stoppen met de pil in november wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    euh haha
    en hoe moet dat?

Dan kan ik ook maar beter alles meteen goed doen he nu ik ook "echt" op het forum zit ;)

2. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou Carly, komt ie.
    Bovenaan de pagina met buttons, vlak onder de reclame van de buikbanden staat een button met banners. Daar kan je er een aanmaken. Je kopieert de banner voor een forum/site, geloof tweede optie en die plak je weer in bij je eigen gebruikersinstellingen, iets minder bovenaan de bladzijde helemaal links onder de optie handtekening. Succes, gewoon even klooien en weer laten weten als iets niet lukt. Heeft bij mij ook even geduurd hoor.

3. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    @carly zooo je gaat er nu helemaal voor he haha goed bezig!!

@saxia ohh wat k*t dat je ongi er toch aan komt maar wie weet heb je het wel mis ik blijf de moed erin houden!! hoe lang/kort is je cyclus?

@troetjuh nu al getest meid das vroeg hoezo verslaafd haha kijk uit voor een teleurstelling he. hoop voor je dat het raak is.

4. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    @samantha hoe is het eigelijk met jou? heb je het al een beetje een plekje kunnen geven of vind je het nog moeilijk? en hoe is jelichaam eraan? heb je nog ergens last van eigelijk of is alles weer normaal?

5. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Ja ik ben nu over de drempel heen hip haha, ik vond het niet zo makkelijk om zomaar in een "bestaand kletsgroepje" in te springen,maar is toch wel leuker om ook echt deel te nemen.

Saxia bedankt voor de hulp met de banner en het lijstje!

6. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Hee hip.. ik was net een berichtje aan het typen..maar vond het erg egoïstisch over komen door alleen ff te komen zeuren.. dus had het maar weer gewist..

Ik dacht dat het wel redelijk ging.. alleen heb vandaag echt een terugval ofzo.. Vandaag op het werk 2 meisjes gezien..beiden nog geen 18 jaar en beide zwanger...ongelukjes... dan baal ik wel! Zij vragen er niet om en blijven zwanger..en ik wil het zo graag en bij mij gaat het mis.

Als ik dan dat verhaal van Norah lees over dat de echo zo mooi was, pff dan schiet ik gelijk vol..ik wou dat het bij mij ook positief was! :( Nou zit alweer met tranen in de ogen hehe..

Maja ik bloed gelukkig niet meer.. weet ook helemaal niet wat nu mijn cyclus is.. en wanneer mijn vruchtbare dagen dus zijn. Aan de ene kant wil ik er niet teveel mee bezig zijn en alles over me heen laten komen..maar aan de andere kant, ik heb nu dat gevoel van zwanger zijn gehad en zou zo graag weer zwanger willen zijn...

Al met al... ups en downs hiero.. lief dat je ernaar vraagt!

7. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    @ Samantha,

Hey Samantha ik schrijf pas net mee maar ik heb jouw verhaal ook helemaal gevolgd de laatste weken en ik leef erg met je mee en ik wil je heel veel sterkte wensen.

groetjes Carly

8. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Dankjewel Carly.. :) Jij welkom hier op de site.. hoop dat je hier veel lees/kletsplezier mag beleven en dat je natuurlijk snel zwanger mag worden :)

9. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    @ anita gefeliciteerd met je verjaardag!!

@ carly welkom hier :) Toch wel leuk he meekletsen ;)
    (zelf wilde ik eigenlijk minder meekletsen ivm met die meid die alles doorlult.. Maar aan de andere kant kan ik hier mijn ei echt kwijt (lekker dubbelzinnig hahaha) en alles delen.)

@saxia, bankje is al warm, haardvuurtje knappert al lekker en de zak chips en de borrel staan al klaar ;)
    Maar goed ik hoop oprecht dta je gewoon zwanger bent!!

@ samantha, een hele dikke knuffel vanaf hier! Kan me goed voorstellen dat het nu even moeilijk is dingen te lezen over echo's en dan nog eens 2 zwangeren wat een foutje is..

Hier nog steeds best aan het balen..
    Was wat eerder klaar met werken dan verwacht vanavond, dus ben even snel naar mn paard gesjeest voor een hele dikke knuffel van der.. Morgenavond even lekker met der rijden..
    Heb vandaag ook meer last van mijn buik(baarmoeder?? ) dan anders als ik ongi ben.

10. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Troetjuh ik zie niets.. Maar je bent ook nog wel erg vroeg!
    Carly welkom!
    Samanta je mag hier altijd je verhaal van je afschrijven zonder ego te zijn hoor.. Dikke knuf meisje!

11. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hoi dames,

bedankt voor jullie felicitaties! Ben goed verwend ;). Natuurlijk lekker makkelijk wat centjes waar ik een leuke horloge voor ga kopen, en een saunadagje met een vriendin. Altijd leuk!

Norah, wat een goed nieuws zeg! Het lijkt me ook echt ontzettend bijzonder! Denk dat ik net als jij sprakeloos ben op zo'n moment. Echt geweldig mooi! Nu lekker genieten!

Sasjuh, had zelf ook dat idee toen ik m'n temp zag vanochtend. Zou wel heel erg mooi zijn. Daarstraks wel even een ovutestje gedaan voor de gein maar daar was niets op te zien. Ben benieuwd wat m'n temp morgen zal doen!

Tazzie, wat betreft dat tempen, ik probeer het meestal zo te plannen dat ik ongeveer evenveel uren slaap heb gehad. Maar het is echt niet zo dat het altijd op exact dezelfde tijd moet hoor. Ben het helemaal met Norah eens!

MenP, suc6 met klussen zou ik zeggen! Probeer het zelf ook zo veel mogelijk op z'n beloop te laten. Alleen tempen en af en toe eens een ovutestje als ik eraan denk ;).

Carly, WELKOM! En ik zou als ik jou was gewoon lekker meekletsen!'

Troetjuh, SPANNEND!

Saxia, wat een ommezwaai ineens! Wat is er gebeurd met je gevoel??

Samantha, vindt het heel begrijpelijk meis! Volgens mij is dat gevoel niet meer dan normaal. En dat is zeker geen ZEUR/EGO berichtje! *knuf* En veel sterkte voor jou en je mannetje!

12. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    04 maart: Saxia ( 33jaar, 3e ronde, 1e kindje)
    06 maart: Pooh (26 jaar, 3e ronde, 1e kindje)
    08 Maart: troetjuh (26 jaar, 3e ronde, 1e kindje)
    10 Maart: Carly81 (29 jaar, 4e ronde, 1e kindje)
    14 Maart; JBG (25 jaar, 4e ronde, 1e kindje)
    17 Maart: Hip1983 (27 jaar, 5de ronde, 1 kindje)
    17 Maart: Winnie ( 25 jaar, 4e ronde, 2de kindje )
    23 maart: rose83 (27 jaar, 3e ronde, 1e kindje)
    28 Maart: Tazzie (31 jaar, 4e ronde, 1e kindje)

?? februari: MenP2010 (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje)
    ?? maart: Anita1985 (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) Brabant
    ?? maart: Sasjuh83 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje)
    ?? maart: Samantha1 (24jaar,3e ronde, 1e kindje)
    ?? maart: Marije007 (32 jaar, 2e ronde, 1e kindje) Limburg

Zwanger:
    Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 4 Sept
    Norah12 (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept
    Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 27 sept
    Sandra2 (24jaar), 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 5 okt
    Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 6 oktober.
    Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober
    Suusje1979 (31 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 9 oktober
    Patriesjuh (25 jaar, 3e ronde, 2e kindje) uitgerekend 2 november

Even mijn leeftijd aangepast in bovenstaand lijstje ;)!

13. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    @samantha gewoon ego berichtjes sturen hoor als je ergens mee zit of het moeilijk hebt daar zijn we voor!! dikke knuffel vanaf hier en heel begrijpelijk dat je het er nog moeilijk mee hebt op bepaalde momenten!

@carly snap wat je bedoelt vond mijn eerste berichtje ook best eng eigelijk en voorheen nog nooit meegepraat op forums. nou vanaf nu dus lekker meekletsen.

14. Hartje

Hartje Lid

8 nov 2010
    37
    0
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Ik lees inderdaad vanaf het begin met jullie mee!
    Toen heb ik ook gereageerd omdat ik ook in November gestopt ben met de pil, alleen wij gaan nog niet meteen voor een kindje. Daarom vind ik het wel heel leuk om al mee te lezen om jullie ervaringen te volgen (want een keer ga ik dit ook allemaal meemaken) maar kan ik zelf nog niet meepraten hierover...
    Ik was al gestopt met de pil omdat ik veel vervelende verhalen hoorde over het ontpillen, dat het ook zo lang kan duren. Ook omdat mijn cyclus voordat ik aan de pil ging heel onregelmatig was, wilde ik nu alvast weten hoe dat nu zal gaan en ik ben niet ontevreden mijn mijn cyclus van 37 - 30 - 27. Wel heb ik heel veel last van bruinverlies, soms wel de halve maand (menstruatie meegeteld) erg irritant vind ik.
    Wij gaan waarschijnlijk halverwege het jaar het condoom de deur uit gooien!

