazzie, oeh, wat ontzettend irri dat iemand doorbrieft wat je hier in vertrouwen en anoniem neer zet. Bij het andere topic waar ik mee schrijf is dat ook al gebeurd, maar dan op een nog vervelender manier. Ik kan dat niet uitstaan. Laat iedereen zelf bepalen wanneer en wat en aan wie je iets kwijt wilt. Knuffie hoor. Patries.....ja hoor meis, steeds duidelijker, dat moet een goed gevoel geven! MenP, weet niet hoe het allemaal KAN werken, weet wel dat dit niet prettig is, want het geeft een hoop onzekerheid. Ik hoop dat je snel wat meer duidelijkheid hebt.
MenP Ik denk eigenlijk niet dat dat kan! Volgens mij moet je eerst je baarmoederslijmvlies afstoten daarna gaan je hormonen weer toenemen om een eitje te laten groeien. Dat is wat ik denk iig... Hoop echt dat t snel komt! Vind t echt vreemd, maar je ziet het wel vaker in onderschrift bij mensen...