@Sandra Esli is al zwanger. Of bedoelde je wat anders? @Esli geniet er van en we horen wel hoe het was. @Patriesjuh mooi, mooi, mooi en zelfs zonder bril geen probleem om te zien wat deze test aangeeft. Tja en op het wachtbankje word ik nu wat onrustig. Ik zou graag willen dat ik een week verder in de tijd was en of een duidelijke streep ga zien op een test, die ik nog moet gaan kopen of gewoon ongi word. Liever dat eerste natuurlijk. Of ik wat voel, ja van alles. Heel gek maar ik let er natuurlijk enorm op. Het is niet zo dat ik kan zeggen dat het zwangerschapsklachten zijn. Kan ook prima bij een ongi passen. Geduld, pfffffffff. Marije hoe is het bij jou? Nieuwsgierig!!!!!!
Ha ha ha, wat moet Esli met een ei? Veel plezier Esli! Saxia, het is weer spannend hoor. Moeilijk he om niet continu bezig te zijn met wat je voelt en waar het vandaan kan komen. Ik ga duimen dat je een testje nodig bent en dat het 2 prachtige strepen geeft. Hier: iets beter door de cola, het helpt wel. Verder heb ik een fantastische charmante pukkel op mijn kin, maar mag de pret niet drukken. A.s. donderdag de echo, begin er nu toch wel meer mee bezig te zijn.
Hier nog niks... Geen ongi maar ook geen tweede streep op de test. Ik kon niet meer wachten (manlief ook niet) dus net getest maar die was omo-wit. Dus we wachten maar weer af. Hebben nu afgesproken dat we als er donderdag nog geen ongi is (NOD bij cyclus 28 dagen) weer testen. Maar aan de andere kant als het wel raak is zou het vandaag pas 22 dagen zijn, dus misschien wel veel te vroeg getest... Zo vervelend zo'n onregelmatige cyclus. Je weet gewoon niet wanneer je moet klussen of testen. Denk dat ik mezelf ook maar even in het oranje-lijstje ga zetten... Heb ook eigenlijk niet echt veel last (af en toe een trekkend gevoel in mijn buik rechtsonder en wat last van maagzuur). Verder alles goed! Op het werk begint de rust weder te keren bij ons allebei en volgende week hebben we lekker lang weekend ivm Carnaval! Even lekker genieten en ontspannen! Gisteren ben ik gezellig met mijn moeder, tantes, nichtjes, schoonnichtje en wat vriendinnen van een tante naar de handwerkbeurs geweest. Mijn ogen uitgekeken en mijn portemonnee was leeg op het einde van de dag! Vier mooie borduurpakketten gekocht dus ik kan voorlopig weer vooruit! En vanmiddag zijn we even lekker samen de stad in geweest. Twee nieuwe Wii-spellen gekocht en al een zomerjas!!! Dus laat het voorjaar maar komen! Ik moet zo nog eens even bijlezen, maar denk niet dat me dat vandaag nog gaat lukken want we hebben dadelijk nog een feestje! @patriesjuh: wauw!!! wat een mooie streep!!! Gefeliciteerd!!!
Elsi fijne vakantie! Saxia, spannend nog maar 6 daagjes! Marije ik zou zowiezo van je langste cyclus uitgaan, heb je wel op de juiste dagen geklust? Hoop voor je dat je eind van de week toch nog een positieve test in handen heb. Ik zag trouwens dat je banner op dag 2 van je cyclus staat, dat klopt dan niet helemaal lijkt mij???
04 maart: Saxia ( 33jaar, 3e ronde, 1e kindje) 05 Maart: Tazzie (31 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 06 maart: Pooh (26 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 08 Maart: troetjuh (26 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 14 Maart; JBG (25 jaar, 4e ronde, 1e kindje) 17 Maart: Hip1983 (27 jaar, 5de ronde, 1 kindje) 17 Maart: Winnie ( 25 jaar, 4e ronde, 2de kindje ) 23 maart: rose83 (27 jaar, 3e ronde, 1e kindje) ?? februari: MenP2010 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje) ?? maart: Anita1985 (25 jaar, 4e ronde, 1e kindje) Brabant ?? maart: Sasjuh83 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje) ?? maart: Samantha1 (24jaar,3e ronde, 1e kindje) ?? maart: Marije007 (32 jaar, 2e ronde, 1e kindje) Limburg Zwanger: Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 4 Sept Norah12 (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 27 sept Sandra2 (24jaar), 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 5 okt Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 6 oktober. Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 9 oktober Patriesjuh (25 jaar, 3e ronde, 2e kindje) uitgerekend 2 november Ik heb mezelf maar even in het oranje lijstje gezet en mijn banner aangepast. De banner telde uit zichzelf door naar een nieuwe cyclus. We wachten nu maar braaf af...