Meiden, allemaal heel veel succes en plezier met het zwanger proberen te worden! En voor de meiden die al zwanger zijn: geniet van deze mooie tijd!

15. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Hartje ook welkom en laat toch af en toe wat van je horen, en als je wat wilt wetenhoren we het ook wel.

Hier een beetje een dubbel gevoel ik denk dus dat ik ongesteld ga worden en mn ei gemist heb. Maar dan denk ik weer mischien is het een ander gevoel ik twijfel dus. Dit komt denk ik deels door die tarwekiempillen heb het idee dat het omdat de baarmoeder dan soepeler oid, je ook minder voelt dus hou nog een beetje hoop.

Wie had er ook alweer tarwekiempillen troetjuh? en voel jij verschil?

Spannend donderdag om ons hondje hoop dat morgen de dag snel gaat.

Succes voor de testers

16. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Hartje alvast veel plezier voor als jullie de condooms weggooien!!

wat betreft de meelezer.. ik had hier toch verteld dat ze t aan een voormalig vriendin van mn vriend had verteld.. (JA MARJOLEIN voormalig ze zoekt zelf ook geen contact meer..... lul dat ook maar weer lekker door!!))
    en die had t weer aan die ander voormalig verteld en die had weer contact opgenomen met mn vriend.. Marjolein had dat hier weer gelezen en schijnbaar weer aan T verteld.. Tenminste dat begrijp ik uit de mail van S..
    Echt marjolein waarom vertel je alles door? Heb je niks beters te doen ofzo? zo dat moest er ff uit..

en nu ga ik lekker samen met mijn vriendje nog even bankhangen..:p

17. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @anita: Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!! Ik ben in april jarig J

@norah; wat fijn dat de echo goed en leuk was, je boft maar om 2x te kijken, hihi J

@Carly en hartje; gezellig dat jullie komen meekletsen! En Hartje, veel oefenplezier :D

@taz; je mag nog even op het baalbankje zitten, is niet meer dan logisch…! En wat betreft die Marjolein, wat een stom *&%@, ik kan daar echt niet goed tegen. Heb respect voor elkaars privacy, ik hoop dat je wel lekker blijft meekletsen taz!

Ik heb vrijdag een ovutestje gebruikt, die was negatief.. Heb het eigenlijk het weekend verslonst.. gisteren een test, die was wat donkerder maar nog niet zo donker als het teststreepje en vandaag was die een stuk lichter… Dus of heb me ei van het weekend gehad (heb gelukkig wel geklust) of moet hem nog krijgen één deze dagen.. Had er 15 besteld, die zal ik opmaken mocht ik deze maand weer ongi worden, maar ga ze denk ik niet bijbestellen, vindt het een beetje een gedoe dat testen voor je ei! Dus gewoon maar goed klussen, vindt ik geen straf :D

18. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Haai
    Pff wat een dom kind zeg te triest voor woorden zou nog maar niet aan kinderen beginnen met zulk kinderachtig gedrag

@ pooh weet niet of ik me anders voel paar dagen misselijk geweest nu veel last bij me schaambeen en liezen en wat meer afscheiding en wat gevoelige borsten maar niet continu

Maarja voel elke maand wat anders haha

19. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    ik blijf nog wel gewoon meekletsen hoor.. Weet alleen niet of ik t volgende ronde laat weten op t forum of het gelukt is of niet.. Heb ook al zitten denken op een andere kleur te gaan zolang zonder datums erbij, en jullie dan allemaal een pbtje te sturen of t is gelukt of niet.. En mocht t dan gelukt zijn tegen de tijd dat we t aan iedereen zouden vertellen dan op roze..(maar goed dan ben je zowiezo wel een maand of 4/5 verder ;) )

Jammer genoeg heeft ze zelf het lef niet mijzelf erover aan te spreken.. En het is maar goed dat ze niet superdicht in de buurt woont (wel zelfde plaats)

20. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @samanta je mag alles met ons delen. daar is het forum tenslotte ook voor. jij mag zeker verdrietig zijn!

@ hartje ook jij welkom.. klets gezellig als je daar zin in hebt en anders veel lees plezier.

@ de meiden die balen of niet zo lekker in hun vel zitten een hele 'dikke knuffel'

@pooh ik hoop voor je dat het goed uit gaat pakken. duim voor je

Deel Deze Pagina