Marije jij had geen ovutesten oid gebruikt toch? Ik zou van je 28 dgn cyclus uitgaan, 21 dgn is wel erg kort.. Hopelijk heb je donderdag een mooie test met 2 streepjes! Ik ga lekker zelf pizza maken met vriendlief en lekker een avondje samen bankhangen, heerlijk.
Norah.. Nog 2 daagjes en dan ga je je kleine uk voor het eerste zien bewegen!! Positief denken..!! (moet ik nodig zeggen.. was zo zenuwachtig als iets.. Nou en ik heb een kleine mijlpaal bereikt.. Heb namelijk een aantal hele leuke positiebroeken en rokjes gekocht!! Mijn gewone broeken zitten gewoon nergens meer naar.. En dit zo lekker!! Echt een verademing.. Hoe is het met de andere zwangeren?? Ook al aan de positiekleding?? Of ben ik de enige snelle hier.. De rest van de meiden, succes!! Ik ben niet zo'n held in het antwoorden op wat iedereen tikt, maar ik lees heel braaf mee en belangrijker.. Ik leef met jullie mee!! Knuff
Dank jullie wel Doradiego en Patriesjuh. Hier nu diarree, lekker onsmakelijk. Maar waar dat vandaan komt? Heb verder nergens last van. Misschien dat ik buikgriep krijg of zo. Zo lekker lasagne eten. Heb wel trek en zo. Doradiego wat is dat met die cola? Heb geloof ik iets gemist.
Cola tegen de misselijkheid. Had het als tip gekregen en werkt best af en toe. Ik heb nog geen positiekleding aan, maar de gewone broeken kan ik ook niet meer aan. Loop elke dag in een legging. Gelukkig heb ik die in alle soorten en kleuren.
@saxia: dat wachtbankje kan heel vervelend zijn, nog even geduld!! @Dora; leuk bijna de echo, spannend hoor! @esli; prettige vakantie ! @marije: waarschijnlijk te vroeg getest, nog een paar daagjes wachten. Jij bent al lekker aan het shoppen geweest, leuk hoor! Ben gisteren begonnen met de ovutestjes. Hij was gisteren negatief, vindt het wel apart dit zo te doen en ook wel een beetje een gedoe Gewoon maar goed klussen J Gisteren een gezellie feestje gehad op een bruiloft en vandaag hebben we geshopt om de kleur in de woonkamer aan te passen, het is geslaagd moet ik zeggen!
Ik ben ook al aan de positiekleding ja! gelukkig wat kunnen lenen, zelf koop ik pas na echo nieuwe dingen. heb al leuke dingen gezien! hebben jullie al buikfoto's? ik al een aantal
Showen die buikfotoos! Ik zit All you need is love te kijken, zit er ineens een jongen in waarbij ik in de klas heb gezeten, vet grappig!
Niemand hier die op de vroege morgen denkt: laat ik eens op ZP kijken?? Saai hoor, Nou ik ga maar werken, de tijd vliegt wel zo dit weekend! \Oh enne nog even vertellen van gisteren: Ik heb gisteren middag een schilderworkshop gedaan met een vriendin, en heb een heel leuk schilderijtje gemaakt met verf en stof enzo, een geboorteschilderijtje Waar je in kunt vullen: naam datum lengte gewicht enzo Mn eerste object voor de babykamer Nu nog maar even de kast in haha Fijne dag allemaal!
Klinkt leuk die schilderworkshop! Ik heb een buikfoto gemaakt, met 6 weken. En nu elke 4 weken een maken, dus bij 10 weken de nieuwe. JBG, veel plezier met klussen. Ik hoop dat het gaat lukken deze ronde.
Leuk Norah! Buikfoto's....niet echt mijn ding....ben namelijk best stevig van mezelf dus in het begin zal je niet veel verschil zien tussen zwanger en dik (gok ik zo) Bij me dochter ook pas foto's gemaakt vanaf week of 17..